Entertainment alle pijlers

Een huis vol, ook buiten het tv seizoen. Deel 4

14-01-2025 23:06 2630 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier mag alles besproken worden, over de serie EHV en EHV emigreert, maar ook over wat de gezinnen op social media delen.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.

:popcorn: Het nieuwe seizoen van Een huis vol emigreert zie je vanaf Vrijdag 21 Maart 2025, tien weken lang bij KRO-NCRV op NPO 1.
(Het programma is vanaf Vrijdag 14 Maart al te streamen op NPO Start)
Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.

aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.

Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.

(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
scottiewinkie wijzigde dit bericht op 21-01-2025 12:48
Reden: Uitzend datum veranderd ivm nieuw seizoen.
29.05% gewijzigd
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »
Dat stuk van de Baumgard's. Twee kinderen wilden niet meer op televisie bv begrijp ik. Of kinderen!? er zitten dertigers bij, denk ik. Die jongste is groot geworden.
Eugène en Samantha veranderen amper.
Wat een emotioneel filmpje heeft janneke geplaats op haar instagràm :cry:
#doeslief
yellowpino schreef:
14-05-2025 08:08
Dat de toekomstige man van Jennie christelijk moet zijn..... Een man met een goed hart, niet op zichzelf gericht maar oog voor zijn vrouw en eventuele kinderen en een aanpakker zou ik belangrijker vinden. En dat je als christene niet altijd deze eigenschappen hebt bewijst John zelf maar al te goed. Echt wat een bekrompenheid en niet al te snuggere uitlatingen bij de Jelies. Als ik de reacties op internet lees zetten ze zichzelf met elke aflevering steeds belachelijker neer.
Ze willen gewoon dat Jennie huismoeder wordt en de hele dag gaat soppen en volgens mij wil ze dat nog zelf ook
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Loesiepoesie2 schreef:
14-05-2025 21:22
tja als je je bezig houdt met illegale praktijken en je kinderen zonder
toekomst laat opgroeien in een dorre vallei dan zullen ze die
negatieve berichten altijd houden.
Op hun eigen socials blijven de halleluja-berichten wel staan natuurlijk.
Loesiepoesie2 schreef:
Trouwe meelezer hier maar heb geen Instagram,
Wat zegt Janneke dan?
Het is duidelijk dat de kritiek Janneke flink bezig houdt. Sneu, maar van de andere kant had ze dat kunnen weten natuurlijk.
Geen medelijden iig
Loesiepoesie2 schreef:
Nou dat emotioneel valt wel mee.toch?
Ze deelt dat er negati3ve reacties tussen zitten (goh).
En dat ze daar soms wakker van ligt (begrijpelijk maar hoop vooral dat het haar aan het denken zet of ze wel alles moet willen delen).
Je kunt een verblijf winnen op de camping bij Kraan, zullen we meedoen? :idee: :mrgreen:
scottiewinkie schreef:
14-05-2025 23:24
Je kunt een verblijf winnen op de camping bij Kraan, zullen we meedoen? :idee: :mrgreen:

Jazeker lekker meedoen. Dan kunnen we op het terras roddelen onder het genot van een wijntje 😃
scottiewinkie schreef:
14-05-2025 23:24

Jazeker lekker meedoen. Dan kunnen we op het terras roddelen onder het genot van een wijntje 😃
Grapjas2 schreef:
14-05-2025 23:53
:rofl:
Janneke moet niet miepen over de reactie's. Ze gingen voor het geld bij SBS en ze hadden kunnen weten dat dat anders zou zijn dan bij de NPO. Johan zegt zelfs dat ze bij SBS meer uit de veren ;-) komen, meer zichzelf kunnen zijn. Dan moeten ze zich nu misschien met alle kritiek eens afvragen of ze het allemaal wel zo goed doen. Eén dochter die meer in Nederland is dan in Spanje, eentje die dusdanig volgens hen zelf los gaat dat ze een half jaar straf verdient en de derde dochter vermoed ik stopt ook eerdaags met school. Va die niet veel verder komt met zijn klussen en dochters die in caravans slapen.... Zo raar vind ik dan alle kritiek niet. Va ging voor het grote geld, Janneke volgt en dan nu behalve het geld ook gewoon de kritiek incasseren zonder te klagen.
smorre schreef:
14-05-2025 22:20
Trouwe meelezer hier maar heb geen Instagram,
Wat zegt Janneke dan?
Ze noemt haar aantal volgers op, dat daar af en toe kritiek klinkt en dat ze nu toch besloten heeft om te gaan blokkeren wanneer er negatieve reactie’s komen…iets wat ze al jaren doet…..kwam op mij ongeloofwaardig over, net als het overduidelijk acteren op hun date. Ik volg hen al vanaf het begin, maar ik vind hen erg veranderd in hun nadeel. En ik heb het gevoel dat ik niet de enige ben.
Grapjas2 schreef:
:yes: :mrgreen:
Grapjas2 schreef:
:cheer2:
#doeslief
Craziestcatlady schreef:
14-05-2025 22:58
Nou dat emotioneel valt wel mee.toch?
Ze deelt dat er negati3ve reacties tussen zitten (goh).
En dat ze daar soms wakker van ligt (begrijpelijk maar hoop vooral dat het haar aan het denken zet of ze wel alles moet willen delen).
Het was van mij sarcastisch hoor haha.

Als ik haar was zou ik wakker liggen over de toekomst van haar dochters zonder scholing en niet over de negatieve reacties op sm
#doeslief
Loesiepoesie2 schreef:
15-05-2025 09:56

Als ik haar was zou ik wakker liggen over de toekomst van haar dochters zonder scholing en niet over de negatieve reacties op sm
Ja, dit.
En over het gedrag van haar echtgenoot.
Grapjas2 schreef:
En op de foto natuurlijk met de tv sterren 😂😂
Loesiepoesie2 schreef:
15-05-2025 09:56

daar slaapt ze geen seconde slecht van, die dochters moeten gewoon trouwen, met een christen en het liefst eentje uit Urk (want dat is eigen vlees en bloed....eh tja ) en dan als broedmachine vrouw zoveel mogelijk christelijke kinderen baren. Daar heb je geen opleiding voor nodig.
makiko schreef:
14-05-2025 17:58
*Nooit iets van gehoord, ik zou zoiets ook niet plaatsen op een forum. ;) En even weghalen.

Staat in hun boek, dus dat is geen geheim verder. Maar heb de tekst aangepast.
Geeekess schreef:
15-05-2025 11:28
😲 Oooh, sorry!!
Dat wist ik niet.
Ik heb dat boek niet gelezen.
Ja, als ze dat zelf bekend hebben gemaakt, is het iets anders.
Je kon't altaid nog bakker worre
Grapjas2 schreef:
:rofl: Dat lijkt me wel gezellig.
Helaas moeten mijn wederhelft werken dat weekend.
Je kon't altaid nog bakker worre
makiko schreef:
15-05-2025 12:08
:rofl: Dat lijkt me wel gezellig.
Helaas moeten mijn wederhelft werken dat weekend.
Ga je gezellig met een andere forummen 😁
Ik vraag me ook af of er bij Janneke niet meer meespeelt dan alleen de kritiek.
Zou ze zelf daardoor ook aan het denken worden gezet over de dingen die ze doen en hoe ze het aanpakken?
Volgens mij is Janneke slimmer dan Johan en heeft ze ook meer inzicht, maar va is wel de baas natuurlijk.
Dat stukje aan de bar ook, waar ze Johan wil vertellen dat hij eens iets moet afmaken; daar zie je haar ongemakkelijk kijken als Johan weer dom lult.
Volgens mij vind ze dat zelf ook maar ze durft er niks van te zeggen en Volgens mij is dat vaker zo.
Ze probeert wel vaker Johan 'bij te sturen' als hij weer iets zegt waarvan ze weet dat er kritiek op komt. En dan ook nog al die kritiek..zou haar dat nou echt niet aan het denken zetten en daardoor misschien anders gaan kijken naar oa haar huwelijk?
Mocht dat zo zijn dan gaat ze daar natuurlijk niet echt iets mee doen, maar ik kan me wel voorstellen dat het gaat wringen en dat je er last van kan hebben.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven