Entertainment alle pijlers

Een huis vol, ook buiten het tv seizoen, deel 5

11-06-2025 19:45 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier mag alles besproken worden, over de serie EHV en EHV emigreert, maar ook over wat de gezinnen op social media delen.
❗Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan. :)

:popcorn: Het nieuwe seizoen van Een huis vol begint weer op Maandag 4 Augustus 2025, om
19.00 uur. En is elke dag te zien bij KRO-NCRV op NPO 1

Kijk je vooruit?
Spoilers (van vooruit streamen) zijn niet toegestaan in dit topic.

aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.

Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.

(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »
Dankjewel!

HNT :cheer2:
Benieuwd naar het nwe gezin. Lijkt me heel heftig, in het verdriet om je zus, je 4 (deels puber) nichtjes in huis nemen.
Leuk de nieuwe een huis vol familie! Mij kwamen ze ook bekend voor. Wist niet meer waarvan, tot ik in het vorige deel het familiediner las. Ja dat was het!

We zijn nog wel op vakantie als het nieuwe seizoen begint.
Die Nagelkerkjes zijn wel super druk met het overdragen van dat Spaanse appartement! Kost wel 4 dagen en heel wat drankjes… :facepalm:
:cheer:
Je kon't altaid nog bakker worre
:popcorn:
#doeslief
Ik ga het nieuwe seizoen ook weer kijken.
De Nagelkerkjes grijpen de overdacht van het appartement gewoon weer aan voor een snoepreisje samen. Waarschijnlijk had dit ook door 1 van hen gekund in 2 dagen. Maar nu hebben ze weer een reden om 5 samen te ‘brain stormen’.
Miamia schreef:
11-06-2025 20:10
Die Nagelkerkjes zijn wel super druk met het overdragen van dat Spaanse appartement! Kost wel 4 dagen en heel wat drankjes… :facepalm:
Gun ze ook even wat kwalitait samen, even lekker zonder de kinderen. Komen die 2 normaal nauwelijks aan toe.
#doeslief
Loesiepoesie2 schreef:
11-06-2025 21:08
Gun ze ook even wat kwalitait samen, even lekker zonder de kinderen. Komen die 2 normaal nauwelijks aan toe.

Hahaha ja en dan kan er ook eindelijk eens een drankje genuttigd worden
Miamia schreef:
11-06-2025 20:10
De mensen die hun huis gekocht hebben kennen Koen ook en dat schept een band (zoiets schreef Sofie), waarschijnlijk worden dat nieuwe lieve vrienden 🤣
Loesiepoesie2 schreef:
11-06-2025 21:08
Mijn moeder zou zeggen "komme ze ek eens van de pole" (iets als in komen ze ook eens van hun erf) ze komen nooit ergens dus nu moeten ze erecht van genieten! 🤣
Tvp
Terug van weggeweest
🎉
Confhettie schreef:
11-06-2025 14:02
De familie Bal is een keer verrast in Het Familiediner. Misschien heb je die uitzending gezien?

Dat kan ook, maar ik dacht ergens gelezen.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Byrma schreef:
11-06-2025 22:32
Dat kan ook, maar ik dacht ergens gelezen.
Jaaa ik heb ook en keer een interview met haar gelezen. Volgens mij toen het allemaal nog heel 'vers' was en de crowdfunding net was opgezet.

Lijkt me een lief en interessant gezin om te volgen, ben benieuwd.
HNT! :bye:
:popcorn:
:hello:
Tvp
Hnt. :cheer:
Ga ik over nadenken.
Polo schreef:
11-06-2025 23:19
Hnt. :cheer:
:hello:
:cheer2: :cheer2:
Tvp
Tvp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven