Entertainment alle pijlers

Een huis vol, ook buiten het tv seizoen, deel 5

11-06-2025 19:45 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier mag alles besproken worden, over de serie EHV en EHV emigreert, maar ook over wat de gezinnen op social media delen.
❗Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan. :)

:popcorn: Het nieuwe seizoen van Een huis vol begint weer op Maandag 4 Augustus 2025, om
19.00 uur. En is elke dag te zien bij KRO-NCRV op NPO 1

Kijk je vooruit?
Spoilers (van vooruit streamen) zijn niet toegestaan in dit topic.

aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.

Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.

(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »
Hnt!
Loesiepoesie2 schreef:
11-06-2025 21:08
Gun ze ook even wat kwalitait samen, even lekker zonder de kinderen. Komen die 2 normaal nauwelijks aan toe.
ik gun ze het ook, eindelijk een keer een verzetje :rofl:
De vrienden van de Jelies doen wel allemaal leuke dingen met de kinderen. Dat is fijn, hebben zij ook leuke dagen, lijkt het ook een beetje vakantie en hoeven ze (en dan met name Harrie) niet te werken. Leuk voor ze!
Ik lees weer mee
Hoi lieve vrienden ! Ik ben er ook weer bij :cheer: :popcorn:
Gisteren op de FB pagina van EHV is het helemaal losgegaan, er was zelfs iemand die een FB pagina had aangemaakt over de praktijken van de fam J en Lifeplus, deze pagina is inmiddels verwijderd.
Proost op een nieuw topic!
Victoria68 schreef:
12-06-2025 14:55
Gisteren op de FB pagina van EHV is het helemaal losgegaan, er was zelfs iemand die een FB pagina had aangemaakt over de praktijken van de fam J en Lifeplus, deze pagina is inmiddels verwijderd.
:popcorn:
#doeslief
Huis verkopen kan ook gewoon met een volmacht in Spanje. Als ze ook hun padron moeten intrekken en suma, dan kost dat in eigen beheer wel ff tijd. Maar ik denk niet eens dat ze ingeschreven stonden bij de gemeente. Dat is wel verplicht namelijk. Ook al woon je er niet.
Moeten ze nu op de laatste dag ineens snel snel naar de notaris? Ik vind het echt belachelijk dat ze 4(?) dagen naar Spanje gaan voor dit. Als ze nou nooit eens ergens komen oké maar ze zijn altijd de hort op met zn tweeën. Dat opa en oma zich hiervoor keer op keer lenen snap ik echt niet maar waarschijnlijk hebben zij wel het beste voor met de kinderen en zijn ze misschien bang dat ze anders zonder pardon aan hun lot worden overgelaten.
Victoria68 schreef:
12-06-2025 14:55
Je bedoelt "een huis vol fans " op fb ?
Echt bizar hoe sommigen daar tekeer gaan ...er zijn er daar een paar die er een dagtaak aan hebben om de Jelies in een kwaad daglicht te zetten.
Ja die pagina bedoel ik. Ben het ook niet eens met sommige activiteiten van hun maar vind het nogal ver gaan om een speciale facebook pagina aan te maken.
Victoria68 schreef:
12-06-2025 17:25
Ja die pagina bedoel ik. Ben het ook niet eens met sommige activiteiten van hun maar vind het nogal ver gaan om een speciale facebook pagina aan te maken.
Ben het er ook mee eens.
Een beetje sarcasme en de draak steken met..is iets anders.
Ik vind ook iets van hun doen en laten, vooral na de emigratie.

:whistle: :whip: Ik ben zelf echt geen heilige. En ook niet geweest in het verleden, in deze topic reeks.
Ik hoop wel dat iedereen zich wat in wil houden hier.
Ik zit ook geregeld op mijn handen :$ . :A:
Het zou echt jammer zijn als het topic verdwijnt. Dus ik blijf zoveel mogelijk op mijn handen zitten. ;-)

Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen. :cheer2:
En hopelijk wordt dat een gezellige boel.
Je kon't altaid nog bakker worre
Popcorn schreef:
12-06-2025 14:41
Hoi lieve vrienden ! Ik ben er ook weer bij :cheer: :popcorn:
Dankjewel voor de dubbele popcorn, je hebt goed gezorgd!
makiko schreef:
12-06-2025 18:04
Dankjewel voor de dubbele popcorn, je hebt goed gezorgd!
Graag gedaan Makiko!!!

Ik heb ook nog champagne, oranje coffee en aperol spritz voor de liefhebbers !!!
En voor wie eens gek wil doen: anijskoffie!
Popcorn schreef:
12-06-2025 18:09
Graag gedaan Makiko!!!

Ik heb ook nog champagne, oranje coffee en aperol spritz voor de liefhebbers !!!
Niet vier soorten pasta? Ik heb zin in de versie met Smac.
Popcorn schreef:
Graag gedaan Makiko!!!

Ik heb liever koffie met een merk logo 😜
Popcorn schreef:
Graag gedaan Makiko!!!

Is er nog champagne over dan??
Dan lust ik ook wel een flesje
#doeslief
Ik wil drank uit een ananas
Ik kwam net wel een stukje op Tiktok tegen van Jelies en Gnodde. Met het ophangen van de foto's van mannen voor 1 van de meiden. Daar kwam eindelijk ongenuanceerd de racistische kant van de o zo christelijke Johan naar boven. Dat SBS6 dit gewoon uitzend zonder zegt alweer genoeg.
makiko schreef:
12-06-2025 18:13
Niet vier soorten pasta? Ik heb zin in de versie met Smac.
4 soorten Pasta komt morgen op het menu!!!!
De smac niet dames dat past niet zo in mijn milieu.

Even kijken…. Cocktail in ananas ……..ja kan!

Koffie met een merkje.. welk merk past bij jou? Dan ga ik dat regelen.

En champagne heb ik nog veel!! Moet natuurlijk wel hè ben speciaal naar de champagne streek gereden natuurlijk!!
Nou Johan zit vandaag er ook bij in de pillentraining, dus is er niet bij voor de gezelligheid, maar binnenkort verwacht ik dat je oom op consult kan bij Johan.
#doeslief
Loesiepoesie2 schreef:
12-06-2025 21:43
Nou Johan zit vandaag er ook bij in de pillentraining, dus is er niet bij voor de gezelligheid, maar binnenkort verwacht ik dat je oom op consult kan bij Johan.

Dat is helemaal ongeloofwaardig.
Noemen ze zich dan ook voedingsdeskundige of zoiets?
Op televisie is te zien dat hij iets van 8 eieren eet per dag. En de rest.
Heel treurig dat mensen zich vastklampen aan allerlei vage zaken, om gezond te worden. Of om af te vallen bijvoorbeeld. En dat ze klakkeloos aannemen wat influencers
aanprijzen.
Goed dat ze weg zijn bij Een huis vol.
Daar zijn meer kijkers en daardoor meer potentiële klanten.
Ik vind het niet leuk meer.
Rombertus Horlepiep, zo heet ik officieel. Dat is beter dan Jan Jansen.Want zo heten er zo veel.
Popcorn schreef:
Graag gedaan Makiko!!!

Zijn er ook nog Franse kaasjes?
pommetjehorlepiep schreef:
12-06-2025 23:59
Dat is helemaal ongeloofwaardig.
Noemen ze zich dan ook voedingsdeskundige of zoiets?
Op televisie is te zien dat hij iets van 8 eieren eet per dag. En de rest.
Heel treurig dat mensen zich vastklampen aan allerlei vage zaken, om gezond te worden. Of om af te vallen bijvoorbeeld. En dat ze klakkeloos aannemen wat influencers
aanprijzen.
Goed dat ze weg zijn bij Een huis vol.
Daar zijn meer kijkers en daardoor meer potentiële klanten.
Ik vind het niet leuk meer.
Er zitten orthomoleculaire "artsen" in hun team, zij zijn het brein J&J de loopjongens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven