Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
Stokstaartjenl schreef:
10-02-2018 16:50
Hij heeft toch PTSS? Volgens mij komen post-partumdepressies niet vaak bij mannen voor :-P
Deze hoorde ook bij het te lezen stukje van de WIKI: https://nl.wikipedia.org/wiki/Post-part ... _bevalling :$
Daar staat een bolletje en daarachter: Relatieproblemen en/of -breuk. In andere groepen van PTSS-slachtoffers (bv. Vietnamveteranen) is de stoornis verbonden aan huwelijks- of relatiebreuk;

Winterklaas is in de volgende aflevering en die lijkt me wel grappig. Dus toch onderdeel.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 11-02-2018 00:19
8.05% gewijzigd
tonkje schreef:
10-02-2018 20:15
Mijn hemel, je bent wel onverbeterlijk hè, met je kijkersopvoeding.
Nousa doet aan forumopvoeding. Forumopvoeding
Stokstaartjenl schreef:
10-02-2018 23:11
Ben je voor het eerst hier, of ben je hier bekend :cheer:
Stamp niet met je voeten
daarvoor is het nog te vroeg *
Ik ben Tonk
Het gezeur is genoeg!

* Oud gehorig appartementje met uitslapende onderburen
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Noesa schreef:
10-02-2018 22:04
Je hebt kennelijk niet in de gaten dat de NPO manipuleert. Prima toch. Lekker verder leven.
Open een topic op actueel.

Toe maar. Glans maar.
anoniem_349840 wijzigde dit bericht op 11-02-2018 09:37
7.32% gewijzigd
Joni_de_tweede schreef:
10-02-2018 21:57
Ben ik nou zo simpel? Ik vind het een leuke serie om even lekker onderuit te gaan en te ontspannen en een keer te lachen. Wat een geneuzel allemaal zeg, over het hoe of wat. Het is leuke tv .
Dit.
Een simpele serie als de luizenmoeder 'om het volk te verheffen' :rofl:
En dat alles omdat een personage zei dat moslims ' niet zo moeilijk zijn '.
:facepalm:

Uit eigen basisschoolervaring kan ik je zeggen dat dat ook zo is. Gewoon geen varken was altijd goed genoeg. Het hoefde niet halal of zo.
Of ben ik nou stiekem opgevoed door de basisschool? :O

Wat is eigenlijk het bezwaar van dingen navragen bij elkaar en daar rekening mee houden?
Noesa schreef:
10-02-2018 22:04
Je hebt kennelijk niet in de gaten dat de NPO manipuleert. Prima toch. Lekker verder leven.
En dit is je inhoudelijke reactie op mijn gerichte vraag... Ok, ik weet nu genoeg. Klaar!

En de rest hier heeft gelijk! Het topic was niet voor deze discussie bedoeld, maar om na te praten over het programma.

Dus, Hallo Allemaal,
Vanavond weer!
permis schreef:
11-02-2018 09:16
En dit is je inhoudelijke reactie op mijn gerichte vraag... Ok, ik weet nu genoeg.

Ik had al inhoudelijk gereageerd. En verder is dit "Entertainment" en vind ik dat het vooral over de serie moet gaan. Dus ik ga niet teveel in op al die geprikkelde reacties. Gewoon lekker over de serie kletsen, dames. 👍
Toe maar. Glans maar.
Anton staat symbool voor de mannen die altijd het laatste woord willen hebben.
Volkert staat daar lijnrecht tegenover. Is precies hetzelfde aan het doen.
Zoek even op "op missie gaan voor greenpeace".
De viva tActueel of niet mogen naar de actueel pijler. Tact, daar draait het om. ;-D
Noesa schreef:
11-02-2018 10:42
Ik had al inhoudelijk gereageerd. En verder is dit "Entertainment" en vind ik dat het vooral over de serie moet gaan. Dus ik ga niet teveel in op al die geprikkelde reacties. Gewoon lekker over de serie kletsen, dames. 👍
Toe maar. Glans maar.
Wat?! Probeer je ons nu een beetje te manipuleren en op te voeden! Zeker te veel NPO gekeken!
Ik bepaal zelf wel dat ik alleen lekker over de serie wil kletsen. :D
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Noesa schreef:
11-02-2018 10:42
Toe maar. Glans maar.
Jij begon toch over indoctrinatie. En dan nu terugkrabbelen. Zwak.
Saoghail schreef:
11-02-2018 14:26
Jij begon toch over indoctrinatie. En dan nu terugkrabbelen. Zwak.
Oh je wil een fittie? Mag ook van mij hoor.
Maar eerst even teruglezen hoe het ook alweer ging. Er wordt hier o.a. geïmpliceerd dat 'Entertainment' niet de plek is om over NPO-indoctrinatie te praten, en dat klopt natuurlijk. Dus lekker kletsen over de serie hier. Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent 🎶🎶
Wat jammer dat hier ineens zoveel onzin is geschreven. Het was een keileuk topic met serieuze reacties over de tv serie. Back to the basis zou ik zeggen en open voor de rest een nieuw topic. Bij misschien Actueel?
Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent! 🎶🎶
Ben je voor het eerst hier, of ben je al bekend :cheer: :cheer: 🎶🎶
Nothing happens for a reason
Op Facebook is een profiel met de naam "De Luizenmoeder" , maar er staat een opmerking met een vloek en daarachter "Zo veel" ...Is dat een nepprofiel vraag ik me nu ineens af🤔
Ja hoor het is zo ver. Op tv een of ander bouw programma Wat de mensen willen kan heel raar zijn, maar ook bijzonder. En ik hoor metéén juf ank Dat vinden wij niet raar alleen maar héél bijzonder :rofl:
Niet meer terug te draaien deze Word er een als "koud he" en "buurman wat doet u nu"
permis schreef:
10-02-2018 20:21
En als je je soms herkent in de perikelen van Goede Tijden, of dat ze daar altijd elke minderheid laten meespelen, is géén -zoals jij het noemt- kijkersopvoeding? Omdat het geen NPO is?

Programma's op elke zender weerspiegelen gewoon w
Kijkersopvoeding in de zin van zelfreflectie of kijkersopvoeding in de zin van belerend. Ik ga dan voor luizenmoeder, voor het spiegelen. Dat vind ik een veel leukere kijkersopvoeding.
Ik hoef niet beleerd te worden.
Pumps_italiaans schreef:
11-02-2018 12:07
Anton staat symbool voor de mannen die altijd het laatste woord willen hebben.
Volkert staat daar lijnrecht tegenover. Is precies hetzelfde aan het doen.
Zoek even op "op missie gaan voor greenpeace".
De viva tActueel of niet mogen naar de actueel pijler. Tact, daar draait het om. ;-D
Klopt. Maar aan mannen als Anton heb ik een hekel. Geef mij dan maar de begripvollere en meer empatische Volkert die hem effe op zijn plaats zet. Ik vind het heerlijk als zulke mannen als Anton op hun plaats gezet worden!
iones schreef:
11-02-2018 19:32
Klopt. Maar aan mannen als Anton heb ik een hekel. Geef mij dan maar de begripvollere en meer empatische Volkert die hem effe op zijn plaats zet. Ik vind het heerlijk als zulke mannen als Anton op hun plaats gezet worden!
Volkert heeft niet de taak en niet de verantwoordelijkheid die Anton wel moet nemen.
Geef hem nog een kans.
Zonder Anton in de serie zou het niet zo leuk zijn. Zou er veel te veel goed gaan. :biggrin:
Zo. Straks lekker een half uurtje geindoctrineerd worden. Winterklaas, waar blijft dan zwarte piet :confused:
Van de week had ik een oudergesprek met mijn man bij de juf van ons kind. Nadat we klaar waren kon ik het niet laten om tegen mijn echtgenoot te zeggen "dat we even lekker hadden mogen glanzen".
Je kon de juf opvegen
🤣
Ik heb jammer genoeg een preview op youtube gezien met stukken van vanavond.
Jammer, want ik haat spoilers. Ik laat me liever 100% verrassen.
Boekenwurm2016 schreef:
11-02-2018 18:27
Op Facebook is een profiel met de naam "De Luizenmoeder" , maar er staat een opmerking met een vloek en daarachter "Zo veel" ...Is dat een nepprofiel vraag ik me nu ineens af🤔
Ben er achter het is een "besloten pagina" maar ik kon er toch schrijven. Heb deze meteen
ontvolgd en alle reacties van mij eerst gewist.
Ik zit er klaar voor...jammer dat het over "Winterklaas" gaat, had liever iets met carnaval gehad.
Wacht maar af. :biggrin:
Pumps_italiaans schreef:
11-02-2018 20:13
Ik heb jammer genoeg een preview op youtube gezien met stukken van vanavond.
Jammer, want ik haat spoilers. Ik laat me liever 100% verrassen.
Dat is simpel op te lossen door niet te kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven