Everybody dance now!
vrijdag 22 februari 2013 om 15:01
vrijdag 22 februari 2013 om 22:30
vrijdag 22 februari 2013 om 22:31
quote:Poppeding schreef op 22 februari 2013 @ 22:30:
Fock it, ik ga mijn baan opzeggen, ik mis mijn vrijdagavond trashavond en heb ik geen weken een fatsoenlijk glas wijn op.
Oja en
(ik typte eerst : zwaai : ken je nagaan....)
Fock it, ik ga mijn baan opzeggen, ik mis mijn vrijdagavond trashavond en heb ik geen weken een fatsoenlijk glas wijn op.
Oja en
(ik typte eerst : zwaai : ken je nagaan....)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 22 februari 2013 om 22:32
vrijdag 22 februari 2013 om 22:32
quote:itsme26 schreef op 22 februari 2013 @ 22:31:
[...]
nee die staat itsman ritueel te verbranden buitenOh gelukkig, ik Itsman om de goede redenen.
[...]
nee die staat itsman ritueel te verbranden buitenOh gelukkig, ik Itsman om de goede redenen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 22 februari 2013 om 22:34
quote:c_estelle schreef op 22 februari 2013 @ 22:32:
Wat gebeurt er volgende keer met Lieke? Wordt ze gepakt door een kandidaat?
Krijg je als je niet kunt blijven zitten!Zullen we iemand sturen die kan dansen met draaiende motorzagen en vragen of er dan "per ongeluk" eentje richting Lieke kan?
Wat gebeurt er volgende keer met Lieke? Wordt ze gepakt door een kandidaat?
Krijg je als je niet kunt blijven zitten!Zullen we iemand sturen die kan dansen met draaiende motorzagen en vragen of er dan "per ongeluk" eentje richting Lieke kan?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 23 februari 2013 om 02:12
Wat een lelijk programma. Ik ga wel weer eens kijken als alle konijnen uit de voorrondes zijn geknikkerd.
Zelfs Jan en Dan kunnen dit niet mooier maken dan het is.
Dat de jury om de klipklap stond te springen en te swingen vond ik er eerder potsierlijk dan iets anders.
Voor de gezelligheid had ik hier moeten wezen zie ik, ik was zo dom om bij Patty, Kelly en Gerard te blijven hangen op de skispringschans. Wat nog een stuk monsterlijker was overigens.
Zelfs Jan en Dan kunnen dit niet mooier maken dan het is.
Dat de jury om de klipklap stond te springen en te swingen vond ik er eerder potsierlijk dan iets anders.
Voor de gezelligheid had ik hier moeten wezen zie ik, ik was zo dom om bij Patty, Kelly en Gerard te blijven hangen op de skispringschans. Wat nog een stuk monsterlijker was overigens.