Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol: Topic ook voor buiten de tv seizoenen

07-04-2024 18:16 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maar even een nieuw topic aangemaakt. Hier mag alles besproken worden, over de serie maar ook over wat de gezinnen op de sociale media delen.

Hou het wel netjes.

Mocht RQ reageren hier, AUB negeren, geen reacties geven zodat we dit topic open kunnen houden.

aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.

Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
naadje79 wijzigde dit bericht op 11-04-2024 20:33
62.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Djessy schreef:
16-05-2024 09:59
Composiet.
Nee geen composiet, daarvan worden geen kronen gemaakt. Das gewoon een vulling.
Alle reacties Link kopieren
Als je wilt lachen moet je even naar de fb pagina van q gaan en dan met name de outfit van rq :popcorn:
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Bamboetafeltje schreef:
16-05-2024 11:44
Nee geen composiet, daarvan worden geen kronen gemaakt. Das gewoon een vulling.
Het zijn toch ook vullingen?
...
Alle reacties Link kopieren
Loesiepoesie2 schreef:
16-05-2024 13:47
Als je wilt lachen moet je even naar de fb pagina van q gaan en dan met name de outfit van rq :popcorn:
ik denk verwijderd? Want ik zie niks nieuws daar?
Alle reacties Link kopieren
Djessy schreef:
16-05-2024 14:29
Het zijn toch ook vullingen?
Ik dacht kronen.
Alle reacties Link kopieren
myname1 schreef:
16-05-2024 15:17
ik denk verwijderd? Want ik zie niks nieuws daar?
Foto's van 3 dagen geleden.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Loesiepoesie2 schreef:
16-05-2024 16:15
Foto's van 3 dagen geleden.
Als ik omschrijf wat ik zie, krijg ik een permaban wegens bashen :rofl:
Dus ik zeg niks :cheer:
Alle reacties Link kopieren
LisaMarie schreef:
15-05-2024 22:08
Ohhh sophie werkt zooo hard en heeft het zooo druk. In de vvv weer heel de middag en avond in Domburg. Junior is er ook bij, die valt natuurlijk in slaap in de auto om 22 uur. Met een kind van 6 op een door de weekse schooldag zoo laat nog onderweg, niet normaal. Maar ja, Jan heeft behoefte aan een hele etagere met vis, dus het kind past zich maar aan....dit stel hé echt hé.

En niemand mag zijn hond vrij op het strand laten lopen in dat gebied. Maar ja WIJ ZIJN DE NAGELKERKJES dus wij mogen dat! King en Queen gedrag noemen wij dat....

Ik snap Rifke steeds beter, afstand nemen van die familie.

Jan moest ook even vloggen dat hij een sneetje in zijn duim had. Zoo zielig zoo pijnlijk. Dat wordt morgen werken met handschoentjes, maar de nk'jes kennende hebben ze ook daar schijt aan
Die video was de woensdag opgenomen, de avond voor hemelvaart.
Daarom was Junior ook mee want lang weekend erna.
VV 16-5-2024 was opgenomen op hemelvaartsdag.
Alle reacties Link kopieren
Sofie had weer een uitje vandaag. "Op uitnodiging" naar waar een nieuwe Porsche "onthult" werd.
Ja want je zal eens een dagje gewoon thuis zijn. Het huishouden doen en zo. Maar ja, een uitnodiging kun je natuurlijk niet afslaan. En zo krijg je nog eens wat lekkers te eten, ter variatie op de dagelijkse kost.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig , een verslag van Janneke , met zo bizar veel taalfouten dat ik oprecht wil weten hoe het met de Spaanse taal gaat
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn de kinderen Jelis toch vaak ziek.
Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.
Alle reacties Link kopieren
Selene schreef:
18-05-2024 01:21
Wat zijn de kinderen Jelis toch vaak ziek.
Dat komt van al dat gezonde eten. En als je dan een héél enkele keer iets ongezonds tussendoor krijgt, dan reageren ze daar meteen op door ziek te worden :lol:
Alle reacties Link kopieren
Hoezo neemt Rifke afstand van de familie?
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
18-05-2024 09:16
Hoezo neemt Rifke afstand van de familie?
Waar lees/hoor je dat?
Fox off!
Alle reacties Link kopieren
MinaBakgraag schreef:
18-05-2024 07:00
Dat komt van al dat gezonde eten. En als je dan een héél enkele keer iets ongezonds tussendoor krijgt, dan reageren ze daar meteen op door ziek te worden :lol:
Waarom geven ze die kinderen niet wat van die life plus pillen.
Life plus zegt immers dat men niet meer genoeg voedingstoffen uit groente en fruit kan halen. Ik neem aan dat janneke daar 100% achter staat.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je langs willen gaan bij de dealer van je auto? Auto is al gekocht, ik zou mn tijd wel beter kunnen besteden.
Alle reacties Link kopieren
Misschien korting gekregen van deze nieuwe goede vriend?
Of het is gewoon merk kicken, as usual.


Ik heb een minuut of 2 vlog gezien. Junior kreeg iets opgestuurd,wat weet ik niet, want toen heb ik hem uitgezet.
Maar hij had de camera vast. Hij moest zichzelf even filmen van zijn empathische ouders. Hij wilde niet.
Dan krijg je dat kadootje ook niet, dan pakken wij dat uit!
Van die omgekeerde maniertjes, hebben die ouders vaker gehad. En dan weet ik alleen wat ik gehoord heb. Want ze zetten maar 8 minuten per dag, van hun hebben en houden online.
Als je je kamer niet opruimt, komt de was ook niet schoon in de kast, of zo, dat is toch iets anders dan min of meer eisen, dat je kind op internet moet met zijn snoet.
Het kind zei nee, hij wilde niet!
Wat is er nou moeilijk aan?
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Janneke speelt haar filmpje versneld af want anders “duurd” het te lang en ze wil laten zien hoe “vrezelijk” mooi ze wonen. Ik vind het er maar dor en droog uitzien, hopelijk nooit een natuurbrand daar!
Anderen vinden wat van mij, ikzelf ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook gezien.
Ik heb ook niks met hitte en droogte en dorheid. Geef mij maar veel groen en bossen.
Maar goed; ieder wat wils natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mijn buurvrouw had de foto van half naakte Johni gerapporteerd, kreeg later melding dat de foto inderdaad in strijd is met de regels en is verwijderd. :-D
Alle reacties Link kopieren
Naadje79 schreef:
18-05-2024 21:22
Een vriendin van mijn buurvrouw had de foto van half naakte Johni gerapporteerd, kreeg later melding dat de foto inderdaad in strijd is met de regels en is verwijderd. :-D
Mooi zo!
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
18-05-2024 16:37
Misschien korting gekregen van deze nieuwe goede vriend?
Of het is gewoon merk kicken, as usual.


Ik heb een minuut of 2 vlog gezien. Junior kreeg iets opgestuurd,wat weet ik niet, want toen heb ik hem uitgezet.
Maar hij had de camera vast. Hij moest zichzelf even filmen van zijn empathische ouders. Hij wilde niet.
Dan krijg je dat kadootje ook niet, dan pakken wij dat uit!
Van die omgekeerde maniertjes, hebben die ouders vaker gehad. En dan weet ik alleen wat ik gehoord heb. Want ze zetten maar 8 minuten per dag, van hun hebben en houden online.
Als je je kamer niet opruimt, komt de was ook niet schoon in de kast, of zo, dat is toch iets anders dan min of meer eisen, dat je kind op internet moet met zijn snoet.
Het kind zei nee, hij wilde niet!
Wat is er nou moeilijk aan?
Triest dat ze hun kind gebruiken voor een samenwerking? Is dat nou echt nodig? Of kan madam anders haar porch niet financieren?
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
18-05-2024 09:16
Hoezo neemt Rifke afstand van de familie?
waar zie je dat staan
Alle reacties Link kopieren
Loesiepoesie2 schreef:
18-05-2024 21:38
Triest dat ze hun kind gebruiken voor een samenwerking? Is dat nou echt nodig? Of kan madam anders haar porch niet financieren?
"Als een kind geen zin heeft, hoeft het van ons die dag niet in de vlog"
Nou, het tegendeel heb ik al een paar keer zien gebeuren. Noud die op de wc zat, Stan die volgens Jan heel "flauw was" en niet meeging een ander resort op, dan waar zij geboekt hadden. Stan is verstandig.
Het ergste was Junior die echt in paniek schoot. Hij had een huilbui, dat hebben kleuters wel eens. En dat werd dan ook gefilmd, dat zag hij en hij gilde echt paniekerig dat ze hem niet mochten filmen. Ik denk echt dat hij op school wordt aangesproken. De paniek in die ogen toen. :|
Dat je dat als ouders niet inziet of er geen fluit om geeft.
Ik hoop gewoon dat die kids hun ouders eens filmen. Al weet ik niet of ze dan nog erger zijn, dan wat wij nu zien.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
miep schreef:
18-05-2024 22:32
waar zie je dat staan
Degene die dat schreef (Lisa-Marie) kent de NK's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven