Entertainment alle pijlers

Disney Plus, is het wat?

07-12-2019 14:57 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

Ik overweeg een abonnement te nemen op Disney Plus.
Heeft iemand er ervaring mee?
Ik heb lange tijd Netflix, via een het menu van KPN op mijn tv, kunnen kijken en ook Videoland kon ik makkelijk bekijken, via een app op het startscherm van de tv.
Hoe werkt dit bij Disney P, is er voldoende aanbod en ook niet onbelangrijk, kun je makkelijk weer opzeggen als je er van af wilt?
Ik vond het niets. Geef mij maar Videoland of Netflix.
Alle reacties Link kopieren
ik vond het leuk (mhja ben een tekenfilm junk), het aanbod is groot, niet alleen disney maar ook alle marvel films en tekenfilms star wars natiol geo 2 maanden gratis was niet genoeg voor mij :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Er is maar 1 goede reden nodig:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Marloesjuh51 schreef:
07-12-2019 14:59
Ik vond het niets. Geef mij maar Videoland of Netflix.
Ik heb bepaalde films die ik wil zien, dat is voor mij reden 1 om er in te stappen. Of ik er daarna nog genoeg lol aan beleef moet ik nog uitvinden. Maar ik wil er dan niet lang aan vast zitten.
Is het makkelijk en snel weer op te zeggen?
Rouge__ schreef:
07-12-2019 15:03
ik vond het leuk (mhja ben een tekenfilm junk), het aanbod is groot, niet alleen disney maar ook alle marvel films en tekenfilms star wars natiol geo 2 maanden gratis was niet genoeg voor mij :hihi:
Ja precies , ik houd daar niet van.
Maar als dit je aanspreekt is het zeker de moeite waard!
Ik vind het te weinig toevoegen om jarenlang een abonnement te hebben zoals bij Netflix, maar vind de mogelijkheid tot de films voor een klein bedrag wel leuk als ik daar zin in heb.

Ik heb het dus geannuleerd, en misschien dat ik het over een tijdje weer een maandje neem. Opzeggen en lid worden is laagdrempelig dus als je het geld kan missen zou ik het gewoon een maandje proberen.
hallodaar... schreef:
07-12-2019 15:06
Ik heb bepaalde films die ik wil zien, dat is voor mij reden 1 om er in te stappen. Of ik er daarna nog genoeg lol aan beleef moet ik nog uitvinden. Maar ik wil er dan niet lang aan vast zitten.
Is het makkelijk en snel weer op te zeggen?
Ik heb nog in de proefperiode opgezegd. Ik kon gewoon echt niets vinden wat ik leuk vond.

Maar volgens mij kan het per maand. Als je inlogd in je account kan je heel makkelijk opzeggen!
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
07-12-2019 15:04
Er is maar 1 goede reden nodig:

Afbeelding
Juist, dát is mijn reden! :high5:
Alle reacties Link kopieren
Marloesjuh51 schreef:
07-12-2019 15:07
Ja precies , ik houd daar niet van.
Maar als dit je aanspreekt is het zeker de moeite waard!
dat kan, ze hebben natuurlijk ook speelfilms maar wel van disney. dus erg braafjes
Relax we're all crazy, it's not a competition
Het heeft Mandelorian (En alle andere Star Wars), dus JA!
Dat er ook Disney, Marvel en NatGeo op staan is ook leuk :cheer2:
Ik vind het de 6,99 per maand niet waard maar ik ben niet zo van de Star Wars, Marvel en de meeste Disney Classics heb ik al op DVD.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben regelmatig dat de ondertiteling niet gelijk loopt met het beeld. Dit is als we op de tv kijken. Soms als je de app afsluit en opnieuw opstart loopt het wel goed. Als we via de telefoon naar de tv streamen loopt het wel goed. Verder ligt het er natuurlijk aan hoe grote disney fan je bent .
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
KPN biedt nog geen Disney+ aan, dus als je een abo neemt kan je alsnog niet kijken.
Ik heb erover gebeld en ze zijn ermee bezig om Disney+ ook aan te kunnen bieden en als dat zover is kan je het zien tussen je andere apps.
Cateautje schreef:
07-12-2019 16:26
KPN biedt nog geen Disney+ aan, dus als je een abo neemt kan je alsnog niet kijken.
Ik heb erover gebeld en ze zijn ermee bezig om Disney+ ook aan te kunnen bieden en als dat zover is kan je het zien tussen je andere apps.
Apart, wij hebben KPN en kunnen het gewoon kijken.
Marloesjuh51 schreef:
07-12-2019 16:28
Apart, wij hebben KPN en kunnen het gewoon kijken.
Dan is het misschien regiogebonden.
Cateautje schreef:
07-12-2019 16:29
Dan is het misschien regiogebonden.
Dat verwacht ik dan wel. Volgens mij kan het ook aan je tv liggen. Niet op alle tv’s kan je de app installeren. Begreep ik van een vriend.
Marloesjuh51 schreef:
07-12-2019 16:32
Dat verwacht ik dan wel. Volgens mij kan het ook aan je tv liggen. Niet op alle tv’s kan je de app installeren. Begreep ik van een vriend.
KPN is van plan om het bij alle andere apps te zetten.
Wij hebben Disney en Netflix. Ze bieden allebei wat anders en daarom leuk genoeg om beide te hebben. Het voordeel van Disney is dat je met veel kunt kijken op een abonnement. Hier is iedereen blij met de variatie.
Wij streamen Disney op de tv via de telefoon terwijl de buren gewoon op de tv kunnen kijken (ligt aan het merk).

Wij hebben de dvd's van Disney weggedaan.
Wij zijn er blij mee. Aangeschaft vanwege man, de grote Star Wars liefhebber. Bonus is dat er Marvel bij zit. Ook leuk voor de kinderen, want ze kunnen nu alle goede Disney films zien.
Marloesjuh51 schreef:
07-12-2019 16:28
Apart, wij hebben KPN en kunnen het gewoon kijken.
Je hebt dus een Disney app net als Netflix? Ik heb ook KPN en bij mij staat het er nog niet tussen.
MinkeDeWit schreef:
07-12-2019 16:46
Je hebt dus een Disney app net als Netflix? Ik heb ook KPN en bij mij staat het er nog niet tussen.
Welnee! Zal wel één of ander gevogel zijn met een smarttv. KPN heeft het nog niet.
MinkeDeWit schreef:
07-12-2019 16:46
Je hebt dus een Disney app net als Netflix? Ik heb ook KPN en bij mij staat het er nog niet tussen.
Misschien is dat het, ik heb een KPN abbonoment maar wel een smart tv. Daar staat hij tussen de apps.
Cateautje schreef:
07-12-2019 16:50
Welnee! Zal wel één of ander gevogel zijn met een smarttv. KPN heeft het nog niet.
Mijn tv is best nieuw, jaar oud, een Sony Bravia, maar daar zit het niet op.
MinkeDeWit schreef:
07-12-2019 17:14
Mijn tv is best nieuw, jaar oud, een Sony Bravia, maar daar zit het niet op.
Die van ons is al wat ouder, dat is een LG.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven