Entertainment
alle pijlers
Een huis vol, ook buiten tv seizoen. deel III
donderdag 17 oktober 2024 om 15:55
Hier mag alles besproken worden, over de serie EHV en EHV emigreert, maar ook over wat de gezinnen op social media delen.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
vanaf Maandag 23 December, 4 weken lang, elke werkdag om 19.00 uur te zien bij KRO-NCRV op NPO
(of te streamen via NPO Start)
Spoilers (opmerkingen op het vooruitkijken) zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
vanaf Maandag 23 December, 4 weken lang, elke werkdag om 19.00 uur te zien bij KRO-NCRV op NPO
(of te streamen via NPO Start)
Spoilers (opmerkingen op het vooruitkijken) zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
scottiewinkie wijzigde dit bericht op 12-11-2024 19:15
Reden: Tijdstip uitzending was weer veranderd
Reden: Tijdstip uitzending was weer veranderd
18.09% gewijzigd
een èigen vàllei, een èigen vàllei
zondag 8 december 2024 om 21:39
Precies, die middelvinger en dat gedrag...die heeft zijn keeltje niet gesmeerd met water die avond hoor.yellowpino schreef: ↑08-12-2024 07:08Dat filmpje had ik nog niet gezien. Maar dat gedrag vertoon je dus niet op een avond water drinken. De grote Jan Nagelkerke show: dwars door alles en iedereen heen walsen. .Zag ik daar nou weer een middelvinger?
Heb niks in de pap te brokkelen thuis
zondag 8 december 2024 om 23:05
Dit inderdaad. Simpel en ordinair.yellowpino schreef: ↑08-12-2024 17:48Jan en Sofie zijn aandachtsgeil en vinden zichzelf heel erg geweldig. Dan ga je met je dronken kop door een menigte mensen walsen, kijkend of je verstandsloze vrouwtje het wel allemaal filmt. Ook nog even een middelvinger omhoog. Jonge wat ben ik toch grappig. En dat wil zich met hun dure kleding en auto's tot de elite rekenen. Het bewijst maar weer eens dat geld hebben niet gelijk staat aan klasse hebben.
maandag 9 december 2024 om 00:24
Er is heel veel troep met truffel smaak op de markt , ik denk oprecht dat dat beter bij het budget past . Juist mensen die proberen te doen alsof ze bulken van het geld hebben het vaak niet . Mensen die echt rijk zijn gedragen zich juist niet zoals de aierkoekenkoningin (in mijn ervaringen met veel mensen uit allerlei lagen van de bevolking . )
maandag 9 december 2024 om 07:07
De mensen die ik ken en behoorlijk in de slappe was zitten gedragen zich niet zo als de bakkers. Die hebben stijl en klasse en ook oog voor anderen. Zijn niet zo op zichzelf gericht en tonen hun rijkdom ook niet zoals de bakkers doen. Ze zullen vast veel geld hebben maar ik denk dat ook veel gebeurd onder het mom van werk en voor de zaak. En de manier waarop ze het uitgeven vind ik bijzonder: ene kind loopt in een schandalig dure jas en de ander in te kleine kleding. Pa en moe schuimen de duurste restaurants af maar kinderen slapen in tot slaapkamer afgetimmerde kasten. Het geld wordt vooral uitgegeven aan uiterlijk vertoon. En qua liefde en oprechte aandacht voor de kinderen is het natuurlijk pure armoede.poohtjesschrijft schreef: ↑09-12-2024 00:24Er is heel veel troep met truffel smaak op de markt , ik denk oprecht dat dat beter bij het budget past . Juist mensen die proberen te doen alsof ze bulken van het geld hebben het vaak niet . Mensen die echt rijk zijn gedragen zich juist niet zoals de aierkoekenkoningin (in mijn ervaringen met veel mensen uit allerlei lagen van de bevolking . )
maandag 9 december 2024 om 11:29
Ik moest er ook om lachen, geen boek, maar wel extra aandacht voor het gezin de komende tijdscottiewinkie schreef: ↑08-12-2024 21:37De Kraantjes gaan geen boek uitgeven over zichzelf.
Ik moet er om lachen. Zijn ze nou serieus in aan het gaan op die vraag, of is dit een beetje ginnegappen om de boeken van de anderen?
Ik ben benieuwd naar seizoen twee van de een huis vol emigreert serie
maandag 9 december 2024 om 18:30
maandag 9 december 2024 om 19:03
Nadine en Romano en zijn vrienden gaan vrijdag naar een Balkan feestje in Rotterdam, ze gaan VIP staan met zijn alle, (zoals hij deelt op zijn Instagram verhaal)
Hoe komen ze aan dat geld ??
Romano deelde laatste al dat dat die met kerst naar Turkije vliegt voor 2 weken met vrienden,
En dat die geslaagd was voor theorie en voor een auto al ging kijken.
Hoe komen ze aan dat geld ??
Romano deelde laatste al dat dat die met kerst naar Turkije vliegt voor 2 weken met vrienden,
En dat die geslaagd was voor theorie en voor een auto al ging kijken.
maandag 9 december 2024 om 19:35
Ik dacht hetzelfde
maandag 9 december 2024 om 20:04
Ha ha, ja deze is beter! Maar niet door haarzelf gemaakt
maandag 9 december 2024 om 21:06
Ik verslik me in mijn thee.
Dat schort, die charmante hap foto er op.
Elk jaar iets van een foto cadeau.
maandag 9 december 2024 om 21:13
Bij de Kraantjes land ik gelukkig weer met beide beentjes op de grond. Gewoon normale dingen daar. Naar het bos. Een kind dat er geen zin in heeft, en dat staat duidelijk te maken.
Twee zingende zusjes, die gek staan te doen in het bos. Ik versta het niet, ik weet ook niet of ze in het Nederlands zingen. En van die gladde moddergrond waar je met je laarzen wegglijdt, kortom verfrissend normaal. Ik ken de omgeving wel, erg mooi daar. Een keer schoot onze hond naar beneden, toen er sneeuw lag, dat vind ik daar wel akelig. De kids moesten van ons ook echt aan de binnenkant lopen.
Twee zingende zusjes, die gek staan te doen in het bos. Ik versta het niet, ik weet ook niet of ze in het Nederlands zingen. En van die gladde moddergrond waar je met je laarzen wegglijdt, kortom verfrissend normaal. Ik ken de omgeving wel, erg mooi daar. Een keer schoot onze hond naar beneden, toen er sneeuw lag, dat vind ik daar wel akelig. De kids moesten van ons ook echt aan de binnenkant lopen.
maandag 9 december 2024 om 21:32
maandag 9 december 2024 om 22:53
En uiteraard zit er weer een bloot kind op schoot.Loesiepoesie2 schreef: ↑09-12-2024 22:39De jelies eten weer een lekkere kost vanavond, bieten. En va eet lekker uit een plastic kom.
maandag 9 december 2024 om 23:20
dinsdag 10 december 2024 om 03:13
En trots dat hij isscottiewinkie schreef: ↑09-12-2024 21:06Ik verslik me in mijn thee.
Dat schort, die charmante hap foto er op.
Elk jaar iets van een foto cadeau.
dinsdag 10 december 2024 om 03:20
Ik ben ook benieuwd.
En groot gelijk hebben ze, al dat boek geneuzel, deze mensen zijn gewoon aan het werk.
En leuke foto's van de kinderen.
Geen half naakte kinderen, of smerige toeten met een mond vol eten.
Die foto ook van Johan met eten uit een grote plastic kom. Echt bah, wat ordinair
Leuke foto van Sofie met dat sprei of wat is het? Haar haar ziet er net zo gortdroog uit als dat sprei en die trui die ze draagt
dinsdag 10 december 2024 om 07:42
In de vlog van gisteren zegt Sofie, wij zijn geen Belgen! En doen ook lekker boodschappen in Nederland.
De politie kwam onverwachts controleren of ze daar wel echt woonde. Nou zei Sofie dat kon hij wel zien want ik was in mijn huispak en mijn haren stonden alle kanten op.
In de vlog, toen ze haar haar sus had gedaan, is haar haar niet om aan te zien, helemaal droog door het blonderen, staat alle kanten op en lijkt het net stro.
De gekochte Engelse reacties worden tegenwoordig door Sofie ook weggeswifferd. Weer een teken dat ze hier meeleest..
Guus kijkt steeds vaker boos in camera, lijkt steeds meer hekel te krijgen aan het vloggen. In de vlog van zondag op de kerstmarkt (die er niet bleek te zijn, ze waren een week te vroeg) keek ze ook al zo boos en vind ze dat Jan heel raar doet in de vlogs. Eindelijk gaat een kind signaleren dat Jan net een klein kind is...ook Jan jr roept niet filmen.
Volgens Jan is Sofie goed in alles regelen TOCH, nou even op Google kijken wanneer kerstmarkt in Antwerpen begint is niet in haar opgekomen. Maar Sofie is blij een middag buiten te zijn. Blijkbaar pakt ze dus nooit meer Lowie om uit te laten en een flink stuk te gaan wandelen. Ik vermoed trouwens dat ze die hond gewoon in hun tuin laten plassen en poepen en er niet meer naar omkijken....
De politie kwam onverwachts controleren of ze daar wel echt woonde. Nou zei Sofie dat kon hij wel zien want ik was in mijn huispak en mijn haren stonden alle kanten op.
In de vlog, toen ze haar haar sus had gedaan, is haar haar niet om aan te zien, helemaal droog door het blonderen, staat alle kanten op en lijkt het net stro.
De gekochte Engelse reacties worden tegenwoordig door Sofie ook weggeswifferd. Weer een teken dat ze hier meeleest..
Guus kijkt steeds vaker boos in camera, lijkt steeds meer hekel te krijgen aan het vloggen. In de vlog van zondag op de kerstmarkt (die er niet bleek te zijn, ze waren een week te vroeg) keek ze ook al zo boos en vind ze dat Jan heel raar doet in de vlogs. Eindelijk gaat een kind signaleren dat Jan net een klein kind is...ook Jan jr roept niet filmen.
Volgens Jan is Sofie goed in alles regelen TOCH, nou even op Google kijken wanneer kerstmarkt in Antwerpen begint is niet in haar opgekomen. Maar Sofie is blij een middag buiten te zijn. Blijkbaar pakt ze dus nooit meer Lowie om uit te laten en een flink stuk te gaan wandelen. Ik vermoed trouwens dat ze die hond gewoon in hun tuin laten plassen en poepen en er niet meer naar omkijken....
Heb niks in de pap te brokkelen thuis
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in