Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.



En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,



Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
Alle reacties Link kopieren
Eindeloos schreef op 01 juni 2012 @ 17:01:

Helaas geen foto's, die zijn verkocht aan Story.

er was extra beveiliging ingezet om fotografen weg te houden.
[/quote]



Gatverdamme, overal een slaatje uit slaan, en altijd maar mooi weer spelen op kosten van een ander.

A-socialen.
Op kosten van wie ?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel foto's op hun eigen website gezien.



Ik vond de serie geweldig. Jammer dat de herhalingen ook ineens gestopt zijn.

Leuke mensen, plezierige mensen. En dat ze overal een slaatje uit willen slaan, gelijk hebben ze. De mensen hebben schijnbaar belang bij of in hen. Meer dan slim eigenlijk. Volgens mij zij het ook echt wel harde werkers hoor. Niet als in mijnwerkers of ander zwaar lichamelijk werk. Maar wel harde werkers.



Als de story die foto's exclusief wou, dan zullen zij de beveiliging wel betaald hebben. Zal dus belangrijk genoeg zijn (lees: genoeg opleveren) voor Story








Debby Pfaff (37) is getrouwd met haar Nicolas (32). Onder massale persbelangstelling. Een doorn in het oog van de weddingplanners en het management die alle foto's exclusief aan het weekblad Story wilden geven. Maar de Pfaffs lieten het uiteindelijk niet aan hun hart komen en poseerden gewillig. Alleen het trouwfeest werd omgebouwd tot een versterkte burcht waar niemand binnen mocht.





'Nonkel, je mag wel een beetje vrolijk kijken hé. Het lijkt alsof je weg wil', riep Kenji, de 10-jarige zoon van Kelly en Sam Gooris naar het bruidspaar. Zo, die zat. Niet dat Nicolas geen zin had om te trouwen, maar het bruidspaar was een beetje gespannen. Ze wilden geen camera's en fotografen. Hun bruiloft was verkocht aan het weekblad Story en dat zou exclusieve foto's krijgen. De 'weddingplanners' zwaaiden dan ook streng met artikels uit het wetboek om de fotografen weg te jagen. Maar de Pfaffs zouden de Pfaffs niet zijn als ze toch niet vriendelijk naar de camera's zouden zwaaien. Er werd lustig geposeerd en met de jurken gezwierd. 'Onze jurken zijn allemaal van Nicky Vankets', zei een trotse Carmen.



Koets met witte paarden



Nicolas en zijn Debby kwamen in een replica Sissy-koets met vier Franse witte trekpaarden aan op hun bestemming: het sprookjesachtige kasteel Cortewalle in Beveren. Daar zouden ze voor de wet trouwen. Debby in een nauwaansluitend wit jurkje van JPC Collection, met een lange sleep. 'Nicolas is zot van haar benen en daarom draagt ze voor de wettelijke trouw een kort jurkje zodat ze hem haar benen kon laten zien', grijnsde Kelly. 'Een verrassing voor hem. Maar in de kerk zal ze een lange jurk dragen.'



En zo geschiedde. In de kerk moest Debby voor het eerst haar zakdoek bovenhalen toen zangeres Barbara Dex Ik heb je lief zong. En ook het lied Hij gelooft in mij, een aangepaste versie van het nummer van André Hazes, zorgde voor een krop in de keel. Hoogtepunt van het feest was het jawoord, dat recht uit een sprookje leek te komen: met tranen in de ogen en bezegeld met een lange zoen.



Uiteindelijk zwaaiden de deuren van de kerk open en mochten Debby en Nicolas twee witte tortelduiven laten vliegen onder het goedkeurend oog van tweehonderd kijklustigen. 'Maken jullie alstublieft een beetje plaats' riep de weddingplanster wanhopig toen het paar zich door de menigte en de fotografen een weg baande naar een koets. 'Het is mijn trouwfeest, laat me toch door', zei Debby zelf.



Het feest vond plaats in het Godshuis in het Oost-Vlaamse Sint-Laureins. Het negentiende-eeuwse ex-klooster werd omgedoopt tot een versterkte burcht. Dranghekken versperden de toegang en zwart plastic moest alle pottenkijkers weren. En als dat niet hielp, waren er nog bodyguards. 'Het is alsof de koning en koning trouwen', zuchtte een toeschouwer. 'Zie je die kleerkasten daar staan, dat is toch niet nodig?'



Een van die kleerkasten was Christophe. 'Ik train zes dagen op zeven om dit postuur te hebben. Ik ben buitenwipper bij discotheken maar ben nu ingehuurd om fotografen van andere bladen en boekjes tegen te houden', aldus de man.



Maar opstootjes kwamen er niet. Debby en Nicolas vierden in hun burcht nog lang en gelukkig feest.
































Alle reacties Link kopieren
Mooi!



Mooie vrouwen, mooie kindertjes!
@juliaaana herhalingen zijn toch nog elke werkdag te zien? Op rtl 8 geloof ik.

En wow, zeker mooie kinderen!
Alle reacties Link kopieren
ja, herhalingen zijn doordeweeks, op rtl 8. Om 1940 en later, zo rond 11/12 uur.
Alle reacties Link kopieren
zo als je debby op tv ziet in de afleveringen ziet ze er echt heeeeel anders uit!

Maar jullie kijken allemaal zogenaamd niet maar toch ook weer wel? Vaag
Alle reacties Link kopieren
same here .. waarom vind ik t eigenlijk leuk? Om sommige stukjes kan ik wel lachen. Maar als luilak sam (die heet toch zo) weer in zn bed ligt te stinken zonder dat ie wat met zn kinderen wil doen zap ik t liefst weg.
Alle reacties Link kopieren
Gek maar ik heb helemaal niet het idee dat ze overal een slaatje uit slaan. Ik vind het een heel leuk sociaal gezin en ik kijk er wel graag naar. Vaak genoeg met een glimlach.

Is het zo dat gisteren de laatste uitzending was? Jammer.



Mooie mensen en mooie kinderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:LouisaVuitton schreef op 18 november 2009 @ 23:57:

Misschien is de reden wel dat ik het allemaal niet begrijp...



Ik begrijp niet dat 2 van de 3 kinderen in Brasschaat wonen terwijl zij toch niet zo´n superbaan hebben. Of al die schnabbels moeten veel opleveren natuurlijk.

De enige dochter met nog een beetje baan is debby met haar schoonheidssalon, maar zij woont in een bovenwoninkje (natuurlijk mooi ingericht door de sponsor) boven de zaak zonder zelfs maar een tuin te hebben.



En dan Jean Marie die overal als een held wordt binnen gehaald en er zelf nog in gelooft ook. Terwijl volgens mij heel Belgie ook genoeg heeft in de Pfaffs, maar er ook gewoon niet voor uit durven te komen.Niet voor durft uit te komen? Geen kat kijkt in Belgie nog naar de Pfaffs?
Waar komt dit ineens vandaan, Katjeee? Je reactie is ietwat laat....



Ik dacht nog: leuk, pfaffnieuws!
Alle reacties Link kopieren
Ik schrok ervan !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Pfff niks aan de hand dus
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wat een domper zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:nikki_nuts schreef op 31 augustus 2013 @ 21:10:

Wat een domper zeg.Nou hè
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 31 augustus 2013 @ 21:11:

[...]





Nou hè Ja, ik had wel zin in een vette scheiding of andere rel.
Alle reacties Link kopieren
quote:nikki_nuts schreef op 31 augustus 2013 @ 21:17:

[...]





Ja, ik had wel zin in een vette scheiding of andere rel. Ik vertrek is nét begonnen, gaat over honden en Oost Duitsland, komt vast niet goed
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:nikki_nuts schreef op 31 augustus 2013 @ 21:17:

[...]





Ja, ik had wel zin in een vette scheiding of andere rel. Ik vertrek is nét begonnen, gaat over honden en Oost-Duitsland, komt vast niet goed
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 31 augustus 2013 @ 21:20:

[...]





Ik vertrek is nét begonnen, gaat over honden en Oost-Duitsland, komt vast niet goed Oh, dat kijk ik morgen wel. Ik zit nu naar de 10e keer All Stars te kijken.
He. ik dacht een scheiding, een 2e huwelijksbelofte, een baby, een kleinkind voor Kelly....Maar er wordt gereageerd op een berichtje van mij uit 2009!



Thx Nouschi voor de tip van Ik Vertrek...Anders was ik het helemaal vergeten.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 31 augustus 2013 @ 21:19:

[...]





Ik vertrek is nét begonnen, gaat over honden en Oost Duitsland, komt vast niet goed Nou. Het gaat in het begin al lekker mis.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
[img]

https://fbcdn-sphotos-a-a ... 1d4e19246ad167721662008bc[/img]



[img]https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=545D7854[/img]





[img]https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 7092_n.jpg[/img]net kelly op deze manier



[img]http://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/h ... 63df5a499a[/img]
Alle reacties Link kopieren
quote:rww158 schreef op 21 augustus 2014 @ 22:16:

[img]

https://fbcdn-sphotos-a-a ... 1d4e19246ad167721662008bc[/img]



[img]https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=545D7854[/img]





[img]https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 7092_n.jpg[/img]net kelly op deze manier



[img]http://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/h ... 63df5a499a[/img]Is dat de nieuwe vriendin van Jean-Marie?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven