Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 7 (ZONDER SPOILERS)

22-08-2020 23:26 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf maandag 21 december tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        Linkje naar eerdere topic:

        Deel 6 entertainment/een-huis-vol-deel-6-zonde ... ges/465425

        (in deel 6 staan links naar de topics daarvoor)
        cookielover wijzigde dit bericht op 18-11-2020 15:19
        39.66% gewijzigd
        Doorenvogels55 schreef:
        15-09-2020 18:40
        Daar heeft Sofie een allergie voor. Die raakt de kinderen amper aan laat staan lekker samen zitten.

        Zou Jan dat niet opvallen hoe kil zij is tegen de kinderen?
        Jawel. Maar volgens hem "houdt Sofie gewoon niet zo van knuffelen".
        Rosalind schreef:
        15-09-2020 18:42
        Jawel. Maar volgens hem "houdt Sofie gewoon niet zo van knuffelen".
        Sofie knuffelt met hem alleen speciaal als ze een nieuw projectje wil gok ik zo...
        Rosalind schreef:
        15-09-2020 18:42
        Jawel. Maar volgens hem "houdt Sofie gewoon niet zo van knuffelen".
        Nou, met Junior en Jan knuffelt ze toch heel wat af.
        prada schreef:
        15-09-2020 19:45
        Nou, met Junior en Jan knuffelt ze toch heel wat af.
        Ik weet het. Maar zo is het letterlijk gezegd.
        En nee, dat slaat nergens op. Ook knuffelt oma (Sofie´s moeder) haar kleinkinderen wel dus het is niet dat ze geen goed voorbeeld heeft gehad lijkt me.
        Alle reacties Link kopieren
        Ook slim dat scherm (licht) voor het slapen gaan .
        Ik was in de bibliotheek vandaag en zag tot mijn verbazing en ik voel 'm aankomen een boekje liggen in het rek Het grote Bellingaboek.. nou ja ..
        ik ken die vlogs niet of de familie maar weet dat ze vloggen omdat hier wel eens wat gezegd wordt erover.
        Iemand zei laatst onder een Nagelkerkjes vlog :jullie moeten een boek uitgeven ik vond het nogal lachwekkend.
        Is er ècht een boek over zo'n familie :-o ( ik heb het niet geleend)

        De vlogs worden met de dag saaier ,nog even en ik haak af.
        Die voorlees app komt hun mooi uit.
        Ze laten zo wel zien hoe ze zijn,echt zo anders dan toen ze in een huis vol waren .
        Alleen als je die afleveringen terugziet herken je wel weer hoe ze echt zijn ,ze doen zich wat beter voor daar.
        (lees : perfecter)
        Jan spreekt Junior tenminste nog aan dat niet alles van hem is . 1 pluspunt voor hem .
        Sofie vindt alles leuk wat haar wonderkind Jan junior doet .
        Of die andere 7 zijn helemaal opgevoed door derden of ze vindt alleen deze leuk omdat hij op zijn vader lijkt.
        een èigen vàllei, een èigen vàllei
        Alle reacties Link kopieren
        Ik heb onder de vlog gereageerd mbt de voorlees app. Prima voor tussendoor, maar in elk geval niet voor elke avond! Er is echt wel tijd om even samen met je kind te zitten toch.. maar goed..
        Never stop making wishes♡
        Alle reacties Link kopieren
        Die voorleesapp is toch echt het toppunt van treurigheid.... even voorlezen op bed, de dag even fijn afronden, nog even kletsen, dat is toch heerlijk voor kinderen (en ouders). En dat uitbesteden aan een app... om te janken! En dat je je daar dan niet kapot voor schaamt, maar het trots in een vlog vertelt...
        Lente19251003 schreef:
        15-09-2020 21:07
        Die voorleesapp is toch echt het toppunt van treurigheid.... even voorlezen op bed, de dag even fijn afronden, nog even kletsen, dat is toch heerlijk voor kinderen (en ouders). En dat uitbesteden aan een app... om te janken! En dat je je daar dan niet kapot voor schaamt, maar het trots in een vlog vertelt...
        Dit dus. Geen woord aan toe te voegen.
        Alle reacties Link kopieren
        Ik heb ook gereageerd onder de vlog, zal zo wel verwijderd worden. Ik zal me wel aanstellen maar ik vind die hele familie echt zo triest, die kinderen komen echt zoveel tekort!
        Alle reacties Link kopieren
        Lente19251003 schreef:
        15-09-2020 21:15
        Ik heb ook gereageerd onder de vlog, zal zo wel verwijderd worden. Ik zal me wel aanstellen maar ik vind die hele familie echt zo triest, die kinderen komen echt zoveel tekort!
        Laten we even allemaal de reacties erover liken :lol:

        Edit: dat ga ik nu dus even doen.
        Alle reacties Link kopieren
        Klopt het trouwens dat je op YouTube niet kan worden geblokkeerd? Dan schrijf ik misschien ook nog wat.
        Lente19251003 schreef:
        15-09-2020 21:07
        Die voorleesapp is toch echt het toppunt van treurigheid.... even voorlezen op bed, de dag even fijn afronden, nog even kletsen, dat is toch heerlijk voor kinderen (en ouders). En dat uitbesteden aan een app... om te janken! En dat je je daar dan niet kapot voor schaamt, maar het trots in een vlog vertelt...
        Die app is reclame maken. Hoort bij hun verdienmodel. Ze reageren bijna nooit onder reacties, maar wel onder de vraag om welke app het gaat.

        Blergh
        Cookielover schreef:
        15-09-2020 21:21
        Laten we even allemaal de reacties erover liken :lol:

        Edit: dat ga ik nu dus even doen.
        Ik ook. :devil:
        Alle reacties Link kopieren
        Al 8 likes, woehoe :puh:
        Alle reacties Link kopieren
        Cookielover schreef:
        15-09-2020 18:21
        Positieve noot:

        De kinderen worden waarschijnlijk voorgelezen door iemand die gewoon normaal Nederlands praat, dus zonder hoge uithalen. En gewoon een t na de nie en da.
        Ja, misschien is dit wel goed voor Juniors taalontwikkeling.
        't Is al met al een heel gedoe
        Alle reacties Link kopieren
        Cookielover schreef:
        15-09-2020 21:21
        Klopt het trouwens dat je op YouTube niet kan worden geblokkeerd? Dan schrijf ik misschien ook nog wat.
        Ze heeft van mij ooit een reactie zo gezet dat ik hem zelf wel zie maar anderen niet. Als ik nu reageer zie ik het zelf staan maar log ik in op een account van iemand hier uit het gezin dan zie ik het niet staan.
        Zo is die vrouw ,ze kan geen kritiek verdragen ,ze zal zich wel groen en geel ergeren aan dit topic.
        een èigen vàllei, een èigen vàllei
        Alle reacties Link kopieren
        Ik heb een stuk EHV gezien van vorig jaar op Youtube.Rob en Thaila zijn net verhuisd en willen een wellness maken in hun kelder.Rob grapt nog dat mensen komen uitrusten bij hun.
        En nu woont er een gezin .
        Thaila ziet er nu een stuk gezonder uit. Ik vind het echt leuk voor haar dat haar inspanning beloont wordt .
        Toettie praat daar al aardig mee. De jongere jongens zijn daar een stuk kleiner,wel heel grappig om te zien zo allemaal .
        een èigen vàllei, een èigen vàllei
        Alle reacties Link kopieren
        Andrieske1976 schreef:
        15-09-2020 21:23
        Die app is reclame maken. Hoort bij hun verdienmodel. Ze reageren bijna nooit onder reacties, maar wel onder de vraag om welke app het gaat.

        Blergh
        Dat denk ik ook, daar wordt verder nooit meer naar geluisterd in het gezin, als het ze echt iets kon schelen waren ze bij de oudsten wel begonnen met voorlezen maar zelfs bij nr 8 zal die taalontwikkeling ze een worst wezen.
        scottiewinkie schreef:
        15-09-2020 22:40
        Ze heeft van mij ooit een reactie zo gezet dat ik hem zelf wel zie maar anderen niet. Als ik nu reageer zie ik het zelf staan maar log ik in op een account van iemand hier uit het gezin dan zie ik het niet staan.
        Zo is die vrouw ,ze kan geen kritiek verdragen ,ze zal zich wel groen en geel ergeren aan dit topic.
        Nooit geweten dat zoiets kon bij YT, maar stom inderdaad. Zo'n voorleesapp slaat echt nergens op, kun je net zo goed een kind een leuk tekenfilmpje voor het slapen aanzetten op de I-pad, is precies hetzelfde, verhaaltje met plaatjes. Bij zelf voorlezen kun je als ouder inspringen op de reactie van een kind en van de letterlijke tekst afwijken, veel meer communicatie en interactie natuurlijk.

        In de vlog zat Sofie alleen maar de app aan te prijzen (abonnementsprijs etc), dus was het volgens mij weer eens het zoveelste gevalletje van, hoe hark ik geld binnen.
        anoniem_394668 wijzigde dit bericht op 15-09-2020 23:00
        0.89% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        scottiewinkie schreef:
        15-09-2020 22:40
        Ze heeft van mij ooit een reactie zo gezet dat ik hem zelf wel zie maar anderen niet. Als ik nu reageer zie ik het zelf staan maar log ik in op een account van iemand hier uit het gezin dan zie ik het niet staan.
        Zo is die vrouw ,ze kan geen kritiek verdragen ,ze zal zich wel groen en geel ergeren aan dit topic.
        Vandaar dat mijn reactie geen likes heeft, anderen kunnen hem niet zien staan :rofl:

        Sneu wijf.
        Alle reacties Link kopieren
        Ik had namelijk ruim een uur geleden wat geschreven en van niemand een like :(

        Maar nu snap ik het scottie, thx!
        Andrieske1976 schreef:
        15-09-2020 22:55
        In de vlog zat Sofie alleen maar de app aan te prijzen (abonnementsprijs etc), dus was het volgens mij weer eens het zoveelste gevalletje van, hoe hark ik geld binnen.
        Zou het betaalde reclame zijn? Jeetje zeg, dat had ik met m´n naïeve hoofd niet zo snel door.
        :facepalm:
        Wat ontzettend triest.
        Ik zie trouwens best een paar kritische reacties. Een stuk of 4-5.
        Cookielover schreef:
        15-09-2020 22:57
        Vandaar dat mijn reactie geen likes heeft, anderen kunnen hem niet zien staan :rofl:

        Sneu wijf.
        Joh, dat is haar werk, bijna fulltime reacties wegwerken op social media, een hele zware kantoorbaan. :rofl:
        Wat is trouwens dat roze ding dat ze draagt? Een jurk of een badjas?

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven