Entertainment
alle pijlers
Een huis vol, ook buiten tv seizoen. deel III
donderdag 17 oktober 2024 om 15:55
Hier mag alles besproken worden, over de serie EHV en EHV emigreert, maar ook over wat de gezinnen op social media delen.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
vanaf Maandag 23 December, 4 weken lang, elke werkdag om 19.00 uur te zien bij KRO-NCRV op NPO
(of te streamen via NPO Start)
Spoilers (opmerkingen op het vooruitkijken) zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
vanaf Maandag 23 December, 4 weken lang, elke werkdag om 19.00 uur te zien bij KRO-NCRV op NPO
(of te streamen via NPO Start)
Spoilers (opmerkingen op het vooruitkijken) zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
scottiewinkie wijzigde dit bericht op 12-11-2024 19:15
Reden: Tijdstip uitzending was weer veranderd
Reden: Tijdstip uitzending was weer veranderd
18.09% gewijzigd
een èigen vàllei, een èigen vàllei
zaterdag 14 december 2024 om 00:21
Even bijgelezen bij Kraan.
Wat goed dat die kinderen die talen zo oppikken. Ik hoop dat ze dat laten horen in EHV emigreert ! Zij hebben echt de juiste beslissing genomen, om deze stap te nemen. Al lijkt het me wel lastig dat Quinten en zijn vriendin terug naar Nederland gaan, en dat Sam daar ook is. Maar op den duur vliegen kinderen ook uit, dat kan ook naar alle windstreken. Ik ben benieuwd of de andere kinderen wel in Luxemburg gaan blijven, of ook Nederland gaan opzoeken voor hun toekomst.
Eh Boerenbont, daar heb ook wat dingen van, nog van mijn oma geweest. Stevig servies, want het minstens 50 jaar oud. jeugdsentiment.
Linda en Ivan schrijven allebei leuk.
Die foto had ik ook niet geplaatst.
Het zijn dagelijkse kinder dingen, maar het kan weer gevolgen hebben voor het jochie. Geen flauw idee of ze volgers hebben uit hun omgeving.
Wat goed dat die kinderen die talen zo oppikken. Ik hoop dat ze dat laten horen in EHV emigreert ! Zij hebben echt de juiste beslissing genomen, om deze stap te nemen. Al lijkt het me wel lastig dat Quinten en zijn vriendin terug naar Nederland gaan, en dat Sam daar ook is. Maar op den duur vliegen kinderen ook uit, dat kan ook naar alle windstreken. Ik ben benieuwd of de andere kinderen wel in Luxemburg gaan blijven, of ook Nederland gaan opzoeken voor hun toekomst.
Eh Boerenbont, daar heb ook wat dingen van, nog van mijn oma geweest. Stevig servies, want het minstens 50 jaar oud. jeugdsentiment.
Linda en Ivan schrijven allebei leuk.
Die foto had ik ook niet geplaatst.
Het zijn dagelijkse kinder dingen, maar het kan weer gevolgen hebben voor het jochie. Geen flauw idee of ze volgers hebben uit hun omgeving.
Je kon't altaid nog bakker worre
zaterdag 14 december 2024 om 08:10
Sofie heeft weer iets nieuws ontdekt: online verlanglijstje maken. Volgens mij bestaat dit al heel wat jaren. Ook erg handig omdat Merel er zo ook bij kan zijn. Dacht dat zij morgen al weer hier naar toe komt? En Jan nog even een sneer naar Floor dat ze zo haar lijstje ook niet kan kwijt raken. Wat is dat toch een misselijke vent: leuk zijn zelfs ten koste van je eigen kinderen.
zaterdag 14 december 2024 om 08:51
Ik dacht ik check even de insta van R.Q want die deelt natuurlijk alles, Nadine die flink aan de wodka zit, VIP met vrienden van Romano, wie betaald die dure dingen allemaal?? Ziet er zo wel gezellig uit met die culturen bij elkaar..
[...]
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-12-2024 08:18
Reden: Link verwijderd
Reden: Link verwijderd
15.40% gewijzigd
zaterdag 14 december 2024 om 09:17
Dat lijstje had ik niet eens gezien, was voor die tijd al afgehaakt. Dat verhaal over de zorgverzekering afgelopen week is toch ook bijzonder? Hebben ze zich dan werkelijk nergens in verdiept? Of omdat ze het zelf niet emigreren maar verhuizen noemen gedacht dat alles hetzelfde bleef? Het is niet het meest snuggere stel op aarde.
zaterdag 14 december 2024 om 12:00
zaterdag 14 december 2024 om 12:32
De nutteloze jaarlijkse terugblik/jaaroverzicht.
Hoeveel kantoor uurtjes zouden dat zijn? Dat moet ook weer op de loon uren lang het komen.
Je ziet verschillende opvulling om maar iets te hebben, andere jaren bestond dat uit minstens drie delen en dat kwam niet alleen door de spaties.
Het jaar waarin Eline zonder rijbewijs reed, in de droom van haar moeder, met publiek langs beide kanten.
Het jaar waarin Jan helemaal alleen naar huis vloog en helemaal alleen in het grote bed moest liggen.
Het jaar waarin de kinderen hun ruime slaapkamer verruilen moesten, voor spaanplaathokjes zonder daglicht maar met heaters.
Het jaar waar er toch weer een kat in huis kwam, die in een jaar tijd al drie keer is verhuisd.
En nog veel meer, maar ik heb afgesproken om met een lieve vriendin wat leuks te gaan doen. Dus bedankt voor het lezen, tot de volgende keer ! En het is leuk als je abonneer.
Hoeveel kantoor uurtjes zouden dat zijn? Dat moet ook weer op de loon uren lang het komen.
Je ziet verschillende opvulling om maar iets te hebben, andere jaren bestond dat uit minstens drie delen en dat kwam niet alleen door de spaties.
Het jaar waarin Eline zonder rijbewijs reed, in de droom van haar moeder, met publiek langs beide kanten.
Het jaar waarin Jan helemaal alleen naar huis vloog en helemaal alleen in het grote bed moest liggen.
Het jaar waarin de kinderen hun ruime slaapkamer verruilen moesten, voor spaanplaathokjes zonder daglicht maar met heaters.
Het jaar waar er toch weer een kat in huis kwam, die in een jaar tijd al drie keer is verhuisd.
En nog veel meer, maar ik heb afgesproken om met een lieve vriendin wat leuks te gaan doen. Dus bedankt voor het lezen, tot de volgende keer ! En het is leuk als je abonneer.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
zaterdag 14 december 2024 om 13:38
scottiewinkie schreef: ↑14-12-2024 12:32De nutteloze jaarlijkse terugblik/jaaroverzicht.
Ik wil me graag abonneren!
zaterdag 14 december 2024 om 13:41
Gelukkig kan mama (en/of papa) vanuit de kantine kijkenheidewitzka schreef: ↑14-12-2024 13:20Madelief wil al jaren op voetbal. Niemand moest op hockey. Maar op een of andere manier lukte het niet om voor haar te switchen.
Eindelijk zit ze er op.
zaterdag 14 december 2024 om 14:44
Ook een van de jongens zit nu op voetbal ipv hockeyheidewitzka schreef: ↑14-12-2024 13:20Madelief wil al jaren op voetbal. Niemand moest op hockey. Maar op een of andere manier lukte het niet om voor haar te switchen.
Eindelijk zit ze er op.
zaterdag 14 december 2024 om 17:57
Waarom vraagt ze het Jan niet?Loesiepoesie2 schreef: ↑14-12-2024 15:40Sofie ziet door de bomen het bos niet meer betreft de verzekeringen.
Dit is te ingewikkeld voor haar. Opzich is het niet zo moeilijk hoor, ik weet hoe mijn familie het doet wonend in belgie en werkend in Nederland.
Die weet toch alles?
Of een van de ontelbare lieve vrienden? Of hun accountant.
Net of Sandra en Sjonnie hier antwoord op kunnen geven.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
zaterdag 14 december 2024 om 19:01
Wat een onzin. Belgie is net als Spanje een verdragsland. Je vraagt je S1 formulieren aan en hoppa kind kan nog steeds ook in Nederland behandeld worden. Wat een gezeik om niks. wel meteen ff je EHIC regelen, kan met dezelfde aanmelding. Zeker als je zelfstandige bent.
zaterdag 14 december 2024 om 19:05
Volgens mij geldt dat alleen voor werkende gezinsleden.redhead70 schreef: ↑14-12-2024 19:01Wat een onzin. Belgie is net als Spanje een verdragsland. Je vraagt je S1 formulieren aan en hoppa kind kan nog steeds ook in Nederland behandeld worden. Wat een gezeik om niks. wel meteen ff je EHIC regelen, kan met dezelfde aanmelding. Zeker als je zelfstandige bent.
En Guusje werkt kennelijk (nog) niet.
Maar goed, ik neem aan dat ze zulke dingen ook zonder hulp van de fans uit kunnen zoeken. Ze zijn tenslotte zo geweldig op zakelijk gebied?
zaterdag 14 december 2024 om 19:31
Ja alleen de beugel kan alleen helaas niet op de zaak, de Jane wel
zaterdag 14 december 2024 om 19:37
nope, juist als je niet werkt kun je bij een werkende of uitkeringsgerechtigde bijgeschreven worden. In ons geval mijn man, want 0 tot minimaal inkomen. Maar goed een beugel is zowiezo ook in Nederland een dure aangelegenheid. Dat weet je van te voren. Zal in Belgie ook het nodige kosten. Maar zij hebben geld genoeg voor 10 beugels toch?
zaterdag 14 december 2024 om 19:46
Ik lees dit: https://www.zilverenkruis.nl/consumente ... -aanvragenredhead70 schreef: ↑14-12-2024 19:37nope, juist als je niet werkt kun je bij een werkende of uitkeringsgerechtigde bijgeschreven worden. In ons geval mijn man, want 0 tot minimaal inkomen. Maar goed een beugel is zowiezo ook in Nederland een dure aangelegenheid. Dat weet je van te voren. Zal in Belgie ook het nodige kosten. Maar zij hebben geld genoeg voor 10 beugels toch?
Kan ik een S1-formulier aanvragen voor mijn gezinsleden?
Maar eigenlijk zal het me een worst wezen. Want inderdaad, ze hebben geld genoeg voor die beugels.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in