Entertainment alle pijlers

De Olympische Spelen!

08-08-2008 17:19 2293 berichten
Alle reacties Link kopieren
En, wie heeft de opening gezien?? Heb het grotendeels gevolgd, behalve de intocht van alle ploegen (beetje erg langdradig). Maar een zeeeeeer spectaculaire opening en af en toe een kippevel momentje

Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?

Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
quote:Olijfje_ schreef op 16 februari 2014 @ 16:45:

Jeutje, we hebben gewoon nu het hoogste totaal aantal qua medailles: 17 en de VS en Rusland hebben er 16. *Trots*

Zouden we dat kunnen behouden het hoogste aantal?

Zijn zoveel sporten waar wij verder niet aan mee doen en die landen wel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat mooi weer.
Ik vind Ireen ook wel een schatje hoor. Ze is teleurgesteld maar wel heel sportief.
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 februari 2014 @ 16:48:

[...]

Zijn zoveel sporten waar wij verder niet aan mee doen en die landen wel.Nee, al dat kunstschaatsen en ijsdansen komt nog, zijn de Russen vast goed in.
Wat apart dat Wust en Koen samen op een kamer zitten. Je zou verwachten bij een andere NL dame.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 februari 2014 @ 16:48:

[...]

Zijn zoveel sporten waar wij verder niet aan mee doen en die landen wel.Voor een niet-wintersportland als Nederland is dit natuurlijk waanzinnig!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik vind ze alle drie geweldig.
Wat zeiden ze nou? Nog nooit vier van hetzelfde team die top vier werden oid?
Ben helemaal blij.
quote:Olijfje_ schreef op 16 februari 2014 @ 16:50:

[...]

Voor een niet-wintersportland als Nederland is dit natuurlijk waanzinnig!Dat sowieso.
Mooi mooi! Ik heb ook tranen trouwens,stomme muts dat ik ben:-)
Straks komen nog wat Nederlandse bobsleeërs, om kwart over vijf.

Weet niet of die nog serieus kans maken op een medaille?
Ik jankte ook... Emomuts.
Ahhh die Ireen.
Eerlijk gezegd vond ik de opmerkingen van Irene niet zo heel erg sportief.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
quote:denachtzuster schreef op 16 februari 2014 @ 17:06:

Eerlijk gezegd vond ik de opmerkingen van Irene niet zo heel erg sportief.Welke, ik had het net gemist.
quote:denachtzuster schreef op 16 februari 2014 @ 17:06:

Eerlijk gezegd vond ik de opmerkingen van Irene niet zo heel erg sportief.Ja, wat zei ze dan?
Welke opmerkingen dan? Ik hoorde: 'ik gun haar die winst, zeker na alles wat ze heeft meegemaakt, maar natuurlijk had ik liever goud gewonnen dan zilver.'

Vind ik niet onsportief.
Ik vond het heel netjes wat ze zei. Een mens mag toch ook best even teleurgesteld zijn.
Ja precies. Vind ik ook.
Heel jammer voor Wüst.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja daar zal Ireen goed van balen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Weet iemand waar ik het bobsleeen kan zien? Jammer dat dat niet uitgezonden wordt. Ijshockey vind ik stom

Edit: Heb het gevonden: BBC2
Ik vond de opmerking van haar trainer raarder. Die zou deze medaille zo inruilen voor 1 bij het shorttracken. Begrijp dat z'n passie daar ligt maar is toch wel vreemd, of begrijp ik het nou niet?
quote:_nut_ schreef op 16 februari 2014 @ 17:55:

Ik vond de opmerking van haar trainer raarder. Die zou deze medaille zo inruilen voor 1 bij het shorttracken. Begrijp dat z'n passie daar ligt maar is toch wel vreemd, of begrijp ik het nou niet?Ik vond dat ook een hele vreemde opmerking!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven