Entertainment alle pijlers

Eva Jinek naar RTL

20-09-2019 19:03 51 berichten
Ik hoor net dat Eva Jinec de overstap maakt naar RTL. Ze gaat om en om met Beau de latenightshow presenteren. Jammer. Ik vind het een verlies voor de publieke omroep.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geen verlies.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geen groot verlies voor de NPO. Genoeg vervangers daar.

Ik hoop alleen dat Beau zichzelf mag en kan blijven.
Zoals hij zijn er niet veel. Volgens mij niemand.
Licht uit.
Zelfspot aan.
Alle reacties Link kopieren
Jinek.
swannie12 schreef:
20-09-2019 19:05
Ik vind het geen verlies.

Ik wel. Ik vind haar een kwaliteits-interviewer. Bij RTL zal dat zich vast niet positief ontwikkelen. Jammer hoor.
Trotter schreef:
20-09-2019 19:11
Jinek.

Inderdaad , excuus.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
20-09-2019 19:11
Ik wel. Ik vind haar een kwaliteits-interviewer. Bij RTL zal dat zich vast niet positief ontwikkelen. Jammer hoor.

Waarom niet?
Zij is toch gewoon Jinek? Waarom zou ze opeens slecht gaan interviewen omdat ze bij RTL4 zit?

En laten we we nou niet gaan doen alsof Eva 'the queen' is.

Barend en van Dorp (RTL4) kan nog niemand overtreffen qua late-nighttalkshow wat mij betreft.
Licht uit.
Zelfspot aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik had het wel verwacht. Was het niet naar RTL dan had John de Mol haar op een gegeven moment wel weggekocht.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
20-09-2019 19:11
Ik wel. Ik vind haar een kwaliteits-interviewer. Bij RTL zal dat zich vast niet positief ontwikkelen. Jammer hoor.
Het zal niet aan haar liggen maar aan het productieteam wat aan het programma gaat werken. Het lag ook niet aan Twan Huys.
Tróia schreef:
20-09-2019 19:21
Waarom niet?
Zij is toch gewoon Jinek? Waarom zou ze opeens slecht gaan interviewen omdat ze bij RTL4 zit?

En laten we we nou niet gaan doen alsof Eva 'the queen' is.

Barend en van Dorp (RTL4) kan nog niemand overtreffen qua late-nighttalkshow wat mij betreft.

Omdat bij RTL de nadruk wordt gelegd op entertainment en niet op politiek. Daar hou ik meer van.
En ik zeg niet dat ze The Queen is. Maar ik vind haar altijd lekker scherp doorvragen aan politici. En RTL is commercieel. Ze zal zich daar aan andere regels moeten houden denk ik.
dolfje schreef:
20-09-2019 19:23
Het zal niet aan haar liggen maar aan het productieteam wat aan het programma gaat werken. Het lag ook niet aan Twan Huys.

Dat is inderdaad precies wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
Is er nog een dag zonder talkshow straks. Als SBS ook gaat talkshowen?
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Beau is in zijn eentje te licht.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zijn we inmiddels niet een beetje talkshow moe?
Theamuts schreef:
20-09-2019 19:44
Zijn we inmiddels niet een beetje talkshow moe?

Ik niet. Op voorwaarde dat het kwaliteit is en geen oeverloos gebabbel over musicals enzo.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
20-09-2019 19:24
Omdat bij RTL de nadruk wordt gelegd op entertainment en niet op politiek. Daar hou ik meer van.
En ik zeg niet dat ze The Queen is. Maar ik vind haar altijd lekker scherp doorvragen aan politici. En RTL is commercieel. Ze zal zich daar aan andere regels moeten houden denk ik.

ik denk dat RTL het liefst meer actuele of politieke items in hun late night-programmering wil(de) hebben.
Jammerlijk gefaald; het entertainmentgehalte met Tan (te veel), Twan (te nep). Mislukt . En terecht, want zo saai.

Maar met Beau vind ik niets saai, dus ik hoop dat hij gewoon zichzelf mag blijven.
Eva vind ik prima, alleen mag zij voor mij geen stempel drukken op Beau.
tróia wijzigde dit bericht op 20-09-2019 20:08
0.54% gewijzigd
Licht uit.
Zelfspot aan.
Ik mis nog steeds Knevel en van den Brink. Goede items, kritisch maar ook realistisch. Goed op elkaar ingespeeld vooral.
Alle reacties Link kopieren
Jammer. Ik zag haar wel het songfestival presenteren.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
20-09-2019 20:06
Jammer. Ik zag haar wel het songfestival presenteren.
:biggrin:

Ik niet, Dus ik ben wel blij dat ze dat niet gaat doen.
Licht uit.
Zelfspot aan.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
20-09-2019 19:45
Ik niet. Op voorwaarde dat het kwaliteit is en geen oeverloos gebabbel over musicals enzo.
En geen Patty en Gerard en Marco en dat soort RTL coryfeeën die hun nieuwe programma/serie/boek etc. komen promoten..
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Jort Kelder snapt het wel:

,,Dit is het gevolg van kinderachtig beloningsbeleid’’, stelt Jort Kelder. ,,In mijn kringen is geschokt gereageerd. Er wordt nogal gemakzuchtig gedaan over groot talent dat niet over geld mag zeuren, want dat zou ordinair zijn, dat doe je niet, maar voor iedereen speelt geld wel een rol en dat mag ook. Ik ken de argumentatie van Eva niet, maar ik zeg het in het algemeen: als je in Amsterdam woont, een gezin hebt en een normaal huis wil kopen, moet je niet bij de KRO-NCRV gaan presenteren.’’

*proest*

https://www.ad.nl/show/jort-kelder-vert ... ~aa8ab1e8/
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de reclames bij RTL heel irritant. Dan komt net het gesprek op gang en dan is er weer reclame.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
20-09-2019 20:15
En geen Patty en Gerard en Marco en dat soort RTL coryfeeën die hun nieuwe programma/serie/boek etc. komen promoten..
Maar Gerard Joling met zijn glittershirt is bijna een vaste gast bij Pauw. Peterrrrr, Chantal, Roxeanne, André. Caroline Tensen en noem maar op. Afgelopen seizoen allemaal bij Pauw geweest.
Oh ja, en Dries Roelvink en een zoon van hem.
Licht uit.
Zelfspot aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Sofie Hilbrand wel een waardige opvolgster. Ik vind haar echt een goede vakvrouw
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
20-09-2019 20:34
Ik vind Sofie Hilbrand wel een waardige opvolgster. Ik vind haar echt een goede vakvrouw
Vind ik niet. Ze kan niet goed interviewen en komt niet oprecht op mij over.
Ik vind Nadia Moussaid erg goed. En zij heeft zich al bewezen toen ze Jinek verving.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven