Entertainment alle pijlers

De Pfaffs

13-11-2006 22:17 362 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt ook graag naar dit programma? Ik heb hier op het forum ooit een topic over De Pfaffs gezien maar zoek functie leverde niets op...

Wanneer beginnen de nieuwe afleveringen?
Ik denk dat Lyndsey dat ook zelf wil, en het moeilijk vindt om stil te zitten. De een gaat daar heel anders mee om dan de ander. Maar bij dat onkruid wieden was ik bang dat ze voorover kukelde...

Ik vond dat Debby vlak voor de geboorte van Keano bij de gyn zo'n rare opmerking maakte. Ze wilde na een week ofzo na de bevalling weer gaan werken. Die gyn keek ook echt zo van 'dat meen je toch niet'. Ik vond het soms overkomen alsof ze geen idee had wat die zangerschap nu inhield, behalve dat je er een kindje aan overhoudt.;)

En ja, de drank vloet rijkelijk. Op hun site staan ook hun eigen champagne en wijnen beschreven.  Carmen liet toen toch die wijnkelder vullen, mijn hemel, dat krijgen wij echt in ons leven niet op. Zij zei toen geloof ik, dat als ze alleen was ze er 2 jaar over zou doen.
Knap staaltje onverantwoordelijk gedrag gisteren :?

Jean Marie teut van de champie achter het stuur.

Krijgen ze in België hier geen commentaar op?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Nu "d'n Bompa" dood is, zullen ze wel iets langer doen met de flessen uit de wijnkelder.....
quote:

Knap staaltje onverantwoordelijk gedrag gisteren :?

Jean Marie teut van de champie achter het stuur.

Krijgen ze in België hier geen commentaar op?

Mee eens! En vroeg me hetzelfde af!
Ja, daar krijgen ze in België commentaar op. :P

In de laatste afleveringen die wij nu te zien krijgen, zie je minder "onverantwoorde" handelingen, ik denk dat er wel al eens op de vingertjes werd getikt...
Van commentaar gesproken ... die afzichtelijke sluiers !

Den bompa heeft een broer (die sprekend op hem lijkt trouwens) die in Barbedos woont. De man heeft de begrafenis van zijn broer bijgewoond in België, maar begreep niet waarom die kleindochters zo'n lelijke doeken op hun hoofd hadden gedrapeerd...
quote:Nu "d'n Bompa" dood is, zullen ze wel iets langer doen met de flessen uit de wijnkelder.....

:D

Dat was het eerste wat me te binnen schoot toen ik hier las dat hij dood was. Durfde het uit respect niet te zeggen :$
Ja, idioot hoor, om eerst je vol te gieten met champagne en dan te gaan rijden. Ik wist niet wat ik zag. Viel me echt een beetje tegen van JM!
quote:

quote: Pauline65 reageerde

Nu "d'n Bompa" dood is, zullen ze wel iets langer doen met de flessen uit de wijnkelder.....

:D

Dat was het eerste wat me te binnen schoot toen ik hier las dat hij dood was. Durfde het uit respect niet te zeggen :$ Ken dat gevoel......
Weet iemand waarom het as zondag niet meer komt op rtl 4? Of is het verplaatst???
Chrissie...je mag (als je daar al behoefte aan hebt) alweer een nationale test gaan doen. Deze keer om te kijken of je baan nog wel bij je past.

Calvijn...ik kijk meer dan 1 keer per week of er iets nieuws op de officiele site staat. Maar ik kan niets vinden over een eventuele opleiding van de meiden.

Ik heb me gister (en al vaker) ook zitten afvragen hoe of JM  dat kon doen. De hele tijd zitten tetteren en dan rijden. Ik snap dat ook niet. Je zou toch zeggen dat het rijbewijs hem heilig is met al die schnabbels. Maar volgens mij niet.
Er staat op hun site alleen dat Lindsey een opleiding heeft gevolgd. Bij Kelly en Debby kan ik niets vinden. Het is geen halszaak, maar als iik zulke verwijzingen krijg. Wil ik er het fijne van weten.
quote:Er staat op hun site alleen dat Lindsey een opleiding heeft gevolgd. Bij Kelly en Debby kan ik niets vinden. Het is geen halszaak, maar als iik zulke verwijzingen krijg. Wil ik er het fijne van weten.

Kelly heeft de balletschool (Ballet van Vlaanderen) gedaan. Afgemaakt weet ik natuurlijk niet.

Is toen verder gegaan met haar modellencarrièrre, ook niet onsuccesvol.

Debby zal iig haar ondernemersdiploma hebben, anders kan ze toch geen eigen zaak beginnen.

Neem aan dat ze ook een manicure-opleiding heeft gevolgd.

Maakt ook verder niet uit. Ze doen wat ze doen en niet verkeerd naar wat ik kan zien op tv :D
Lindsey is de bezielster van de website van de Pfaffs ism een professional. Maar zij beslist wel over de inhoud en de teksten.  Zoals ik al eerder schreef was dit haar cadeau aan haar vader voor zijn laatste verjaardag.

Wat diploma's en getuigschriften betreft, ik denk dat Lindsey idd de enige dochter is met een "echt" schooldiploma.

Debby en Kelly hebben zeker nadien nog volwassenonderwijs/avondschool gevolgd : Debby  = nagelstyliste en zonnebankuitbaatster, bedrijfsbeheer hoort er zeker bij anders moet je niet denken dat je in België zelfstandig een zaak kan opstarten ; Kelly = model en visagie (in de Belgische Story geeft ze make-up tips en maakt ze wekelijks een bekende Vlaming op)

Diploma's of niet, wees gerust het geld stroomt binnen.  Het schijnt, ik zeg wel duidelijk het schijnt, zou elk gezin jaarlijks 25000 euro verdienen alleen al met de opnamen.  En dan al die nevenactiviteiten : dancing on ice, sterren op de dansvloer, freelance opdrachtjes voor diverse tijdschriften, promoten van sponsors ... wees maar gerust, hun broodje is gebakken !

Trouwens, Jean-Marie zelf is ook niet euh --- slim,  maar was wel werelds beste keeper ...
Snikk vanavond geen pfaffs op rtl 4 snikk is het al maandag krijg afkick verschijnselen........

Ze zullen zeker een goed belegde boterham hebben. Als alleen al kijkt naar de auto's die Jean Marie rijdt, volgens mij allemaal gesponserd. Opzijn kleding zie ik ook reclame staan.

Ik betwijfel ook niet dat ze grof betaald krijgen voor de opnames enzo. Maar soms vraag je je het wel af. Die mensen moeten toch iets hebben om op terug te kunnen vallen als de opnames stop gezet worden en er dus van die kant geen inkomsten meer zijn. Maarja, tegen die tijd id de spaarrekening zo hoog opgelopen dat ze kunnen rentenieren
En ja vanavond geen pfaff's...ik moet ook even afkikken. Maar we hebben ze wel deze week 5 keer gezien op 5, dus kunnen we er even tegen.
quote:

Ze zullen zeker een goed belegde boterham hebben. Als alleen al kijkt naar de auto's die Jean Marie rijdt, volgens mij allemaal gesponserd. Opzijn kleding zie ik ook reclame staan.

Ik betwijfel ook niet dat ze grof betaald krijgen voor de opnames enzo. Maar soms vraag je je het wel af. Die mensen moeten toch iets hebben om op terug te kunnen vallen als de opnames stop gezet worden en er dus van die kant geen inkomsten meer zijn. Maarja, tegen die tijd id de spaarrekening zo hoog opgelopen dat ze kunnen rentenieren

Maak je over de Pfaffjes maar niet druk hoor :D

Hij heeft genoeg verdiend met keepen. Hij heeft allerlei ondernemingen waar hij mee verdiend. Uiteraard ook sponsoring.

De rest van de familie verdient op wat voor manier dan ook hun geld.
Ik heb lekker op VTM naar de Pfaffs gekeken

Ik moet eerlijk zeggen, ik was een beetje jaloers, hint :

Slaap lekker dames en tot de volgende !
Gisteravond inderdaad geen Pfaffs. Ik heb wel even dubbel gecheckt. In de gids en op teletekst. Maar toch echt niet. Hopelijk volgende week wel.

Maar afgelopen vrijdag was er wel weer een gewone wekelijkse aflevering. Terwijl er normaal op vrijdag geen uitzending is. Toevallig zag ik het. Maar ik vind het wel een zooitje met de uitzendingen van diverse programma. En dat bij alle zenders. Dus niet alleen bij de Pfaffs.
quote:

Ik heb lekker op VTM naar de Pfaffs gekeken

Ik moet eerlijk zeggen, ik was een beetje jaloers, hint :

Slaap lekker dames en tot de volgende ! He Belgenmoppie. Ik heb lekker even gespiekt op de vtm site. Snap nu waarom je jaloers was, haha!

Vraagje, want jij weet dat vast. Wordt de toestand om Lyndsey's bevalling ook uitgezonden, net als bij Debby met Keano? Dus dat ze moet bevallen en dat ze allemaal weer aan de champagne gaan hijsen in het ziekenhuis (paar kratjes ofzo....)

Kon ik nergens terugvinden en mijn man vroeg ernaar (is nog erger Pfaffs verslaafd dan ik...)

Ik heb ook even gekeken waar het belgenmoppie het over had. En ook hier een vleugje jaloezie.

Als je op  www.vtm.be/depfaffs   klikt. Kun je van het nieuwe seizoen per aflevering zien wat we gaan krijgen. Daar kun je ook lezen dat in afl. 8 Lindsey gaat bevalen en ik denk dat ook daar wel beelden van te zien zullen zijn.

Bij aflevering 31 staat een foto van alle kleinkids, die 2 van Debby en Nicolas pik je er zo uit. Ook als je niet weet wie wie is. Wat lijken die op elkaar zeg!

En ook een hele mooie foto van Lindsey met haar 2 mannen.
@ Belgenmoppie: Worden de Paffs bij jullie ook ondertiteld?
Idd, ook bij ons ondertitels, niet altijd overbodige luxe, ze hebben toch een licht anders dialectje ... ;) en in België hebben we er veel hoor.

De drank blijft rijkelijk vloeien ... Vroeger stoorde ik mij er feitelijk niet zo aan - ik drink trouwens ook graag  - toen dronken ze thuis en ze gingen allemaal naar boven in hun eigen slaapkamer slapen.  Nu moeten ze allemaal naar huis rijden, 't zijn toch risico's.

Ik merk trouwens ook dat de "rokende" dochters uit beeld zijn verdwenen, Sam is de roker, Kelly laat zich zeer zeldzaam nog al rokend filmen, de andere 2 buiten beeld (Linsdey nu wel ff hopelijk gestopt), ook Nicolas en Dave laten zich niet meer zo vlug betrappen. Ik trek er mij niets van aan, maar ik denk dat er wel commentaar zal op geweest zijn, voorbeeldfunctie weet je wel ...
Ik heb het gezien claudia! Af en toe kijk ik echt overal overheen.... Bedankt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven