Entertainment alle pijlers

Disney films

15-10-2012 09:43 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat was/is jou favoriete Disney film

Ik ben nog steeds gek op bambi en Donald en de hele familie doet het hier ook erg goed
Oh, welke niet, eigenlijk? Belle, Lion King, Mulan, Pocahontas... Is Nemo van Disney?
Bijna alle "Disney, Disney" films wel, de met mensen gespeelde vind ik niet als mijn Disney voelen. Maar de films zoals Assepoester, Lady en de Vagebond, Hunchback of the Notre Dame, Aristocats e.d. zijn nog steeds allemaal favoriet.
Jaaaa! Belle en het Beest!

Of toch de Kleine Zeemeermin?

Of, nee, oh, moeilijk!
De Lion King met voorsprong
Lion King is mijn absolute nr 1!

maar eigenlijk vind ik ze allemaal leuk..vooral de oudere!
Assepoester vind ik schitterend, maar belle en het beest en de kleine zeemeermin zijn ook favoriet

@ fiorah: nemo is niet van disney, maar van pixar
Heerlijk om te lezen hoeveel volwassen er gek zijn op Disney

Ik vind animatie ook veel meer Disney dan bijvoorbeeld marry poppins

Mijn plan was Om vandaag voor mijn 3 jarige dochtertje een Disney dvd te kopen maar wat is dat moeilijk
En Pixar is weer van Disney...
Ik ben gek op Disney!! Onze eerste film die wij op videoband kregen was Belle en het Beest, wat hebben wij die vaaak gezien . Echt een keuze maken welke ik het leukst vind.. Ehmm, moeilijk hoor. Dan wil ik Lion King zeggen, maar vond Bambi ook erg leuk. Dan wil ik Assepoester zeggen, maar ja Sneeuwwitje was ook ontzettend leuk. Nee ik kan niet kiezenn..
Ik denk dat ik toch voor Tarzan ga.
Maar Belle vind ik wel het leukste personage, denk ik...
Keizer Kuzco! Wat is die film grappig!
Fantasia!
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Up is echt zoooo leuk!
Ik vind Alice in Wonderland geweldig, maar dat komt niet omdat het een Disney Classic is. Ik vind het verhaal gewoon geweldig!

Mijn favoriete Disney is Taran en de Toverketel. Die is zo mooi duister gemaakt en daarom niet zo geschikt voor kleine kinderen. Het is de enige Disney film met een kijkwijzeradvies '6 jaar en ouder' en het is volgens mij ook één van de minst succesvolle films van Disney.
Verder zijn Hercules, Up en The Incredibles erg leuk!
De kleine zeemeermin stipt op 1!

En de rest vind ik ook altijd supermooi en leuk om te zien
Pinocchio!

Ik moet elke keer weer zo vreselijk huilen als Pinocchio eerst dood is maar daarna een Echte Jongen wordt
De Kleine Zeemeermin, Belle en het Beest en Keizer Kuzco. Die laatste is echt hilarisch
Geef mij maar Asterix, lang niet zo commercieel!
Wat niet? Van Sneeuwwitje tot en met Monsters Inc., ik vind het allemaal geweldig.

Ik vind het erg jammer dat ik De Kleine Zeemeermin nergens op DVD kan kopen voor een normale prijs. Tweedehands vragen ze er exorbitante bedragen voor, niet normaal. Iemand een tip? (Ik wil hem graag aan mijn dochter laten zien.)
quote:giuliettacapuletti schreef op 15 oktober 2012 @ 10:54:

Wat niet? Van Sneeuwwitje tot en met Monsters Inc., ik vind het allemaal geweldig.

Ik vind het erg jammer dat ik De Kleine Zeemeermin nergens op DVD kan kopen voor een normale prijs. Tweedehands vragen ze er exorbitante bedragen voor, niet normaal. Iemand een tip? (Ik wil hem graag aan mijn dochter laten zien.)Ik heb gehoord dat de Disney films steeds om de 10 jaar opnieuw worden uitgebracht, ik weet niet van welk jaar de laatste release van de Kleine Zeemeermin is en of je daar op kunt wachten?
Tangled!

En Lion King, Nemo, Tarzan, Lady and the Tramp (Vagebond).

Niet te vergeten Winnie the Pooh.

Ze zijn allemaal zo leuk... kiezen maar, hier!

En niet van Disney maar wel heel leuk: Rio.
Heb gister nog Robin Hood zitten kijken.

En de nieuwe Prinses en de Kikker is ook echt fantastisch...
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven