Entertainment alle pijlers

Dames in de Dop

21-04-2008 21:36 221 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het begint weer, en het belooft nog erger te worden dan vorig seizoen...

Ben benieuwd! Het zal de komende weken in ieder geval mijn maandagavond vullen!
Ik heb me rot gelachen om Sharon. Ik voelde ook even heel veel plaatsvervangende schaamte. Heeft die uberhaupt wel op school gezeten? Wat een domme bimbo zeg. Ben benieuwd hoelang ze stage mag blijven lopen bij dat makelaarskantoor.

Ik ben voor Nancy, alhoewel ze me wel even flink tegenviel toen ze dacht dat de oorlog in 1970 had plaatsgevonden.
Daarna zei ze nog: Oh ik snap het al, het zijn 2 doosjes van 6 8-P
Hahahaha...dat daarna had ik niet meer gehoord....wat een figuur ... :rolling:
Over Sharon bij Jensen,mijn vriend dacht dat het nep was en vooraf afgesproken...ik weet het nog zo net niet....
Nou ik denk dat ze gewoon echt dom is.

Laatst zag ik een aflevering met de winnares van vorig seizoen en die was nog niet zo dom en zij maakte ook echt de indruk dat ze eigenlijk bang was voor dom aangezien te worden en dus haar best deed goede antwoorden te geven (wat haar dus ook lukte), daarom denk ik niet dat Sharon nepdom speelt, is gewoon dom. Bij die makelaar zal ze wel niet lang werken want die gebruiken juist zulke taal (die zij dus niet verstaat).

Ik vroeg me ook af of haar ouders zich niet zouden schamen maar bedacht me dat die ouders er misschien wel net zo over denken, want toch ook een kwestie van opvoeden lijkt mij.
vinobianco schreef op 06 mei 2008 @ 18:20:

Bij die makelaar zal ze wel niet lang werken want die gebruiken juist zulke taal (die zij dus niet verstaat).

Wel als je vader die makelaar is waar je een deeltijd baan hebt...
Toen ik jullie stukjes las dacht ik ook dat het nep dom was (heb het niet gezien). Aan de andere kant: zo zou ik niet publiekelijk voor tv willen overkomen al kreeg ik nog zoveel geld toe!
nou da's dan slechte reclame voor die vader....
Nu snap ik wel waarom ze meteen de titel 'assistent makelaar' heeft gekregen...want dat verbaasde me al, meestal moet je dan al een flink stuk met de opleiding bezig zijn lijkt mij, niemand krijgt zomaar zo'n titel en zeker niet zo'n type, ik dacht eerst dat ze via dat Dames in de dop-programma misschien die baan had gekregen.

Je zal maar een collega van haar zijn...
als je goed luistert hoor je dat Sharon eerst zegt: het ligt eraan of je een pakje van 6 of van 12 hebt, doordat 12 wordt heel hard gelachen en daarom hoor je het niet goed, maar luister maar eens terug (rtlgemist.nl). Daarna herhaalt ze nog eens: je hebt dozen van 6, van 10 en nog die grote van 20.
What the HELL was dat voor uitzending maandag zeg.

zo aso en vooral ordinair allemaal. Gescheld en tieten die overal uitvallen. Vooral die van Sandy, zoals zij aan het sporten was in haar NY-jasje.

Ik vind Cherish dan nog de minst erge. Astrid vond ik meevallen, die is er denk alleen uitgegaan omdat ze zat te schelden op de jury.

Michella vind ik echt bizar, ze gaat ook steeds meer verkleuren, maar ze is wel heel grappig.
Voor assistent makelaar hoef je niet eens bezig te zijn met de opleiding.Sinds makelaardij vrij is gegeven hoef je als makelaar niet eens meer een makelaarsdiploma te hebben.Wel als je bij de NVM aangesloten bent.

Het diploma voor makelaar is een best pittige HBO opleiding en ik zie die Sharon dat diploma nog niet halen.
Ze was zo stom dat ik dacht dat het een act was.

Maar dan zou ze weer een te goeie actrice zijn ,lijkt me ook niet, je leert echt wel ABN op de toneelschool of kleinkunst namelijk.
Waarschijnlijk mag ze wel eens met paps mee op huizenbezoek, en misschien zijn kladblok vasthouden. Voila: je bent assistent-makelaar! (en staat misschien onder die noemer ook op de payroll?)
Ik kan mij er niks bij voorstellen, tenminste , ik zou door zo een figuur zeker weten niet mijn huis laten verkopen.

Ik vind het nogal beschamend voor het vak überhaupt , dat zo een muts zegt dat ze assistent makelaar is, wat een verloedering hier in Nederland.
ik zou me schamen als ik daar op de bank zat bij jensen en die antwoorden gaf zoals sharon.
Ik heb het idee dat die Sharon gewoon een beetje simpel is, zoals we dat vroeger noemden. Hoe heet dat tegenwoordig, oh ja, zwakbegaafd.
Am Yisrael Chai!
Ik heb nog nooit zulke domme meiden gezien! Je gaat je inderdaad afvragen of ze echt zo dom zijn.
Ik heb gisteravond ook nog even gekeken naar Jensen, zelden zo gelachen. Die Sharon is zo ongelooflijk dom, noem eens twee Oceanen en wat noemen we dan Het Rijnkanaal :applause: Ik lag echt dubbel van het lachen.Stel je eens voor dat je met zo iemand op stap bent en ze heeft ook nog wat gedronken, ik denk dat je er echt onwijs veel lol mee zult hebben. :-$
Zou Sharon nou echt zo dom zijn? Ik ga mij echt afvragen of ze het niet speelt. Haar ouders leken mij heel normaal in de uitzending Dames in de Dop. Volgens mij is ze gevraagd om maar zo dom mogelijk te doen. Kan toch niet echt waar zijn toch??
Volgens mij is ze echt zo dom ;-)
Petrokia schreef op 08 mei 2008 @ 11:15:

Zou Sharon nou echt zo dom zijn? Ik ga mij echt afvragen of ze het niet speelt. Haar ouders leken mij heel normaal in de uitzending Dames in de Dop. Volgens mij is ze gevraagd om maar zo dom mogelijk te doen. Kan toch niet echt waar zijn toch??
Hilversum kennende kan dat dus wel.

Het scoort toch!!

Die meiden krijgen heus wel een opdracht mee hoor, ze laten heus niet alles op zijn beloop, e.a wordt echt wel geregisseerd.

Het is iig heel grappig en spraakmakend, thats all that counts.
Als ze al niet weet wat een dozijn is kan het best voordelig zijn van haar een huis te kopen.
Ik denk ook dat het nep is. Iemand die dat soort zaken echt niet weet zal meestal ook niet zo goed kunnen praten (langzamer ed.).
En lezen bv.. Ze konden toch allemaal best redelijk snel lezen. Bij verminderde intelligentie faalt het meestal ook op die onderdelen.
Ze is echt zo dom. Met kromme tenen zat ik Jensen te kijken. Normaal kijk ik het nooit, want ik kan die vent ook niet uitstaan. Maar dit wilde ik even zien... Tjeez...

Op een gegeven moment zag ik in haar ogen dat ze zelfs lichtelijk in paniek raakte omdat ze er niets meer van snapte.

Hoeveel provincies heeft Nederland? Dat wist ze niet... en toen ze ging opsommen wat volgens haar provincies waren.... mijn god... Ik neem aan dat dit basisschoolkennis is? Evenals wat een dozijn is.

Het scheelt dat pappie makelaar is, anders had ze niet eens dozen kunnen opstapelen, ze kan niet eens tot 10 tellen.

Het geld wat pappie aan haar tietvergroting heeft gespendeerd had beter gebruikt kunnen worden voor een opleiding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven