Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol: Topic ook voor buiten de tv seizoenen

07-04-2024 18:16 2096 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb maar even een nieuw topic aangemaakt. Hier mag alles besproken worden, over de serie maar ook over wat de gezinnen op de sociale media delen.

Hou het wel netjes.

Mocht RQ reageren hier, AUB negeren, geen reacties geven zodat we dit topic open kunnen houden.

aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.

Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
naadje79 wijzigde dit bericht op 11-04-2024 20:33
62.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Tecna schreef:
13-05-2024 20:57
Ik denk dat zij zo de Lifeplus goeroes gelooft, dat zij dit totaal niet inziet. En ik denk ook dat zij ofwel er een aardige zakcent mee verdienen, of dat het dadelijk compleet instort en zij berooid achterblijven. Ik ben bang dat van haar duizenden volgers er genoeg intrappen…
It all about the money... Janneke is denk ik ook niet bij machte om daar zelf een helder oordeel over te hebben.
Je ziet dat deze teksten nagenoeg foutloos geschreven zijn. Dat wordt gedaan door een marketing poppetje van Lifeplus (Juiceplus heeft ook zulke mensen)
Het is ook niet voor niets dat je enkel via een PB antwoorden krijgt, dat de reacties uitstaan enz. Ik denk dat Janneke inmiddels ergens wel voelt dat het niet deugt, maar dat ze te vast in het web zit (en het geld gewoon heel hard nodig heeft)

Ik blijf rapporteren, want zulke adviezen zijn gewoon echt schadelijk voor mensen. ( Je zag ook dat er met name een bepaald publiek reageert met: Mag ik meer info...
Alle reacties Link kopieren Quote
Fleurentrepeneur schreef:
14-05-2024 09:48
It all about the money...

Ik blijf rapporteren, want zulke adviezen zijn gewoon echt schadelijk voor mensen. ( Je zag ook dat er met name een bepaald publiek reageert met: Mag ik meer info...
Hetzelfde volk als er meteen bovenop dook toen de olijfolie beschikbaar kwam. Alles om alleen maar te kunnen zeggen: kijk eens, van de Jelies van tv. Leuk hè?
En ook dezelfde zwijmelaars die om het recept van Johan zijn bij mekaar geraapte groente met "gak" en veel chilisaus in een wok gegooide "paella" smeekten.
Als het van Jelies komt, is het allemaal geweldig, goed, prima en prachtig.
Zij zijn er niet van te overtuigen dat ook Jelies gewoon mensen zijn met fouten en gebreken en momenteel ook slinkse streken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Valt me op dat Sofie het altijd over goedkope tickets heeft: nu ook weer voor Merel naar Canada maar ook toen ze een keer voor een paar dagen naar Nederland overkwam. Alsof ze daarmee het vele vliegen wil goedpraten. In hetzelfde straatje als moederdag en dan dure slippers kopen. Waarom steeds alles wat krom is proberen recht te praten? Je doet dingen en staat er achter zonder je te verdedigen of je deelt gewoon wat minder op sm.
Alle reacties Link kopieren Quote
MinaBakgraag schreef:
14-05-2024 09:59
Hetzelfde volk als er meteen bovenop dook toen de olijfolie beschikbaar kwam. Alles om alleen maar te kunnen zeggen: kijk eens, van de Jelies van tv. Leuk hè?
En ook dezelfde zwijmelaars die om het recept van Johan zijn bij mekaar geraapte groente met "gak" en veel chilisaus in een wok gegooide "paella" smeekten.
Als het van Jelies komt, is het allemaal geweldig, goed, prima en prachtig.
Zij zijn er niet van te overtuigen dat ook Jelies gewoon mensen zijn met fouten en gebreken en momenteel ook slinkse streken.
Is sowieso een beetje wat je bij echtere BN'ers ook ziet. En ik zat net toevallig op het account van Monique (van Andre) te kijken en daar komen ook vragen binnen over de jurken en oorbellen die ze draagt, en hoe ze zonder organisatie een bepaald tripje naar Amerika heeft georganiseerd. Ik snap daar ook werkelijk niks van.
Alle reacties Link kopieren Quote
De jelies zijn naar een dolfijnenshow geweest. Ik vind dit echt not done! En zeker met zoveel bereik dit delen en alle fens vinden het ook maar prachtig :"-(
#doeslief
Alle reacties Link kopieren Quote
yellowpino schreef:
14-05-2024 11:21
Valt me op dat Sofie het altijd over goedkope tickets heeft: nu ook weer voor Merel naar Canada maar ook toen ze een keer voor een paar dagen naar Nederland overkwam. Alsof ze daarmee het vele vliegen wil goedpraten. In hetzelfde straatje als moederdag en dan dure slippers kopen. Waarom steeds alles wat krom is proberen recht te praten? Je doet dingen en staat er achter zonder je te verdedigen of je deelt gewoon wat minder op sm.
Is denk ik gierigheid, niet teveel ervoor willen betalen, daarom zitten ze of zaten ze als gezin altijd gespreid over het vliegtuig
Alle reacties Link kopieren Quote
miep schreef:
14-05-2024 12:26
Is denk ik gierigheid, niet teveel ervoor willen betalen, daarom zitten ze of zaten ze als gezin altijd gespreid over het vliegtuig
Als ze maar naast haar lievelingetjes Jan en junior kan zitten, de rest zal haar echt niet boeien waar ze zitten.

En ze doen niks anders dan zich altijd te verantwoorden over vanalles en nog wat.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren Quote
Loesiepoesie2 schreef:
14-05-2024 13:32
Als ze maar naast haar lievelingetjes Jan en junior kan zitten, de rest zal haar echt niet boeien waar ze zitten.

En ze doen niks anders dan zich altijd te verantwoorden over vanalles en nog wat.
Misschien ook van: Kijk ons eens prijsbewust bezig zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fairytale schreef:
14-05-2024 13:38
Misschien ook van: Kijk ons eens prijsbewust bezig zijn.
Ja, ja en de rest van hun geld over de balk gooien , wat ze ook zelf moeten weten.
Maar heeft Merel al zomervakantie?
Alle reacties Link kopieren Quote
Fairytale schreef:
14-05-2024 13:38
Misschien ook van: Kijk ons eens prijsbewust bezig zijn.
Ik zie haar steeds heel veel vertellen en daaromheen uitleg, en bijna excuses, over het hoe wat en waarom.
Voor een handvol vaste volgers waarvan er èèn elke dag begint met Sofie, en dan het verslag in principe herhaalt met: wat leuk dat gevolgd wordt door....herhaling verslag.
Ze kan ook zonder publiek haar leven lijden zonder kritiek van buitenaf, op wat dorpsbewoners na. En zonder forummers en nog erger: evt criminelen.
De Jelies hebben veel meer volgers. Maar A)waarom zou je je hele privéleven online gooien? En B)dat voor een handvol klikjes?
Aandacht? Denken dat je wereldberoemd bent? Of die paar euro toch willen binnenhalen? En op voorhand indekken voor kritische vragen of reacties. Terwijl je zo lekker rustig kunt leven met alle gemakken. Ze heeft volgens mij gewoon niemand om dagelijkse dingen mee te delen. Buiten Jan dan. Waarom wil je elke dag een roze to go beker laten zien? Als je reclame wilt maken om iets te verdienen, maak dan foto's van een high tea, zure matten taart of chocolade. En die hoeveelheid cocktails per week op foto. En dan "zien wij maar tien minuten van hun dag". Hoeveel cocktails zien wij dan niet?
En de temperatuur steeds delen. Zo kinderlijk. Het is best wel sneu eigenlijk.
Het positieve is dat ik als ik zo scroll veel minder foto's zie, dan eerst, van de kinderen. Misschien verklaart dat de temperatuur, eten, drinken foto's ook wel. Die kids zijn er klaar mee.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren Quote
miep schreef:
14-05-2024 14:06
Ja, ja en de rest van hun geld over de balk gooien , wat ze ook zelf moeten weten.
Maar heeft Merel al zomervakantie?
In Amerika hebben ze 2 tot 3 maanden zomervakantie.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
scottiewinkie schreef:
14-05-2024 14:31
Ik zie haar steeds heel veel vertellen en daaromheen uitleg, en bijna excuses, over het hoe wat en waarom.
Voor een handvol vaste volgers waarvan er èèn elke dag begint met Sofie, en dan het verslag in principe herhaalt met: wat leuk dat gevolgd wordt door....herhaling verslag.
Ze kan ook zonder publiek haar leven lijden zonder kritiek van buitenaf, op wat dorpsbewoners na. En zonder forummers en nog erger: evt criminelen.
De Jelies hebben veel meer volgers. Maar A)waarom zou je je hele privéleven online gooien? En B)dat voor een handvol klikjes?
Aandacht? Denken dat je wereldberoemd bent? Of die paar euro toch willen binnenhalen? En op voorhand indekken voor kritische vragen of reacties. Terwijl je zo lekker rustig kunt leven met alle gemakken. Ze heeft volgens mij gewoon niemand om dagelijkse dingen mee te delen. Buiten Jan dan. Waarom wil je elke dag een roze to go beker laten zien? Als je reclame wilt maken om iets te verdienen, maak dan foto's van een high tea, zure matten taart of chocolade. En die hoeveelheid cocktails per week op foto. En dan "zien wij maar tien minuten van hun dag". Hoeveel cocktails zien wij dan niet?
En de temperatuur steeds delen. Zo kinderlijk. Het is best wel sneu eigenlijk.
Het positieve is dat ik als ik zo scroll veel minder foto's zie, dan eerst, van de kinderen. Misschien verklaart dat de temperatuur, eten, drinken foto's ook wel. Die kids zijn er klaar mee.
Oh ja Helma :facepalm:

En Sofie lijdt niet hoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Johni zit momenteel in de "uitkleedfase en loopt het liefst de hele dag op haar onderbroek". Lijkt me fijner als ze op haar voeten loopt.
Maar natuurlijk wel een paar foto's van dat bijna blote kind posten. Ze leren het ook nooit.
En veel foto's van de grote snoepjes die ze hebben meegebracht voor de kinderen. Niet te veel want het was anders niet te betalen. Dan denk ik: neem dan wat anders mee, waar ze wat aan hebben.
Volgende week komt er een horde vriendinnen van Janneke, en daarna de moeder van Janneke met nog wat familie.
Ik ben benieuwd of ze haar nog aanspreken op haar "nieuwe lifestijl" en alles wat er omheen hangt. Of zouden ze er ook intuinen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Dan promoot je gezond eten en leven en stop je je kinderen vol met mega groot snoepgoed. Denk niet dat ze Janneke aanspreken op haar lifestijl. De Jelies zullen het geld wat daarmee binnen komt hard nodig hebben denk ik. Die overwaarde van hun huis in Tollebeek is ook niet oneindig en zal ook een keer op zijn. En misschien doen de vriendinnen en familie zelf wel mee met het pillendieet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom noemt Sofie de cijfers van Noud??? Dat zet je toch niet op sm?
Als ik Noud was, zou ik afstand van mijn ouders doen. Omdat ze zelfs dit niet privé kunnen houden. >:-(
Alle reacties Link kopieren Quote
Idd, roze flapuit.
Opmerkelijk dat de voldoendes niet in cijfers worden vermeld maar wel de onvoldoendes.
Alle reacties Link kopieren Quote
En dan komt je kind terug van schoolreisje en waar ben je dan als ouder(s)? Madelief is na schoolreis met klasgenoot meegegaan en blijft daar ook eten. Sta je niet te wachten als ze terug komen van schoolreisje om direct hun verhalen te horen? Of is dat heel erg iets van vroeger?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee joh. Hier staan bijna alle ouders op de bus te wachten.
Alle reacties Link kopieren Quote
MinaBakgraag schreef:
14-05-2024 21:19
Waarom noemt Sofie de cijfers van Noud??? Dat zet je toch niet op sm?
Als ik Noud was, zou ik afstand van mijn ouders doen. Omdat ze zelfs dit niet privé kunnen houden. >:-(
Omdat Sofie altijd eerlijk wil zijn over dingen, ik heb daar ook een mening over. Maar Sofie is Sofie he.
Alle reacties Link kopieren Quote
yellowpino schreef:
15-05-2024 06:54
En dan komt je kind terug van schoolreisje en waar ben je dan als ouder(s)? Madelief is na schoolreis met klasgenoot meegegaan en blijft daar ook eten. Sta je niet te wachten als ze terug komen van schoolreisje om direct hun verhalen te horen? Of is dat heel erg iets van vroeger?
Zeker niet; kind werd altijd meteen opgehaald na schoolreisje want helemaal gaar en wel een hoop te vertellen natuurlijk!
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren Quote
miep schreef:
15-05-2024 07:05
Omdat Sofie altijd eerlijk wil zijn over dingen, ik heb daar ook een mening over. Maar Sofie is Sofie he.
Ja als het over haar kinderen gaat is ze zogenaamd eerlijk. Maar o wee als het haarzelf betreft.
Laatst in de vlog werd ook één van de meiden afgebrand vanwege de schoolprestaties. Als ze die dan zo belangrijk vindt, zou ze als pseudo juf misschien ook eens wat meer thuis aandacht aan hun begeleiding in huiswerk enz kunnen geven? En wat belangstelling tonen, zonder die eeuwige vlogcamera in d'r handen?
Alle reacties Link kopieren Quote
yellowpino schreef:
15-05-2024 06:54
En dan komt je kind terug van schoolreisje en waar ben je dan als ouder(s)? Madelief is na schoolreis met klasgenoot meegegaan en blijft daar ook eten. Sta je niet te wachten als ze terug komen van schoolreisje om direct hun verhalen te horen? Of is dat heel erg iets van vroeger?
Dat is daar alleen interessant bij de oudste en jongste. Of als Jan meegaat.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren Quote
yellowpino schreef:
14-05-2024 19:57
Dan promoot je gezond eten en leven en stop je je kinderen vol met mega groot snoepgoed.
Ze snappen het echt niet. Maar degene die in dat dieet verhaal meegaan kijken alleen naar Janneke en haar foto's.
Sowieso dat snoepen en suiker drankjes daar, is wel heel aanwezig. Dat is toch niet meer van deze tijd? Dat jongste meisje ook steeds met een lolly en frisdrank. Hoe oud is ze?
Waarom zou je dat aanleren, als je weet hoe slecht, oh nee..
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren Quote
Byrma schreef:
15-05-2024 09:34
Ze snappen het echt niet. Maar degene die in dat dieet verhaal meegaan kijken alleen naar Janneke en haar foto's.
Sowieso dat snoepen en suiker drankjes daar, is wel heel aanwezig. Dat is toch niet meer van deze tijd? Dat jongste meisje ook steeds met een lolly en frisdrank. Hoe oud is ze?
Waarom zou je dat aanleren, als je weet hoe slecht, oh nee..
Kan me nog herinneren dat de kinderen elke keer in Nederland bij de tandarts gaatjes hadden. Ik heb nog niet gezien dat ze in Spanje naar de tandarts zijn geweest.
Alle reacties Link kopieren Quote
Byrma schreef:
15-05-2024 09:34
Ze snappen het echt niet. Maar degene die in dat dieet verhaal meegaan kijken alleen naar Janneke en haar foto's.
Sowieso dat snoepen en suiker drankjes daar, is wel heel aanwezig. Dat is toch niet meer van deze tijd? Dat jongste meisje ook steeds met een lolly en frisdrank. Hoe oud is ze?
Waarom zou je dat aanleren, als je weet hoe slecht, oh nee..
Die jongste is eind volgende maand 3 jaar, maar staat vanaf 9 maanden al op foto's met een lolly in haar mond. En Janneke maar kwelen: dat vindt ze toch zo lekker! Kijk haar genieten, die lekkere!
Maar zodra je daar op reageerde, ook op het snoepgedrag van de rest, kreeg je de fanbrigade over je heen want "waar bemoei je je mee?" , "een snoepje op zijn tijd moet kunnen" "Janneke heeft 9 kinderen en weet heus wel wat ze doet" enz enz enz.
Dat de tandarts een dagtaak heeft om al die slechte gebitjes in goede staat te krijgen, doet blijkbaar niet ter zake.
Ik heb idd in Spanje ook nog geen berichtgeving gezien dat ze daar naar een tandarts zijn geweest. In Nederland binnenkort misschien? Maar hier zijn ze niet meer verzekerd, dus dat zou niet te betalen zijn.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven