Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 5 (ZONDER SPOILERS)

07-04-2020 18:17 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.
Vanaf maandag 13 juli tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
          - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
            - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

            Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
            - Familie Nagelkerke, met moeder baasje Sofie en vader Jan en acht kinderen.
            - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordy.
            - Familie Adema, het gezin met de vierling
            - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen
            - Willy Vink en haar 11 kinderen.

            Linkjes naar eerdere topics:

            Deel 1 entertainment/een-huis-vol/list_messages/249622
            Deel 2 entertainment/een-huis-vol-deel-2/list_messages/316491
            Deel 3 entertainment/een-huis-vol-deel-3/list_messages/433888
            Deel 4 entertainment/een-huis-vol-deel-4-zonde ... ges/454679
            cookielover wijzigde dit bericht op 14-07-2020 11:38
            45.75% gewijzigd
            Byrma schreef:
            03-07-2020 20:51
            Ik ben toe aan lege tv maar ik denk dat ik de vlog ga kijken van vandaag ,ook altijd ontspannend.
            Waarschijnlijk was het echt heel saai want ik zie er niks over hier ,dat maakt mij nou juist nieuwsgierig :whistle:
            Kort verslag inhoud vlog:

            Sofie nooit in beeld, alleen achter de camera met commentaar.

            Stan met smartfoon alleen op de bank in een bloedhete kerreven, mams komt even naar binnen lopen, moet nog wat content vullen voor de vlog. De korte dialoog en weeOwee als herr editor mij weer wijst op geen letterlijk verslag.

            Stan: "ik heb mijn boeken moeten inleveren, daar heb jij een envelop voor gekregen."

            Ma: " Die heb ik al an jou gegeven."

            Stan: "Nee, die heb je nie an mij gegeven."

            Ma: "Ik heb hem thuis geprint en een enveelop gekregen en ook via de meel gekreguh." (red, bijna niet te verstaan door dat brabantse gebrabbel van Sofie btw.)

            Stan: "Nee, je hebt niks aan mij gegeven."

            Sofie: " hmmmmmmmmmmm"

            Camera even uit.

            Volgende shot, zelfde positie in beeld als eerder.

            Sofie: "Sonde dat je niet eve ben gaan swemmuh, jong."
            Je kunt ook dan weer zo denken, als je je kinderen op 5 jarige leeftijd hun eigen broodjes voor de lunch laat klaarmaken dan zal Stan vast ook wel een mailtje van school hebben gekregen wanneer ie de boeken in moest leveren.

            hmmmmmmmmm (op zijn sofies :hihi: )
            Alle reacties Link kopieren
            danku danku ik heb gekeken. Weer bikini beelden voor de viespeuken. Opgedrongen abonneer riedel ..door de kinderen met voorzeggen van Sofie. Terwijl Junior erdoor jengelt ,Sofie knuffelt ineens ipv kroelen.
            In voorstukje van morgen zien we Junior Baby zeggen tegen de buik denk ik van Sofie. Ik sta er van te kijken dat ze geen airco hebben thuis.

            Madelief heeft volgens mij eczeem. Ze is 5 of 6 jaar en moeder zegt: moe je vaseline opsmere net as Guusje.
            ECHT.. mens pak een zalf die er op hoort en smeer je kleuter in.
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Byrma schreef:
            03-07-2020 21:51
            danku danku ik heb gekeken. Weer bikini beelden voor de viespeuken. Opgedrongen abonneer riedel ..door de kinderen met voorzeggen van Sofie. Terwijl Junior erdoor jengelt ,Sofie knuffelt ineens ipv kroelen.
            In voorstukje van morgen zien we Junior Baby zeggen tegen de buik denk ik van Sofie. Ik sta er van te kijken dat ze geen airco hebben thuis.

            Madelief heeft volgens mij eczeem. Ze is 5 of 6 jaar en moeder zegt: moe je vaseline opsmere net as Guusje.
            ECHT.. mens pak een zalf die er op hoort en smeer je kleuter in.
            Precies, over viespeuken gesproken btw, ik raad je de documentaire Atlethe A aan, je haren gaan er recht van overeind staan!

            Wil niet direct een verband brengen, maar gaat ook over abonnees verzamelen uiteindelijk.
            Oh ja, aan het begin van die vlog. Guusje zit iets te vertellen en dan piept Sofie doorheen tegen Junior: en straks gaan we samen kroelen knuffelen he?
            Sinds wanneer wordt zoiets gepland? Zou ze terug in bed kruipen ofzo?
            Kind zei overigens nee nee nee.
            Rosalind schreef:
            03-07-2020 22:37
            Oh ja, aan het begin van die vlog. Guusje zit iets te vertellen en dan piept Sofie doorheen tegen Junior: en straks gaan we samen kroelen knuffelen he?
            Sinds wanneer wordt zoiets gepland? Zou ze terug in bed kruipen ofzo?
            Kind zei overigens nee nee nee.
            Klopt, dat viel mij ook op, allemaal voor der buhne, maar daar stinkt niemand meer in. Uhhhh, oja, de kindfantjes en zwakbegaafden inmiddels, die ze trouwens ook geen aandacht meer geven.
            Alle reacties Link kopieren
            Rosalind schreef:
            03-07-2020 21:10
            OMG wat een discussies weer over naar huis of op de camping blijven. Sofie zegt 80x dat ze dan aaaaalles van 10 man mee naar huis moeten slepen en dat het eeecht nog warm blijft. Niks familie overleg.
            En ondertussen hangt iedereen weer binnen op de bank. Floor in een bikini die echt niet netjes zit. Die bikini was overigens wel leuk (in tegenstelling tot die van Guusje) maar je moet gewoon niet alles willen filmen of laten zien. Net als die rapporten.
            Waarom doen ze dat toch? Reportage voor later my ass. Want waarom moeten we dan "gratis" abonneren?
            Klopt, Floor zit wel vaker niet netjes.
            Fijn voor de vieze kwijlende mannetjes die meeloeren.
            En over dat 'leermeester' gedoe, als je als bedrijf je aan meldt als leerbedrijf dan hoor je aan een aantal voorwaarden te voldoen. Dan is als eerste voorwaarde dat je GENOEG tijd over hebt naast je eigen werk om de leerlingen te begeleiden. Wat was de eerste klacht van Jan over Halsteren? Het liep niet zoals ie had gewild, moest te snel in korte tijd veel stagiaires begeleiden. En tja, wat is de functie van Sofie dan? Er om heen springen en de klachten van de studenten noteren. :sick:
            Andrieske1976 schreef:
            03-07-2020 20:01
            Toen waren ze vast net onder jouw beheer. Madelief was toen nog te jong om NEE te zeggen en Noud toen naief en nu te wijs. Maar ik heb een vraag voor u, wat vind je zelf nu van al deze kritiek in dit uithoekje, je schiet voortdurend in de verdediging met bewijzen van en dat mag, maar eerlijk gezegd telt voor jou het aantal abonnees meer dan het verlies van privacy van die kinderen?
            Ik weet niet wat je met jouw beheer bedoelt. Het lijkt me dat de ouders van dit gezin voldoende zelfbeschikking genieten om niet onder iemands beheer te vallen. Maarre, ik begrijp dat dat in jouw bestaan anders ligt. Wie is jouw bewindvoerder, Andrieske1976?
            Andrieske1976 schreef:
            03-07-2020 20:01
            Maar ik heb een vraag voor u, wat vind je zelf nu van al deze kritiek in dit uithoekje, je schiet voortdurend in de verdediging met bewijzen
            Kritiek is toch een geweldig iets? Kritiek kan de sleutel tot verandering zijn. (Ik heb het niet over azijnpissen.)

            Wat bedoel je met in verdediging schieten? Er zou dan iets te verdedigen zijn. Ik vind het een vorm van vermaak om het met mensen niet eens te zijn. Er wordt hier altijd zo leuk op ingehaakt door ondermeer jou, Andrieske1976.
            Andrieske1976 schreef:
            03-07-2020 20:01
            maar eerlijk gezegd telt voor jou het aantal abonnees meer dan het verlies van privacy van die kinderen?
            Ik begrijp niet welk belang ik als Dokter Van der Ploeg uit Apeldoorn heb bij abonnees van een Brabants youtube kanaal. Ook begrijp ik niet waarom hier de mythe gevoed blijft worden dat youtubers geld verdienen door het aantal abonnees op hun kanaal. Het is prijzenswaardig hoe jij als dorpsgenoot van dit gezin met zoveel passie je mening geeft en niet probeert om werkelijk een verschil te maken.

            Andrieske1976, je bent een topper!
            Alle reacties Link kopieren
            Herr editor, dat Sofie niet snapt dat ze haar dochters op een presenteerblaadje legt voor meeglurende pedo's, dat weten we inmiddels. Maar jij als editor kunt die stukjes er toch wel uitknippen? Bescherm die kinderen. Zoals Floor in die bikini op de bank lag.... :facepalm:
            't Is al met al een heel gedoe
            Alle reacties Link kopieren
            Herr editor is net zo maf dat ie meegaat in die onzin van baasje S en ook nog meeschrijft hier. Hoe onprofessioneel.
            Alle reacties Link kopieren
            Pingu schreef:
            04-07-2020 13:25
            Herr editor, dat Sofie niet snapt dat ze haar dochters op een presenteerblaadje legt voor meeglurende pedo's, dat weten we inmiddels. Maar jij als editor kunt die stukjes er toch wel uitknippen? Bescherm die kinderen. Zoals Floor in die bikini op de bank lag.... :facepalm:
            Misschien dat Herr editor er ook wel op geild.
            #doeslief
            Alle reacties Link kopieren
            doktervanderploeg schreef:
            04-07-2020 02:15
            Ik weet niet wat je met jouw beheer bedoelt. Het lijkt me dat de ouders van dit gezin voldoende zelfbeschikking genieten om niet onder iemands beheer te vallen. Maarre, ik begrijp dat dat in jouw bestaan anders ligt. Wie is jouw bewindvoerder, Andrieske1976?



            Kritiek is toch een geweldig iets? Kritiek kan de sleutel tot verandering zijn. (Ik heb het niet over azijnpissen.)

            Wat bedoel je met in verdediging schieten? Er zou dan iets te verdedigen zijn. Ik vind het een vorm van vermaak om het met mensen niet eens te zijn. Er wordt hier altijd zo leuk op ingehaakt door ondermeer jou, Andrieske1976.



            Ik begrijp niet welk belang ik als Dokter Van der Ploeg uit Apeldoorn heb bij abonnees van een Brabants youtube kanaal. Ook begrijp ik niet waarom hier de mythe gevoed blijft worden dat youtubers geld verdienen door het aantal abonnees op hun kanaal. Het is prijzenswaardig hoe jij als dorpsgenoot van dit gezin met zoveel passie je mening geeft en niet probeert om werkelijk een verschil te maken.

            Andrieske1976, je bent een topper!
            Ik heb Andrieske volgens mij nog nooit hier horen zeggen dat ze in Oudenbosch woont. Als dat hier gezegd is vind ik het fijn als je dat even opzoekt voor me, want dat kan jij zo goed.
            Pingu schreef:
            04-07-2020 13:25
            Herr editor (...) Maar jij als editor kunt die stukjes er toch wel uitknippen?
            Als je die mening hebt geef dat dan door aan de editor. Wil jij in de video's die je monteert voor De Buddenbruckjes wat meer muziek gebruiken? Aangezien jij de non-binair editor van die familie bent? (Geen idee of dat zo is. Maar mensen zomaar editor noemen is hier blijkbaar gewoon. :-D )
            Alle reacties Link kopieren
            De titel van de vlog van vandaag vond ik ronduit dom
            Never stop making wishes♡
            Alle reacties Link kopieren
            doktervanderploeg schreef:
            04-07-2020 16:14
            Als je die mening hebt geef dat dan door aan de editor. Wil jij in de video's die je monteert voor De Buddenbruckjes wat meer muziek gebruiken? Aangezien jij de non-binair editor van die familie bent? (Geen idee of dat zo is. Maar mensen zomaar editor noemen is hier blijkbaar gewoon. :-D )
            Je voelt je kennelijk aangesproken!
            't Is al met al een heel gedoe
            Alle reacties Link kopieren
            Loesiepoesie schreef:
            04-07-2020 15:45
            Misschien dat Herr editor er ook wel op geild.
            Dat idee kreeg ik eerlijk gezegd ook.
            't Is al met al een heel gedoe
            Pingu schreef:
            04-07-2020 17:05
            Je voelt je kennelijk aangesproken!
            Tuurlijk.

            Het is toch eigenlijk ook triest dat je je centen moet verdienen aan z'n gezin.
            Denk dat Herr editor zijn eigenwaarde ook prettiger zou vinden om te kunnen werken voor een normaal gezin waar je wel eerlijk voor kan uitkomen.
            Hmmmmmmmmm (op zijn sofies) , er wordt nogal gehapt op onze posts door de nickname aka editor aka dokter van der ploeg. En kijk eens naar de tijden wanneer?

            Kan mij bijna niet voorstellen dat het Jan zelf is, waar ie daar de tijd vandaan haalt om nog hier te reageren, maar hij is wel een vroege opstaander en het zou best zo kunnen zijn dat ie het zelf is ipv de editor.

            Andere mogelijkheid is dat ie inderdaad een vies ventje uit de Achterhoek is die geilt op jonge meisjes in roze bikini's.

            Hmmmmmmmmmmmmm
            Alle reacties Link kopieren
            Chardo schreef:
            04-07-2020 16:32
            De titel van de vlog van vandaag vond ik ronduit dom
            Ach baasje S wil weer even aandacht.
            Doorenvogels55 schreef:
            04-07-2020 19:00
            Ach baasje S wil weer even aandacht.
            Nee, wij willen aandacht, er werd hier vorige week gesuggereerd dat Sofie door haar vette pens misschien zwanger zou kunnen zijn, bladibla etc. Logisch dat ze daar op in haken met een titel zodat alle viva-lui gelijk gaan kijken, zo van..jajajaja, zal het wel of niet?

            En dan maar hopen op meer abonnees, kijkcijfers tellen niet bij youtube, voor bedrijven die willen investeren moet je aantonen dat je een vast aantal fans hebt, na 50.000 mag je de eerste reclames verwachten.
            Andrieske1976 schreef:
            04-07-2020 19:19
            En dan maar hopen op meer abonnees, kijkcijfers tellen niet bij youtube, voor bedrijven die willen investeren moet je aantonen dat je een vast aantal fans hebt, na 50.000 mag je de eerste reclames verwachten.
            :facepalm:
            Alle reacties Link kopieren
            Cookielover schreef:
            04-07-2020 15:52
            Ik heb Andrieske volgens mij nog nooit hier horen zeggen dat ze in Oudenbosch woont. Als dat hier gezegd is vind ik het fijn als je dat even opzoekt voor me, want dat kan jij zo goed.
            Dokter?
            Voor het afzwemmen van Madelief merkt Jan terecht op dat hij nooit mee naar zwemles is geweest, en ook Sofie niet. Altijd Sissy of Cheryl. Fijn voor Madelief dat ze er nu wel zijn maar eigenlijk vind ik het best sneu voor Sissy. Want zij mocht het "vuile werk" opknappen en nu gaat Sofie met de eer strijken.

            Later zegt Jan nog dat hij zo blij is dat Madelief nu alleen kan zwemmen. Nou ja, er moet wel een ouder broertje of zusje bij zijn, of de oppas of een andere moeder van school. Huh? Oh ja, of een van de ouders zelf.
            Die mensen schamen zich echt nergens voor he?
            Alle reacties Link kopieren
            Dat was heel erg Rosalind.

            Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
            Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

            Terug naar boven