Entertainment alle pijlers

Dickens Festijn Deventer

11-12-2012 18:31 37 berichten
Ik ben aan het overwegen om komend weekend naar het Dickens Festijn in Deventer te gaan.

Nu heb ik gehoord dat je lang in de rij moet staan om op het festival te komen en dat het erg druk is. Hierdoor twijfel ik of ik wel moet gaan.

Is het de moeite waard om er zo lang voor in de rij te staan? En krijg je wel iets van het festival mee door de drukte?

Wie is er in voorgaande jaren naar toe geweest en kan me er iets over vertellen?
Huh, volgens mij had ik mijn topic toch bij Overig geopend? Ik zie ineens dat hij onder Entertainment staat.

Edit: in het modtopic staat dat de mod hem inderdaad heeft verplaatst
Alle reacties Link kopieren
Veraan!

Lijkt me best leuk! Maar ken het verder niet, dus aan mij heb je niets
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Ik ben er 2 jaar geleden geweest, omdat ik toch al in Deventer was en met de bewonerskaarten van familie, waar ik ook logeerde, voor de rij langs naar binnen kon. Ik vond het best leuk om een keer gezien te hebben, maar zou het nooit zo'n lange wachtrij waard hebben gevonden, laat staan ook nog de reis naar Deventer.
Ik ben 10 jaar geleden ofzo geweest. Toen vond ik het echt hartstikke leuk en sfeervol.
Hallo?!
Hallo verena,

ik las net je bericht pas!

en heb je al wat besloten?

Ik kan niks beloven of er om half 10 een rij staat maar is het in ieder geval niet zo vreselijk druk als overdag haha..

Als je rond 4 uur naar binnen gaat is er meestal wel nog van alles te zien. maar de meeste mensen zijn vaak wel moe van de kou enz. dus heeel veel 'actie' zit er niet in! om maar zo te noemen ;) haha

De drukte verschilt per jaar. ligt puur aan het weer etc. Maar als ik zou moeten kiezen zou ik vroeg gaan. alle figuranten hebben er zin in en de grootste drukte ben je voor omdat er meestal heel veel mensen vanuit duitsland, belgie en engeland komen (en ook westen van nederland natuurlijk)

Als je vroeg wilt gaan moet je wel zorgen dat je echt om half 10 in de stad bent ( i.v.m. met parkeren, bussen die er rijden etc)

als je gaat...heeeeel veel plezier ;)
Kelly, bedankt voor je antwoord!

We hebben besloten om wel te gaan. We gaan morgen, maar gaan vannacht slapen bij een familielid in de buurt van Deventer. Zo kunnen we er redelijk vroeg zijn. Of half 10 gaat lukken weet ik nog niet. Parkeerproblemen hebben we sowieso niet, want we gaan met de trein. Ik zal laten weten hoe ik het vond!
Veel plezier!!

Ik woon zelf in Deventer. Het is wel heel erg gezellig, maar ik ga al een paar jaar niet ivm de drukte.

Maar het is wel een goede tip om vroeg te gaan.
Hoi verana,

en heb je wat gehad aan de tips? ik was zaterdag in de stad en vond de rij erg meevallen vergeleken met vorig jaar...dus hopen dat jij er ook niet lang hebt gestaan ;)
Op doorreis kwamen wij voor 2 of 3 jr terug langs deventer.

Zijn gestopt om te kijken.

De drukte viel ons mee..je moest idd even wachten.

Ik vond het erg leuk..maar.. We hadden toen sneeuw, en het begon opnieuw te sneeuwen.

Dus het plaatje was wel compleet.

Ik hoef er voorlopig niet weer heen, maar voor een keer was het leuk.

TO, hoe vond je het?
We zijn dus geweest... Ik vond het Dickens Festijn op zichzelf heel leuk. Het is mooi vormgegeven, en met name dat het een soort van levend theater is tussen het publiek door, vond ik verrassend.

We waren er iets voor 10 uur en hebben een uur in de rij gestaan. Dat we vroeg moesten gaan, was een goede tip. Later op de dag was het een rij van twee uur.

Toen we eenmaal het gebied in waren, viel eerst de drukte nog wel mee en konden we alles goed zien. Maar later werd het zo ontzettend druk, dat we meer bezig waren met hoe komen we verder het straatje door, dan dat je nog bezig was met alles wat er was te zien.

Al met al vond ik het leuk om een keer gezien te hebben. Was het niet zo'n druk festival, dan zou ik nog wel een keer gaan. Maar juist door de drukte, blijft het bij één keer.
Jammer dat het zo'n eind hier vandaan is anders kwam ik even dag zeggen
Moon, ik begrijp niet wat je bedoelt? Ik woon immers niet in Deventer, ik was er alleen voor het Dickens festival.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven