Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 9 (ZONDER SPOILERS)

04-01-2021 15:23 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen en negende op komst.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=472685&p=32363564&start=#p32363564)
        cookielover wijzigde dit bericht op 11-01-2021 16:01
        8.98% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        Yannahh schreef:
        02-06-2021 15:01
        Romano wil wel oppassen. :D
        :rofl:
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Waarom hebben de N kerkjes truien met lange mouwen aan op die foto's? Alleen om reclame te maken voor spel dat iedereen al kent? Het was 28 graden. For crying out loud. En als het 9 graden is, zitten ze in hun winterjas en met teenslippers aan buiten te eten :roll:
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Byrma schreef:
        02-06-2021 23:00
        Waarom hebben de N kerkjes truien met lange mouwen aan op die foto's? Alleen om reclame te maken voor spel dat iedereen al kent? Het was 28 graden. For crying out loud. En als het 9 graden is, zitten ze in hun winterjas en met teenslippers aan buiten te eten :roll:
        Ik vermoed dat ze dat spel niet vandaag speelden, en het dus een gerecycled filmpje was dat even gebruikt werd voor de reclame.
        Alle reacties Link kopieren
        Marcel en Ingridt krijgen er een kleinkind bij. Dochter Kimberley en haar vriend Maurice verwachten hun eerste kindje.
        Alle reacties Link kopieren
        Nadiaah79 schreef:
        03-06-2021 13:18
        Marcel en Ingridt krijgen er een kleinkind bij. Dochter Kimberley en haar vriend Maurice verwachten hun eerste kindje.
        Ik moet altijd een beetje giechelen om de spelling van Ingridt, met dt.. serieus, hoe dan?!
        Alle reacties Link kopieren
        reckless schreef:
        03-06-2021 20:19
        Ik moet altijd een beetje giechelen om de spelling van Ingridt, met dt.. serieus, hoe dan?!
        Van het werkwoord Ingridden, zij Ingridt....?
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        03-06-2021 20:37
        Van het werkwoord Ingridden, zij Ingridt....?
        :rofl:
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        03-06-2021 20:37
        Van het werkwoord Ingridden, zij Ingridt....?
        Haar vader twijfelde bij de aangifte
        Alle reacties Link kopieren
        Nadiaah79 schreef:
        03-06-2021 13:18
        Marcel en Ingridt krijgen er een kleinkind bij. Dochter Kimberley en haar vriend Maurice verwachten hun eerste kindje.
        Oh, leuk dat was die recalcitrante puberdochter destijds.
        De enige die ronduit uitkwam voor het feit dat kroonprins Jordy niet het enige kind was in het gezin.
        Ik vond haar wel leuk in de uitzendingen.
        Ze ging ook vaker in discussie met haar ouders.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Waarom is Sissy volgens jullie vertrokken?
        Alle reacties Link kopieren
        Nanny is ontsnapt aan het juk :flag:
        Je kon't altaid nog bakker worre
        Alle reacties Link kopieren
        Het is Vrijdag, frietjesdag en ik zie een leuke reactie met nog meer reacties bij de nanny oproep :popcorn:
        Dus je 'neemt' een berg kinderen, en vervolgens mag/moet een ander ervoor zorgen ? Waarom begin je dan aan zo'n berg kinderen ! Triest
        Je hebt helemaal gelijk hoor Moeders loopt als een hond achter Jan aan verder zie je haar nooit met de kinderen bezig En al die blikjes drinken bij het eten Junior word bij opa en oma gedumpt Waarom niet na de peuterzaal En die date avond is helemaal te zot Arme kinderen totaal liefdeloos gezin Worden afgekocht met dure kados
        Soof zit vast bij dinneke haar haartjes te laten doen of zo, want het staat er al meer dan een uur.

        Maar dat terzijde, ik vraag het me ook af.
        Waarom zou je 8 kinderen maken en vervolgens een inwonende nanny willen?
        De andere ouders uit Een huis vol doen het toch ook zelf allemaal?
        Je kon't altaid nog bakker worre
        makiko schreef:
        04-06-2021 16:55
        Maar dat terzijde, ik vraag het me ook af.
        Waarom zou je 8 kinderen maken en vervolgens een inwonende nanny willen?
        De andere ouders uit Een huis vol doen het toch ook zelf allemaal?
        Maar zij zijn het enige gezin met twee fulltime werkende ouders. Begrijp dat dan toch. ;-D
        Alle reacties Link kopieren
        Mirandaaatje_86 schreef:
        04-06-2021 15:08
        Waarom is Sissy volgens jullie vertrokken?
        Is het zat. Bedacht een smoes om geen slaaf meer te hoeven zijn.
        Alle reacties Link kopieren
        Rosalind schreef:
        04-06-2021 17:01
        Maar zij zijn het enige gezin met twee fulltime werkende ouders. Begrijp dat dan toch. ;-D
        Ja tuurlijk hoe kòn ik het vergeten :frusty:

        De Adema's ook en die hadden 4 baby's tegelijkertijd.
        En pake en beppe woonden ver weg.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Byrma schreef:
        04-06-2021 19:02
        Ja tuurlijk hoe kòn ik het vergeten :frusty:

        De Adema's ook en die hadden 4 baby's tegelijkertijd.
        En pake en beppe woonden ver weg.
        Nou ja, die werkten niet fulltime en hadden in het eerste jaar van de vierling veel (vrijwillige) hulp.

        Overigens heb ik niks tegen een au pair in huis. Maar een buitenlandse nanny die totaal geen deel uitmaakt van het gezin maar ondertussen wel voor veel "rotklussen" wordt ingezet vind ik heel sneu.
        Oh en Sofie werkt natuurlijk bij lange na niet fulltime. Ook helemaal prima, maar het zo verkondigen ("Dit is waarom wij gevraagd zijn voor EHV, als enige gezin met twee fulltime werkende ouders") vind ik bijzonder irritant.
        Alle reacties Link kopieren
        Rosalind schreef:
        04-06-2021 19:22
        Nou ja, die werkten niet fulltime en hadden in het eerste jaar van de vierling veel (vrijwillige) hulp.

        Overigens heb ik niks tegen een au pair in huis. Maar een buitenlandse nanny die totaal geen deel uitmaakt van het gezin maar ondertussen wel voor veel "rotklussen" wordt ingezet vind ik heel sneu.
        Oh en Sofie werkt natuurlijk bij lange na niet fulltime. Ook helemaal prima, maar het zo verkondigen ("Dit is waarom wij gevraagd zijn voor EHV, als enige gezin met twee fulltime werkende ouders") vind ik bijzonder irritant.
        Zeker maar wij wisten al dat ze zich anders voordeden dan ze zijn. Junior wordt nu steeds bij haar ouders gedumpt.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Ik vind de berichten van Linda echt een verademing vergeleken met alle andere gezinnen. Mooi hoe ze benoemt hoe ze het doet, maar dat een andere manier ook goed is of dat ze dat ook wel eens zou willen.
        Ik vond de story's deze week een beetje too much, maar dat is persoonlijk.
        Alle reacties Link kopieren
        Ja mee eens! Heel leuk hoe Linda haar verhaal doet en niets of niemand veroordeeld. De hele loopjes naar peuterspeelzaal hoef ik ook niet perse te zien, maar vind dat ze erg leuk kan schrijven.
        Idris schreef:
        04-06-2021 20:24
        Ik vind de berichten van Linda echt een verademing vergeleken met alle andere gezinnen. Mooi hoe ze benoemt hoe ze het doet, maar dat een andere manier ook goed is of dat ze dat ook wel eens zou willen.
        Ik vond de story's deze week een beetje too much, maar dat is persoonlijk.
        Helemaal eens. Linda heeft echt wel inhoud.
        Al vind ik de hele dag door stories ook teveel (en niet interessant).

        Makiko, jou vallen echt precies dezelfde dingen op als mij :high5:
        Alle reacties Link kopieren
        makiko schreef:
        04-06-2021 16:55
        Het is Vrijdag, frietjesdag en ik zie een leuke reactie met nog meer reacties bij de nanny oproep :popcorn:




        Soof zit vast bij dinneke haar haartjes te laten doen of zo, want het staat er al meer dan een uur.

        Maar dat terzijde, ik vraag het me ook af.
        Waarom zou je 8 kinderen maken en vervolgens een inwonende nanny willen?
        De andere ouders uit Een huis vol doen het toch ook zelf allemaal?
        Klopt precies.
        Alle reacties Link kopieren
        Nadine gaat weer eens trouwen, stapelgek.
        Alle reacties Link kopieren
        Doorenvogel schreef:
        04-06-2021 22:33
        Nadine gaat weer eens trouwen, stapelgek.
        Gelukkig heeft ze nog een jaar om in te zien dat ie niet spoort... arme kinderen
        De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
        Alle reacties Link kopieren
        suzyqfive schreef:
        04-06-2021 23:23
        Gelukkig heeft ze nog een jaar om in te zien dat ie niet spoort... arme kinderen
        Wie houdt dat tegen, dat kan toch niet. Wat een zielige vertoning. Zielig id voor de kinderen.
        Alle reacties Link kopieren
        suzyqfive schreef:
        04-06-2021 23:23
        Gelukkig heeft ze nog een jaar om in te zien dat ie niet spoort... arme kinderen
        Zij spoort zelf toch ook niet...
        De kinderen zijn in ieder geval de dupe van allebei.

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven