Entertainment alle pijlers

Even delen! Dit is zooo mooi!

14-11-2019 17:42 19 berichten
Zeven jaar lang maakte Grégory Herpe leeuwenportretten in Afrika. Van dichtbij – soms van slechts 4 meter afstand – zag hij dat het dier niet één gezichtsuitdrukking heeft, maar een scala aan expressies.

https://www.volkskrant.nl/kijkverder/v/ ... de-natuur/
Alle reacties Link kopieren
Prachtig!
Alle reacties Link kopieren
Wauw! Echt prachtig en idd wát een verschillen in uitdrukkingen, kop opbouw en ogen. :-o the queen joeg mij écht angst aan. Brrrr
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Heel mooi! Bedankt voor het delen!
Graag gedaan.

The Brave is mijn favoriet, prachtige indrukwekkende kop. :)
Had hem al gezien, maar blijft mooi.
Alle reacties Link kopieren
Gaaf! :heart: Prachtige dieren zijn het toch. In de dierentuin (waar ze uiteraard niet thuishoren trouwens) zijn het de enige dieren waar ik achter het glas nog steeds bang voor ben.
Alle reacties Link kopieren
Heel mooi!
Alle reacties Link kopieren
Echt mooi, heel krachtig weergegeven.
Zo.
Alle reacties Link kopieren
Fantastisch! Die verschillen, nog nooit zo opgevallen. Prachtig!
Wauw! Een van de mooiste dieren ter wereld naar mijn mening...wat een prachtige portretten en wat een verschillen in gezicht en uitdrukking!

Ik wil er wel 1 ingelijst :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Zo mooi!! Wat een prachtige dieren toch!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Wat een prachtige serie :flirting:
robinnn89 schreef:
14-11-2019 20:03
Wauw! Een van de mooiste dieren ter wereld naar mijn mening...wat een prachtige portretten en wat een verschillen in gezicht en uitdrukking!

Ik wil er wel 1 ingelijst :flirting:
Ik heb er eentje opgeslagen die ik ga uitprinten. :D
Alle reacties Link kopieren
Schitterend.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Zeker mooi.

Maar ik zou duizend kleuren schijten, als ik zo een beest in Tanzania tegen het lijf zou lopen, brrr.
Alle reacties Link kopieren
Kumiko schreef:
14-11-2019 20:26


Maar ik zou duizend kleuren schijten, als ik zo een beest in Tanzania tegen het lijf zou lopen, brrr.

Dat dan weer wel @(
Zo.
Wauw! Bedankt voor het delen!!
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, dank voor het delen. Echt prachtig! Jammer dat Bredevoort wat ver weg is, had de expositie graag willen zien....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven