Een huis vol, ook buiten het tv seizoen, deel 5
woensdag 11 juni 2025 om 19:45
Hier mag alles besproken worden, over de serie EHV en EHV emigreert, maar ook over wat de gezinnen op social media delen.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.
Het nieuwe seizoen van Een huis vol begint weer op Maandag 4 Augustus 2025, om
19.00 uur. En is elke dag te zien bij KRO-NCRV op NPO 1
Kijk je vooruit?
Spoilers (van vooruit streamen) zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)

19.00 uur. En is elke dag te zien bij KRO-NCRV op NPO 1
Kijk je vooruit?
Spoilers (van vooruit streamen) zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »
donderdag 12 juni 2025 om 12:17
ik gun ze het ook, eindelijk een keer een verzetjeLoesiepoesie2 schreef: ↑11-06-2025 21:08Gun ze ook even wat kwalitait samen, even lekker zonder de kinderen. Komen die 2 normaal nauwelijks aan toe.

donderdag 12 juni 2025 om 16:02
Victoria68 schreef: ↑12-06-2025 14:55Gisteren op de FB pagina van EHV is het helemaal losgegaan, er was zelfs iemand die een FB pagina had aangemaakt over de praktijken van de fam J en Lifeplus, deze pagina is inmiddels verwijderd.

#doeslief
donderdag 12 juni 2025 om 16:56
donderdag 12 juni 2025 om 17:05
Moeten ze nu op de laatste dag ineens snel snel naar de notaris? Ik vind het echt belachelijk dat ze 4(?) dagen naar Spanje gaan voor dit. Als ze nou nooit eens ergens komen oké maar ze zijn altijd de hort op met zn tweeën. Dat opa en oma zich hiervoor keer op keer lenen snap ik echt niet maar waarschijnlijk hebben zij wel het beste voor met de kinderen en zijn ze misschien bang dat ze anders zonder pardon aan hun lot worden overgelaten.
donderdag 12 juni 2025 om 17:07
Je bedoelt "een huis vol fans " op fb ?Victoria68 schreef: ↑12-06-2025 14:55Gisteren op de FB pagina van EHV is het helemaal losgegaan, er was zelfs iemand die een FB pagina had aangemaakt over de praktijken van de fam J en Lifeplus, deze pagina is inmiddels verwijderd.
Echt bizar hoe sommigen daar tekeer gaan ...er zijn er daar een paar die er een dagtaak aan hebben om de Jelies in een kwaad daglicht te zetten.
donderdag 12 juni 2025 om 18:02
Ben het er ook mee eens.Victoria68 schreef: ↑12-06-2025 17:25Ja die pagina bedoel ik. Ben het ook niet eens met sommige activiteiten van hun maar vind het nogal ver gaan om een speciale facebook pagina aan te maken.
Een beetje sarcasme en de draak steken met..is iets anders.
Ik vind ook iets van hun doen en laten, vooral na de emigratie.

Ik hoop wel dat iedereen zich wat in wil houden hier.
Ik zit ook geregeld op mijn handen

Het zou echt jammer zijn als het topic verdwijnt. Dus ik blijf zoveel mogelijk op mijn handen zitten.

Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen.

En hopelijk wordt dat een gezellige boel.
Je kon't altaid nog bakker worre
donderdag 12 juni 2025 om 18:13
donderdag 12 juni 2025 om 18:27
donderdag 12 juni 2025 om 21:37
donderdag 12 juni 2025 om 21:42
4 soorten Pasta komt morgen op het menu!!!!
De smac niet dames dat past niet zo in mijn milieu.
Even kijken…. Cocktail in ananas ……..ja kan!
Koffie met een merkje.. welk merk past bij jou? Dan ga ik dat regelen.
En champagne heb ik nog veel!! Moet natuurlijk wel hè ben speciaal naar de champagne streek gereden natuurlijk!!
donderdag 12 juni 2025 om 23:59
Loesiepoesie2 schreef: ↑12-06-2025 21:43Nou Johan zit vandaag er ook bij in de pillentraining, dus is er niet bij voor de gezelligheid, maar binnenkort verwacht ik dat je oom op consult kan bij Johan.
Dat is helemaal ongeloofwaardig.
Noemen ze zich dan ook voedingsdeskundige of zoiets?
Op televisie is te zien dat hij iets van 8 eieren eet per dag. En de rest.
Heel treurig dat mensen zich vastklampen aan allerlei vage zaken, om gezond te worden. Of om af te vallen bijvoorbeeld. En dat ze klakkeloos aannemen wat influencers
aanprijzen.
Goed dat ze weg zijn bij Een huis vol.
Daar zijn meer kijkers en daardoor meer potentiële klanten.
Ik vind het niet leuk meer.
Rombertus Horlepiep, zo heet ik officieel.
Dat is beter dan Jan Jansen.Want zo heten er zo veel.
vrijdag 13 juni 2025 om 07:08
Er zitten orthomoleculaire "artsen" in hun team, zij zijn het brein J&J de loopjongens.pommetjehorlepiep schreef: ↑12-06-2025 23:59Dat is helemaal ongeloofwaardig.
Noemen ze zich dan ook voedingsdeskundige of zoiets?
Op televisie is te zien dat hij iets van 8 eieren eet per dag. En de rest.
Heel treurig dat mensen zich vastklampen aan allerlei vage zaken, om gezond te worden. Of om af te vallen bijvoorbeeld. En dat ze klakkeloos aannemen wat influencers
aanprijzen.
Goed dat ze weg zijn bij Een huis vol.
Daar zijn meer kijkers en daardoor meer potentiële klanten.
Ik vind het niet leuk meer.