Een huis vol, ook buiten het tv seizoen. Deel 4
dinsdag 14 januari 2025 om 23:06
Hier mag alles besproken worden, over de serie EHV en EHV emigreert, maar ook over wat de gezinnen op social media delen.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.
Het nieuwe seizoen van Een huis vol emigreert zie je vanaf Vrijdag 21 Maart 2025, tien weken lang bij KRO-NCRV op NPO 1.
(Het programma is vanaf Vrijdag 14 Maart al te streamen op NPO Start)
Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.

(Het programma is vanaf Vrijdag 14 Maart al te streamen op NPO Start)
Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
scottiewinkie wijzigde dit bericht op 21-01-2025 12:48
Reden: Uitzend datum veranderd ivm nieuw seizoen.
Reden: Uitzend datum veranderd ivm nieuw seizoen.
29.05% gewijzigd
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »
dinsdag 3 juni 2025 om 14:31
dinsdag 3 juni 2025 om 16:30
Ook gefeliciteerd met J&S
Ik ben single, maar vind wel heeel leuk idee, denk dat ik mijn single jubileum ook een plantje ga planten.
Vanavond maat een glaasje champi op ze drinken!
#doeslief
dinsdag 3 juni 2025 om 18:19
Super leuk! Kunnen ze weer een keertje samen uit eten!

Ben benieuwd wat jij volgend jaar krijgt voor je jubileum

dinsdag 3 juni 2025 om 21:24
Ik heb eens op die website gekeken. Het is een Nederlands bedrijf met een eigen kwekerij in Spanje. Daar komen die boompjes vast vandaan. Met de familie Jelies als reclame materiaal.Loesiepoesie2 schreef: ↑03-06-2025 18:57De jelies gaan dus olijfbomen verkopen aan mensen in Nederland.
Zouden deze boompjes ook zogenaamd uit hun eigen vallei komen?
woensdag 4 juni 2025 om 07:41
Klopt. Je kunt hem ook als kuipplant kopen en dan kan het in de winter naar binnen want is niet vorstbestendig. Maar ik denk als die plant in de tuin wordt gepoot het de winter niet eens haalt. Maar zo lang de liefde van Jan en Sofie maar blijft bloeien...Lalaland79 schreef: ↑03-06-2025 22:33De mandeville die ze heeft gekregen van Jan is bij mijn weten een 1-jarige plant. Terwijl ik uit haar verslag opmaak dat ze op deze manier nog jaren een herinnering heeft aan hun 25 jarig jubileum
En zo lang Jan alles betaalt doet wat de diva wenst komt dat wel goed.
woensdag 4 juni 2025 om 08:37
Ik hoop toch nog dat de fam Adema nog een keertje meedoet.
Die verbouwing, van dat gave huis, lijkt me dan leuk om te volgen, terwijl ze in die 'keet' wonen met zoveel dochters.
Maar ik begrijp het ook als ze ervoor bedanken.
Ik denk dat we de Wildemannetjes en Blommetjes zeker zullen zien ivm de baby en zwangerschap.
Emigreert van SBS heb ik niet meer gekeken. Geef mij de NPO versie maar.
Die verbouwing, van dat gave huis, lijkt me dan leuk om te volgen, terwijl ze in die 'keet' wonen met zoveel dochters.
Maar ik begrijp het ook als ze ervoor bedanken.
Ik denk dat we de Wildemannetjes en Blommetjes zeker zullen zien ivm de baby en zwangerschap.
Emigreert van SBS heb ik niet meer gekeken. Geef mij de NPO versie maar.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
donderdag 5 juni 2025 om 10:47
ik heb ook niet meer gekeken. Ga het ook niet meer doen.Loesiepoesie2 schreef: ↑05-06-2025 08:23Het is ook niet uitgezonden afgelopen dinsdag, vanwege de exstra lange uitzending van inside![]()
Ik heb niet het gevoel dat ik iets moois gemist heb.

«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in