Entertainment alle pijlers

De Hanslers: van de Piste naar de Playa

24-11-2025 20:49 33 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt er ook?

Ik vind het zo ongemakkelijk.

Monique is een vreemd mens, maar Denise zou ik ook niet trekken, qua stem

Het is inmiddels uit, waarschijnlijk beter voor iedereen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Dutchgirly schreef:
25-11-2025 08:14
Ik heb geen SBS6 dus ik kan dit sowieso niet kijken. Maar ik heb net wel wat stukken ervan ziten kijken. Ik hoop echt dat dit allemaal scripted is en Monique niet echt zo gemeen is tegen Denise. Ik heb één filmpje gezien waarin ze samen gingen koken en ze eerst haar manier van praten volledig ging afkraken en daarna de manier waarop ze een ui sneed. In een ander filmpje was ze de verhuiswagen aan het inpakken en mochten de spullen van Denise niet mee, want daar moest ze zelf maar voor zorgen, dit was hààr verhuiswagen. Er mochten wel 50 Boeddha beelden mee, sierkussens, schapenvachten, kersttakken etc.
En Denise bleef maar aardig... Ze lijkt wel een heilige, hoe dan!?! Ik had dit echt niet getrokken.
Er zit een grote steek los bij die mevrouw. Ik heb winter vol liefde gezien en ze spoort niet. Zulke mensen moeten tegen zichzelf worden beschermd, anders krijg je een herhaling van het Barbiedebacle.
Harderwijk2021 schreef:
24-11-2025 21:21
Ik hoop dat Nederland massaal besluit dit programma te boycotten. Snap niet dat zo'n nare pestkop een podium krijgt. Wat een verschrikkelijk mens, die Monique .

Mee eens! Ik weiger het te kijken. Nog geen 5 minuten!

Ik heb wel wat kritieken en opmerkingen over de eerste aflevering gelezen, en die kwamen er allemaal op neer dat moeder Mo dezelfde domme, dominante pestkop is als in Winter vol liefde. Alleen nu nog veel erger want het draait nu écht volledig om háár!

Boycotten dat mens, en haar knechtjes 'sul & lul' erbij!
ik las een reaktie van iemand op social media en die persoon vroeg zich hardop af of Mike's vader niet gewoon bang is voor Mo. En ergens kan ik me dat voorstellen, als Mo echt altijd met alles met een gestrekt been in de aanval gaat.....dat is verre van normaal.

en Mike, tja Mike, die weet niet beter en is niet klaar om te zien dat het gedrag van zijn moeder niet oke is.
poohtjesschrijft schreef:
25-11-2025 13:06
ik las een reaktie van iemand op social media en die persoon vroeg zich hardop af of Mike's vader niet gewoon bang is voor Mo. En ergens kan ik me dat voorstellen, als Mo echt altijd met alles met een gestrekt been in de aanval gaat.....dat is verre van normaal.

en Mike, tja Mike, die weet niet beter en is niet klaar om te zien dat het gedrag van zijn moeder niet oke is.
Die vader en Mike zijn gewoon slappe zakken. Natuurlijk weten ze wel dat die Mo een vuil kreng is tegen anderen.
apppie schreef:
25-11-2025 20:49
Die vader en Mike zijn gewoon slappe zakken. Natuurlijk weten ze wel dat die Mo een vuil kreng is tegen anderen.

Met name Mike zal waarschijnlijk niet beter weten.
Ze noemt zichzelf 'moeder Mo' maar ze is gewoon 'manipulator Mo'.
Dat was in WVL al overduidelijk.
Als het niet genoeg ging zoals zij wilde, ze niet genoeg aandacht kreeg of Mike haar niet genoeg op nmr 1 zette, ging ze scènes maken. Schaamteloos kroop ze ook in de slachtofferrol naar Mike met de camera erbovenop.
"Ik laat jou niet van me afpakken! Ik wil jou niet kwijt, ik heb al zo'n rotleven gehad etc!'
De vrouw heeft haar zoon (die inmiddels richting de 40 gaat!) Nog steeds aan een navelstreng vastzitten. Zelf zal zij deze nóóit doorknippen. Dat zal toch echt Mike zelf moeten doen. Maar hij durft niet of geloofd na de vele jaren aan manipulatie dat hij dit allemaal zelf ook zo wil.
Hij zal op deze manier nóóit een eigen leven opbouwen. Hooguit een driehoeksverhouding met Mo erbij. En dit zal hoogstwaarschijnlijk steeds weer stuk lopen. Want het is gewoon bizar en ongezond.
Ik was het niet van plan, maar bleef na De Bondgenoten hangen en eerlijk is eerlijk:

Het is beter te naggelen dan vorige week.

Wat ze nu laten zien qua interactie tussen Mo en Denise is gewoon normaal.

Ik geef het nog wel een kans
Ik ben de enige die gekeken heeft gisteren geloof ik
Ja dat denk ik. Ik word doodmoe van die mensen,alleen al op social media word je er mee doodgegooid.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven