Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 4 (ZONDER SPOILERS)

22-12-2019 22:43 3007 berichten
Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Geen spoilers s.v.p.

Gezinnen van seizoen 2019-2020
  • Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
  • Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 7 kinderen en 1 op komst.
  • Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
- Familie Baumgard, bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordi.
- Familie Adema, het gezin met de vierling
- Nadine Quaedackers en haar kinderen
- Familie Nagelkerke, bekend als Nagelkerke BV
- Papa Pay en zijn 5 lieve kinderen
- Familie Vink
Alle reacties Link kopieren
Expreszo schreef:
03-04-2020 22:54
Sofie: we houden ons aan alle voorschriften van het RIVM.
Ook Sofie: we hebben een pizza oven! Plaatst foto van Jan met aantal mannen dicht op elkaar bij een busje.
Makes sense.



Ja belachelijk die lui. En ja hoor weer samen hier heen en samen daar heen, wat benauwend zal dat zijn als man.
Alle reacties Link kopieren
Ook weer echt een Sofie actie. Iedereen zit in de kamer, uiteraard onder een deken, zal wel ijskoud zijn daar, Stan is op de slaapkamer bezig met zijn schoolwerk, uiteraard moet Sofie daar weer heen lopen. Gooit de deur open en filmen maar. Je ziet aan Stan dat hij het niet leuk vindt.
Eline volgt een Engelse les uiteraard temidden van al de broertjes en zusjes, moeder flink filmen en Jengel zijn geeheeheheheh. Zo onrustig lijkt mij dat.
Dat stemgeluid van Sofie begint ook erg irritant te worden. Je ziet haar weinig maar constant die stem en maar lullen achter die camera. Schatje of lieverd dit of dat. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heerlijk om mee te lezen. Ik ben helemaal bij en hoef het gegil niet aan te horen. Dus dank daarvoor.

Maar ik begin mij toch wel af te vragen als jullie je zo irriteren, waarom kijken jullie dan nog. Wat is er zo leuk om te kijken. Wat doet Sofie dat ze jullie toch geïnteresseerd houdt terwijl het elke keer hetzelfde is. Doet ze toch wel iets goed met die filmpjes. Want de laatste aflevering in EHV met hun erin is al even terug.
Ik beken: ik vind het hartstikke leuk om de Nagelkerkjes te volgen. Soms vol verwondering, verbazing en soms bewondering. Ik vind ze vrij simpel in hun denken, maar bijvoorbeeld Jan is daar open over en dat maakt hem soms best grappig. De kinderen vind ik enig!
Alle reacties Link kopieren
Doorenvogels55 schreef:
04-04-2020 07:59
Ook weer echt een Sofie actie. Iedereen zit in de kamer, uiteraard onder een deken, zal wel ijskoud zijn daar, Stan is op de slaapkamer bezig met zijn schoolwerk, uiteraard moet Sofie daar weer heen lopen. Gooit de deur open en filmen maar. Je ziet aan Stan dat hij het niet leuk vindt.
Eline volgt een Engelse les uiteraard temidden van al de broertjes en zusjes, moeder flink filmen en Jengel zijn geeheeheheheh. Zo onrustig lijkt mij dat.
Dat stemgeluid van Sofie begint ook erg irritant te worden. Je ziet haar weinig maar constant die stem en maar lullen achter die camera. Schatje of lieverd dit of dat. :facepalm:
Precies, die jongen zat waarschijnlijk niet voor niets met de deur van de slaapkamer dicht.
Bladiebladiebla2016 schreef:
04-04-2020 08:04
Ik vind het heerlijk om mee te lezen. Ik ben helemaal bij en hoef het gegil niet aan te horen. Dus dank daarvoor.

Maar ik begin mij toch wel af te vragen als jullie je zo irriteren, waarom kijken jullie dan nog. Wat is er zo leuk om te kijken. Wat doet Sofie dat ze jullie toch geïnteresseerd houdt terwijl het elke keer hetzelfde is. Doet ze toch wel iets goed met die filmpjes. Want de laatste aflevering in EHV met hun erin is al even terug.
Ik kijk geen vlogs op yt. Zie ze wel op Facebook. En dan heb ik wel weer genoeg gezien.
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
04-04-2020 08:39
Precies, die jongen zat waarschijnlijk niet voor niets met de deur van de slaapkamer dicht.
Uiteraard, maar dat boeit Sofie niet. Die gooit gewoon de deur open met camera en al.
Alle reacties Link kopieren
Bladiebladiebla2016 schreef:
04-04-2020 08:04
Ik vind het heerlijk om mee te lezen. Ik ben helemaal bij en hoef het gegil niet aan te horen. Dus dank daarvoor.

Maar ik begin mij toch wel af te vragen als jullie je zo irriteren, waarom kijken jullie dan nog. Wat is er zo leuk om te kijken. Wat doet Sofie dat ze jullie toch geïnteresseerd houdt terwijl het elke keer hetzelfde is. Doet ze toch wel iets goed met die filmpjes. Want de laatste aflevering in EHV met hun erin is al even terug.
Mij verbazen hoe het daar toe gaat en de claimerigheid van Sofie. :lol:
Alle reacties Link kopieren
Het is heerlijk om je af en toe flink te ergeren, dat is nu eenmaal een menselijke eigenschap waarvoor ik me niet schaam. Ik ben gestopt met kijken naar de vlogs, want ze zijn TE SAAI, wel volg ik de Insta en vooral dit topic. Het is gewoon een verbazingwekkende familie.
't Is al met al een heel gedoe
Pingu schreef:
04-04-2020 11:42
Het is heerlijk om je af en toe flink te ergeren, dat is nu eenmaal een menselijke eigenschap waarvoor ik me niet schaam. Ik ben gestopt met kijken naar de vlogs, want ze zijn TE SAAI, wel volg ik de Insta en vooral dit topic. Het is gewoon een verbazingwekkende familie.
Dit. Het is een heerlijke guilty pleasure :)
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
03-04-2020 23:54
het is gemakszucht. Kinderen stuur je naar buiten op de camping dan heb je alle tijd om je vlog te editten
Daar hebben ze ook een mannetje voor . Ze hebben overal mensen voor.

Ben ik nu de enige die dit ziekelijk eruit vind zien ?Zou ze zo de hele dag aan hem hangen :pukey: ? https://youtu.be/8TRdkI2NUjw op 2:59
Je kon't altaid nog bakker worre
Pingu schreef:
04-04-2020 11:42
Het is heerlijk om je af en toe flink te ergeren, dat is nu eenmaal een menselijke eigenschap waarvoor ik me niet schaam. Ik ben gestopt met kijken naar de vlogs, want ze zijn TE SAAI, wel volg ik de Insta en vooral dit topic. Het is gewoon een verbazingwekkende familie.
gelukkig hebben we vrijwilligers die die ellende voor ons bekijken. ik hoef het ook niet te zien
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
04-04-2020 14:08
Daar hebben ze ook een mannetje voor . Ze hebben overal mensen voor.

Ben ik nu de enige die dit ziekelijk eruit vind zien ?Zou ze zo de hele dag aan hem hangen :pukey: ? https://youtu.be/8TRdkI2NUjw op 2:59
Omg vreselijk :-D :-D lijkt wel een puber. Trouwens waarom moet zij weer mee naar de bouw. Jeetje wat een claimerig mens.
Alle reacties Link kopieren
Was dit stuk al geplaatst hier? https://www.ad.nl/den-haag/met-veertien ... ~a33cb321/
Tyrona (29), inmiddels zelf moeder van babyzoontje Tyrel


zij zet de traditie voort van de namen bij elkaar mixen :lol:
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Dat snap ik ook niet maar die man is bijna nooit alleen ,daarom bakt hij zelf nog naar alle waarschijnlijkheid ; dat is midden in de nacht dan heeft hij even rust .Hoe ze ziekelijk op die schouder hangt ..net een klein kind
makiko wijzigde dit bericht op 04-04-2020 14:19
Reden: foute quote
39.15% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al lang niet gekeken ,daar veranderd niks denk ik .
Leuk die Baumgards nog eens te zien maar ook daar veranderd niks er komen nu kleinkinderen bij ,dat is een gewone doorzon woning . Ik begrijp die grote gezinnen, anno nu , gewoon niet .De oudste zijn inmiddels 20+ ers bij Baumgard waarom woon je dan nog bijelkaar allemaal?
De enige die normaal overkomen zijn de Adema's en die hebben niet bewust gekozen voor 6 kinderen, daar kwam een vierling.

Net het "hang moment" gekeken van Sofie ... hing ze maar zo aan haar kinderen .
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
04-04-2020 14:08
Daar hebben ze ook een mannetje voor . Ze hebben overal mensen voor.

Ben ik nu de enige die dit ziekelijk eruit vind zien ?Zou ze zo de hele dag aan hem hangen :pukey: ? https://youtu.be/8TRdkI2NUjw op 2:59
Oh getver... Dat hoofd er ook bij :woa: Maar als Madelief of Guusje moe was en zo tegen haar aan zouden willen hangen zou ze weglopen.
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
04-04-2020 14:27
Ik heb al lang niet gekeken ,daar veranderd niks denk ik .
Leuk die Baumgards nog eens te zien maar ook daar veranderd niks er komen nu kleinkinderen bij ,dat is een gewone doorzon woning . Ik begrijp die grote gezinnen, anno nu , gewoon niet .De oudste zijn inmiddels 20+ ers bij Baumgard waarom woon je dan nog bijelkaar allemaal?
De enige die normaal overkomen zijn de Adema's en die hebben niet bewust gekozen voor 6 kinderen, daar kwam een vierling.

Net het "hang moment" gekeken van Sofie ... hing ze maar zo aan haar kinderen .
Zo jammer dat de Adema's er uit zijn..
Alle reacties Link kopieren
O dat hangmoment, jemig wat erg. Het lijkt wel een persiflage. Als ze nou échte BN'ers worden, móeten ze geïmiteerd worden door Carlo Boszhart en Elise Schaap in de TV kantine.
't Is al met al een heel gedoe
makiko schreef:
04-04-2020 14:08
Daar hebben ze ook een mannetje voor . Ze hebben overal mensen voor.

Ben ik nu de enige die dit ziekelijk eruit vind zien ?Zou ze zo de hele dag aan hem hangen :pukey: ? https://youtu.be/8TRdkI2NUjw op 2:59
Dit doet me denken aan een vlog van een tijd geleden, in bed. Ook al zo gênant.
Hier bijna nog gênanter, omdat het in een zakelijke setting gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
04-04-2020 16:18
O dat hangmoment, jemig wat erg. Het lijkt wel een persiflage. Als ze nou échte BN'ers worden, móeten ze geïmiteerd worden door Carlo Boszhart en Elise Schaap in de TV kantine.
Whaha, daar heb ik ook laatst aan gedacht, ze moeten echt in de TV-kantine. Aan de ene kant jammer, want dan denkt Sofie dat ze BN-ers zijn, maar als ze zou nou flink belachelijk maken :lol: Elise met vlogcamera kan vast heel goed Sofie nadoen. En Carlo als Junior :-)
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
04-04-2020 16:26
Whaha, daar heb ik ook laatst aan gedacht, ze moeten echt in de TV-kantine. Aan de ene kant jammer, want dan denkt Sofie dat ze BN-ers zijn, maar als ze zou nou flink belachelijk maken :lol: Elise met vlogcamera kan vast heel goed Sofie nadoen. En Carlo als Junior :-)
:rofl: :rofl: :rofl: Ja hmm dàn denken ze inderdaad dat ze "erbij horen" en het is gratis reclame voor de zaken ,die het nu toch wel moeilijk hebben .
Maar ik zie het helemaal voor me ; dat roze huis , op elkaar gepropt met oppassen en au pair in vakantiehuisje, al die kinderen , dat behang
en niet te vergeten :
Ais
en ..Koekendag , koekendàg ,koekendag :rofl:
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk kijken wij nooit die vlog alleen helemaal in het begin maar nu ook weer eens gedaan . Zij wilden hun kinderen gewoon op school houden in eerste instantie. Anderen hielden hun kinderen thuis. Nu zegt Jan Nagelkerke dat ze blij zijn dat de scholen gesloten zijn. Ze praten wat in hun straatje past . Verschrikkelijk hoe Sofie Nagelkerke praat als ze denkt engels te spreken. Pink Penturrr sisterrrssj. In 1 ding heeft Jan Nagelkerke gelijk en dat is : er staat troep in huis.
Alle reacties Link kopieren
Wtf! Op Instagram van Merel staat dat ze haar tanden heeft laten bleken... Ze is 14 :facepalm:
Cookielover schreef:
04-04-2020 19:33
Wtf! Op Instagram van Merel staat dat ze haar tanden heeft laten bleken... Ze is 14 :facepalm:

Huh? Ze had toch mooie tanden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven