Een huis vol, ook buiten tv seizoen. deel III
donderdag 17 oktober 2024 om 15:55
Hier mag alles besproken worden, over de serie EHV en EHV emigreert, maar ook over wat de gezinnen op social media delen.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
vanaf Maandag 23 December, 4 weken lang, elke werkdag om 19.00 uur te zien bij KRO-NCRV op NPO 
(of te streamen via NPO Start)
Spoilers (opmerkingen op het vooruitkijken) zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)

(of te streamen via NPO Start)
Spoilers (opmerkingen op het vooruitkijken) zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
scottiewinkie wijzigde dit bericht op 12-11-2024 19:15
Reden: Tijdstip uitzending was weer veranderd
Reden: Tijdstip uitzending was weer veranderd
18.09% gewijzigd
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »
zaterdag 4 januari 2025 om 11:39
Gerdine kennende is dit juist een reactie die bij haar past. Gewoon nuchter.

zaterdag 4 januari 2025 om 19:22
Zij had het zweet op haar hoofd staan! Geen hoofddeksel, droeg een zwarte jurk met een legging eronder. Welke kleur maakt niet uit. Iedereen kan zich voorstellen hoe onfris dat voelde in de hitte.
Misschien ging zij nadat de camera uit was het water in. Wat wij te zien kregen was een zwetende, oververhitte vrouw.

zaterdag 4 januari 2025 om 19:26
Ik ben het met je eens. Wat maakt een jaartal uit? Je wilt toch het beste voor je kind.Presto schreef: ↑04-01-2025 09:04Off topic, maar met het laatste ben ik het niet eens. Al is het maar omdat sommige dingen heel makkelijk af te leren zijn als je jong bent (zoals verkeerd slikken, verkeerde tonghouding, lispelen e.d.). En later is het veel lastiger en/of is schade al ontstaan. Maar dan heb ik het niet specifiek over kinderen uit dit programma, want misschien lopen die al gewoon bij de logopedist of wordt er anders aan gewerkt.

zaterdag 4 januari 2025 om 19:26
Jij vindt dat onfris. En projecteert. Ik loop ook in zwart in de woestijn. Niks onfris aan. Warm ja, dat is het er altijd.heidewitzka schreef: ↑04-01-2025 19:22Zij had het zweet op haar hoofd staan! Geen hoofddeksel, droeg een zwarte jurk met een legging eronder. Welke kleur maakt niet uit. Iedereen kan zich voorstellen hoe onfris dat voelde in de hitte.
Misschien ging zij nadat de camera uit was het water in. Wat wij te zien kregen was een zwetende, oververhitte vrouw.

zaterdag 4 januari 2025 om 19:31
Als je er vaker bent geweest ken je dus de functie en de noodzaak. Zo en terug on topic.heidewitzka schreef: ↑04-01-2025 19:29Ik zal niet de enige zijn.
En ja ik weet hoe het voelt, ik ben ook vaker in de Sinaï geweest.

zaterdag 4 januari 2025 om 19:51
Het gaat hier in de uitzending niet over een woestijn. Het gaat over iemand die bij hoge temperatuur op het strand zit, en hoe.
Ze heeft het bloedheet.
Dat zegt ze, dat zie je.
zaterdag 4 januari 2025 om 20:14
zaterdag 4 januari 2025 om 20:49
Joh, was allemaal met een grote knipoog bedoeldheidewitzka schreef: ↑04-01-2025 19:22Zij had het zweet op haar hoofd staan! Geen hoofddeksel, droeg een zwarte jurk met een legging eronder. Welke kleur maakt niet uit. Iedereen kan zich voorstellen hoe onfris dat voelde in de hitte.

zaterdag 4 januari 2025 om 22:00
En een update. Weer een foto waar Johan er met een vreselijke uitstraling is te zien. Had ie altijd al, maar op de foto's is het nu ook langzamerhand steeds meer te zien. Dominantie en arrogantie.
Ook weer een kind ziek en ze moeten wéér in het ritme komen. En ook moeten ze echt wel even uit eten met z'n tweeën nu.
zaterdag 4 januari 2025 om 22:01
Haha ja, zat al te twijfelen om er een knipoog oid achter te plaatsen..maar nee, was gewoon onzinnig en wat sarcasme en dus een dikke knipoogheidewitzka schreef: ↑04-01-2025 21:19![]()
Ik vond het ook al een beetje gek uit jouw toetsenbord.
Verder zal ik er ook maar niet meer op ingaan bij anderen.
zaterdag 4 januari 2025 om 22:15
Wat ik raar vind, ze heeft het over "de oudste meiden" maar vertelt niet dat Jennie in Zwitserland of Frankrijk in de sneeuw is met haar nichtje/vriendin.Peertjes schreef: ↑04-01-2025 22:00En een update. Weer een foto waar Johan er met een vreselijke uitstraling is te zien. Had ie altijd al, maar op de foto's is het nu ook langzamerhand steeds meer te zien. Dominantie en arrogantie.
Ook weer een kind ziek en ze moeten wéér in het ritme komen. En ook moeten ze echt wel even uit eten met z'n tweeën nu.
zaterdag 4 januari 2025 om 22:19
Ik vond de Cudo kinderen wel een stuk respectvoller in de kerk dan de Blommetjes vorig seizoen, werden ook door Cynthia/Iven erop geattendeerd dat ze stil moesten zijn. Dat strand snap ik niet, in de volle zon zonder bescherming van een parasol oid. Wel leuk voor de kinderen even zwemmen en Iven doet ook leuk mee!
Wildeman snap ik nog steeds niet met al die complicaties toch voor een 8e kind. Nu weer een cerclage, Priscilla lijkt bijna te bezwijken onder de stress en het is ook nog eens een risico voor het ongeboren kind. Maar fijn dat het goed is verlopen! Ik vond het trouwens wel jammer dat ze op hun socials allang hadden gedeeld dat het een meisje wordt, zo was het geen verrassing meer in de serie.
Blom vond ik niet zo interessant, wel een grappig moment met Yaél en Thijmen met die kleding.
Bij Bakhcha vind ik oma zo aandoenlijk! Je ziet dat ze heel geliefd is. Ik merk wel een andere omgang van moeder met die twee jongens t.o.v de dochters. Heb het idee dat ze veel zoethoudertjes krijgen en tevreden gehouden worden. Een van de dochters spreekt ze aan dat ze met de telefoon bezig zijn als Samira tegen ze praat maar dat kapt ze gelijk af, vond ik wel vreemd. Samira lijkt een beetje te bagatelliseren als het om die jochies gaat. Je ziet de dochters ook vaak voor Asschraf zorgen maar dat vinden ze misschien ook gewoon leuk om te doen!
Wildeman snap ik nog steeds niet met al die complicaties toch voor een 8e kind. Nu weer een cerclage, Priscilla lijkt bijna te bezwijken onder de stress en het is ook nog eens een risico voor het ongeboren kind. Maar fijn dat het goed is verlopen! Ik vond het trouwens wel jammer dat ze op hun socials allang hadden gedeeld dat het een meisje wordt, zo was het geen verrassing meer in de serie.
Blom vond ik niet zo interessant, wel een grappig moment met Yaél en Thijmen met die kleding.
Bij Bakhcha vind ik oma zo aandoenlijk! Je ziet dat ze heel geliefd is. Ik merk wel een andere omgang van moeder met die twee jongens t.o.v de dochters. Heb het idee dat ze veel zoethoudertjes krijgen en tevreden gehouden worden. Een van de dochters spreekt ze aan dat ze met de telefoon bezig zijn als Samira tegen ze praat maar dat kapt ze gelijk af, vond ik wel vreemd. Samira lijkt een beetje te bagatelliseren als het om die jochies gaat. Je ziet de dochters ook vaak voor Asschraf zorgen maar dat vinden ze misschien ook gewoon leuk om te doen!
zondag 5 januari 2025 om 08:13
Ik vind de Cudogham kids, in de kerk, ook respectvoller dan hun ouders. Voor de Blom kids is het bekend terrein. Maar je zag hun in een vorig seizoen ook springen in een kerk, ik denk dat het een ander soort kerk is als waar de Cudogham's waren. Ik ben niet gelovig en alleen in katholieke kerken geweest, daar heb ik nooit kids zien springen, klimmen oid. Op tv wel andere kerkdiensten gezien waar mensen rondlopen, zingen, dansen etc. Gerdine opperde om die natte tent daar uit te hangen, Maarten stak er een stokje voor. Zij vond het onzin.Jenn-1806 schreef: ↑04-01-2025 22:19Ik vond de Cudo kinderen wel een stuk respectvoller in de kerk dan de Blommetjes vorig seizoen, werden ook door Cynthia/Iven erop geattendeerd dat ze stil moesten zijn. Dat strand snap ik niet, in de volle zon zonder bescherming van een parasol oid. Wel leuk voor de kinderen even zwemmen en Iven doet ook leuk mee!
Ik vind het ook jammer dat er op social media al veel wordt neergezet en daarna in de serie te zien is. Cudhogham zet het na de uitzending nog eens een keer neer. Buddenbruck deed dat bijvoorbeeld niet. Die zwangerschap en geboorte van hun jongste zoon is echt lang geheim gebleven. Dat is wel leuker.
Bij Bakhcha lijken het zoethoudertjes, en ook ik heb een gevoel dat de moeder dit doet voor de camera. Aan de andere kant zei de oudste dochter wel dat ze goed luisteren naar haar.
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »
zondag 5 januari 2025 om 11:25
zondag 5 januari 2025 om 12:30
Het was een feestje van de ouders van een vriendje van Madelief. Gaan jullie ook altijd naar feestjes van vrienden van je kinderen? Ik persoonlijk niet maar bij de Nagelkerkjes zie ik het vaker voorbij komen.Snaky schreef: ↑05-01-2025 11:25Sjonge de tortels hebben weer een feestje bij lieve vrienden gehad. Inclusief een puberale dronken kusfoto. Dat jurkje van Sofie is hetzelfde als van Erica op de bruiloft van Maxime Meiland. Het is net alsof er twee borsten op getekend zijn.
Het is nog een duur jurkje ook![]()
Nu moet ik wel zeggen dat ik een huismus/huismuis ben en ook niet veel behoefte heb aan feestjes.

zondag 5 januari 2025 om 12:49
Die liggen hun roes denk ik nog uit te slapen.scottiewinkie schreef: ↑05-01-2025 08:14Zijn er al foto's van een besneeuwde tuin. Ontbijt/wakker worden with a view?
zondag 5 januari 2025 om 13:11
Ik vind deze leuk.
Vader Bakhcha met zijn dochters.
https://www.facebook.com/share/v/1GKYd5HMdC/
Vader Bakhcha met zijn dochters.
https://www.facebook.com/share/v/1GKYd5HMdC/
Je kon't altaid nog bakker worre
zondag 5 januari 2025 om 16:57
Haha ja dat vond ik ook dat het daarop lijktSnaky schreef: ↑05-01-2025 11:25Sjonge de tortels hebben weer een feestje bij lieve vrienden gehad. Inclusief een puberale dronken kusfoto. Dat jurkje van Sofie is hetzelfde als van Erica op de bruiloft van Maxime Meiland. Het is net alsof er twee borsten op getekend zijn.
Het is nog een duur jurkje ook![]()