Entertainment
alle pijlers
Een huis vol, ook buiten tv seizoen. deel III
donderdag 17 oktober 2024 om 15:55
Hier mag alles besproken worden, over de serie EHV en EHV emigreert, maar ook over wat de gezinnen op social media delen.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
vanaf Maandag 23 December, 4 weken lang, elke werkdag om 19.00 uur te zien bij KRO-NCRV op NPO
(of te streamen via NPO Start)
Spoilers (opmerkingen op het vooruitkijken) zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
vanaf Maandag 23 December, 4 weken lang, elke werkdag om 19.00 uur te zien bij KRO-NCRV op NPO
(of te streamen via NPO Start)
Spoilers (opmerkingen op het vooruitkijken) zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
scottiewinkie wijzigde dit bericht op 12-11-2024 19:15
Reden: Tijdstip uitzending was weer veranderd
Reden: Tijdstip uitzending was weer veranderd
18.09% gewijzigd
een èigen vàllei, een èigen vàllei
zaterdag 14 december 2024 om 21:43
Dat kan natuurlijk niet he?
Ze kunnen toch niet thuis baikletsen en inspiratie opdoen?
zaterdag 14 december 2024 om 21:59
zaterdag 14 december 2024 om 22:04
Ja, dat slaat natuurlijk ook nergens op.
Bij Nagelkerke zag ik wel eens een wedstrijd maar nooit wie gewonnen had, op Sandra na.
Dat staat ook niet in de lijst;
Het jaar waarin Sandra, onder druk, het paasei won, en wij het niet gingen brengen want dat is onze doelgroep niet.
Je kon't altaid nog bakker worre
zaterdag 14 december 2024 om 22:04
Ik heb Janneke een keer een berichtje gestuurd toen weer iemand uit Urk of Tollebeek had gewonnen. Dat het er wel erg op leek dat de prijzen naar bekenden gaan. Dat was volgens Janneke niet het geval, ze kende de winnaar helemaal niet zei ze. Wat speurwerk leverde op dat het zelfs familie was.... Dus je maakt inderdaad geen kans. Maar als je in Brabant woont kun jij genieten van de worstenbroodjes van de Nagelkerkjes: je kunt ook niet alles in het leven hebben.
zaterdag 14 december 2024 om 22:14
Ja daaag, iedereen kent elkaar daar en/of is familie ergens.yellowpino schreef: ↑14-12-2024 22:04Ik heb Janneke een keer een berichtje gestuurd toen weer iemand uit Urk of Tollebeek had gewonnen. Dat het er wel erg op leek dat de prijzen naar bekenden gaan. Dat was volgens Janneke niet het geval, ze kende de winnaar helemaal niet zei ze. Wat speurwerk leverde op dat het zelfs familie was.... Dus je maakt inderdaad geen kans. Maar als je in Brabant woont kun jij genieten van de worstenbroodjes van de Nagelkerkjes: je kunt ook niet alles in het leven hebben.
Ik ben stikjaloers op je, dat jij die kans hebt! En ik heb niet eens een chocogurk letter, of een zure matten bavarois op.
Er was niet goed gezorgd, waar ik vanavond op bezoek was.
zaterdag 14 december 2024 om 22:32
Dat een zorgverzekering in ruil voor genoemd worden in hun beroemde vlogs toch de orthodontist betaalt? Dit lijkt me weer typisch hengelen naar een sponsor. Alsof onder hun volgers mensen zitten die ze hier mee kunnen helpen.
zaterdag 14 december 2024 om 22:54
Ik hoop dat dat niet bestaat.yellowpino schreef: ↑14-12-2024 22:32Dat een zorgverzekering in ruil voor genoemd worden in hun beroemde vlogs toch de orthodontist betaalt? Dit lijkt me weer typisch hengelen naar een sponsor. Alsof onder hun volgers mensen zitten die ze hier mee kunnen helpen.
Een zorgverzekering die aan samenwerkingen doet.
Er zijn mensen/kinderen waar een inzamelingsactie voor gehouden wordt, voor dure behandeling in het buitenland omdat de zorgverzekeraar dat niet vergoed. Een laatste kans
Als je steeds op en neer vliegt met 9 man en een paar honderd euro neerlegt voor een kinderkledingstuk, of een soep met een stukje stokbrood, moet je niet zeiken, maar gewoon die verzekeringen betalen.
zaterdag 14 december 2024 om 23:22
Sofie krijgt die verzekeringen gewoon niet geregeld zoals zij dat wilt en dat deert haar niet.
Is het zo erg dat guusje een jaar op een beugel moet wachten?
En anders gewoon betalen, geld wordt daar toch over de balk gestrooid aan niet belangrijke dingen zoals voor honderden euro's uit lunchen of een jas van 1500 euro voor je kind.
Wat is het probleem nou?
En anders gewoon betalen, geld wordt daar toch over de balk gestrooid aan niet belangrijke dingen zoals voor honderden euro's uit lunchen of een jas van 1500 euro voor je kind.
Wat is het probleem nou?
#doeslief
zondag 15 december 2024 om 01:23
Nou het probleem is dat het geld dan niet aan de kaiserin kan worden uitgegeven maar aan een kind , dat is toch helemaal niet de bedoeling zeker !Loesiepoesie2 schreef: ↑14-12-2024 23:22Sofie krijgt die verzekeringen gewoon niet geregeld zoals zij dat wilt en dat deert haar niet.
Wat is het probleem nou?
zondag 15 december 2024 om 05:30
zondag 15 december 2024 om 08:56
makiko schreef: ↑14-12-2024 22:04Ja, dat slaat natuurlijk ook nergens op.
Bij Nagelkerke zag ik wel eens een wedstrijd maar nooit wie gewonnen had, op Sandra na.
Dat staat ook niet in de lijst;
Het jaar waarin Sandra, onder druk, het paasei won, en wij het niet gingen brengen want dat is onze doelgroep niet.
zondag 15 december 2024 om 09:45
Ik ook niet. En al helemaal niet voor mensen die wel bakken geld uitgeven aan lunches, designer tassen, zelfs voor de hond en een slag in de rondte naar Spanje vliegen. Maar ze hebben accountants, financiële adviseurs etc en dan moet ze dit aan haar volgers vragen? Ze vraagt dit echt niet zonder reden. Misschien hoopt ze dat er een Belgische tandarts reageert die het in ruil voor reclame wil doen. En dan wordt hij vast ook nog een lieve vriend. Eigenlijk is het schandalig dat je laat zien hoe boven gemiddeld je leeft (moeten ze verder zelf weten, hun keuze) maar dan over kosten voor een beugel dan zo'n drama gemaakt wordt. Wederom prioriteiten die bij hen ergens anders liggen dan bij de kinderen.makiko schreef: ↑14-12-2024 22:54Ik hoop dat dat niet bestaat.
Een zorgverzekering die aan samenwerkingen doet.
Er zijn mensen/kinderen waar een inzamelingsactie voor gehouden wordt, voor dure behandeling in het buitenland omdat de zorgverzekeraar dat niet vergoed. Een laatste kans
Als je steeds op en neer vliegt met 9 man en een paar honderd euro neerlegt voor een kinderkledingstuk, of een soep met een stukje stokbrood, moet je niet zeiken, maar gewoon die verzekeringen betalen.
zondag 15 december 2024 om 10:35
zondag 15 december 2024 om 10:57
Ik heb het bericht zowel in stories als op haar feed gelezen en ik begrijp er nog steeds weinig van. Een samenhangend verhaal typen is ook een vak hoor. Het zou inderdaad best kunnen dat ze zelf wat moeten gaan betalen aan de beugel van Guusje. Ze denken altijd goed na over hun beslissingen toch? Dit hebben ze kennelijk onderschat, net als het rijbewijs van Eline bijvoorbeeld. Jammer meid.
zondag 15 december 2024 om 11:03
yellowpino schreef: ↑15-12-2024 10:35Omdat als ze dat soort dingen, die een normaal mens allemaal naast het werk regelt, niet als werk ziet ze maar heel weinig "werkt"?
Nu ben ik ook “naar kantoor” op zondagochtend, want ik moet treinkaartjes regelen voor een dagje uit. En dit wel naast mijn fulltime baan moet doen.
zondag 15 december 2024 om 11:07
Koffieleut123 schreef: ↑15-12-2024 10:57Ik heb het bericht zowel in stories als op haar feed gelezen en ik begrijp er nog steeds weinig van. Een samenhangend verhaal typen is ook een vak hoor. Het zou inderdaad best kunnen dat ze zelf wat moeten gaan betalen aan de beugel van Guusje. Ze denken altijd goed na over hun beslissingen toch? Dit hebben ze kennelijk onderschat, net als het rijbewijs van Eline bijvoorbeeld. Jammer meid.
Ze moest op stel en sprong verhuizen, en dus totaal niet nagedacht wat er allemaal komt kijken bij een emigratie. Waarom schreven ze Eline niet in op het adres boven de bakkerij? En waarom staat Stan ingeschreven in België (als dat zo is), terwijl hij daar niet woont? Dit mag toch helemaal niet? De gemeente moet toch weten wie er op een bepaald adres woont, ook voor veiligheid? Ik neem aan dat dit niet een schimmige constructie is, want ze plempen het zo op social media.
zondag 15 december 2024 om 12:22
Dit inderdaad. Ik zag bij de drieling moeder Mieke van Dam ook al reclame voor een zorgverzekering. Wat een triestheid.yellowpino schreef: ↑15-12-2024 09:45Ik ook niet. En al helemaal niet voor mensen die wel bakken geld uitgeven aan lunches, designer tassen, zelfs voor de hond en een slag in de rondte naar Spanje vliegen. Maar ze hebben accountants, financiële adviseurs etc en dan moet ze dit aan haar volgers vragen? Ze vraagt dit echt niet zonder reden. Misschien hoopt ze dat er een Belgische tandarts reageert die het in ruil voor reclame wil doen. En dan wordt hij vast ook nog een lieve vriend. Eigenlijk is het schandalig dat je laat zien hoe boven gemiddeld je leeft (moeten ze verder zelf weten, hun keuze) maar dan over kosten voor een beugel dan zo'n drama gemaakt wordt. Wederom prioriteiten die bij hen ergens anders liggen dan bij de kinderen.
zondag 15 december 2024 om 12:35
zondag 15 december 2024 om 12:56
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in