Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 19 (ZONDER SPOILERS)

07-01-2023 18:44 3005 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen: Familie Nagelkerke, familie Kraan, familie Adema, familie Deijs, papa Jay, familie Baumgard en de familie Quaedackers.
Alle reacties Link kopieren
Kletskoek schreef:
07-01-2023 22:58
Volledig van de pot gerukt zo’n lelijk en duur tasje voor een kind. Die mensen zijn elke vorm van werkelijkheid verloren.
Die leven in hun eigen bubbel. Geen idee wat zich buiten die bubbel afspeelt. En ze hebben ook niet door dat door de kinderen met zulke dure cadeaus te verwennen en ze in merkkleding te steken het er waarschijnlijk geen leukere kinderen van worden. Ik gun iedereen het beste maar deze mensen gun ik echt een crisis die ze flink in de portemonnee gaan voelen. Denk dat ze zich dan helemaal geen raad weten want hun leven draait alleen maar om status.
Alle reacties Link kopieren
Maandag wordt het nieuws van de Jelies bekend gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Nina-tje schreef:
07-01-2023 22:50
Echt bizar. Een klein roze handtasje voor een net 13 jarige van €320,00. Dat is dan niet eens het enige verjaardagscadeau.
Daar kun je best veel gas voot verstoken.
O nee. Energiemaatschappijen gunnen ze het geld niet. Zadig en Voltaire wel. 🤦‍♀️
Helemaal te belachelijk! Deze familie kan zich ook alleen maar bezighouden met cocktails drinken, dure merken shoppen en uiteten gaan! Daar draaid bij hun het leven om.

Ik heb gisteren het seizoen van huisvol ook afgekeken, hoop dat de nagelkerkjes ook kijken, kunnen ze nog heel wat van leren, oa hoe de Jelies met kleding omgaan en denken over nieuwe broeken van 50 euro...

Of van de familie zeldenrust, een moeder die alles doet voor haar kinderen, de goede zorg en aandacht te geven en een vader die ze oprecht mist als hij op de boot zit. Kinderen moeten niet decadent op hockey, maar gewoon op voetbal en leuk om te zien dat een zoon ook op een koor zit en ouders ook echt trots op hun kinderen zijn. Ben deze familie een stuk leuker gaan vinden dit seizoen.

Met de cudoghams heb ik niet zo veel mee, ongezellig klein huis waar ze allemaal opelkaar zitten omdat pa en ma zo graag in Amsterdam willen wonen. Uitleg over de voedselbank kan Jan nagelkerke nog wat van leren. Al vond ik dat hele uitje wel van kijk ons goed doen.

Buddenbruckjes, niets veranderd, nog steeds de zelfde chaos, maar ook ve liefde bij hun te zien en dat is toch echt het belangrijkst!
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan dit, een bakkersgezin waarbij de zaken niet eens heel populair of kwalitatief uitstekend zijn? En dan zo'n bestedingsruimte? Erg pijnlijk ook terwijl er talloze kinderen zonder eten naar school gaan. Soms tot flauwvallen aan toe. Ik heb hier zo weinig begrip voor.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat het er weer op zit. Ik heb toch wel een zwak voor de Zeldenrustjes gekregen. Het zijn echt hele andere mensen dan ik en ik zou zo echt niet willen leven, maar ik vind ze stiekem echt leuk.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Wat doet Iven voor de kost?

Vind Janneke en Jantina toch wel de leukste moeders.

Bij de BB,'s zien ze er zo bleek uit allemaal. Brrrr..
Alle reacties Link kopieren
Ze lopen met Z&V tasjes op het vliegveld, nog even ingeslagen als tijdverdrijf.
Absurd om zulke dure dingen te kopen, voor kinderen. Of je het nu makkelijk kunt betalen of niet. Het is toch lachwekkend dat ze wel 8x per jaar 10 retourtickets Spanje kopen (over het milieu hebben we het maar niet.) En dure merken voor kinderen, die hier snel uitgroeien of op uitgekeken raken. Maar binnen zitten met hun jas en terrasheaters aan :rofl: omdat ze "de energiebedrijven geen geld gunnen."
Een dure winterjas, bril en schoenen vind ik nog normaal, dat draag je elke dag. Maar een tasje van over de 300 euro, het kind is 13. Wat krijgen ze als ze 18 worden, een auto? Een speedboot? Een huis?
Ze kopen het, gebruiken het 3x en dan zie je het niet meer. Op die carnavalspakjes na.
Zou dat naar de kledingbank gaan?
Maar wat ik nou eigenlijk wil zeggen. Ik vind het zo respectloos naar anderen. Er zijn mensen die echt in de kou zitten en met lege maag gaan slapen. Als je dat allemaal koopt, laat het dan niet zo zien. En klaag vooral niet over energieprijzen en dat je kids korter moeten douchen. Wat ik niet geloof. Want wie houdt dat bij? Ze kijken amper om naar hun kinderen.
En ook waarom zo laten zien wat je uitgeeft, ik zou bang zijn voor een woningoverval of zo. Kids zijn vaak alleen thuis. Het is proppen maar ik duw hun in een hokje bij de familie Gillis.
Rijk van buiten, armoedig van binnen.
Dom gezwets ook over de voedselbank en dat dat zijn doelgroep niet is.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Courage schreef:
07-01-2023 23:50
Jammer dat het er weer op zit. Ik heb toch wel een zwak voor de Zeldenrustjes gekregen. Het zijn echt hele andere mensen dan ik en ik zou zo echt niet willen leven, maar ik vind ze stiekem echt leuk.
Ik vind hun ook nog steeds leuk.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Janneke benoemde vandaag ook de kritiek die ze krijgen.
Je kunt niet verwachten dat alle kijkers alles maar leuk vinden.
Johan zei in het begin dat ze zich daar niks van aantrekken, maar die zegt wel meer. :proud:
Ik denk niet dat zij nu zwanger is. Dan hadden ze dat toch niet zo aangekondigd via Aida, als daarover later meer.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Van de week nog met mijn dochters naar die tasjes staan kijken bij de Bijenkorf. Wat een geld! Ze vroegen zich al af wie zo’n tasje kan betalen. Tadaaaaaa, de bakkertjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook zulke leuke gezinnen. Stuk voor stuk. Allemaal op hun eigen manier.
Ik verbaas me wel over jantina. Wat ziet zij er toch goed en jong uit! Bizar. Als ik julia en haar zou tegenkomen zou ik denken dat het 2 zussen zijn van 15 en 23 ofzo haha. Ze is ook zo lekker jeugdig, blij nog. Echt een leuk gezin. Gezin uit amsterdam vind ik persoonlijk ook super leuk. Leuke kinderen, ze hebben ook zo n leuke eigen stijl qua kleding en namen. Het past ze gewoon.
Nee hoor respect voor alle gezinnen. Ik zou helaas een hele andere moeder zijn, veel minder geduld en energie, als ik zoveel kinderen had.
Alle reacties Link kopieren
In de vlog van gisteren vieren de bakkertjes oud op nieuw met Bart en adrrienne (dat is toch die man die hij ontmoeten heeft tijfrns het auto laden)
Sjef en Rifke zijn ingeruild dus, daar vierde ze vorig jaar oud en nieuw mee.

Verder aten ze deze avind weer gezond speciaal voor Merel...pizza!

Verder viel me op dat Eline thuis is op zo'n avond. Onze kids van die leeftijd vieren dat gezellig met vrienden. Beetje chillen, hapjes, vuurwerk en zo... Ik vind dat ook niet meer als logisch op zo'n leeftijd. Kerst hebben ze dan al met fam doorgebracht, met oud en nieuw lekker feesten.
Heb niks in de pap te brokkelen thuis
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
320 euro voor zo'n tasje? :-o
Daar probeer ik 2-3 weken boodschappen van te betalen voor een gezin van 4 personen.
Wat is het leven toch oneerlijk verdeeld! Gelukkig krijgen mijn kinderen wel liefde :heart:
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Arnica25 schreef:
07-01-2023 23:16
Maandag wordt het nieuws van de Jelies bekend gemaakt.
Ja ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet zo goed hoe er hier nog zo vaak enthousiasme te lezen is over de BB. Ik zie vooral de armoede. En dan bedoel ik niet financieel. Ik zie alleen maar vermoeide, lamlendige, ongeziend uitziende, bleke mensen, ik zie weinig echte interactie of belangstelling, ik zie veel drukte, chaos, weinig oog voor individu, enorm veel gehang, weinig initiatief, geen enkele rust in doen en laten én inrichting, veel herrie en geschreeuw, weinig echte, persoonlijke aandacht, passieve agressie tussen ouders, weinig 'samen'. Ik vind het echt een beetje een pijnlijk gezin om naar te kijken, als ik eerlijk ben.
Alle reacties Link kopieren
meisje85 schreef:
08-01-2023 08:09
Ik snap niet zo goed hoe er hier nog zo vaak enthousiasme te lezen is over de BB. Ik zie vooral de armoede. En dan bedoel ik niet financieel. Ik zie alleen maar vermoeide, lamlendige, ongeziend uitziende, bleke mensen, ik zie weinig echte interactie of belangstelling, ik zie veel drukte, chaos, weinig oog voor individu, enorm veel gehang, weinig initiatief, geen enkele rust in doen en laten én inrichting, veel herrie en geschreeuw, weinig echte, persoonlijke aandacht, passieve agressie tussen ouders, weinig 'samen'. Ik vind het echt een beetje een pijnlijk gezin om naar te kijken, als ik eerlijk ben.
ik denk dat het ook is net wat ze kiezen om uit te zenden, het is nu eenmaal een chaotisch gezin.
Zeldenrustjes en de jellies zijn al een redelijk rustige gezinnen en de C is vooral vader heel erg aanwezig
Alle reacties Link kopieren
juliadenders schreef:
08-01-2023 04:15
Ik vind het ook zulke leuke gezinnen. Stuk voor stuk. Allemaal op hun eigen manier.
Ik verbaas me wel over jantina. Wat ziet zij er toch goed en jong uit! Bizar. Als ik julia en haar zou tegenkomen zou ik denken dat het 2 zussen zijn van 15 en 23 ofzo haha. Ze is ook zo lekker jeugdig, blij nog. Echt een leuk gezin. Gezin uit amsterdam vind ik persoonlijk ook super leuk. Leuke kinderen, ze hebben ook zo n leuke eigen stijl qua kleding en namen. Het past ze gewoon.
Nee hoor respect voor alle gezinnen. Ik zou helaas een hele andere moeder zijn, veel minder geduld en energie, als ik zoveel kinderen had.
Eens! Jaloersmakend!
Alle reacties Link kopieren
Hee, hier zijn jullie! :)
Een poffertje is geen oliebol.
miep schreef:
08-01-2023 08:44
ik denk dat het ook is net wat ze kiezen om uit te zenden, het is nu eenmaal een chaotisch gezin.
Zeldenrustjes en de jellies zijn al een redelijk rustige gezinnen en de C is vooral vader heel erg aanwezig
Mwah. Na 8 seizoenen lijkt het me vrij duidelijk hoe het gaat in dat gezin.
Ik ben het wel eens met meisje85. Thaila en Rob zullen zeker van de kinderen houden maar ik vind het geen warm gezin.
Alle reacties Link kopieren
miep schreef:
08-01-2023 08:44
ik denk dat het ook is net wat ze kiezen om uit te zenden, het is nu eenmaal een chaotisch gezin.
Zeldenrustjes en de jellies zijn al een redelijk rustige gezinnen en de C is vooral vader heel erg aanwezig
Dat denk ik ook. Doen ze er vaak ook nog zo'n lekker druk muziekje bij.
Rosalind* schreef:
08-01-2023 09:23
Mwah. Na 8 seizoenen lijkt het me vrij duidelijk hoe het gaat in dat gezin.
Ik ben het wel eens met meisje85. Thaila en Rob zullen zeker van de kinderen houden maar ik vind het geen warm gezin.
Eens. Ik vind ze ook niet leuk. Ik vind de kinderen zielig, ik vind Thaila ergens ook wel zielig. NIemand luistert naar haar. En dus gaat ze nog harder shjreeuwen. De zooi die Rob en de kinderen maken, En dan die communicatie onderling., Ik vind het een vreselijk asociaal gezin. Maar ja, omdat nu elke keer bij elke uitzending te herhalen, is ook weer zo wat.
Brokkel* schreef:
08-01-2023 09:41
Eens. Ik vind ze ook niet leuk. Ik vind de kinderen zielig, ik vind Thaila ergens ook wel zielig. NIemand luistert naar haar. En dus gaat ze nog harder shjreeuwen. De zooi die Rob en de kinderen maken, En dan die communicatie onderling., Ik vind het een vreselijk asociaal gezin. Maar ja, omdat nu elke keer bij elke uitzending te herhalen, is ook weer zo wat.
Loop enorm achter met de uitzendingen.

Ben het met je eens. Ze zijn misschien niet asociaal, maar zo komen ze wel over en worden al jaren zo in beeld gebracht. Maar ik dat steeds te herhalen, nee dat doet het programma al.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven