Een huis vol

vrijdag 18 december 2015 om 16:48
Ik krijg de indruk dat Samantha weer zwanger is, ze is zo extreem dik geworden, terwijl ze vorig jaar flink was afgevallen voor de bruiloft, ik heb ook het idee dat ze haar buik een beetje verbergt achter jassen en wanneer ze zit dan zie je dat haarbuik helemaal bij haar maag begint, dat is wel erg hoog, ze wil graag een 14e dus het zou zomaar kunnen. Ik begrijp ergens wel waarom ze zo bazig en doordrammend is, het allereerste seizoen bladderde het behang van de muren bij de Baumgard, en de keukenkastjes hingen scheef, nu 3 seizoenen (of meer) later, hebben ze hun huis duidelijk opgeknapt, ze zijn met zn allen naar Suriname geweest, ze hebben hun huwelijk nogmaals over kunnen doen, je merkt dus dus dat alles waar ze ooit van gedroomd hebben nu werkelijkheid word dankzij hun deelname aan dit programma , ik snap best dat Samantha zo snel mogelijk alles eruit wil halen wat erin zit, want dit zou wel eens hun laatste seizoen kunnen zijn.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

vrijdag 18 december 2015 om 18:14
Met een vierling zou ik zoveel mogelijk online shoppen. Nu nam ik mijn dochter nooit mee als ik kleding ging kopen in de stad. Zo'n toestand. En dat vond ik al met 1 kind
Ik heb de aflevering van gisteravond teruggekeken. Ik vond het een leuke aflevering. Ik vind het echt leuk om de fam B. te zien. Het Foodfestival had Samantha goed voorbereid en de kinderen goed uitgevoerd. En ik had echt te doen met Eugene, voor de 2e keer gezakt voor de theorie voor de bus. Het is ook echt een pittig examen.
Ik vind die oudere kinderen van de Familie A echt schatjes.
Ik heb de aflevering van gisteravond teruggekeken. Ik vond het een leuke aflevering. Ik vind het echt leuk om de fam B. te zien. Het Foodfestival had Samantha goed voorbereid en de kinderen goed uitgevoerd. En ik had echt te doen met Eugene, voor de 2e keer gezakt voor de theorie voor de bus. Het is ook echt een pittig examen.
Ik vind die oudere kinderen van de Familie A echt schatjes.

vrijdag 18 december 2015 om 19:11
vrijdag 18 december 2015 om 19:28
quote:Miskotto schreef op 18 december 2015 @ 16:48:
Ik krijg de indruk dat Samantha weer zwanger is, ze is zo extreem dik geworden, terwijl ze vorig jaar flink was afgevallen voor de bruiloft, ik heb ook het idee dat ze haar buik een beetje verbergt achter jassen en wanneer ze zit dan zie je dat haarbuik helemaal bij haar maag begint, dat is wel erg hoog, ze wil graag een 14e dus het zou zomaar kunnen. Ik begrijp ergens wel waarom ze zo bazig en doordrammend is, het allereerste seizoen bladderde het behang van de muren bij de Baumgard, en de keukenkastjes hingen scheef, nu 3 seizoenen (of meer) later, hebben ze hun huis duidelijk opgeknapt, ze zijn met zn allen naar Suriname geweest, ze hebben hun huwelijk nogmaals over kunnen doen, je merkt dus dus dat alles waar ze ooit van gedroomd hebben nu werkelijkheid word dankzij hun deelname aan dit programma , ik snap best dat Samantha zo snel mogelijk alles eruit wil halen wat erin zit, want dit zou wel eens hun laatste seizoen kunnen zijn.Ik hoop het wél .
Ik krijg de indruk dat Samantha weer zwanger is, ze is zo extreem dik geworden, terwijl ze vorig jaar flink was afgevallen voor de bruiloft, ik heb ook het idee dat ze haar buik een beetje verbergt achter jassen en wanneer ze zit dan zie je dat haarbuik helemaal bij haar maag begint, dat is wel erg hoog, ze wil graag een 14e dus het zou zomaar kunnen. Ik begrijp ergens wel waarom ze zo bazig en doordrammend is, het allereerste seizoen bladderde het behang van de muren bij de Baumgard, en de keukenkastjes hingen scheef, nu 3 seizoenen (of meer) later, hebben ze hun huis duidelijk opgeknapt, ze zijn met zn allen naar Suriname geweest, ze hebben hun huwelijk nogmaals over kunnen doen, je merkt dus dus dat alles waar ze ooit van gedroomd hebben nu werkelijkheid word dankzij hun deelname aan dit programma , ik snap best dat Samantha zo snel mogelijk alles eruit wil halen wat erin zit, want dit zou wel eens hun laatste seizoen kunnen zijn.Ik hoop het wél .
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 18 december 2015 om 19:33
quote:hgjb266 schreef op 18 december 2015 @ 17:58:
[...]
Nou inderdaad, moeder heeft in ieder geval een heel vreemd gebit.En een vreselijke domme giegel na elke zin.
[...]
Nou inderdaad, moeder heeft in ieder geval een heel vreemd gebit.En een vreselijke domme giegel na elke zin.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 18 december 2015 om 19:36
quote:gismo72 schreef op 18 december 2015 @ 19:25:
Misschien een vrije dag omdat de kinderen jarig zijn?Hij is overal bij aanwezig, is niet echt een realistische kijk naar het reilen en zeilen.
Misschien een vrije dag omdat de kinderen jarig zijn?Hij is overal bij aanwezig, is niet echt een realistische kijk naar het reilen en zeilen.

vrijdag 18 december 2015 om 19:37
quote:Eindeloos schreef op 18 december 2015 @ 19:36:
[...]
Hij is overal bij aanwezig, is niet echt een realistische kijk naar het reilen en zeilen.Nee, ben ik met je eens hoor. Wordt ook een beetje flauw van het zoetsappige gekweel. Hoe gaat het op een dag dat ze aan het werk zijn en het spitsuur 's ochtens is bijvoorbeeld.
[...]
Hij is overal bij aanwezig, is niet echt een realistische kijk naar het reilen en zeilen.Nee, ben ik met je eens hoor. Wordt ook een beetje flauw van het zoetsappige gekweel. Hoe gaat het op een dag dat ze aan het werk zijn en het spitsuur 's ochtens is bijvoorbeeld.
vrijdag 18 december 2015 om 19:41
quote:gismo72 schreef op 18 december 2015 @ 19:37:
[...]
Nee, ben ik met je eens hoor. Wordt ook een beetje flauw van het zoetsappige gekweel. Hoe gaat het op een dag dat ze aan het werk zijn en het spitsuur 's ochtens is bijvoorbeeld.Precies Gismo dit Disney gedoe zit ik niet op te wachten
[...]
Nee, ben ik met je eens hoor. Wordt ook een beetje flauw van het zoetsappige gekweel. Hoe gaat het op een dag dat ze aan het werk zijn en het spitsuur 's ochtens is bijvoorbeeld.Precies Gismo dit Disney gedoe zit ik niet op te wachten
vrijdag 18 december 2015 om 19:56
quote:Eindeloos schreef op 18 december 2015 @ 19:36:
[...]
Hij is overal bij aanwezig, is niet echt een realistische kijk naar het reilen en zeilen.
Er is een jaar gefilmd en uiteraard lang niet alles. Waarschijnlijk zelfs alleen op dagen dat er iets anders dan anders was. En dat vader daarvoor een dag vrij had genomen, zoals op de verjaardag.
Een realistische kijk is denk ik ook niet de insteek van het programma.
[...]
Hij is overal bij aanwezig, is niet echt een realistische kijk naar het reilen en zeilen.
Er is een jaar gefilmd en uiteraard lang niet alles. Waarschijnlijk zelfs alleen op dagen dat er iets anders dan anders was. En dat vader daarvoor een dag vrij had genomen, zoals op de verjaardag.
Een realistische kijk is denk ik ook niet de insteek van het programma.

vrijdag 18 december 2015 om 21:04
vrijdag 18 december 2015 om 22:06
Het grote verschil van de 2 gezinnen:
Bij familie A. draait alles om de kinderen.
Bij familie B. draait alles om de ouders. (net als bij de vorige seizoenen)
En ondanks die ego-moeder zien de kinderen er gelukkig uit.
Maar ja, het is tv he en dan gaan ze echt niet voor de kijkers de vuile was buiten hangen.
Bij familie A. heeft de moeder een apart hinnikje soms door haar praten heen. Best irritant.
Maar verder erg leuk om te zien de 2 "grote" zussen met de vierling.
Wat een schatjes alle 6.
Bij familie A. draait alles om de kinderen.
Bij familie B. draait alles om de ouders. (net als bij de vorige seizoenen)
En ondanks die ego-moeder zien de kinderen er gelukkig uit.
Maar ja, het is tv he en dan gaan ze echt niet voor de kijkers de vuile was buiten hangen.
Bij familie A. heeft de moeder een apart hinnikje soms door haar praten heen. Best irritant.
Maar verder erg leuk om te zien de 2 "grote" zussen met de vierling.
Wat een schatjes alle 6.