Entertainment alle pijlers

Een huis vol, ook buiten het tv seizoen. Deel 4

14-01-2025 23:06 2630 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier mag alles besproken worden, over de serie EHV en EHV emigreert, maar ook over wat de gezinnen op social media delen.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.

:popcorn: Het nieuwe seizoen van Een huis vol emigreert zie je vanaf Vrijdag 21 Maart 2025, tien weken lang bij KRO-NCRV op NPO 1.
(Het programma is vanaf Vrijdag 14 Maart al te streamen op NPO Start)
Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.

aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.

Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.

(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
scottiewinkie wijzigde dit bericht op 21-01-2025 12:48
Reden: Uitzend datum veranderd ivm nieuw seizoen.
29.05% gewijzigd
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »
Miamia schreef:
14-05-2025 07:26
Een Spanjaard mag ook, maar het liefst niet :facepalm: (zei Johan aan de bar) en hij moet wel Christelijk zijn.
De kans dat een van je 9 kinderen met een Spanjaard thuis komt is best groot als je in Spanje gaat wonen.

Uberhaupt dat ze het samen hebben over hun kind van 19 die wil (moet?) trouwen en een kind wil. Wij hebben ook kinderen in die leeftijd maar zulke dingen hebben wij nog nooit besproken. Ze zijn ook druk met studie, maar goed dat hebben ze bij Jelies dan weer niet…

En Jennie zegt dat ze wel 20 kinderen wil als ze miljonair zou zijn. Aparte opmerking! Maar dat hebben ze dan weer niet van een vreemde die aparte opmerkingen.
Kortom ik heb me weer verbaasd over de aflevering van gisteren :-D
makiko schreef:
13-05-2025 13:28
Een leuk stukje: Melissa, vertelt haar verhaal. Ze hebben de uitzendingen bekeken, voor ze uitgezonden werden. Vooral hoe de kinderen in beeld kwamen.
Heel wijs.
Ik vind hun steeds leuker. :)

https://www.linda.nl/nieuws/entertainme ... emigreert/
Heel leuk! Sws een erg leuk gezin vind ik.
Maar ik was bij EHV ook " fan" van de familie Jelies 🙈
Dat de toekomstige man van Jennie christelijk moet zijn..... Een man met een goed hart, niet op zichzelf gericht maar oog voor zijn vrouw en eventuele kinderen en een aanpakker zou ik belangrijker vinden. En dat je als christene niet altijd deze eigenschappen hebt bewijst John zelf maar al te goed. Echt wat een bekrompenheid en niet al te snuggere uitlatingen bij de Jelies. Als ik de reacties op internet lees zetten ze zichzelf met elke aflevering steeds belachelijker neer.
yellowpino schreef:
13-05-2025 22:56
Jennie moet het liefst met een vent van Urk thuiskomen? is dat dan de eerste die weer terug naar Nederland gaat?
Ze is al terug in NL, ze is alleen af en toe op vakantie in Spanje en om op de kinderen te passen.
Walgelijk Johan.... Buurman uitlachen die de was doet... Mijn man zet vaker de wasmachine aan en hangt het op, dan ik.... En klust daarnaast ook heel veel en doet bij veel mensen de tuin.

Vreselijk. Ook zoals ze over Jenny praten. Dat ze moet trouwen en met een Urker.
Waarom verhuis je naar Spanje als je niet wil dat je dochters met een Spanjaard thuiskomt?
Harrie die op zn kop krijgt van va omdat hij wegrijdt zonder helm, terwijl Johan zelf roept; rijden, rijden! :-?
Ik vind Harrie zo'n leuke jongen, jammer dat hij zo gespannen lijkt in het contact met va.
Ook zie je dat va wat Spaanse woorden roept naar Harrie/Harrie wat Spaanse woorden probeert te leren en Harrie zegt braaf overal 'ja' op, maar je ziet dat hij het helemaal niet meekrijgt. En Johan merkt dat helemaal niet, omdat hij geen 'echte' aandacht heeft voor Harrie, anders had hij dat ook meteen wel opgemerkt.
Janneke die aan de bar met Johan probeert duidelijk te maken dat ze ervan baalt dat hij overal een begint maar niks afmaakt.
Ze probeert het heel voorzichtig te brengen, maar haakt ook weer gelijk af als Johan weerwoord heeft en hij moet weer gesust worden met dat ie het heus heel knap doet.
Gerbera88 schreef:
13-05-2025 20:39
Vele een huis vol families weer in beeld. De familie Baumgard ook weer een moment of fame (bezoek thuis/interview). Back to reality.
Back to reality heb ik idd ook gezien.
Komt sneu over hoe de Baumgards blijven hangen in dat ze meer bekendheid door het programma hadden verwacht, dat het heel raar is dat het talent van de kinderen hun verder niets gebracht heeft, dat ze ook niet benaderd waren voor reclames e.d. terwijl ze overal voor open stonden.
Blijkbaar komt het niet in ze op dat het ook gewoon kan dat niemand verder echt iets in ze zag.
Hoe Johan met Harrie omgaat is tenenkrommend. Jochie wil zo graag gezien worden door zijn vader maar lijkt inderdaad een spanning te hangen tussen ze. Is Harrie bang dat hij iets verkeerds zegt of doet? Zou Johan dan uit zijn slof schieten? En een Johan die het allemaal niet ziet omdat hij druk met zichzelf is en vooral wil laten zien hoe zo'n goede en christelijke va hij is. Echt om te kotsen die man.
MaanZon schreef:
14-05-2025 10:12
Back to reality heb ik idd ook gezien.
Komt sneu over hoe de Baumgards blijven hangen in dat ze meer bekendheid door het programma hadden verwacht, dat het heel raar is dat het talent van de kinderen hun verder niets gebracht heeft, dat ze ook niet benaderd waren voor reclames e.d. terwijl ze overal voor open stonden.
Blijkbaar komt het niet in ze op dat het ook gewoon kan dat niemand verder echt iets in ze zag.
Ja, dat vond ik ook heel typisch. Ze hadden zo veel meer verwacht van de programma's. Met alleen talent en je hoofd op tv kom je er niet.

Jelies gisteravond niet gekeken, maar als ik dit zo lees....
Toen de fam Jelies ook bij de marmergroeve stonden. Echt Johan maar brallen, niemand die echt luisterde.

Ene oor in andere oor uit leken een aantal te denken.

En dan over je 19 jarige dochter zeggen ze wil graag kinderen en trouwen.
Echt als je niets beters te bespreken hebt zeg dan niets.
Ze wil gewoon een leuk leven. En dat heeft ze in NL dus meer als in Spanje.
Daar mag je als ouders wel even over nadenken.
Ik moet aflevering 2 en 3 nog kijken, live kijken vind ik niks. Dat had ik gedaan bij aflevering 1 en ik vond de reclame zo tergend lang en vaak
MaanZon schreef:
14-05-2025 10:08
Harrie die op zn kop krijgt van va omdat hij wegrijdt zonder helm, terwijl Johan zelf roept; rijden, rijden! :-?
Ik vind Harrie zo'n leuke jongen, jammer dat hij zo gespannen lijkt in het contact met va.
Ook zie je dat va wat Spaanse woorden roept naar Harrie/Harrie wat Spaanse woorden probeert te leren en Harrie zegt braaf overal 'ja' op, maar je ziet dat hij het helemaal niet meekrijgt. En Johan merkt dat helemaal niet, omdat hij geen 'echte' aandacht heeft voor Harrie, anders had hij dat ook meteen wel opgemerkt.
Janneke die aan de bar met Johan probeert duidelijk te maken dat ze ervan baalt dat hij overal een begint maar niks afmaakt.
Ze probeert het heel voorzichtig te brengen, maar haakt ook weer gelijk af als Johan weerwoord heeft en hij moet weer gesust worden met dat ie het heus heel knap doet.
Dit alles viel mij ook op. Tegen je kind zeggen dat hij moet rijden, knul doet dat, en hem vervolgens verwijten dat hij wegrijdt. Lekker gaslighten Johan!
Kinderen die zich allemaal schichtig gedragen in zijn omgeving, Janneke die bang voor hem is, allemaal zogenaamde intelligente (maar in werkelijkheid flauwekul) verhalen ophangen. Hij heeft geen ADHD maar hij is een manipulatieve narcist.

Gisteren werd gezegd dat de kinderen naar de casita zouden verhuizen maar volgens mij is dat nog steeds niet gebeurd. Ik ben bang dat het over 5 jaar nog steeds een puinhoop is.

En wat een ongelooflijke zooi bij die Gnoddes. Al kreeg ik een vakantie cadeau dan zou ik er nog niet willen verblijven.
Ik zat na drie woorden al in de waarom doe ik mezelf dit aan modus.
Weet je wat het is? Gevolgd door immer wijze woorden van Johan.
En van Gnodde kreeg ik, ondanks dat door swipen, toch wat woorden mee, gelijk een Urk! Flashback. :|
Volgens Johan is elke Urker je eigen vlees en bloed, ik zeg er maar niet teveel op, maar als ik dan wat Gnodde's in het vizier krijg, moet ik hem een keer gelijk geven.
Jenny en Aida noemen een jongen bij naam en dat het een mannelijke h*er is.
Dat mag uitgezonden worden.
makiko wijzigde dit bericht op 14-05-2025 17:39
0.19% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
Janneke gaat het nog zwaar te verduren krijgen met al die negatieve reacties op elk bericht over de aflevering van gisteren.
#doeslief
makiko schreef:
14-05-2025 12:25
Ik zat na drie woorden al in de waarom doe ik mezelf dit aan modus.
Weet je wat het is? Gevolgd door immer wijze woorden van Johan.
En van Gnodde kreeg ik, ondanks dat door swipen, toch wat woorden mee, gelijk een Urk! Flashback. :|
Volgens Johan is elke Urker je eigen vlees en bloed, ik zeg er maar niet teveel op, maar als ik dan wat Gnodde's in het vizier krijgt moet ik hem een keer gelijk geven.
Jenny en Aida noemen een jongen bij naam en dat het een mannelijke h*er is.
Dat mag uitgezonden worden.
Jaaaa, dat; weet je wat het is? Gevolgd door een dom lulverhaal van Johan :lol:
Ook met z'n onzin over ADHD en dat alle ADHD'ers een dikke pluim van hem krijgen :thumbsup: :lol:
Baumgard ook gekeken net.
Ik weet het ook niet,
talent, of niet, daargelaten.
Toen zij meededen in het begin, waren de meeste kids nog klein.
Samenwerkingen op social media waren nog niet zoals nu. Ik denk dat het totaal niets met hun huidskleur heeft te maken. Ik vond vooral die twee kleine jongetjes übercute. Samantha blijft het over talent hebben. Eugène over dat zijn kids niet gevraagd zijn voor reclame, en een dochter over geld, dat ze dan met zijn allen moeten delen. En dat ze geen manager hadden/hebben.

En waarom moest dat stukje van Thaila en Shevaign erin?
makiko wijzigde dit bericht op 14-05-2025 14:52
Reden: Autocorrect maakte van Thaila, Thailand. Ik begin op iemand te lijken.
0.17% gewijzigd
Ik heb niet gekeken (Jelies). Geen enkele aflevering. Ga ik ook niet doen.
Ik lees alweer genoeg hier.

Ik vond het altijd al een beetje een engerd, ook in EHV, maar kon er niet de vinger opleggen.

Nou, ondertussen wel. Vreselijke vent. Bah.
makiko schreef:
14-05-2025 14:50
Baumgard ook gekeken net.
Ik weet het ook niet,
talent, of niet, daargelaten.
Toen zij meededen in het begin, waren de meeste kids nog klein.
Samenwerkingen op social media waren nog niet zoals nu. Ik denk dat het totaal niets met hun huidskleur heeft te maken. Ik vond vooral die twee kleine jongetjes übercute. Samantha blijft het over talent hebben. Eugène over dat zijn kids niet gevraagd zijn voor reclame, en een dochter over geld, dat ze dan met zijn allen moeten delen. En dat ze geen manager hadden/hebben.

En waarom moest dat stukje van Thaila en Shevaign erin?
Vreselijk, die Samantha. Ik vind het op zich best een leuke familie om naar te kijken, maar die vrouw is alleen maar bezig met bekend worden. En als dat dan niet lukt, dan trekt ze de racismekaart. Sorry hoor, dan ben je van mij af :facepalm:
Ik vond Johan in EHV echt prima. Nogal simpel, en een echte Urker, maar wel gewoon prima.

Nu vraag ik me steeds meer af of hij misschien de oude Urker gewoontes uit zijn jonge jaren weer heeft opgepakt.
geeekess wijzigde dit bericht op 15-05-2025 11:30
Reden: Op verzoek uit angst voor sluiten topic
21.43% gewijzigd
Fidanzata schreef:
14-05-2025 16:45
Vreselijk, die Samantha. Ik vind het op zich best een leuke familie om naar te kijken, maar die vrouw is alleen maar bezig met bekend worden. En als dat dan niet lukt, dan trekt ze de racismekaart. Sorry hoor, dan ben je van mij af :facepalm:
Ik vind hun ook leuk om te kijken. De interactie is ook leuk. Maar die nadruk steeds op elk talent. De laatste hoop is gevestigd op de jongste, dat hij voetbalt.
En dan zijn er nu kleinkinderen, (met talent?)
Al begint het wel saai te worden, je ziet hun nog steeds hetzelfde, zoals het altijd al was.
Ze hebben het nog geprobeerd met een eettentje in de tv serie maar, het zet niet door. Ze hadden een kook en bak influence kanaal + webshop voor gebak kunnen starten, Lacery kookt ook. Het zal ook best zuur zijn voor de Deijsjes Marcel en Baumgard dat deelnemers ná hun, meer bekendheid kregen, en daar voordelen uithaalden. En bij Buddenbruck eigenlijk ook.
Maar de familie Vink bijvoorbeeld, die deden mee en klaar. (Op wat internet comments van Willy na.)

Het is jammer dat EHV nu vooral wordt gebruikt als opstapje. Vooral voor de kinderen. Geld, tripjes en spullen krijgen is leuk. Maar de gevolgen van je privacy inleveren, zijn minder.

Gelukkig zie ik dat dan bij Kraan niet.
Ik heb niet de indruk dat zij meedoen om gasten te lokken.

Ik ben benieuwd wat Deijs dan deed in Hilversum. :popcorn:
Ik heb het al eens gezegd: ik zou graag horen van hun, inmiddels volwassen, kinderen wat voor impact hun deelname aan EHV had.
En dat zonder vlog of dagverslag.
Geeekess schreef:
14-05-2025 17:25
Ik vond Johan in EHV echt prima. Nogal simpel, en een echte Urker, maar wel gewoon prima.

Nu vraag ik me steeds meer af of zijn *puntjepuntjepuntje weer speelt.
*Nooit iets van gehoord, ik zou zoiets ook niet plaatsen op een forum. ;) En even weghalen.
makiko schreef:
14-05-2025 17:58
*Nooit iets van gehoord, ik zou zoiets ook niet plaatsen op een forum. ;) En even weghalen.
Waarom weghalen?

Over de alcoholen van de nagelkerkjes wordt ook wekelijks wat van gezegd
#doeslief
Loesiepoesie2 schreef:
14-05-2025 20:26
Waarom weghalen?

Over de alcoholen van de nagelkerkjes wordt ook wekelijks wat van gezegd
Dat is wat ze zelf posten.
Dit is iets anders.
Mij niet bellen, als het topic op slot gaat.
Daar ben ik het mee eens.
Iedereen denkt wat en vindt ergens iets van. Ik ook.
Maar ik probeer me in te houden.
Ik wil graag het topic nog open houden.
Volgens mij komen er nog twee afleveringen van emigreert. Zou er ook weer een EHV zomer editie zijn, dit jaar?
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven