Entertainment alle pijlers

Eurovisie Songfestival 2019

08-11-2018 14:25 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals iedereen weet wordt het Eurovisie Songfestival volgend jaar gehouden in Tel Aviv in Israël. Wie zou voor Nederland de ideale kandidaat zijn? Oftewel; wie zien jullie het liefst gaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik schrok ook van Portugal. Wat afgrijselijk om te zien en om te horen.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
08-03-2019 14:37
Waarom staat Rusland trouwens op 1 als het liedje nog niet bekend is?
Omdat iemand mee doet die al eerder meedeed en toen werd hij derde. De verwachtingen zijn hoog.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
08-03-2019 15:23
Omdat iemand mee doet die al eerder meedeed en toen werd hij derde. De verwachtingen zijn hoog.
Ahh oke, toch zegt dat niet veel. Het liedje is relevanter dan de artiest.
vivapimpelmees schreef:
08-03-2019 14:40
Ik schrok ook van Portugal. Wat afgrijselijk om te zien en om te horen.
Het klinkt als 2 nummers door elkaar heen. Ik krijg er echt een verward en naar gevoel van, alsof iets niet klopt. En dan het optreden Jezus dat is helemaal een verhaal apart.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een prachtig nummer! Luister er steeds naar en vind het erg mooi.
Alle reacties Link kopieren
zusanne1968 schreef:
08-03-2019 18:19
Ik vind het een prachtig nummer! Luister er steeds naar en vind het erg mooi.
Ik ook! Al bij de eerste keer luisteren dacht ik: "wow, dit zou zomaar eens een kanshebber kunnen zijn"

Stel dat Nederland nou ooit weer eens wint, waar zou het festival dan gehouden worden: Ahoy Rotterdam?
Eerste wat ik dacht: One Republic met all the right moves..daar heeft het veel van weg. Desalniettemin een niet-doorsnee nunmer en dat ligt vaak lekker. Top tien gaan we zeker halen! Wellicht weer de 2de plek. Maar winnen? Could be!
Ik vind het een mooi, dromerig nummer, maar de life-uitvoering (nu bij DWDD) wel wat minder dan de clip.
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
08-03-2019 19:03
Ik ook! Al bij de eerste keer luisteren dacht ik: "wow, dit zou zomaar eens een kanshebber kunnen zijn"

Stel dat Nederland nou ooit weer eens wint, waar zou het festival dan gehouden worden: Ahoy Rotterdam?
Ik denk eerder Ziggo.
Het gaat toch meestal naar de hoofdstad van het land?
Ja nu niet, omdat Jerusalem wat lastig was.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Zweden heeft het festival wel eens in Malmö gehouden een aantal jaren terug. Amsterdam Arena heeft te slechte akoestiek en wordt daarnaast tussendoor veel gebruikt door Ajax, dus dat valt af. Ziggo dome zou kunnen, maar wellicht te klein voor een dergelijk evenement. Daarom zou ik Ahoy Rotterdam denken. Dus wie weet volgend jaar ;-)

De versie in DWDD vandaag was akoestisch. en Duncan heeft al aangegeven deze versie niet op het festival te gaan doen.

Offtopic: was leuk in DWDD. Ik vond de combi Joling en Marc Marie aan tafel hilarisch. "Hoeveelste stonden jullie bij de bookmakers Gerard?" "Ik was daar niet bij".
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
08-03-2019 21:44
Ziggo dome zou kunnen, maar wellicht te klein voor een dergelijk evenement. Daarom zou ik Ahoy Rotterdam denken. Dus wie weet volgend jaar ;-)
In Ziggo kunnen 17000 mensen, in Ahoy 15000....
Ik vind het een mooi nummer.
Ik vond het meteen (de clipversie) een geweldig nummer!
Alle reacties Link kopieren
Bij de bookmakers staat het nummer inmiddels al op plaats 1.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
jennie77 schreef:
09-03-2019 19:39
Bij de bookmakers staat het nummer inmiddels al op plaats 1.
Ik las het ja. Moet toch ook extra spanning met zich meebrengen lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Amsterdam2020 😊🇳🇱
Hij staat nu op nummer 1 bij de bookies maar sommige landen moeten hun nummer nog uitbrengen. Er kan in die 2 maanden nog van alles veranderen.
Maar toch..dat is heeel hoopgevend! Alle reden om dit jaar zeker te kijken!
We gaan gewoon speciaal een ESF hal/stadion bouwen :cheer2:
mick87 schreef:
08-03-2019 21:44
Zweden heeft het festival wel eens in Malmö gehouden een aantal jaren terug. Amsterdam Arena heeft te slechte akoestiek en wordt daarnaast tussendoor veel gebruikt door Ajax, dus dat valt af. Ziggo dome zou kunnen, maar wellicht te klein voor een dergelijk evenement. Daarom zou ik Ahoy Rotterdam denken. Dus wie weet volgend jaar ;-)

De versie in DWDD vandaag was akoestisch. en Duncan heeft al aangegeven deze versie niet op het festival te gaan doen.

Offtopic: was leuk in DWDD. Ik vond de combi Joling en Marc Marie aan tafel hilarisch. "Hoeveelste stonden jullie bij de bookmakers Gerard?" "Ik was daar niet bij".

Ik heb voorgaande venues even opgezocht, varieert van 11.000 tot 20.000, dus Ziggo kan prima qua locatie.
Alle reacties Link kopieren
De reacties op Youtube zijn ook lovend, heel veel mensen uit diverse landen reageren met 12 punten voor Nederland.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
10-03-2019 10:47
We gaan gewoon speciaal een ESF hal/stadion bouwen :cheer2:
We gaan gewoon samen naar de finale dan Star! :cheer:
live verslag doen vanuit de zaal haha
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
10-03-2019 17:31
We gaan gewoon samen naar de finale dan Star! :cheer:
live verslag doen vanuit de zaal haha

O dikke vette zeker echt wel :proud:
Alle reacties Link kopieren
Wat kosten die kaartjes doorgaans eigenlijk? Voor ik niet terug kan haha.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Neem dan wel deze trekpoppen mee -> :hello: om mee te zwaaien naar de camera. Dan kunnen we jullie herkennen. :proud:
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven