De Pfaff´s
woensdag 18 november 2009 om 23:39
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.
En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,
Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,
Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
zaterdag 15 mei 2010 om 00:20
Nou ja, down, beetje overdreven. Maar het was zo zwaar beladen en dat gejank van Carmen ook de hele tijd.
Vind trouwens dat ze het best kan doen. Haar oogleden vallen wel in de categorie 'er echt last van hebben'. Denk wel dat ze het zelf ook echt wil, niets gepush. Ze is alleen altijd zo emotioneel, over alles...haha.
Vind trouwens dat ze het best kan doen. Haar oogleden vallen wel in de categorie 'er echt last van hebben'. Denk wel dat ze het zelf ook echt wil, niets gepush. Ze is alleen altijd zo emotioneel, over alles...haha.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zaterdag 15 mei 2010 om 00:38
zaterdag 15 mei 2010 om 00:39
Nou inderdaad La Vie,ik begin sam en Kelly ook steeds leuker te vinden. Die Debby zat gewoon ongegeneerd te flirten met die engerd van een plastisch chirurg om een gratis behandeling te krijgen.
en die ontevreden blik van een Lyndsey. Wat is zij dik geworden in vergelijking met de uitzendingen van RTL5.
De enige die nog om en met elkaar kunnen lachen zijn Kelly en Sam.
en die ontevreden blik van een Lyndsey. Wat is zij dik geworden in vergelijking met de uitzendingen van RTL5.
De enige die nog om en met elkaar kunnen lachen zijn Kelly en Sam.
zaterdag 15 mei 2010 om 00:44
quote:_Soleil_ schreef op 15 mei 2010 @ 00:42:
[...]
Uhm... ja
Maar hij was natuurlijk roze, dus ik denk dat jij geen heldere kijk meer had
Nee, inderdaad.. Ik snapte al totaal niet waar jullie het over hadden.
Roze is leuk, ook bij eyelid Carmen
[...]
Uhm... ja
Maar hij was natuurlijk roze, dus ik denk dat jij geen heldere kijk meer had
Nee, inderdaad.. Ik snapte al totaal niet waar jullie het over hadden.
Roze is leuk, ook bij eyelid Carmen
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.