Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 5 (ZONDER SPOILERS)

07-04-2020 18:17 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.
Vanaf maandag 13 juli tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
          - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
            - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

            Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
            - Familie Nagelkerke, met moeder baasje Sofie en vader Jan en acht kinderen.
            - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordy.
            - Familie Adema, het gezin met de vierling
            - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen
            - Willy Vink en haar 11 kinderen.

            Linkjes naar eerdere topics:

            Deel 1 entertainment/een-huis-vol/list_messages/249622
            Deel 2 entertainment/een-huis-vol-deel-2/list_messages/316491
            Deel 3 entertainment/een-huis-vol-deel-3/list_messages/433888
            Deel 4 entertainment/een-huis-vol-deel-4-zonde ... ges/454679
            cookielover wijzigde dit bericht op 14-07-2020 11:38
            45.75% gewijzigd
            Doorenvogels55 schreef:
            02-07-2020 00:02
            Akelige lui, allebei.
            Inmiddels vind ik dat ook, maar het lijkt alsof kritiek (zelfs opbouwende of bezorgde) hun geen ene bal scheelt, als het maar iets oplevert. Zelfs negatieve aandacht is aandacht. En wat doet zo'n uithoekje als een VIVA-forum er toe doe? :hyper:
            Alle reacties Link kopieren
            Eh Andrieske wat zeg je nou ..? Uithoekje ???
            zoek dèkking :byee:
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Byrma schreef:
            02-07-2020 00:20
            Eh Andrieske wat zeg je nou ..? Uithoekje ???
            zoek dèkking :byee:
            Huh, dat is toch zo? Dit VIVA-forum is een soort roddelblaadje, waar je je niks van hoeft aan te trekken, want daar wordt alleen maar onzin geklept? Ik ga je nu al iets verklappen (oei oppassen, mag niet verteld worden ivm tv-rechten):

            Gesprek tussen Fred van Leer en Sofie:

            Fred: " ach, meid, je zieeeeeeet er fantastisch uit en ik maak je nog mooier."

            Sofie: " Ja, met 8 kinderen heb ik een heel zwaar leven."

            Fred: "Ja maar je doet het allemaal fantastisch!"

            Sofie: "Dat vindt niet iedereen, krijg veel negatieve reacties op met name het VIVA-forum."

            Fred: " Ach meid, trek je daar niks van aan, blijf lekker in jezelf geloven, als je eens wist hoeveel er over mij geschreven is in die pulpblaadjes, sloeg helemaal nergens op, ze moeten wat met hun frustratie."

            Sofie: " Goh Fred, ik word helemaal blai van jou."
            En eerder viel mij op dat Stan af en toe ook die wezenloze blik in zijn ogen heeft als zijn jongste broertje, hij ontwijkt vaak de camera en zit het liefst met zijn neus in zijn smartfoon, regelmatig betrapt in bed en vorig jaar als een schijterd betrapt door zijn pesterige pa op vakantie. Het liefst zit ie in de winter tegen de enige radiator in huis in de keuken (temperatuur in dat steenkoude huis is in de winter gemiddeld 14 graden) en wil het liefst niet gefilmd worden, dat is de oudste zoon.
            Alle reacties Link kopieren
            Andrieske1976 schreef:
            02-07-2020 01:03
            En eerder viel mij op dat Stan af en toe ook die wezenloze blik in zijn ogen heeft als zijn jongste broertje, hij ontwijkt vaak de camera en zit het liefst met zijn neus in zijn smartfoon, regelmatig betrapt in bed en vorig jaar als een schijterd betrapt door zijn pesterige pa op vakantie. Het liefst zit ie in de winter tegen de enige radiator in huis in de keuken (temperatuur in dat steenkoude huis is in de winter gemiddeld 14 graden) en wil het liefst niet gefilmd worden, dat is de oudste zoon.
            Klopt precies.
            Alle reacties Link kopieren
            Byrma schreef:
            02-07-2020 00:13
            Inderdaad ook met dat masker laatst , hij was bang en gewoon doorgaan met klieren .
            Je zou haast denken dat dit hun eerste kind is ipv hun 8ste.
            Zo onwetend.Ook omdat hij zo achterloopt en zij dat niet (willen) zien.
            Of zouden ze bij nummer 8 laks worden omdat de nieuwigheid er af is ?
            Gelukkig geldt dat niet bij de andere gezinnen .
            Het boeit ze bij alle 8 niet denk ik, hoe het met ze gaat. Zo flauw dat bang maken.
            Alle reacties Link kopieren
            Ik vind het wel meevallen met Stan, hij is gewoon een puber. Ik vind hem verder erg lief met Junior, hij heeft hem bijvoorbeeld leren schommelen. Junior heeft meer aan sommigen van zijn broers en zussen dan aan zijn ouders.
            't Is al met al een heel gedoe
            Alle reacties Link kopieren
            Pingu schreef:
            02-07-2020 09:33
            Ik vind het wel meevallen met Stan, hij is gewoon een puber. Ik vind hem verder erg lief met Junior, hij heeft hem bijvoorbeeld leren schommelen. Junior heeft meer aan sommigen van zijn broers en zussen dan aan zijn ouders.
            Maar je ziet wel duidelijk dat ie liever niet gefilmd wil worden.
            Alle reacties Link kopieren
            Waarom roept de een zoveel irritatie op en de ander is heel leuk bij vloggers en bv op Instagram.
            Sofie , echt vreselijk maar moeder Buddenbruck en Jelies lijken mij leuke vrouwen.
            Bv de Groentjes die moeder :facepalm: en dan over de rug van hun kind......

            En dan nog een erge: Janne Schuijn. Hebben jullie die wel eens gezien op Instagram. Dan denk ik: hoe komt iemand zo zelf ingenomen en dan ook met een gehandicapt kind wat haar wonderkind is terwijl ik denk: ga eens opvoeden ipv alles toelaten bij dat joch. Dan allemaal yuppenmoeders die lyrisch ervan worden. Waarom wil iemand zijn leven elke dag op internet zetten en waarom denken deze personen dat een ander dat boeit? Echt die Janne is nog erger dan Sofie.
            Elke dag eigenlijk allemaal onzin op internet zetten. Waarom Wat drijft hun?
            Alle reacties Link kopieren
            Pingu schreef:
            01-07-2020 21:36
            Nou, Sofie is niet zwanger hoor, ze drinkt yuzu sake. Natuurlijk zijn ze weer uit eten en moet Eline koken voor haar ‘gezin’.
            Ze heeft een glas in haar hand, maar ik heb haar nergens zien drinken.

            Ik kan me voorstellen dat Sofie en Jan het geheim willen houden en een speciale aankondiging willen doen. Sofie leest hier mee. of haar PE (personal editor) brengt het over. Ze weet dus wel dat sommigen hier denken dat ze zwanger is, en in dat geval zou het kunnen dat ze probeert ons om de tuin te leiden met dat drankje.

            Voor de dames hier die moeder zijn: jullie hebben ook misschien toen jullie net zwanger waren wel een glas wijn besteld maar man/vriend het stiekem op laten drinken?
            Alle reacties Link kopieren
            Yipyapper schreef:
            01-07-2020 23:55
            :whip: nare man die jan .
            Junior is bang bij het zwembad hij pakt hem op en laat hem in het water zakken
            1) dat is behoorlijk koud in 1x
            2) dat bad is enorm groot in de ogen van een 2 jarige
            3) kind weet niet wat er gaat gebeuren
            heel dom hij maakt hem nog banger zo

            dan zet hij hem expres op een spuitgat van een sproeier waar hij ook bang voor is en gaat wachten met de camera tot het begint te spuiten .Junior loopt te vroeg weg helaas voor Jan.
            Nou ,nou wat een leuke vader :-|
            Ja, echt een goed begin voor als hij straks op zwemles gaat.

            En dan Sofie: 'Stout hè, van papa?' Sadistische trekjes hebben beide ouders.
            Alle reacties Link kopieren
            Byrma schreef:
            02-07-2020 00:20
            Eh Andrieske wat zeg je nou ..? Uithoekje ???
            zoek dèkking :byee:
            :rofl:
            Alle reacties Link kopieren
            Doorenvogels55 schreef:
            02-07-2020 09:56
            Maar je ziet wel duidelijk dat ie liever niet gefilmd wil worden.
            Jammer dat die ouders zich daar niks van aantrekken :|
            De schoonmoeder van Nadine is overleden en word vandaag op de verjaardag van Michael begraven.
            Ze krijgt de nodige commentaar op haar nieuwe lover.
            Alle reacties Link kopieren
            Jongens, ik betrap me echt op iets ergs. Ik ben aan het werk maar heb even een uurtje bijna niets te doen en verveel me de tandjes. Ik dacht ineens: hè fijn, straks weer een vlog van De Nagelkerkjes!
            Terwijl ik heel die vlogs geen réét aan vind! Maar ik vind het leuk om me te ergeren en die ergernis hier te delen.
            Nog iets meer dan anderhalf uur, hahahahaha!
            't Is al met al een heel gedoe
            Alle reacties Link kopieren
            Hahaha @pingu.

            De carwash! Wel even +1 voor Sofie; die vind dat ze er wel heen moet (Moeten en willen zijn wel wat anders, maar laat ik voordeel vd twijfel geven) gaan, en Jan daar vaak anders over denkt. Persoonlijk zou ik samen gaan naar zo iets. Maar goed. Het carwash initiatief vd school is wel erg leuk. En Sofie de auto weer schoon. Hoppa
            Never stop making wishes♡
            Alle reacties Link kopieren
            Ik ben blij voor Eline dat ze niet naar Belgie hoeft, maar ze zeiden niets over Noud toch?
            't Is al met al een heel gedoe
            Alle reacties Link kopieren
            Nee niet zo duidelijk als over Eline, denk dat hij al eerder bedacht heeft niet te willen
            Never stop making wishes♡
            Pingu schreef:
            02-07-2020 18:04
            Ik ben blij voor Eline dat ze niet naar Belgie hoeft, maar ze zeiden niets over Noud toch?
            " Voor Noud lijkt ons de school heel goed en Eline wilde het heel graag".
            Tja.
            Maar als ik het goed begrijp gaan beiden niet?
            Alle reacties Link kopieren
            Die moeder / ouders blijven mij verbazen. De hele ochtend samen op pad en (vr)eten. Dan, als je thuis komt met je kinderen sluit je je op op kantoor om te werken. Als je nu eens gaat werken als de kinderen niet thuis zijn, net als veel andere ouders, dan hou je zoveel tijd over om iets samen met je kinderen te doen.
            En dan wtf pleur je ook de rapporten van je kinderen op het www. Serieus, geen grenzen.
            Sofie wordt leermeester in de bakkerij? Hoe dan??
            En dat die mensen niet eens moe van elkaar worden zeg, met dat gedate steeds.
            Het werken van Sofie neem ik met een korreltje zout. Twee emails sturen is bij haar al werken volgens mij.

            Ik ben wel benieuwd wat ze precies met Sofie bij de makeover gedaan hebben. Ze ziet er de hele week al heel vreemd uit.
            Chardo schreef:
            02-07-2020 17:23
            De carwash! Wel even +1 voor Sofie; die vind dat ze er wel heen moet (Moeten en willen zijn wel wat anders, maar laat ik voordeel vd twijfel geven) gaan, en Jan daar vaak anders over denkt. Persoonlijk zou ik samen gaan naar zo iets. Maar goed. Het carwash initiatief vd school is wel erg leuk. En Sofie de auto weer schoon. Hoppa
            Wat een l*l.
            Maar wie ziet er nu achter het stuur?
            Was dat merel achter het stuur?

            Vond Jan er vandaag in de vlog moe en ouder uitzien..
            Alle reacties Link kopieren
            Andrieske1976 schreef:
            02-07-2020 00:37
            Huh, dat is toch zo? Dit VIVA-forum is een soort roddelblaadje, waar je je niks van hoeft aan te trekken, want daar wordt alleen maar onzin geklept? Ik ga je nu al iets verklappen (oei oppassen, mag niet verteld worden ivm tv-rechten):

            Gesprek tussen Fred van Leer en Sofie:

            Fred: " ach, meid, je zieeeeeeet er fantastisch uit en ik maak je nog mooier."

            Sofie: " Ja, met 8 kinderen heb ik een heel zwaar leven."

            Fred: "Ja maar je doet het allemaal fantastisch!"

            Sofie: "Dat vindt niet iedereen, krijg veel negatieve reacties op met name het VIVA-forum."

            Fred: " Ach meid, trek je daar niks van aan, blijf lekker in jezelf geloven, als je eens wist hoeveel er over mij geschreven is in die pulpblaadjes, sloeg helemaal nergens op, ze moeten wat met hun frustratie."

            Sofie: " Goh Fred, ik word helemaal blai van jou."
            :rofl: Over Fred heb ik het hier nooit gehad alleen dan in dit topic . Maar er wordt echt geen onzin geklept Fredje .. Helaas is het bittere waarheid ; zij filmen het en wij zien het , zo klaar als een klontje . :worship:
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Alle reacties Link kopieren
            Pingu schreef:
            02-07-2020 14:22
            Jongens, ik betrap me echt op iets ergs. Ik ben aan het werk maar heb even een uurtje bijna niets te doen en verveel me de tandjes. Ik dacht ineens: hè fijn, straks weer een vlog van De Nagelkerkjes!
            Terwijl ik heel die vlogs geen réét aan vind! Maar ik vind het leuk om me te ergeren en die ergernis hier te delen.
            Nog iets meer dan anderhalf uur, hahahahaha!
            :HA: geweldig
            Ik heb helaas nog niks gezien het was een hele lange , lange dag voor me
            ik kan wel even de vlog kijken of hun dag (een week geleden dan wel ) erger was als de mijne :hyper:
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.

            Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
            Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

            Terug naar boven