Entertainment alle pijlers

De Super Freek Show

27-08-2016 20:47 14 berichten
Min of meer bij toeval zapten we net voorbij NL1 en daar is de super Freek show bezig. Het doet een beetje denken aan dat programma Waku Waku van vroeger, kent iemand dat nog? Leuk dat er zoiets in de re-make is.
Wij kijken ook. Stiefzoon van 9 is dol enthousiast.
Freek!
Ik vind het ook leuk, echt iets om met de kinderen samen te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Superleuk! Wie zijn die drie broers in dat team?
Dochters van 9 en 10 vonden het super leuk!
Ik vond het ook leuk. Zat me alleen wel te irriteren aan die stem die hij steeds opzette. Ik weet dat er kinderen in het publiek zaten maar dat is nog geen reden om te praten alsof je het tegen een driejarige hebt.

Maar verder dol op dieren en al die weetjes over dieren die ik helaas nooit zomaar zelf zie.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Ja, af en toe werd er overdreven in de camera gekeken/gearticuleerd maar vond het toch wel heel leuk.
Ja het deed me ook denken aan Waku Waku :D
quote:Hertjehertje schreef op 27 augustus 2016 @ 21:17:

Superleuk! Wie zijn die drie broers in dat team?Gewone kandidaten
Ja ik moest ook aan waku waku denken. Kids vonden het heel leuk. Die weten nog niet dat we in de kerstvakantie naar de HMH gaan naar de live show van Freek. Ik vind Freek ook heel leuk.
quote:gizzmo-returns schreef op 27 augustus 2016 @ 22:46:

[...]

Gewone kandidatenToch wel he? Een ervan kwam me zo bekend voor. Ik kon nergens vinden hoe de kandidaten heetten. En nu weet ik niet zeker of het degene was die ik de k dat het was etc...
Daf overdrevene zag ik ook maar omdat je wel merkt hoe oprecht cool Freek al die beesten vindt merkte ik dat het niet storend was. Plus kind vond het geweldig en vroeg meteen of dit morgen ook weer komt.
Alweer week 3... Zaterdagavondvermaak voor onze kinders.

Vanavond met oa Eva Jinek, ben benieuwd naar eventuele vibes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven