Entertainment alle pijlers

Dallas komt terug!

14-06-2012 19:52 45 berichten
Bobby en JR zag ik net op 't nieuws. De serie wordt vanaf 't najaar hier uitgezonden.

Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Met nieuwe acteurs? Of herhalingen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zag het dit weekend al ja. Bgb, nieuwe spelers, de generatie erna
Krijgen we dan ook antwoord op de vraag wie JR neerschoot? Of wisten we dit al?
hoe zijn ze gekleed? nog steeds pasteltinten en schoudervullingen?
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 14 juni 2012 @ 20:43:

hoe zijn ze gekleed? nog steeds pasteltinten en schoudervullingen?

Net de eerste aflevering gezien! Links de zoon van Bobby, uiteraard de lieverd (die zich bezig houdt met alternatieve energiebronnen en niks met olie heeft), en rechts de zoon van J.R. Uiteraard een klootzak en geldwolf.

Nog even afwachten of het echt wat wordt, maar op zich veelbelovend..
Waar??
Ben benieuwd dan . Ik keek er standaard naar, net als naar Dynasty.
quote:valentinamaria schreef op 14 juni 2012 @ 20:43:

hoe zijn ze gekleed? nog steeds pasteltinten en schoudervullingen?En wat dacht je van het getoupeerde haar?
Hier kan je al kijken, hoef je niet zo te wachten: http://watchseries.eu/season-1/dallas_(2012)
o ja, het getoupeerde haar.

en die broekpakken in het beige.
wij slapen nooit.
Ik vond die serie vroeger heerlijk, samen met mam kijken.

Meestal zijn re-makes of opvolgers niet zo succesvol.
quote:Bammetjebam schreef op 14 juni 2012 @ 21:05:

Hier kan je al kijken, hoef je niet zo te wachten: http://watchseries.eu/season-1/dallas_(2012)Helaas, op de iPad niet
Hè jammer, ik zat in het Dynasty-kamp
quote:amand1969 schreef op 14 juni 2012 @ 20:23:

Krijgen we dan ook antwoord op de vraag wie JR neerschoot? Of wisten we dit al?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Vraag me af of ze nog steeds zo vaak 'a drink' nemen.
quote:merano schreef op 14 juni 2012 @ 21:37:

[...]

[afbeelding]Ohja, zij... kwijl...
De hele familie werd toch neer geschoten op de begrafenis van J.R.??? Die uitzending heb ik nooit gezien, maar lagen de kinderen dan toevallig te slapen of zo? Ach, geen wonder dat Alexis in de Snickers reclame speelt.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Who_shot_J.R.%3F

Ik heb J.R. eigenlijk alleen in een aflevering van Paul de Leeuw gezien over zonne-energie. Maar hij was boos omdat hij niets over zonne-energie heeft kunnen vertellen. Volgens mij had hij het ook alleen maar over Dallas, terwijl was afgesproken dat ze het daar niet over zouden hebben.
Zal het net zo'n afknapper zijn als KnightRider2000 o.i.d. ?

"De zoon van Michael Knight". Houd toch op, die kan geen zoon hebben, hij ging nooit verder dan een kusje.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Bammetjebam schreef op 14 juni 2012 @ 21:05:

Hier kan je al kijken, hoef je niet zo te wachten: http://watchseries.eu/season-1/dallas_(2012)

Hoe werkt dat dan? Ik vind dat ondoorzichtig. Je krijgt niet direct een PLAY-knop te zien, maar je moet een hoop dingen voor installeren en je wordt voortdurend doorverwezen naar andere links.

Of mis ik iets?

Maar ik had leuke herinneringen aan Dallas zoals wij dat vroeger kenden.

Ten eerste de tune die je hoort, als Dallas begint. Die heb ik - zoals ik dat wel vaker doe met bekende liedjes - uit mijn hoofd geleerd zodat ik het op mijn synthesizer kan spelen.

De personages die mij het meest bijbleven waren:

- JR (Larry Hagman) met zijn beruchte grijns. Als hij daarmee komt, weet ik dat hij weer iets gemeens bedenkt of een streek heeft uitgehaald:

- Pamela Ewing (Victoria Principal), een erg mooie vrouw. Helaas heeft zij haar lippen laten doen zodat deze in haar ogen gelijker zijn. Maar ik vind deze, eh... ongelijkheid mooi:

Dan het woord Dallaskus. Een kus die je ook weleens in films ziet; later gewoon synoniem voor tongzoen (nep of echt). Ik noemde zowel het zogenaamde zoenen in films als echt tongzoenen toen een Dallaskus, gewoon omdat ik zo'n zoen het eerst in Dallas zag.

Toon van Driel heeft een parodie gemaakt van Dallas in de vorm van een FC Knudde-album, over een niet bestaand voetbalteam. Ik vind die albums erg leuk om te lezen, ondanks dat ik niet om voetbal geef.

Ik weet in elk geval dat ik, die toen bij mijn ouders woonde, heel vaak aan de buis gekluisterd was hoe het met de familie Ewing ging, en welke streken JR nou weer heeft uitgehaald.
World of Warcraft: Legion
quote:amand1969 schreef op 14 juni 2012 @ 20:23:

Krijgen we dan ook antwoord op de vraag wie JR neerschoot? Of wisten we dit al?Dat is toch allang bekend? Dat is Kristin, een gedateerde minnares.
quote:snoesje666 schreef op 16 juni 2012 @ 01:14:

Zal het net zo'n afknapper zijn als KnightRider2000 o.i.d. ?

"De zoon van Michael Knight". Houd toch op, die kan geen zoon hebben, hij ging nooit verder dan een kusje.

David Hasselhoff... had als Michael Knight veel contact met vrouwen en ik dacht dat ze hem wel knap vonden, vooral met zijn blitse auto. Maar misschien ging hij wel verder dan wij kijkers zien.
World of Warcraft: Legion
Ik vond Dynasty toch leuker. Zou liever willen dat die weer kwam .
Serieus? Lache man! :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven