Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 8 (ZONDER SPOILERS)

18-11-2020 15:09 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf maandag 21 december tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Pay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=470757&p=32177114&start=#p32177114)
        cookielover wijzigde dit bericht op 18-11-2020 22:06
        12.40% gewijzigd
        Jantje3211 schreef:
        22-11-2020 21:46
        Communie, doopfeest, verjaardagsfeest, bruiloft, ben ook benieuwd hoe ze het betaald al gaat het me niets aan,
        Ze krijgt best veel geld voor haar kinderen voor kinderbijslag. Maar ja, de kinderen kosten ook een hoop. Al doen ze volgens mij niet aan sport of clubjes.

        Ik had verwacht dat ze wel mee zouden doen aan het programma EHV, omdat ze zo uitpakten bij de communie van de 2 jongens met de limousine en alles. Ik had verwacht dat NPO1 dat zou bekostigen. Maar dat heeft ze dus zelf gedaan.
        Waar staat Jan die pizza´s te bakken? Is dat in het huis van zijn ouders?
        Behalve bij de familie Adema had/heeft geen een moeder een baan buitenshuis of wel? Moeder Kraan?
        Alle reacties Link kopieren
        Expreszo schreef:
        22-11-2020 22:24
        Behalve bij de familie Adema had/heeft geen een moeder een baan buitenshuis of wel? Moeder Kraan?
        Moeder Jellies werk(e) in de visafslag. Kwam in één van de afleveringen terug toen. Sophie Nagelkerk doet volgens mij vooral (salaris) administratie thuis.
        De rest van de dames weet ik niet zo goed. Moeder Kraan kan ik me wel voorstellen dat ze werkt maar heb er niks van gezien volgens mij. Daar vooral dat vader Kraan druk was op het werk.
        Alle reacties Link kopieren
        Moeder Kraan heb ik in een aflevering naar haar werk zien gaan. Iets in de zorg ofzo. Maar dat weet ik niet meer zeker. Dat was een van de eerste afleveringen van hun.
        Alle reacties Link kopieren
        fala1989 schreef:
        22-11-2020 22:36
        Moeder Jellies werk(e) in de visafslag. Kwam in één van de afleveringen terug toen. Sophie Nagelkerk doet volgens mij vooral (salaris) administratie thuis.
        De rest van de dames weet ik niet zo goed. Moeder Kraan kan ik me wel voorstellen dat ze werkt maar heb er niks van gezien volgens mij. Daar vooral dat vader Kraan druk was op het werk.


        Moeder Jelies schreef een tijd geleden dat ze daarmee was gestopt, met werken in de vis.

        Leuk die Piet bij de Adema's.
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        22-11-2020 22:01
        Ze krijgt best veel geld voor haar kinderen voor kinderbijslag. Maar ja, de kinderen kosten ook een hoop. Al doen ze volgens mij niet aan sport of clubjes.

        Ik had verwacht dat ze wel mee zouden doen aan het programma EHV, omdat ze zo uitpakten bij de communie van de 2 jongens met de limousine en alles. Ik had verwacht dat NPO1 dat zou bekostigen. Maar dat heeft ze dus zelf gedaan.
        bruiloften,communies worden niet bekostigd door de npo
        Thaila1978 schreef:
        23-11-2020 07:35
        bruiloften,communies worden niet bekostigd door de npo
        Er worden nooit uitspraken gedaan over wat er wel of niet betaald wordt. Het kan best zijn dat dat nu niet meer bekostigd wordt. Maar ik vraag me af of Eugene en Samantha dan wel voor een 2e keer het ja-woord gegeven zouden hebben. Dus misschien eerder wel?
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        23-11-2020 11:49
        Er worden nooit uitspraken gedaan over wat er wel of niet betaald wordt. Het kan best zijn dat dat nu niet meer bekostigd wordt. Maar ik vraag me af of Eugene en Samantha dan wel voor een 2e keer het ja-woord gegeven zouden hebben. Dus misschien eerder wel?
        [/quote
        van toen weet ik niet. Maar onze bruiloft hebben wij zelf bekostigd.
        Misschien een beetje vreemde vraag hoor Thalia (maar ten eerste vind het heel leuk om jullie te kijken), maar waarom doen jullie eigenlijk mee met het programma?

        Want jullie lopen ook niet zo extreem met de naam van Rob zn eigen bedrijf te zwaaien (gelukkig), en als jullie er echt helemaal niets voor krijgen, is het ergens ook wel een enorme inbreuk op je privacy.

        Nogmaals het is niet negatief bedoeld, dus hoop dat je het ook niet zo zal oppakken.
        Hoop ergens dat het gewoon een mooie donatie voor de spaarpot van de kinderen oplevert namelijk.
        Alle reacties Link kopieren
        Utakar schreef:
        23-11-2020 12:16
        Misschien een beetje vreemde vraag hoor Thalia (maar ten eerste vind het heel leuk om jullie te kijken), maar waarom doen jullie eigenlijk mee met het programma?

        Want jullie lopen ook niet zo extreem met de naam van Rob zn eigen bedrijf te zwaaien (gelukkig), en als jullie er echt helemaal niets voor krijgen, is het ergens ook wel een enorme inbreuk op je privacy.

        Nogmaals het is niet negatief bedoeld, dus hoop dat je het ook niet zo zal oppakken.
        Hoop ergens dat het gewoon een mooie donatie voor de spaarpot van de kinderen oplevert namelijk.
        Je krijgt zeker een vergoeding. Maar daar heb je nog net geen leuke auto voor. Hier gaat het naar de kinderen.
        Het zijn maar ong 20 filmdagen op ong 6a8 maanden .
        Nee idd wij zwaaien niet met naam van ons bedrijf eigenlijk nergens. Ook niet op onze fb. Vinden wij ook niet nodig. Rob heeft het al druk genoeg😉🙈
        De kinderen vinden het heel leuk om mee te doen. Dat is ook de reden dat wij toen mee zijn gaan doen.❤
        Alle reacties Link kopieren
        Thaila1978 schreef:
        23-11-2020 13:02
        Je krijgt zeker een vergoeding. Maar daar heb je nog net geen leuke auto voor. Hier gaat het naar de kinderen.
        Het zijn maar ong 20 filmdagen op ong 6a8 maanden .
        Nee idd wij zwaaien niet met naam van ons bedrijf eigenlijk nergens. Ook niet op onze fb. Vinden wij ook niet nodig. Rob heeft het al druk genoeg😉🙈
        De kinderen vinden het heel leuk om mee te doen. Dat is ook de reden dat wij toen mee zijn gaan doen.❤
        Ik vind het leuk om jullie te zien.In het begin dacht ik ook ; wat een bende :roll: maar daar ben ik helemaal op teruggekomen. :mrgreen: Jullie zijn jezelf , denk ik .En daar heb je dan grote kans op om pubers die puber zijn en puber dingen doen en roepen, broertjes die elkaar uitdagen , een peuter die in haar volle luier graait te zien en ouders die af en toe uit hun slof schieten .Alleen die boer van Toetie ; die kwam vanuit haar tenen ,dat was een grote mannen boer ,die kan ik niet plaatsen :rofl: .Ik heb zelf een kind met ADHD en pddnos , ik moet er niet aan denken dat ik er zoveel had toen ze klein waren hier.Maar het lijkt me wel gezellig bij jullie. En je ziet genegenheid naar hun jongere broertjes en zusjes , dan veranderen die ruwe jongetjes in zachte schatjes . Een van de hilarische scènes vind ik Gidiën die na de vakantie helpt met de bus uitladen , rent vol energie op en neer maakt een smak ,waarbij een volwassen kerel nog au van zou roepen ,hij springt op ..en dóór ... :jump: ..maar de voice over maakt het ook leuk. Oh en het badkamer geheim van de oudste jongens dat verklapt werd door hun broertje..dat staat me nog goed bij :-$ .En die ergernissen , boze buien horen er ook bij.Dat is menselijk.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        23-11-2020 11:49
        Er worden nooit uitspraken gedaan over wat er wel of niet betaald wordt. Het kan best zijn dat dat nu niet meer bekostigd wordt. Maar ik vraag me af of Eugene en Samantha dan wel voor een 2e keer het ja-woord gegeven zouden hebben. Dus misschien eerder wel?
        Geen idee maar die reizen van toen.Marokko, Suriname ..al die paspoorten en vliegtickets plus verblijf voor zoveel mensen. Ik denk dat die gesponsord zijn. Alleen het eten niet misschien (friet incident :hihi: )
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Ik denk dat het er bij de Ademas ook anders zou toegaan met 6 jongens ipv 6 meisjes. De Buddenbrucks hebben 8 jongens op rij? O nee Toetie zit ertussen, maar die redt zich wel haha, stond ook weer lekker te dansen met haar broertje.
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        23-11-2020 15:38
        Ik denk dat het er bij de Ademas ook anders zou toegaan met 6 jongens ipv 6 meisjes. De Buddenbrucks hebben 8 jongens op rij? O nee Toetie zit ertussen, maar die redt zich wel haha, stond ook weer lekker te dansen met haar broertje.
        Toetie is soms een echte jongen 🙈.
        Ze gaat gewoon beestje zoeken in de tuin. Komt met een spin aan of een ander beestje🥰.
        Heerlijk :love: toetie is volgens mij echt een leukerd
        Dan betaald Nadine alles. Wow knap van haar met zoveel kids❤ ben benieuwd in mei/juni dan doet even kijken een van de meiden las ik gisteren op haar fb de communie. Zal leuk zijn omdat eens op tv te zien als er een zomerseizoen weer komt.
        Thaila1978 schreef:
        23-11-2020 07:35
        bruiloften,communies worden niet bekostigd door de npo
        Alle reacties Link kopieren
        Bladiebladiebla2016 schreef:
        22-11-2020 21:22
        Volgens mij zie ik een Baumgard dochter model staan bij Project Rembrandt.
        Ja ik heb die aflevering ook gezien. Shauntell Baumgard met viool stond inderdaad model.
        En er was nog een meneer met saxofoon die model stond.
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        22-11-2020 12:31
        Ik vind het dapper van Thaila om het te zeggen, ik heb miskramen gehad waar niemand van weet omdat ik bij de eerste nare reacties kreeg, maar het is inderdaad een taboe en ook al heb je al 11 zoals Thaila en is het nog maar pril, het verdriet is er niet minder om.
        Wat vervelend dat je van die nare reacties hebt gehad op je miskraam...
        De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
        Nou mooie boel, Thaila, jij wil graag in gesprek met je volgers, maar als ik in gemeenschap van meningen iets verkeerds zeg, vlieg ik voor 48 uur de pan uit. Ik heb al eerder gezegd dat ik je moedig vind om direct te communiceren met je volgers, heel sympathiek van je.

        Ik geloof in je oprechte bedoelingen en kijk zeker vooruit naar de uitzendingen van EHV.

        Maar twee akido's? HAHAHAHAHA, ooit twee superlieve bull-mastiffs in een jong gezin gehad, uiteindelijk geeindigd in een drama (vierendelen agressief klein buurhondje na keukendeur openzetten).

        Lieve Thaila, eens is het toch genoeg?
        Alle reacties Link kopieren
        Andrieske1976 schreef:
        23-11-2020 22:19
        Nou mooie boel, Thaila, jij wil graag in gesprek met je volgers, maar als ik in gemeenschap van meningen iets verkeerds zeg, vlieg ik voor 48 uur de pan uit. Ik heb al eerder gezegd dat ik je moedig vindt om direct te communiceren met je volgers, heel sympathiek van je.

        Ik geloof in je oprechte bedoelingen en kijk zeker vooruit naar de uitzendingen van EHV.

        Maar twee akido's? HAHAHAHAHA, ooit twee superlieve bull-mastiffs in een jong gezin gehad, uiteindelijk geeindigd in een drama (vierendelen agressief klein buurhondje na keukendeur openzetten).

        Lieve Thaila, eens is het toch genoeg?
        Lieve Andrieske.
        Eens is het toch genoeg?
        😉
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Thaila1978 schreef:
        23-11-2020 13:02
        Je krijgt zeker een vergoeding. Maar daar heb je nog net geen leuke auto voor. Hier gaat het naar de kinderen.
        Het zijn maar ong 20 filmdagen op ong 6a8 maanden .
        Nee idd wij zwaaien niet met naam van ons bedrijf eigenlijk nergens. Ook niet op onze fb. Vinden wij ook niet nodig. Rob heeft het al druk genoeg😉🙈
        De kinderen vinden het heel leuk om mee te doen. Dat is ook de reden dat wij toen mee zijn gaan doen.❤
        wat fijn dat de kinderen het zo onwijs leuk vinden :)

        Denk dat dat het ook wel zo leuk maakt om jullie te kijken. Omdat jullie geen verborgen agenda hebben met het programma, en het echt zo laten zien zoals jullie zijn. Soms een beetje bijzonder, meestal heel erg gezellig, en altijd heel erg jullie zelf :)

        En niet zoals de baumgards, hun eigen kinderen willen lanceren met allerlei "talenten", of de familie N. Misschien is dat voor de familie Q. nog wel een reden om mee te doen met het programma. Dat ze (ook al is het een beperkte) vergoeding gewoon echt nodig hebben om het einde van de maand te halen.
        Byrma schreef:
        23-11-2020 22:24
        Lieve Andrieske.
        Eens is het toch genoeg?
        😉
        Huh, wat doe jij nu ineens hypocriet. Je bent notabene diegene die mij overgehaald heeft dat het niet overal pais en vree is online.
        Alle reacties Link kopieren
        Andrieske1976 schreef:
        23-11-2020 22:19
        Nou mooie boel, Thaila, jij wil graag in gesprek met je volgers, maar als ik in gemeenschap van meningen iets verkeerds zeg, vlieg ik voor 48 uur de pan uit. Ik heb al eerder gezegd dat ik je moedig vind om direct te communiceren met je volgers, heel sympathiek van je.

        Ik geloof in je oprechte bedoelingen en kijk zeker vooruit naar de uitzendingen van EHV.

        Maar twee akido's? HAHAHAHAHA, ooit twee superlieve bull-mastiffs in een jong gezin gehad, uiteindelijk geeindigd in een drama (vierendelen agressief klein buurhondje na keukendeur openzetten).

        Lieve Thaila, eens is het toch genoeg?
        Nee sorry ik wil eigenlijk nog een paar kinderen erbij. Dan is het misschien genoeg😂😉
        En het zijn akita's en wij hebben ons in het ras verdiept. Dus komt goed
        Alle reacties Link kopieren
        Andrieske1976 schreef:
        23-11-2020 22:37
        Huh, wat doe jij nu ineens hypocriet. Je bent notabene diegene die mij overgehaald heeft dat het niet overal pais en vree is online.
        Ik weet niet waar je op doelt eigenlijk , het enige dat ik kan bedenken is op de fam N? Ik wil gewoon zeggen soms is het gewoon even genoeg geweest.Met knipoog nog er bij .We gaan hopelijk gewoon het komend seizoen kijken en dit topic daarmee vullen .
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven