Entertainment alle pijlers

EASTENDERS!!!

10-11-2007 18:31 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al zo'n 14 jaar volg ik op BBC 1 de serie EastEnders!! Zijn er hier anderen die dit ook volgen??

Ik vind het echt zo'n ontzettend goede serie! Met verhalen wat ons allen kan overkomen en ook belangrijk en niet meer dan normaal....er spelen niet alleen maar knappe mensen in mee, zoals zo vaak in Amerikaanse series!

Het komt doordeweeks 4 keer een half uur op de tv en op zondag zenden ze dat in 1 keer uit! Dus morgen weer héérlijk 2 uur EE kijken!!
Wil het allemaal niet weten!!!!!!!!! Wil elke zondag verrast worden!!

Kijk uit naar de zeer spannende X-mas afleveringen, woohoo!!!!
Ok LondenLover dus ik hoef je niet te vertellen dat Phil onwijs gaat.........Of dat Kevin in de toekomst een onwijze ............krijgt,......Of dat Ronny en Roxy te horen krijgen dat......... Geintjuh!!Nee doe maar niet dan he,zou zonde zijn van je woohoo gevoel en dat spoils the fun !Wel grappig die sites om nieuwsfeitjes te lezen maar als je de hele verhaallijn weken van te voren al kent is er ook niks meer aan.

Kijk ik vind het grappig om te lezen dat er speciale aflevering komt als ode aan Mike Reid alias Frank en dat zelfs die Janine daarvoor weer ff terugkomt maar ik hoef bv niet te weten van wie die sneaky rat Ian Beale nou weer een klap op zijn smoelwerk gaat krijgen .Moet je trouwens eens opletten als die Ian zenuwachtig wordt dan gaat zijn tong in en uit zijn mond als een ratelslang hahahaha
Naar boven ........
Dit onderwerp weer even naar boven gehaald!

Hopen jullie ook dat Phil uiteindelijk in zal gaan zien dat Shirley de juiste vrouw voor hem is?

Ze past veel beter bij hem dan die verwende Suzy. Wat een vervelend prinsesje is dat....ze doet geen huishoudelijk werk, kookt niet, doet niet lief tegen Ben, heeft/had een verhouding met Archie, etc. etc.

En snappen jullie wat vrouwen in Tony zien? Buiten het feit dat deze griezel op jonge meisjes valt, vind ik hem zelfs geen heel klein beetje aantrekkelijk.

Zelfs Jane, de nuchterheid zelve, vond hem een lekker ding, zei ze laatst tegen Bianca.
quote:amarna schreef op 01 december 2008 @ 10:53:

Dit onderwerp weer even naar boven gehaald! Hopen jullie ook dat Phil uiteindelijk in zal gaan zien dat Shirley de juiste vrouw voor hem is?

Ze past veel beter bij hem dan die verwende Suzy. Wat een vervelend prinsesje is dat....ze doet geen huishoudelijk werk, kookt niet, doet niet lief tegen Ben, heeft/had een verhouding met Archie, etc. etc.

En snappen jullie wat vrouwen in Tony zien? Buiten het feit dat deze griezel op jonge meisjes valt, vind ik hem zelfs geen heel klein beetje aantrekkelijk.

Zelfs Jane, de nuchterheid zelve, vond hem een lekker ding, zei ze laatst tegen Bianca.

Heel goed!! dat je het onderwerp weer nieuw leven hebt ingeblazen. Maar ik vond Phil and Kathy, Phil en Sharon veel leuker, Shirley en Phil, ja daar is wel iets speciaals tussen, maar ik vind haar zoooo ordinair!

En Tony, vind ik ook een aantrekkelijke man, en anderen kunnen natuurlijk niet weten hoe zijn karakter in elkaar steekt, als Bianca dat niet eens in de gaten heeft. Verder heeft hij niets bijzonders dat mij aanspreekt, zou zelf nooit op zo'n type vallen. Maar wel een heel bijzonder verhaallijn Tony en Whitney. Ze spelen ook zoo super goed.. hij als manipuleerder en zij als slachtoffer, alle acteurs zijn zo ontzettend getalenteert. Als je dat dan vergelijkt met de acteurs in een serie als GTST en die er altijd fantastisch uitzien, met de mooiste kleding aan en die met make up op in bed liggen. Hahhaa denk maar weer eens even terug aan Keith, en hoe hij eruit zag..

Ben ook benieuwd hoe het met Jack, Max en de andere Brannings zal aflopen.

Ian is hartstikke grappig met zijn gierigheid en dan de nuchtere Jane, die toch heel veel van hem houd. Laatst met dat slot die hij op de plee had geplaatst en vorige week met het boter op brood.

Ben ook benieuwd wanneer Peggy's ogen geopend worden en wanneer zij zal inzien wat voor stiekemerd Archie is.

Ik kan er geen genoeg van krijgen.. kan niet wachten op de speciale kerstuitzending.
Met kerst gebeuren altijd de gaafste dingen op Albert Square.

Ben als de dood dat ik dat mis

Fan vanaf dag 1. Met die goeie ouwe dirty Den en Angie.

Shirley en Phil zijn de perfect match!

Tony is eng.

En die gek van Slater helemaal. Psycho. Die gaat totaal doordraaien als ie erachter komt dat Amy van niet van hem is...... maar van Jack Branning, daar geloof ik heilig in. Roxy weet het zelf (nog) niet maar ik vermoed dat dat een belangrijke storyline gaat worden.

Ook lullig voor Ronnie.Die is totaal verliefd op Jack.

Max en Tanya, daar heb ik wel genoeg van eigenlijk.

Ik wil spoken uit het verleden terug.

David Wicks enzo.

Alfie Moon. Sonia en Martin.
quote:yasmijn schreef op 04 december 2008 @ 01:16:

Met kerst gebeuren altijd de gaafste dingen op Albert Square.

Ben als de dood dat ik dat mis

Fan vanaf dag 1. Met die goeie ouwe dirty Den en Angie.

Shirley en Phil zijn de perfect match!

Tony is eng.

En die gek van Slater helemaal. Psycho. Die gaat totaal doordraaien als ie erachter komt dat Amy van niet van hem is...... maar van Jack Branning, daar geloof ik heilig in. Roxy weet het zelf (nog) niet maar ik vermoed dat dat een belangrijke storyline gaat worden.

Ook lullig voor Ronnie.Die is totaal verliefd op Jack.

Max en Tanya, daar heb ik wel genoeg van eigenlijk.

Ik wil spoken uit het verleden terug.

David Wicks enzo.

Alfie Moon. Sonia en Martin.

Ja die oude spoken uit het verleden, waren echt goed. Maar dat vind ik eigenlijk van iedereen, dat is wat de serie zo leuk maakt. Iedereen kan zooo goed acteren. Stacey, Darren, echt iedereen en ik vind alle verhaallijnen goed. Ik vind het jammer dat Honey eruit is, want ik vraag me af of Billy ooit weer een leuke vrouw zal tegenkomen. Maar Jack en Ronnie samen?, ja ze is inderdaad gek op hem, maar ik vind haar ook eng. Ze heeft natuurlijk ook wel het een en ander mee gemaakt, maar ze heeft ook rare trekjes.

Ik vind Christian trouwens heel leuk en ben benieuwd wat daar mee gaat gebeuren in de toekomst. En wat mij betreft mag Grant weer terug, lijkt me heerlijk. En Nigel en Michelle en Sharon, ik mis iedereen die eruit gaat. Maar... als deze mensen zouden terugkomen, dan is het verhaal ook niet meer zo realistisch, toch?.

Trouwens, ik denk dat Nick Cotton weer terug gaat komen.. hij was toch nog niet dood?
Op www.digitalspy.co.uk kun je al tot begin januari zien wat er gaat gebeuren. Sinds ik die site ondekt heb kan ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen.

Ben benieuwd of het jullie wél lukt om niet naar spoilers te kijken....

Grant mag van mij terugkomen in de serie, hij was mijn favoriete personage. Hij zou Archie meteen doorzien denk ik.
quote:amarna schreef op 04 december 2008 @ 08:51:

Op www.digitalspy.co.uk kun je al tot begin januari zien wat er gaat gebeuren. Sinds ik die site ondekt heb kan ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen.

Ben benieuwd of het jullie wél lukt om niet naar spoilers te kijken....

Grant mag van mij terugkomen in de serie, hij was mijn favoriete personage. Hij zou Archie meteen doorzien denk ik.

Ik kijk ook altijd op digital spy!! want ik wil gewoon alles van de serie weten, en als het even kan kijk ik nog door de weeks en op zondag.. heerlijk, niemand mag me storen op zondag, dat is mijn moment, heerlijk met een koppie thee en wat te snoepen. Iedereen weet dat. Niemand die het in zijn hoofd haalt om mij te bellen of te storen. Ik maak ook bijna nooit afspraken op zondag en als ik het wel doe, dan ga ik door de weeks kijken, ik ben dus echt heel verslaafd.

Ik heb ook eens een boek over Eastenders gehad van een Engelse vriend van mij, en heb dat in een ruk uitgelezen. Volgens mij wordt er wel meer gepubliceerd in de Uk, dingen die wij hier dus missen, wat ik best wel jammer vind. Ik had ook eens gehoord dat Grant, Ross Kemp in zijn "echte" leven zeg maar, heel veel problemen heeft gehad met zijn toenmalige vrouw, omdat zij psychische klachten had of iets dergelijks... Ik wil alles weten, vind die serie zoo goed.
Ik heb de waveguide gelezen en ik weet wie terugkomt. Willen jullie het ook weten?

Michelle regisseert veel afleveringen van EE.
Zodra Grant en Sharon weer terugkomen, ga ik weer kijken. Ben er te lang uit geweest om het nu nog te volgen, maar voor die twee maak ik graag een uitzondering.
[quote]yasmijn schreef op 04 december 2008 @ 15:52:

Ik heb de waveguide gelezen en ik weet wie terugkomt. Willen jullie het ook weten?

JA TUURLIJK
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 04 december 2008 @ 16:49:

Zodra Grant en Sharon weer terugkomen, ga ik weer kijken. Ben er te lang uit geweest om het nu nog te volgen, maar voor die twee maak ik graag een uitzondering.Ach je bent zo weer bij joh! laat je even bijpraten.
Hyves voor Eastendersfans:

http://eastenders.hyves.nl/

Giselle, even op digital spy of waveguide kijken!
2 interessante personen wel.
@yasmijn, ooh ik weet al wie je bedoeld..een van de 2 is niet zo lang geleden ook al even terug geweest. Heerlijk, ik verheug me er nu al op...
Wat is er gisteren gebeurd?? Ik kon niet kijken en morgen ook niet!
quote:yasmijn schreef op 06 december 2008 @ 11:58:

Wat is er gisteren gebeurd?? Ik kon niet kijken en morgen ook niet!

Ik heb het de laatste weken zo druk met mijn studie dat ik door de weeks niet meer kan kijken. Ik heb zojuist mijn vriendje naar buiten gestuurd onder het mom van ga jij maar even lekker naar de zwager, zodat ik straks in alle rust kan gaan genieten... Ik heb geen idee wat er straks gaat gebeuren.

Maar waarom kan je niet kijken? Ik zorg dat ik altijd kijk.. wil nl. geen aflevering missen..
LEUK!!!! Weer reacties op mijn topic!!

Zit nu weer helemaal klaar voor de 2 uur dosis EastEnders, altijd zo lekker!!

Jo Joyner (Tanya) was vanochtend bij een programma op BBC en daar lieten ze al iets vallen over de aanslag op Max, grrr.

Ga echt niet in het voren lezen ofzo, kijk hier elke zondag zo naar uit!

Vind die Tony TOTAAL niet aantrekkelijk, maar hey ieder zijn/haar smaak natuurlijk!! Wat een creep!!!

Ben weer eens zwaar onder de indruk van de acteer prestaties van "Max", wat een expressie! Iedereen speelt super trouwens, niets vergeleken met ned. series!

Veel kijkplezier voor diegene die ook zo gaan kijken!!!
Ik heb het jaren lang gekeken ! En op een gegeven moment ben ik opgehouden met kijken. Denk dat ik het maar weer eens ga volgen. Ben begonnen met flink kijken toen ik een jaar of 14/15 was. Toen zat Paul Nicholls in Eastenders, en die vond ik echt geweldig. Hij speelde Joe Wicks. Die op het laatst een beetje schizofreen werd... Hij had een relatie met Sarah (weet haar achternaam niet meer) maar uiteindelijk kreeg Sarah iets met Matthew Rose (jemig dat ik dit allemaal nog weet)

Een verhaallijn die ik nooit meer vergeet is dat Bianca een relatie had met de vriend van haar moeder... en dat iedereen daar toen achterkwam...
Ja die Paul Nicholls, die herinner ik me ook maar al te goed.

Járen jonger dan mij, maar dat mag niks uit maken toch, hahaha.

Heb ook nog een serie van hem gevolgd op de BBC, toen ie volwassen was, zeg maar. Ben naam van serie kwijt, maar dat was wel smullen,

Fanatic: volgen weer EastEnders!!!! You know you want to, hihi!! :P
Wat was die weer goed he vanmiddag? Ik kan er geen genoeg van krijgen en vind die 2 uur op zondag eigenlijk te weinig want het verveelt nooit.

Oh ja en voor Yasmijn...

Whitney heeft het moeilijk met het verborgen houden van haar liefde voor Tony en wil dat de hele wereld het weet en daarom wilde zij bijna haar optreden als Julie niet doen. tony probeert van alles om haar plan samen te vertrekken te dwarsbomen en zit nu achter Lauren aan.

Lauren woont nu bij de Beales, omdat Tanja Jack gedumpt heeft en Ian was vandaag weer heel grappig (vond ik dan he?) met zijn gierigheid, om kleine kinderen een wedstrijd kleuren te laten doen, om zo drukkosten in full colour te besparen, als prijsje had hij goedkope advent kalenders voor de kids gekocht.

Shirley nam afscheid van Heather (heel zielig) toen vinnie zijn zoon het horloge van Phil in de hand drukte en hem vroeg deze terug te geven aan hem, en hij vertelde deze in de slaapkamer van Shirley te hebben gevonden, even later zet hij Shirley uit de auto en zegt haar naar Phil te gaan (ook zo zielig) Vinnie's zoon geeft het horloge aan Phil terug in de Vic en doet dit zodat Suzy het ook hoort en zij bonje krijgen waardoor Phil in de Arches moet slapen, Suzy is nu op de hoogte dat Phil niet helemaal eerlijk tegen haar is. Ze maakt ruzie en blijkt zwanger te zijn. Ze is dus op de hoogte van zijn oneerlijkheid en ben benieuwd hoe dat af gaat lopen. Haar nieuwe hondje Prince is ontvoert door haar ex, een Turk met een eigen zaak, die haar chanteert omdat zij goud van hem heeft gestolen (wordt vast een hele spannende verhaallijn)

Amy heeft even heel kritiek gelegen en Sean wijkt niet van haar bed. Jack eist een vaderschaptest want hij voelt zich in de steek gelaten door iedereen, nu Tanja heb heeft gedumpt en Selina gaat trouwen en hij gaat.......Jim bezoeken, die maar moeilijk kan praten en hij beschuldigd zijn vader van een slechte opvoeding en van de rivaliteit tussen hem en Max.

Dit was het geloof ik wel zo'n beetje...
Aandoenlijk, die Jim die niet meer kan praten, en al zijn dierbaren natekent.

IRL heeft hij een zware beroerte gehad. Zou die afasie echt zijn?
quote:amarna schreef op 08 december 2008 @ 09:04:

Aandoenlijk, die Jim die niet meer kan praten, en al zijn dierbaren natekent.

IRL heeft hij een zware beroerte gehad. Zou die afasie echt zijn?Dat vroeg ik me dus ook af, wat is zijn motief om weer te gaan acteren naar zijn beroerte. als hij dus afasie heeft, dan is het helemaal bijzonder dat hij nu weer aan het werk is, maar het zou me niets verbazen die acteurs zijn zo super goed.
John Bardon (68)"Jim" heeft een beroerte gehad in 2007.

Het is ook echt dat praten van hem zo, want hij heeft daar echt moeite mee.

Goed van 'm dat ie zo snel weer wilde gaan werken.

Leuk om te weten: EE neemt nu al "de periode van Valentijn" op, liggen dus ruim 2 mndn.voor...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven