Entertainment alle pijlers

De Mol (Vlaanderen)

06-02-2017 10:45 1421 berichten
Hoe mooi ook gefilmd, de Nederlandse 'Wie is de Mol' heeft voor mij aan charme ingeboet sinds de deelnemers 'bekende Nederlanders' zijn. Het Vlaamse origineel is net wat rauwer en puurder.

2016: seizoen 4 was een pareltje (aflevering 1, 2 , 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9)
2017: seizoen 5 start op maandag 6 februari 2017 op VIER. Alleen voor Vlamingen live te kijken. Voor Nederlanders wordt hier de link naar YouTube gepost. Elf kandidaten gaan samen met presentator Gilles naar Zuid-Afrika: Annelies, Bertrand, Bouba, Davey, Eline, Hans, Jessica, Jolien, Marzena, Robin en Sam.

2018: seizoen 6 is gestart op zondag 25 maart. Op VIER.BE kunnen de afleveringen terug worden gekeken. Ook is daar de nazit te vinden: Café de Mol.

Wie kijkt er ook?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 16:17
Reden: titel geupdatet
15.68% gewijzigd
Hoezo vanwege de mol in Mexico?

Hoe laat komt de aflevering online?
Alle reacties Link kopieren Quote
ik weet niet hoe laat de aflevering online komt, ik kijk live op tv :-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Murrmurr schreef:
15-03-2020 19:55
Hoezo vanwege de mol in Mexico?

Hoe laat komt de aflevering online?
Volgens mij tussen 21 en 21.30 ergens? Heb gisteren rond 21.45 gekeken en toen stond ie erop.
Wat spannend weer! Toen hij die kaartjes eruit haalde en de eerste naam oplas, ik dacht WTF. En ik kwam niet meer bij met die dansers. Oh en dat ze mijn mol die champagne lieten doen vinnik onbegrijpelijk, hij kon er helemaal niet bij. Goeie montages ook.
Ik zit voor nu op Els en Dorien
Alle reacties Link kopieren Quote
KleinBeertje schreef:
16-03-2020 21:21
Ik zit voor nu op Els en Dorien
Ik ook!
Alle reacties Link kopieren Quote
Waar kun je de aflevering het beste bekijken?
Alle reacties Link kopieren Quote
Niqqi schreef:
16-03-2020 21:27
Waar kun je de aflevering het beste bekijken?
Vier.be
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij stoort daar helaas zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit nu op Salim, geen idee waarom, puur buikgevoel. Heb het gevoel dat hij zich anders voordoet dan wie hij werkelijk is
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren Quote
Lijkt me de ervaring van je leven ... zware opdrachten, maar een verbondenheid (die nacht in de tent) die leidt tot vriendschappen voor het leven volgens mij.

En heerlijk om naar de reacties op de mindfucks te kijken.... eerst 1 naam uit de envelop en zie je iedereen schrikken ... daarna blijkt dat iedereen er in zat. En dan het geheime luikje met het echte envelopje.

Goede stevige maar duidelijke opdrachten, die gewoon ook te doen zijn en als kijker te snappen zijn. En geen constant geneuzel over bondjes.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een heerlijke aflevering weer, aflevering 3! De opdrachten zijn zo leuk om naar te kijken.
Vooral de laatste opdracht was echt spannend.
Wat me opviel was dat Jolien iedere keer in het verliezende team zit tot nu toe. Ook haar reactie op het nieuws dat ze mee mocht doen met de Mol vond ik erg nep overkomen.
marjon1980 schreef:
22-03-2020 22:43
Wat een heerlijke aflevering weer, aflevering 3! De opdrachten zijn zo leuk om naar te kijken.
Ja he, ik zat echt geboeid te kijken. Leuke opdrachten.
belgali schreef:
19-03-2020 13:34
Lijkt me de ervaring van je leven ... zware opdrachten, maar een verbondenheid (die nacht in de tent) die leidt tot vriendschappen voor het leven volgens mij.

En heerlijk om naar de reacties op de mindfucks te kijken.... eerst 1 naam uit de envelop en zie je iedereen schrikken ... daarna blijkt dat iedereen er in zat. En dan het geheime luikje met het echte envelopje.

Goede stevige maar duidelijke opdrachten, die gewoon ook te doen zijn en als kijker te snappen zijn. En geen constant geneuzel over bondjes.
Die (ver)bondjes voegen voor mij helemaal niks toe.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond overigens Bart?, twijfel even aan de naam, in het laatste spel wel heel irritant. Met z’n gemekker dat de andere de hartslag zo hoog hadden iedere keer....

Ik dacht aan Els als mol, maar niet dus....
Alle reacties Link kopieren Quote
Jolien was ook iedereen op aan het jagen ...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht ook Els als mol. Maar nee!

Heb gister en vandaag aller 3 de afleveringen gekeken en tis zoooveel leuker dan de Nederlandse! Denk dat dat idd zeker door het gebrek aan bondjes komt. Maar ook door de opdrachten en de speluitleg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zat dus op Dorien en Els, maar Els ligt er uit en Dorien zat op de plek waar je echt niet wil zitten als mol in de laatste proef.

Ik neig nu naar Jolien, zou een leuke mol zijn.
.
anoniem_370403 wijzigde dit bericht op 01-05-2020 14:31
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb momenteel 4 verdachten. Ik vond de reactie van Bart en Christian wat nep ocerkomen. Verder verdenk ik Salim en Laure.

Wat een geweldig programma!
Ik begin Bart een beetje te verdenken.
Was weer 'n prachtige aflevering!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit op Laure en Jolien
Alle reacties Link kopieren Quote
Bart is inderdaad wel verdacht...

Wat ik ook erg mooi vind is dat ze in een onzettend mooie omgeving zitten in Griekenland die best onbekend is (voor ons Nederlanders). Zelf ooit in die omgeving geweest en je kijkt je ogen uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het voordeel voor de Mol is dat ze niet naar van die uitgestorven gebieden hoeven te gaan uit angst om herkend te worden. Het zijn 10 onbekende vlamingen zonder een link met elkaar, en een tv ploeg. In NL zijn het 10 BN'ers (of CN'ers..) die veel sneller opvallen.

Ik ben er echt nog niet uit...
hier staan trouwens wel wat tips:
https://newsmonkey.be/de-mol-aflevering ... verdachte/

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven