Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:rozenstruikje schreef op 11 april 2012 @ 21:36:

Aansluitend een film voor 6 jaar en ouder. Precies waar ik aan toe ben Hele leuke romcom...ik heb ervan genoten destijds
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Nastik schreef op 11 april 2012 @ 21:35:

Ik weet niet of ik dit volgende week nog trek..Ik ook niet, ik vond het geen leuke trash zeg maar. Zit nog steeds met een naar gevoel maar goed, zou mij goed doen als jullie ergens lezen op een mannenforum dat Erik herkent is en dat hij geen leven meer heeft. Of is dat erg gemeen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Doeg
Oh ik heb echt een hekel aan die vent, bah!
Het lijkt wel of ik het gedroomd heb, dit programma....
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 april 2012 @ 21:37:

Ik ook niet, ik vond het geen leuke trash zeg maar. Zit nog steeds met een naar gevoel maar goed, zou mij goed doen als jullie ergens lezen op een mannenforum dat Erik herkent is en dat hij geen leven meer heeft. Of is dat erg gemeen?Misschien, maar ik heb precies hetzelfde.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Nee hoor MV dat is helemaal niet gemeen....
Yug, k mag hopen dat de meeste mensen hem nu uitkotsen.....
quote:Summerdance schreef op 11 april 2012 @ 21:35:

Oe, volgende week wel een pittige tante

Geen Miranda denk ik.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:jeane_avril schreef op 11 april 2012 @ 21:36:

[...]

Ik stuur haar positieve energie. Dat het dal niet te diep is en het allemaal niet te lang gaat duren. Dat ze mag genieten van liefs van vrienden en familie, dat ze een betrouwbare geweldige kerel tegenkomt met ruggengraat en dat ze wat voor zichzelf opeist. Een vakantie bijvoorbeeld!En 2 David-Beckham look-a-likes als minaars heeft!
Ik ga volgende week weer kijken, hoop alleen dat ik hier dan niet in mijn uppie zit.
Wat ik niet snap, ze helpen mensen met scheiden.

maar erik was al eens gescheiden, hij weet dan toch hoe het moet?
Natas was vanavond bij RTL boulevard, daar vertelde ze over het stukje dat eric het de kinderen vertelt. Dat is eerst zonder camera's gedaan, en daarna nog eens over mét camera voor de tv. Sneu ook voor die kids, mag hopen dat ze er niet te veel van mee hebben gekregen.

Overigens miste ik John Williams wel hoor, hij had Miranda vast wel een goede egoboost kunnen geven
quote:pearle schreef op 11 april 2012 @ 21:40:

maar erik was al eens gescheiden, hij weet dan toch hoe het moet?Misschien betalen ze de kosten voor de scheiding? Of kon Miranda hem niet loslaten? Je weet ook niet wie hun opgegeven hebben voor dit programma.
quote:pearle schreef op 11 april 2012 @ 21:40:

maar erik was al eens gescheiden, hij weet dan toch hoe het moet?

En dan ook nog zeggen 'het zijn nooit leuke dingen'.

Wat een ijskonijn. Wat zien die vrouwen toch in zo'n man.
Ok, ik was aan het zappen en viel er middenin. Wat een sh`t programma. Natasja die niet overkomt, een make-over die nergens op slaat. En een paar knuffels, een psycholoog van dubieuze kwaliteit en daar ga je dan met je hele hebben en houwen over straat. Zou het betalen? Misschien de keuken en de tegels.

Eric is een botte lul, zijn vrouw een stakker en de kinderen ook. Maar ik vraag me af, er wordt zoveel geld in dit soort programma´s gestoken, mag er dan ook een echte goede hulpverlener bij, en een knaller van een make-over voor die vrouwen of mannen? En een goede presentator, Natasja Froger lijkt me een aardige vrouw en ik las zaterdag dat Rene trots op haar is. Natas, meis blijf thuis a.u.b. want het komt niet over, echt niet.
quote:Tickel schreef op 11 april 2012 @ 21:40:

Ik ga volgende week weer kijken, hoop alleen dat ik hier dan niet in mijn uppie zit.Deze week was het toch niet omdat er een film op is. Verder kom ik je dan wel gezelsahp houden.
quote:steph schreef op 11 april 2012 @ 21:50:

[...]

Deze week was het toch niet omdat er een film op is. Verder kom ik je dan wel gezelsahp houden.

Steph, je denkt toch niet dat die 667 reacties er staan omdat het niet op tv was hè?

Het stond wéér verkeerd in de gids, het is net afgelopen.
quote:yoshe schreef op 11 april 2012 @ 21:40:

Natas was vanavond bij RTL boulevard, daar vertelde ze over het stukje dat eric het de kinderen vertelt. Dat is eerst zonder camera's gedaan, en daarna nog eens over mét camera voor de tv. Sneu ook voor die kids, mag hopen dat ze er niet te veel van mee hebben gekregen.

Overigens miste ik John Williams wel hoor, hij had Miranda vast wel een goede egoboost kunnen geven Klopt Sjon had haar de hele tijd tegen zich aan gedrukt en was niet zo schijnvriendelijk tegen hem geweest.
quote:Nastik schreef op 11 april 2012 @ 21:39:

[...]

En 2 David-Beckham look-a-likes als minaars heeft!die haar vakantiekoffers mogen dragen
Goede minaars die naast een mooie look, haar koffers willen dragen en ook nog eens stinkend rijk zijn.

En Miran, gewoon alimentatie eisen hoor. Uitknijpen die vent, vel over zijn neus halen.

Jee wat heb jij ooit in deze man gezien. Ik hoop dat je na het zien van dit programma ook zo denkt.

Wens je alle geluk van de wereld toe.
quote:celine2906 schreef op 11 april 2012 @ 22:04:

Goede minaars die naast een mooie look, haar koffers willen dragen en ook nog eens stinkend rijk zijn.

En Miran, gewoon alimentatie eisen hoor. Uitknijpen die vent, vel over zijn neus halen.

Jee wat heb jij ooit in deze man gezien. Ik hoop dat je na het zien van dit programma ook zo denkt.

Wens je alle geluk van de wereld toe.Dat vind ik wel wat overdreven, zij heeft dit ook allemaal laten gebeuren, 3 jaar lang. Hij mag dan een lamlul zijn, maar zij had/heeft ook geen ruggengraat.
Nee hij toonde geen respect voor haar. Dat iemand verliefd wordt op een ander, kan gebeuren. En of je daar altijd kwaad om moet blijven is een vraag die je kan stellen. Maar hij is respectloos met haar omgegaan. Bezuinigen in het gezin voor de benzine en uiteten met zijn nieuwe vriendin gaat echt te ver.

Dat is respectloos richting je gezin.

En ja ze heeft het laten gebeuren maar ze hield van hem. En daar had hij ander mee om kunnen/moeten gaan.

En dan die achtelijke nieuwe vriendin van hem, vond zijn kinderen teveel. Hmmm dit verhaal komt mij bekend voor. Heb het zelf ook 20 jaar geleden meegemaakt.

Ik had het trouwens over de kinderalimentatie. Ik hoop niet dat hij daar makkelijk mee weg komt of onder uit komt. Dat ze daar voor vecht en er uit haalt wat er uit te halen valt.
Wat ik nog het schokkends vond om te horen is, dat Miranda de koffer van hem inpakte, zodat hij bepakt en bezakt naar zijn vriendin kon... :puke:
quote:Tickel schreef op 11 april 2012 @ 21:53:

[...]

Steph, je denkt toch niet dat die 667 reacties er staan omdat het niet op tv was hè?

Het stond wéér verkeerd in de gids, het is net afgelopen.En ik maar denken hebben ze het nog over vorige week oid?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven