Eurovision 2025
donderdag 19 december 2024 om 13:34
Vanmiddag weten we wie Nederland stuurt, dus ik vond het tijd voor een nieuw topic.
AvroTros onthult donderdagmiddag wie Nederland vertegenwoordigt tijdens Eurovisie Songfestival
https://www.ad.nl/show/avrotros-onthult ... ~a02feb80/
AvroTros onthult donderdagmiddag wie Nederland vertegenwoordigt tijdens Eurovisie Songfestival
https://www.ad.nl/show/avrotros-onthult ... ~a02feb80/
dinsdag 13 mei 2025 om 22:51
Bolognese chips in de kast roept me. Maar ik heb vandaag al teveel gevroten

Ook een Pluviofiel
dinsdag 13 mei 2025 om 22:51

Ook een Pluviofiel
dinsdag 13 mei 2025 om 22:53
Geniet van je hapjes!Kattentuintje schreef: ↑13-05-2025 22:51Ik heb sinds een week de airfryer en ik ben er zeker nu extreem gelukkig mee, haha!
Ik

Maar eet nu een appel. Ook lekker

Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.

Maar ik herken haar zo weer!
Hoewel ik haar misschien met terugwerkende kracht moet ont-kennen nu. Met sommige dingen moet je niet geassocieerd willen worden natuurlijk.

dinsdag 13 mei 2025 om 22:58
Over Kroatië:
Nederlandse inbreng-alert: Een jonge muziekproducer uit Twente zit achter dit liedje. Bas Wissink sleutelde maanden aan Poison Cake. ,,Het Eurovisie Songfestival draait tegenwoordig om opvallende acts. Saaie liedjes zijn echt een beetje verleden tijd. We hebben bewust geprobeerd met ons nummer de grenzen te verleggen", vertelde hij er zelf over
Nederlandse inbreng-alert: Een jonge muziekproducer uit Twente zit achter dit liedje. Bas Wissink sleutelde maanden aan Poison Cake. ,,Het Eurovisie Songfestival draait tegenwoordig om opvallende acts. Saaie liedjes zijn echt een beetje verleden tijd. We hebben bewust geprobeerd met ons nummer de grenzen te verleggen", vertelde hij er zelf over
dinsdag 13 mei 2025 om 22:59
Bamischijven v Mora!

dinsdag 13 mei 2025 om 22:59
Het klinkt een beetje alsof ze chatGPT gebruikt hebben om een lekker edgy liedje te bedenken.Abby schreef: ↑13-05-2025 22:58Over Kroatië:
dinsdag 13 mei 2025 om 23:00
MevrouwJack schreef: ↑13-05-2025 22:59En waarom stoppen ze er altijd bamihapjes tussen. Alsof de avond niet al zwaar genoeg is.

Tjezus, wat vals
dinsdag 13 mei 2025 om 23:01
Old Amsterdam kaasbitterballen.