Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 5 (ZONDER SPOILERS)

07-04-2020 18:17 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.
Vanaf maandag 13 juli tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
          - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
            - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

            Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
            - Familie Nagelkerke, met moeder baasje Sofie en vader Jan en acht kinderen.
            - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordy.
            - Familie Adema, het gezin met de vierling
            - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen
            - Willy Vink en haar 11 kinderen.

            Linkjes naar eerdere topics:

            Deel 1 entertainment/een-huis-vol/list_messages/249622
            Deel 2 entertainment/een-huis-vol-deel-2/list_messages/316491
            Deel 3 entertainment/een-huis-vol-deel-3/list_messages/433888
            Deel 4 entertainment/een-huis-vol-deel-4-zonde ... ges/454679
            cookielover wijzigde dit bericht op 14-07-2020 11:38
            45.75% gewijzigd
            Alle reacties Link kopieren
            Ja hoor, 142 likes voor Sofie van allemaal fans die uitgebreid vertellen hoe triest de schrijver wel niet is :HA:

            Ik schrik wel van die reacties:
            ''allemaal blokker met die handel mensen zo als jij horen niet op de werld!''
            ''ik lees hier pure jaloezie bah naar mens dat u bent. laat jullie niet gek maken door zulke misselijk makende personen.''
            ''wat een triest type ben jij zelf als je het nodig hebt zulk commentaar te leveren. Je grammatica verraad trouwens ook meteen je intelligentie.''
            ''jij bent om te kotsen''

            En die eerste reactie is van een meisje van 13...
            Alle reacties Link kopieren
            Sowieso simpel volk wat altijd reageert : ik ben 60 jaar en heb 3 weken geleden voor het eerst een bolus gegeten. Die zijn lekker. :biggrin:
            Vladimiertje schreef:
            14-07-2020 08:57
            Vond ik ook,leg t rustig uit,maar ja daar kan je iets niet rustig uitleggen,bv op zn eigen kamer met niemand erbij.ik ga me zelf maar na ,anders kan je je niet concentreren.
            Dat vond ik ook opvallend, dat beide gezinnen met z´n allen aan tafel huiswerk zaten te maken. Het lijkt me dat de oudsten dat prima alleen op hun kamer kunnen doen? Bij de Jelies ging het nog redelijk rustig maar hoe de Buddenbruckjes zich kunnen concentreren? Zeker als de oudere broer er zich mee gaat bemoeien. Al zei hij wel dat hij ook uitleg had gegeven.
            Hoe dan ook, ik zou gek worden als ik zoveel kinderen thuis moest begeleiden.
            Cookielover schreef:
            14-07-2020 09:44
            Ja hoor, 142 likes voor Sofie van allemaal fans die uitgebreid vertellen hoe triest de schrijver wel niet is :HA:

            Ik schrik wel van die reacties:
            ''allemaal blokker met die handel mensen zo als jij horen niet op de werld!''
            ''ik lees hier pure jaloezie bah naar mens dat u bent. laat jullie niet gek maken door zulke misselijk makende personen.''
            ''wat een triest type ben jij zelf als je het nodig hebt zulk commentaar te leveren. Je grammatica verraad trouwens ook meteen je intelligentie.''
            ''jij bent om te kotsen''

            En die eerste reactie is van een meisje van 13...
            Ik moet zeggen dat ik de opmerking over Eline niet echt nodig vond. Want ze krijgt het toch te lezen.
            En dat is nu net waarom ik er niet voor zou kiezen te gaan vloggen, en al helemaal niet op de manier zoals zij doen ("Kijk eens hoe geweldig wij zijn").
            Maar jeetje, die fans :O
            Alle reacties Link kopieren
            Rosalind schreef:
            14-07-2020 10:05
            Ik moet zeggen dat ik de opmerking over Eline niet echt nodig vond. Want ze krijgt het toch te lezen.
            En dat is nu net waarom ik er niet voor zou kiezen te gaan vloggen, en al helemaal niet op de manier zoals zij doen ("Kijk eens hoe geweldig wij zijn").
            Maar jeetje, die fans :O
            Precies. Er wordt trouwens altijd zo afgegeven op de 'haters', maar de grootste haters zijn die fans zelf.

            En altijd weer het stokpaardje: 'jaloers!!'. :facepalm:
            Alle reacties Link kopieren
            Rosalind schreef:
            14-07-2020 10:02
            Dat vond ik ook opvallend, dat beide gezinnen met z´n allen aan tafel huiswerk zaten te maken. Het lijkt me dat de oudsten dat prima alleen op hun kamer kunnen doen? Bij de Jelies ging het nog redelijk rustig maar hoe de Buddenbruckjes zich kunnen concentreren? Zeker als de oudere broer er zich mee gaat bemoeien. Al zei hij wel dat hij ook uitleg had gegeven.
            Hoe dan ook, ik zou gek worden als ik zoveel kinderen thuis moest begeleiden.
            Dat is misschien ook wel voor de camera ,dat ze aan 1 tafel zitten.
            Het kan nog erger : Ik zag een gezin van 8 die zaten hutjemutje in een chaletje en die moesten huiswerk buiten doen in hun winterjas of op een bank ,of stapelbed.
            ik zou gek worden als ik zoveel kinderen had ;-)
            een èigen vàllei, een èigen vàllei
            Alle reacties Link kopieren
            scottiewinkie schreef:
            14-07-2020 10:09
            Dat is misschien ook wel voor de camera ,dat ze aan 1 tafel zitten.
            Het kan nog erger : Ik zag een gezin van 8 die zaten hutjemutje in een chaletje en die moesten huiswerk buiten doen in hun winterjas of op een bank ,of stapelbed.
            ik zou gek worden als ik zoveel kinderen had ;-)
            :rofl:
            Cookielover schreef:
            14-07-2020 10:08
            Precies. Er wordt trouwens altijd zo afgegeven op de 'haters', maar de grootste haters zijn die fans zelf.

            En altijd weer het stokpaardje: 'jaloers!!'. :facepalm:
            Ik denk juist dat er flink wat fans stikjaloers zijn, omdat ze alleen kijken naar het grote huis, de merkkleding en het vele uit eten.
            Ik zou echter voor geen goud met de familie Nagelkerke willen ruilen.
            scottiewinkie schreef:
            14-07-2020 10:09
            Dat is misschien ook wel voor de camera ,dat ze aan 1 tafel zitten.
            Het kan nog erger : Ik zag een gezin van 8 die zaten hutjemutje in een chaletje en die moesten huiswerk buiten doen in hun winterjas of op een bank ,of stapelbed.
            ik zou gek worden als ik zoveel kinderen had ;-)
            Zo waar!! :rofl:
            Alle reacties Link kopieren
            Doorenvogels55 schreef:
            14-07-2020 10:00
            Sowieso simpel volk wat altijd reageert : ik ben 60 jaar en heb 3 weken geleden voor het eerst een bolus gegeten. Die zijn lekker. :biggrin:
            Hahahaha! En Sandra eet vanavond aardappeltjes.
            't Is al met al een heel gedoe
            Alle reacties Link kopieren
            Rosalind schreef:
            14-07-2020 10:11
            Ik denk juist dat er flink wat fans stikjaloers zijn, omdat ze alleen kijken naar het grote huis, de merkkleding en het vele uit eten.
            Ik zou echter voor geen goud met de familie Nagelkerke willen ruilen.
            Die fans roepen dan ook wel weer vaak dat ze het zo 'enorm verdienen'. Vind ik niet heel jaloers klinken, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.

            Maar die fans denken wel dat het alleen maar rozengeur en maneschijn is bij de Nagelkerkjes, dat zij het leven leiden wat de fans zelf ook willen. Dat dat het 'ideaal is'. Zij zien niet wat wij zien. Maar dat is natuurlijk ook niet heel gek, het grootste deel van de fans zijn kinderen.
            Alle reacties Link kopieren
            Ze wil de kanalen positief houden maar als ze zelf terug kat en haar " fans " haar bijvallen met bedreigingen en grof taalgebruik laat ze dat wel staan .
            :rofl:
            Je blijft lachen om dat mens , die vindt zichzelf helemaal hot door zulke "fans".
            Het is ook niet leuk voor Eline dat er zo'n opmerking komt maar er stond er hier een hetzelfde over Guusje ,misschien moet Sofie zich eens achter de oren krabben ipv op haar neus en kin ?
            Wat een verschil met de kinderen uit de andere gezinnen , die kijken wel blij !


            Bij Buddenbruck is het meer dat ze leuk over willen komen met foute opmerkingen ? Het jongetje snapte niks van zijn sommen maar moeder en broer leken het ook niet te begrijpen ,logisch dat het jochie uit zijn doen is .
            En die broertjes Buddenbruck zijn haantjes maar hoe ze dan "vechten" om hun babybroertje vast te mogen houden ,toch een hecht gezin .
            En tante Sidonia zoals ze de kleine Shaëlle noemen , met dat statische kapsel .. ik ben heel benieuwd hoe die later wordt met zoveel broers boven en onder zich . Qua boeren doet ze niet onder voor haar oudste broer .

            Jelies vind ik erg leuke mensen ,groot gezin maar lol met elkaar en kan ook rustig zijn . Johan stond in het vorig seizoen ook te commanderen maar volgens mij nemen ze het met een korreltje zout , laat pa maar lullen .
            een èigen vàllei, een èigen vàllei
            Alle reacties Link kopieren
            Cookielover schreef:
            14-07-2020 10:15
            Die fans roepen dan ook wel weer vaak dat ze het zo 'enorm verdienen'. Vind ik niet heel jaloers klinken, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.

            Maar die fans denken wel dat het alleen maar rozengeur en maneschijn is bij de Nagelkerkjes, dat zij het leven leiden wat de fans zelf ook willen. Dat dat het 'ideaal is'. Zij zien niet wat wij zien. Maar dat is natuurlijk ook niet heel gek, het grootste deel van de fans zijn kinderen.

            Okay wie was dit ? :rofl:
            Ik begrijp dat je boos bent om wat deze vrouw zegt over Eline, maar om nou over haar spelling te beginnen? Het is: 13-jarige topdochter. En: kantoordagje, salarisbetalingen, vakantiecentjes, Jans ouders, kleinkinderen. Lastig hè, taal 😉

            Het klopt die mensen zijn verblind. Zien alleen de leuke dingen . De meeste zijn kind of zelf niet helemaal bij de pinken . Of heel eenzaam en dat laatste is heel sneu . Ook zo'n Sandra die dan elke dag een verslag schrijft daar . En dan ik zie jullie morgen of tot morgen .. schrijft, Sofie leest dat echt niet ( Ja , Sofie zo saai is jouw verslag ook .. want who cares dat Stan Wiskunde had en Eline ging werken en jullie poke bowl aten ? ) . Daar reageert ze niet eens op . Terwijl dat de mensen zijn die doen wat zij willen : abonneren en liken .Wel als het over de " djakkoezie " gaat dan reageert ze. Komt heel naar over naar zulke trouwe "fans " als Sandra en Aya .
            Maar dat wisten wij al , zo doet ze ook bij haar eigen kinderen . :-|
            een èigen vàllei, een èigen vàllei
            Alle reacties Link kopieren
            NRC: https://www.nrc.nl/nieuws/2020/07/14/ee ... d-a4005868

            Het Parool: https://www.parool.nl/kunst-media/een-l ... ~b4a99633/
            Alle reacties Link kopieren
            En 800 duizend kijkers!
            Cookielover schreef:
            14-07-2020 10:15
            Die fans roepen dan ook wel weer vaak dat ze het zo 'enorm verdienen'. Vind ik niet heel jaloers klinken, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.

            Maar die fans denken wel dat het alleen maar rozengeur en maneschijn is bij de Nagelkerkjes, dat zij het leven leiden wat de fans zelf ook willen. Dat dat het 'ideaal is'. Zij zien niet wat wij zien. Maar dat is natuurlijk ook niet heel gek, het grootste deel van de fans zijn kinderen.
            Dat bedoelde ik eigenlijk. Ze zien het als het perfecte leven, dat ze graag zelf zouden leiden.
            scottiewinkie schreef:
            14-07-2020 10:29
            Okay wie was dit ? :rofl:
            Ik begrijp dat je boos bent om wat deze vrouw zegt over Eline, maar om nou over haar spelling te beginnen? Het is: 13-jarige topdochter. En: kantoordagje, salarisbetalingen, vakantiecentjes, Jans ouders, kleinkinderen. Lastig hè, taal 😉
            :rofl:
            Ik niet!

            En ik vind het ook sneu dat ze nooit eens op bv Sandra reageert.
            Alle reacties Link kopieren
            Ik vind dat ook iets naars hebben, dat ze echt nooit reageert. Een like kan er niet eens vanaf. Krijgen de fans nog een hartje op YouTube?
            Alle reacties Link kopieren
            Even gekeken, nee.
            Alle reacties Link kopieren
            Rosalind schreef:
            14-07-2020 10:55
            :rofl:
            Ik niet!

            En ik vind het ook sneu dat ze nooit eens op bv Sandra reageert.
            Dat is ook een van mijn grootste ergernissen. Hoeveel moeite is dat nou? Op z'n minst een hartje? Die vrouw reageert élke dag, okee, met zéér oninteressante informatie, maar niet per se interessanter dan de info van Sofie. Als ik weer zo'n lap tekst van Sandra lees zonder reactie van Soof erbij, doet dat echt een beetje pijn aan m'n hart.
            't Is al met al een heel gedoe
            herfstappeltaart schreef:
            14-07-2020 08:52
            Van die BB-jes krijg ik buikpijn. Ik kan er bijna niet naar kijken.
            Hier heb ik ook een beetje last van. Een van die jongetjes (die namen zijn niet te onthouden) snapte zijn rekenopdracht niet, staat ma te dreigen dat ie zijn opdracht af moet maken of anders naar boven moet. Uitleggen, ho maar. En dat voortdurende gebekvecht, pffffft.

            Verder wel weer een leuke aflevering.

            Voor de rest zal ik niet teveel zeggen, want ik loop al voor.. :rofl:
            Alle reacties Link kopieren
            Pingu schreef:
            14-07-2020 10:15
            Hahahaha! En Sandra eet vanavond aardappeltjes.

            Nou echt hoor kickt baasje S daar op, op zulke reacties dan moet je toch een keer denken voor wie maak ik die vlogs eigenlijk.
            Zijn alleen kinderen en minder begaafden. Die zien alleen oppervlakkig de buitenkant.

            Fam Baumgard vind ik een leuke familie, nog steeds.

            Fam Buddenbruck daar word je stapelgek en ik vind ze deze aflevering helemaal niet aardig tegen de kinderen.
            Rob wordt er stapelgek van volgens mij. Thaila zie ik alleen zuur kijken, nee niet leuk.
            17 jaar en zwanger.....hij had niet door dat dat zo snel zou gaan. Man man wat een verstand.
            Alle reacties Link kopieren
            Cookielover schreef:
            14-07-2020 10:08
            Precies. Er wordt trouwens altijd zo afgegeven op de 'haters', maar de grootste haters zijn die fans zelf.

            En altijd weer het stokpaardje: 'jaloers!!'. :facepalm:
            Ja id iedereen die tegengas geeft is jaloers. Nou zou niet graag kind zijn in gezin Nagelkerke. Alleen de kindfans zien dat niet.
            Werken Miquel en zijn vriendin?
            Alle reacties Link kopieren
            scottiewinkie schreef:
            14-07-2020 10:29
            Okay wie was dit ? :rofl:
            Ik begrijp dat je boos bent om wat deze vrouw zegt over Eline, maar om nou over haar spelling te beginnen? Het is: 13-jarige topdochter. En: kantoordagje, salarisbetalingen, vakantiecentjes, Jans ouders, kleinkinderen. Lastig hè, taal 😉

            Het klopt die mensen zijn verblind. Zien alleen de leuke dingen . De meeste zijn kind of zelf niet helemaal bij de pinken . Of heel eenzaam en dat laatste is heel sneu . Ook zo'n Sandra die dan elke dag een verslag schrijft daar . En dan ik zie jullie morgen of tot morgen .. schrijft, Sofie leest dat echt niet ( Ja , Sofie zo saai is jouw verslag ook .. want who cares dat Stan Wiskunde had en Eline ging werken en jullie poke bowl aten ? ) . Daar reageert ze niet eens op . Terwijl dat de mensen zijn die doen wat zij willen : abonneren en liken .Wel als het over de " djakkoezie " gaat dan reageert ze. Komt heel naar over naar zulke trouwe "fans " als Sandra en Aya .
            Maar dat wisten wij al , zo doet ze ook bij haar eigen kinderen . :-|

            Ja precies dat. Het is gewoon een onsympathiek mens zonder empathie ook niet voor de kinderen. Vergeet Sjonnie en Nathalie niet. Die reageren ook elke dag. :lol:


            Oh dat eerste heb ik nog niet gelezen maar wel een goeie.

            Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
            Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

            Terug naar boven