De verraders 2026
zondag 15 maart 2026 om 19:55
Klopt het dat er hier nog geen topic over is? (Als wel, dan mag ie weer weg.) Kijkt er nog iemand?! Ik ben zelf net begonnen, vandaar dat ik er een topic over zocht. Dit zijn de kandidaten in ieder geval:
Robert van Hemert (zanger)
Beau Schneider (acteur) verbannen
Geza Weisz (acteur)
Boyan Ephraim (nieuwslezer) verbannen
Milo ter Reegen (zanger) vermoord
Sjaak (rapper) verbannen
Amy Vol (zanger) verbannen
Roos Schlikker (columnist)
Kimmylien Nguyen (realityster) vermoord
Ellemieke Vermolen (schrijver)
Mariana Verkerk (voormalig model) verbannen
Raisha Zeegelaar (presentator) vermoord
Juultje Tieleman (influencer) vermoord
Denise Laan (opsporingsdeskundige) ontmaskerd
Emms (rapper) vermoord
Tess Wester (voormalig atleet) vermoord
London Loy (kok)
Roelof Hemmen (voormalig nieuwslezer) ontmaskerd
Danielle van Grondelle (model) dubbele beenbreuk
Birgit Schuurman (zanger) vermoord
Henk Krol (voormalig politicus) verbannen
Thomas van der Vlugt (presentator) verbannen
Het is nu elke dinsdag, woensdag en donderdag op RTL4.
Robert van Hemert (zanger)
Beau Schneider (acteur) verbannen
Geza Weisz (acteur)
Boyan Ephraim (nieuwslezer) verbannen
Milo ter Reegen (zanger) vermoord
Sjaak (rapper) verbannen
Amy Vol (zanger) verbannen
Roos Schlikker (columnist)
Kimmylien Nguyen (realityster) vermoord
Ellemieke Vermolen (schrijver)
Mariana Verkerk (voormalig model) verbannen
Raisha Zeegelaar (presentator) vermoord
Juultje Tieleman (influencer) vermoord
Denise Laan (opsporingsdeskundige) ontmaskerd
Emms (rapper) vermoord
Tess Wester (voormalig atleet) vermoord
London Loy (kok)
Roelof Hemmen (voormalig nieuwslezer) ontmaskerd
Danielle van Grondelle (model) dubbele beenbreuk
Birgit Schuurman (zanger) vermoord
Henk Krol (voormalig politicus) verbannen
Thomas van der Vlugt (presentator) verbannen
Het is nu elke dinsdag, woensdag en donderdag op RTL4.
marindah wijzigde dit bericht op 01-04-2026 22:10
18.14% gewijzigd
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
woensdag 25 maart 2026 om 19:38
woensdag 25 maart 2026 om 19:43
woensdag 25 maart 2026 om 20:18
donderdag 26 maart 2026 om 00:15
Ik hoop ook dat Ellemieke er snel uit gaat. Zij mag wel mensen verdenken, maar als mensen haar verdenken, gaat ze janken.
Bizar, dat zelfs het feit dat Beau getrouwe heeft opgeschreven, weer zo geturnd wordt, dat hij nog verdachter wordt.
Geza zei bij het stemmen op Roelof: ik kan je niet meer redden. En niemand vond dat raar.
Normaal gesproken ben ik voor de getrouwen, maar dit seizoen ben ik voor de verraders.
De meeste getrouwen die nog over zijn, vind ik stom. Alleen Birgit vind ik leuk.
donderdag 26 maart 2026 om 00:18
donderdag 26 maart 2026 om 07:33
Vind het dit jaar heftig!
Hoe Beau behandeld werd. Zelfs toen hij dacht "nu heb ik me bewezen" zoeken ze wel een reden om hem "verrader" te laten zijn. En dat alleen omdat ze hun ongelijk niet durven toe te geven. Vind de sfeer heel negatief dit jaar.
Emms en Ellemieke mogen er van mij snel uit. Brengen beide een negatieve sfeer.
Snap ook niet waarom ze Kimmylien vermoorde terwijl ze ook Emms hadden kunnen vermoorden....
Hoe Beau behandeld werd. Zelfs toen hij dacht "nu heb ik me bewezen" zoeken ze wel een reden om hem "verrader" te laten zijn. En dat alleen omdat ze hun ongelijk niet durven toe te geven. Vind de sfeer heel negatief dit jaar.
Snap ook niet waarom ze Kimmylien vermoorde terwijl ze ook Emms hadden kunnen vermoorden....
Carpe Diem!
donderdag 26 maart 2026 om 07:57
Wat ik hoorde in het torentje was dat ze de groep dames uit elkaar willen halen. De dames zouden zich tegen de heren kunnen keren. Dat was hun redenering. Dus dan coor Kimmylien gekozen, want zij wordt niet verdacht (Ellemieke, Mariana en Roos wel).misspatrice schreef: ↑26-03-2026 07:33Vind het dit jaar heftig!
donderdag 26 maart 2026 om 08:13
Om het vrouwenbondje zwakker te maken.misspatrice schreef: ↑26-03-2026 07:33
En Emms zit totaal niet op Robert en Geza.
donderdag 26 maart 2026 om 10:18
misspatrice schreef: ↑26-03-2026 07:33Vind het dit jaar heftig!
Ja, ze nemen het bijzonder serieus allemaal. Ook lullig hoe Ellemieke meteen de pijlen op de volgende richtte, toen Beau verbannen was - hij was nog niet eens uit zicht.
Ik ben overigens altijd voor de verraders eigenlijk, ik hoop toch altijd dat ze het tot het eind volhouden.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
donderdag 26 maart 2026 om 13:54
Ja, ik vind het dit jaar ook veel heftiger dan andere edities. Zo aanvallend naar elkaar toe. Het lijkt geen spel meer. Beau was blij dat hij eruit ging en dat hij zich niet nog een dag hoefde te verdedigen. En Boyan vindt het ook geen probleem om te vertrekken.
Ikzelf was in deze groep al lang afgehaakt.
Ikzelf was in deze groep al lang afgehaakt.
donderdag 26 maart 2026 om 19:54
Ik vind het ook heel heftig.
Ik had ook medelijden met Beau, ik vond het gewoon zielig toen hij zelf emotioneel werd.
Het is gewoon pesten, hij had geen schijn van kans.
En dat Roos nu zo boos is, omdat hij haar wel 3x voor de bus gooide. Dat vind ook echt onterecht, zij gooide hem toch ook voor de bus?
Ik vind Mariana en Birgit de leuksten van de groep.
Maar ik betwijfel of ze nog veel verder komen. Birgit misschien wel, maar Mariana niet.
Er zitten dit seizoen wel leuke plottwists in.
Die dodenlijst kwam wel als een verrassing bij Geza en Robert.
Ik had ook medelijden met Beau, ik vond het gewoon zielig toen hij zelf emotioneel werd.
En dat Roos nu zo boos is, omdat hij haar wel 3x voor de bus gooide. Dat vind ook echt onterecht, zij gooide hem toch ook voor de bus?
Maar ik betwijfel of ze nog veel verder komen. Birgit misschien wel, maar Mariana niet.
donderdag 26 maart 2026 om 20:25
bartjes schreef: ↑26-03-2026 19:54Ik vind het ook heel heftig.
Dat vind ik nou juist een van de minstzeggende van de groep.
vrijdag 27 maart 2026 om 14:52
vrijdag 27 maart 2026 om 20:46
dinsdag 31 maart 2026 om 21:28
dinsdag 31 maart 2026 om 22:22
Klopt. Heb ik ook gezien. Beau en Boyan sowieso.
Kunnen we trouwens de uitdrukking "dom blondje" vervangen door "Ellemieke". Want wat is dat een domme doos!
Volgens mij als die als laatste met Geza en Robert aan tafel zou zitten, zou ze nog zeggen "die 2 zijn het niet".
Zou ze morgen vermoord worden? Voor de getrouwe hoop ik dat echt!
Carpe Diem!
woensdag 1 april 2026 om 22:16
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in