Entertainment alle pijlers

Een huis vol

15-12-2014 18:52 3003 berichten
Vanavond op NPO 1 om 19:25 uur, begint weer een nieuwe reeks van "een huis vol".
Het is toch voor de show lijkt mij dat ze kleding gaan kopen in de winkel.

Ik zou met een vierling echt zeker weten online kopen. Tenminste wat kan he.

Mijn man vindt shoppen ook leuk. Gezellig een dagje met de kids.
Alle reacties Link kopieren
Dat is het inderdaad voor de show, zal geen wekelijkse kost zijn.

Fam adema hebben beiden nooit een beugel gehad
Ik krijg de indruk dat Samantha weer zwanger is, ze is zo extreem dik geworden, terwijl ze vorig jaar flink was afgevallen voor de bruiloft, ik heb ook het idee dat ze haar buik een beetje verbergt achter jassen en wanneer ze zit dan zie je dat haarbuik helemaal bij haar maag begint, dat is wel erg hoog, ze wil graag een 14e dus het zou zomaar kunnen. Ik begrijp ergens wel waarom ze zo bazig en doordrammend is, het allereerste seizoen bladderde het behang van de muren bij de Baumgard, en de keukenkastjes hingen scheef, nu 3 seizoenen (of meer) later, hebben ze hun huis duidelijk opgeknapt, ze zijn met zn allen naar Suriname geweest, ze hebben hun huwelijk nogmaals over kunnen doen, je merkt dus dus dat alles waar ze ooit van gedroomd hebben nu werkelijkheid word dankzij hun deelname aan dit programma , ik snap best dat Samantha zo snel mogelijk alles eruit wil halen wat erin zit, want dit zou wel eens hun laatste seizoen kunnen zijn.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
quote:Liene85 schreef op 18 december 2015 @ 15:42:

Dat is het inderdaad voor de show, zal geen wekelijkse kost zijn.

Fam adema hebben beiden nooit een beugel gehad Nou inderdaad, moeder heeft in ieder geval een heel vreemd gebit.
Met een vierling zou ik zoveel mogelijk online shoppen. Nu nam ik mijn dochter nooit mee als ik kleding ging kopen in de stad. Zo'n toestand. En dat vond ik al met 1 kind

Ik heb de aflevering van gisteravond teruggekeken. Ik vond het een leuke aflevering. Ik vind het echt leuk om de fam B. te zien. Het Foodfestival had Samantha goed voorbereid en de kinderen goed uitgevoerd. En ik had echt te doen met Eugene, voor de 2e keer gezakt voor de theorie voor de bus. Het is ook echt een pittig examen.

Ik vind die oudere kinderen van de Familie A echt schatjes.
En Samantha moet inderdaad niet in de hoogte gaan zingen. Ze zingt prima, beter dan een gemiddelde Nederlander denk ik. Maar dat hoge haalt ze net niet.
quote:HelgaV schreef op 18 december 2015 @ 18:14:

Met een vierling zou ik zoveel mogelijk online shoppen. Nu nam ik mijn dochter nooit mee als ik kleding ging kopen in de stad. Zo'n toestand. En dat vond ik al met 1 kind

wel leuk voor de camera he, en zal vast betaald worden voor ze.
Heeft die vader Adema geen baan ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Misschien een vrije dag omdat de kinderen jarig zijn?
quote:Miskotto schreef op 18 december 2015 @ 16:48:

Ik krijg de indruk dat Samantha weer zwanger is, ze is zo extreem dik geworden, terwijl ze vorig jaar flink was afgevallen voor de bruiloft, ik heb ook het idee dat ze haar buik een beetje verbergt achter jassen en wanneer ze zit dan zie je dat haarbuik helemaal bij haar maag begint, dat is wel erg hoog, ze wil graag een 14e dus het zou zomaar kunnen. Ik begrijp ergens wel waarom ze zo bazig en doordrammend is, het allereerste seizoen bladderde het behang van de muren bij de Baumgard, en de keukenkastjes hingen scheef, nu 3 seizoenen (of meer) later, hebben ze hun huis duidelijk opgeknapt, ze zijn met zn allen naar Suriname geweest, ze hebben hun huwelijk nogmaals over kunnen doen, je merkt dus dus dat alles waar ze ooit van gedroomd hebben nu werkelijkheid word dankzij hun deelname aan dit programma , ik snap best dat Samantha zo snel mogelijk alles eruit wil halen wat erin zit, want dit zou wel eens hun laatste seizoen kunnen zijn.Ik hoop het wél .
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik denk ook dat samantha zwanger is.
Oh jee, zo'n plakkerige fotoshoot.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:hgjb266 schreef op 18 december 2015 @ 17:58:

[...]

Nou inderdaad, moeder heeft in ieder geval een heel vreemd gebit.En een vreselijke domme giegel na elke zin.
Ah, bij nader inzien zijn de foto's heel lief.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:gismo72 schreef op 18 december 2015 @ 19:25:

Misschien een vrije dag omdat de kinderen jarig zijn?Hij is overal bij aanwezig, is niet echt een realistische kijk naar het reilen en zeilen.
quote:Eindeloos schreef op 18 december 2015 @ 19:36:

[...]

Hij is overal bij aanwezig, is niet echt een realistische kijk naar het reilen en zeilen.Nee, ben ik met je eens hoor. Wordt ook een beetje flauw van het zoetsappige gekweel. Hoe gaat het op een dag dat ze aan het werk zijn en het spitsuur 's ochtens is bijvoorbeeld.
Ahh... Dat oudere zusje ❤️
quote:gismo72 schreef op 18 december 2015 @ 19:37:

[...]

Nee, ben ik met je eens hoor. Wordt ook een beetje flauw van het zoetsappige gekweel. Hoe gaat het op een dag dat ze aan het werk zijn en het spitsuur 's ochtens is bijvoorbeeld.Precies Gismo dit Disney gedoe zit ik niet op te wachten
Een echt NCRV programma!
leef, geniet en eet!
Nou tot volgend jaar maar weer
quote:Eindeloos schreef op 18 december 2015 @ 19:36:

[...]

Hij is overal bij aanwezig, is niet echt een realistische kijk naar het reilen en zeilen.

Er is een jaar gefilmd en uiteraard lang niet alles. Waarschijnlijk zelfs alleen op dagen dat er iets anders dan anders was. En dat vader daarvoor een dag vrij had genomen, zoals op de verjaardag.

Een realistische kijk is denk ik ook niet de insteek van het programma.
Wat een afknapper zeg die eugene zo verkleed als vrouw, nu pas viel het mij op hoe bazig Samantha kan zijn.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Ik vind Samantha echt vreselijk. Een bazige, egoïstische bitch die hoopt beroemd te worden door een hele roedel kinderen uit te poepen. Echt nul komma nul talent en echt geen lieve moeder.
quote:Eindeloos schreef op 18 december 2015 @ 19:24:

Heeft die vader Adema geen baan ?

Misschien blijft hij wel thuis en is moeder kostwinner?

Misschien werkt hij onregelmatig? Of deeltijd?

En waarom vraag je je dat bij moeder niet af?
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Het grote verschil van de 2 gezinnen:

Bij familie A. draait alles om de kinderen.

Bij familie B. draait alles om de ouders. (net als bij de vorige seizoenen)

En ondanks die ego-moeder zien de kinderen er gelukkig uit.

Maar ja, het is tv he en dan gaan ze echt niet voor de kijkers de vuile was buiten hangen.

Bij familie A. heeft de moeder een apart hinnikje soms door haar praten heen. Best irritant.

Maar verder erg leuk om te zien de 2 "grote" zussen met de vierling.

Wat een schatjes alle 6.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven