De golden bachelor (Videoland)
donderdag 13 februari 2025 om 22:09
donderdag 10 april 2025 om 13:28
Net de reünie gekeken en dat vind ik nog de leukste aflevering.
Roberta haar nieuwe kapsel staat haar prachtig. Totaal andere vrouw om te zien zo. Haar commentaar op haar ontmoeting op de loper met Gerard
Het vonkt lekker tussen Gerard en Yvonne.
Kate slaat haar nagels nog even uit en ze heeft eigenlijk nog gelijk ook(over de reden van de keuze van Gerard). Gerard is te veel voor uiterlijk gegaan ipv persoonlijkheid. Naar Yvonne toe is de opmerking niet aardig maar het viel mij op dat je beelden zag van de dames die, na de opnames, leuke dingen doen met elkaar en Yvonne zag ik daar niet bij. Ook een opmerking van Gerard over eerlijkheid was opvallend. Er is iets gebeurd.
Leuke vrouw die dochter van Gerard.
Roberta haar nieuwe kapsel staat haar prachtig. Totaal andere vrouw om te zien zo. Haar commentaar op haar ontmoeting op de loper met Gerard
Het vonkt lekker tussen Gerard en Yvonne.
Kate slaat haar nagels nog even uit en ze heeft eigenlijk nog gelijk ook(over de reden van de keuze van Gerard). Gerard is te veel voor uiterlijk gegaan ipv persoonlijkheid. Naar Yvonne toe is de opmerking niet aardig maar het viel mij op dat je beelden zag van de dames die, na de opnames, leuke dingen doen met elkaar en Yvonne zag ik daar niet bij. Ook een opmerking van Gerard over eerlijkheid was opvallend. Er is iets gebeurd.
Leuke vrouw die dochter van Gerard.
donderdag 10 april 2025 om 19:49
Nou ik vind het raar. Waarom kunnen ze niet zeggen wat er dan gebeurd is? Yvonne wordt beschuldigd van niet eerlijk zijn. Als ik daar onterecht van beschuldigd werd zou ik daar toch op reageren. Ik vermoed dat Yvonne 'haar eigen weg is gegaan' betekent dat ze anderen heeft gedatet en dat tegenover Gerard ontkend heeft.
Ben wel benieuwd wat Gerard aan zn gezondheid had. Hij ziet er echt anders uit. Ook zn ogen zijn groter.
Ik vond de aflevering wat teleurstellend en nietszeggend eigenlijk.
Maar oh was is die dochter van hem een beauty zeg!!
Ben wel benieuwd wat Gerard aan zn gezondheid had. Hij ziet er echt anders uit. Ook zn ogen zijn groter.
Ik vond de aflevering wat teleurstellend en nietszeggend eigenlijk.
Maar oh was is die dochter van hem een beauty zeg!!
donderdag 10 april 2025 om 20:02
Nee dat leek weg, je zag alleen beelden van hem samen tijdens de opnames. Angelina was wel bij dat festival(?) dat Kate filmde.Koffieleut123 schreef: ↑10-04-2025 15:27Ik vraag me af wat er gebeurd is inderdaad. Yvonne was toch zo close met Angelina tijdens de opnames? Daar zag ik nu ook niks meer van terug.
donderdag 10 april 2025 om 22:06
vrijdag 11 april 2025 om 09:03
Ik denk dat het steeds meer duidelijk was dat Yvonne alleen maar voor de fame mee deed en dat hij daar tijdens zijn ziekbed is achter gekomen.
Gerard heeft overigens overduidelijk z’n ogen laten liften. Tijdens de uitzending waren zijn ogen regelmatig ontstoken en hingen ze over zijn ogen… nu had hij een open blik. Goed van hem
Gerard heeft overigens overduidelijk z’n ogen laten liften. Tijdens de uitzending waren zijn ogen regelmatig ontstoken en hingen ze over zijn ogen… nu had hij een open blik. Goed van hem
zaterdag 12 april 2025 om 19:18
Ik kreeg juist het idee dat Gerard Yvonne afgewezen had.Bergje65 schreef: ↑11-04-2025 09:03Ik denk dat het steeds meer duidelijk was dat Yvonne alleen maar voor de fame mee deed en dat hij daar tijdens zijn ziekbed is achter gekomen.
Of zijn ogen waren klein doordat ze ontstoken waren en waren nu niet meer ontstoken.
Geen motto
zondag 13 april 2025 om 15:05
zondag 13 april 2025 om 22:57
Her verhaal vanuit Yvonne. Ik ben toch ook wel benieuwd naar het verhaal van Gerard. Vooral over eerlijkheid.
zondag 13 april 2025 om 22:58

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in