Entertainment alle pijlers

Echte goede horrorfilms? Wie?

01-02-2014 13:13 1145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor een ieder die wil kletsen over horror films of aanraders heeft..

Liefs
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
House at the end of the street.

Ik vond hem wel oké....Het was vooral een spannende thriller vind ik. Lijkt een beetje op Orphan of el orfanato
Ik heb die nog nooit gezien. Woman in the black, dus dat word hem misschien wel vanavond. En die andere kan ik ook weleens kijken, geen idee of ze goed zijn maar dat moet je altijd maar afwachten.

Er staan er in elk geval al een hoop bij op mijn nog-te-zien lijstje hahah...

Ik hou echt van horrorfilms. Ik kijk ook wel eens komedies/drama's oid maar dan moet er net een goede tussen zitten, trillers zijn ook nog weleens goed.
Ow shit, don't be affraid of the dark komt pas om 22.00 uur. Dat is wel weer vrij laat. Dochter is denk ik weer om 7 uur wakker morgen haha!

Ik bedacht wel nog een film die ik vrij eng vond. Mirrors!
quote:wished- schreef op 01 februari 2014 @ 14:18:

Zie trouwens dat vanavond Woman in the black, en Dont be afraid of the dark op tv komen,dus voor de liefhebbers.Haha! Ik wou het nét zeggen dat Woman in black op tv komt en die het zien waard is! Woman in black vond ik wel goed. Don't be afraid of the dark is net zo slecht als Mama.....Echt matig.
Misschien dan toch vanavond woman in black maar eens opzetten die begint al om 8 uur namelijk!
Oh ja....Mirrors....Ik had spijt dat ik die ik had gezien Ik was een hele tijd bang van spiegels

The unborn was ook oké/leuk.
ja precies! Ik ga zeker kijken naar Woman in Black... Andere neem ik wel op, moet morgen ook vroeg op weer werken dus word dan te laat. Kan hem altijd keer op zetten zie ik wel of het iets is.
quote:Desperate_Housewive schreef op 01 februari 2014 @ 14:29:

Misschien dan toch vanavond woman in black maar eens opzetten die begint al om 8 uur namelijk!Zeker doen

The Ring, The Decent, klassieker The Exorcist, Paranormal Activity, Texas Chainsaw Massacre, REC 1.
Season of the witch

Devil

Drag me to hell

Stay alive

Mirrors

Shelter
Heb gister trouwens The hunger games gezien, Erg goede film

Kennen jullie trouwens de horror The clinic al?

Vind ik echt goede film, daarin worden zwangere vrouwen ontvoerd, daarna worden ze geopereerd en halen ze de baby weg om te kunnen verkopen, die vrouwen moeten daar ook zien te overleven en vooral het einde vond ik verassend goed , ook de waarheid die nog boven kwam... echt goede film

High lane net opgezocht, lijkt mij ook super goed...
quote:wished- schreef op 01 februari 2014 @ 14:38:

Vind ik echt goede film, daarin worden zwangere vrouwen ontvoerd, daarna worden ze geopereerd en halen ze de baby weg om te kunnen verkopen, die vrouwen moeten daar ook zien te overleven en vooral het einde vond ik verassend goed , ook de waarheid die nog boven kwam... echt goede film

High lane net opgezocht, lijkt mij ook super goed...Dat is die Franse film toch?? Die was erg goed inderdaad!!
Paar ouwetjes maar bijzonder goed: Candyman en Hellraiser.
quote:pollewop75 schreef op 01 februari 2014 @ 14:33:

The Ring, The Decent, klassieker The Exorcist, Paranormal Activity, Texas Chainsaw Massacre, REC 1.Ik heb heb helemaal geen verstand van horrorfilms, ik vind ze ook nooit eng. Maar laatst keek ik, na jaren, weer eens the Exorsist en ik heb me zitten bescheuren van het lachen, zo slecht vond ik hem
There is no always forever...just this...
quote:wished- schreef op 01 februari 2014 @ 14:38:

High lane net opgezocht, lijkt mij ook super goed...The clinic klinkt niet echt heel leuk eigenlijk ik ben nogal een watje geworden wat betreft zwanger en kinderen enzo sinds ik moeder ben geworden haha!
De Final Destination films.
Mirrors!
My Little Eye!!!!!

Ils (Them)

Thesis

Spooked

Session 9

Ringu

En the woman in black vind ik ook leuk.
quote:Hilary schreef op 01 februari 2014 @ 15:41:

My Little Eye!!!!!

.Jaaaa inderdaad!!! Lang geleden dat ik die gezien heb, maar dat was zeker een erg goede film!
quote:slwhisper schreef op 01 februari 2014 @ 15:45:

[...]

Jaaaa inderdaad!!! Lang geleden dat ik die gezien heb, maar dat was zeker een erg goede film!

Vette film inderdaad

Ils (Them) is ook leuk.
The descent.

Ik heb er 3 dagen niet van geslapen. Lag zwetend onder de dekens zo bang was ik er van.

Ben er trouwens wel echt van fan enge films. De films die jij noemt TO heb ik ook allemaal gezien. Vond vooral Eden Lake echt super. Wat een einde! The Descent echt een aanrader wat dat betreft.
The desent brrrr
The descent vond ik heel irritant, was zo donker overal steeds! Je zag de helft van wat er gebeurde niet...
Mama! Gister gezien, maar viel in slaap, dus saai.

Possession is ook een goeie.

Saw 1-7 beetje ranzig.

Husk, met enge vogelverschrikkers.

REC 1,2 en 3.

Verder kan ik er effe niet opkomen.
Ik vond The Strangers eng.. maar dat komt vooral door die maskers.. Brr! O, en de engste film die ik ooit gezien heb is Jacob's ladder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven