Entertainment alle pijlers

Ex on the Beach Double Dutch

05-09-2016 10:29 899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij zoals beloofd het Ex on the Beach topic!



Elke zondag om 22.00 bij MTV


Afbeelding
anappleaday wijzigde dit bericht op 31-05-2017 10:32
32.50% gewijzigd
Zó jammer, ik vond het vóór die ingrepen een hele mooie meid.
Maar ja dit soort types zijn zo onzeker dat ze denken dat ze dit nodig hebben.
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... afgevallen

Wie legt me dit uit?

Hoe kan het dat de tattoo van Stacy op de “before” foto op haar rechterbeen zit en op de “after” foto links.
Gatekeeper* schreef:
16-11-2019 16:54
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... afgevallen

Wie legt me dit uit?

Hoe kan het dat de tattoo van Stacy op de “before” foto op haar rechterbeen zit en op de “after” foto links.
Ik vermoed dat de foto gespiegeld is.
Alle reacties Link kopieren
1 van beide foto's is gespiegeld idd.
Alle reacties Link kopieren
Even een up want vanavond begint er weer een nieuw seizoen!
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je het zegt! Ben benieuwd hoe dit seizoen zal verlopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net gekeken en ze zijn gelukkig net iets minder ordinair dan vorige keren.
Ordinair genoeg voor heel wat drama maar niet zo erg dat ze elke avond op een ander duiken.
Wordt wel een leuk seizoen denk ik...
AnAppleADay schreef:
06-04-2020 22:15
Ik heb net gekeken en ze zijn gelukkig net iets minder ordinair dan vorige keren.
Ordinair genoeg voor heel wat drama maar niet zo erg dat ze elke avond op een ander duiken.
Wordt wel een leuk seizoen denk ik...
Ik heb ook net gekeken en ik vind Levi en Julie eigenlijk wel een leuk stel samen.

Inderdaad minder ordinair maar het is pas aflevering 1 he.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik zie dit nu pas! Helemaal vergeten om te kijken. Waar kun je het terugkijken?
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
07-04-2020 07:41
Oh, ik zie dit nu pas! Helemaal vergeten om te kijken. Waar kun je het terugkijken?
http://www.mtv.nl/afleveringen/6p0lsb/e ... ng-1-S6-A1
Alle reacties Link kopieren
Yes! Dank!
Alle reacties Link kopieren
Was het niet van plan, maar bleef al zappend hangen en dus toch maar gekeken.
Ik vind het weer leuk.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
07-04-2020 19:25
Yes! Dank!
Het wordt ook de hele week door herhaald
Frankly my dear, I don"t give a damn
Het staat ook weer op videoland!
Alle reacties Link kopieren
Wat vonden jullie van de laatste aflevering? Ik vind zelf de deelnemers allemaal niet echt sympathiek overkomen. Natuurlijk was die actie van Laquisha (hoe schrijf je dat?) niet zo handig, maar het buitensluiten was wel enorm kinderachtig. Wat is Levi ook een schijnheilig, eng mannetje
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Levi een idioot. Sowieso: zeg gewoon tegen je ex dat je geen interesse hebt, zodat ze zich dus ook niet in deze positie manoeuvreert. En je gedragen als een gorilla zodra er een ex van zijn vriendinnetje komt. Alessio opstoken zodat ie alvast weggaat van zijn slaapplek omdat Lynns ex is opgedoken. Ik vond Lynn erg sterk, die vind ik wel leuk. Ook tenminste lekker naturel.

Maar die Lakeisha heeft een behoorlijke inschattingsfout gemaakt. Niet zo handig. Verkeerd gegokt en nu maar even wachten tot het overwaait.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg eigenlijk het gevoel dat Lakeisha deze keuze moest maken van de productie om voor drama te zorgen. Maar dat kan ook te vergezocht zijn. Vond het wel heel naar hoe ze tegen haar deden en inderdaad vooral laag van Levi. Hij deed leuk tegen haar op de date en dan ineens in het huis zo'n houding. Vond het vooral triest dat ze er niet bij mocht zitten aan tafel.
Alle reacties Link kopieren
Vikhui schreef:
14-04-2020 19:00
Vond het vooral triest dat ze er niet bij mocht zitten aan tafel.
Ik vond het vooral triest dat niemand van de groep voor haar op kwam. Leek wel of ze allemaal een beetje bang waren voor Levi.
Dante komt nog maar weinig in beeld, vind hem de mooiste jongen.
En Levi wist niet eens hoe een champagnefles open te maken. Kom op zeg.
Heel kinderachtig ja, dat niet aan tafel mogen zitten. Ik zou echt niet gaan staan of apart en alleen aan tafel.
Beter had ze zich eerst even ingelikt bij een van de meiden.
Alle reacties Link kopieren
Ze had prima assertief kunnen zijn en wel de stoel pakken en gewoon aan de andere kant van de tafel ergens tussen schuiven en met die mensen kennis maken.

Levi moet zich niet zo als de king of the jungle gedragen en Alessio mag dan wel weer ook wat assertiever worden.
Lynn vind ik wel leuk tot nu toe.
Assertiever? Bij dit soort mensen? Ze maakte al geen kans meer. Levi is schijnheilig. Die het alleen van zijn uiterlijk moet hebben. Zijn Instagram staat niet voor niks op privé. Echt een walgelijke vent!
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
16-04-2020 22:40
Assertiever? Bij dit soort mensen? Ze maakte al geen kans meer. Levi is schijnheilig. Die het alleen van zijn uiterlijk moet hebben. Zijn Instagram staat niet voor niks op privé. Echt een walgelijke vent!
Al dat EOTB en Temptation volk staat op privé. Zodat je ze gaat volgen om hun foto’s te bekijken. Meer volgers=meer inkomsten.
Waarom vertelde Dennis nou niet tegen Olivia dat hij verplicht moest blijven overnachten door de extra power die Tessa had ingezet?
Ik vind die Alessio een heel hoog Mari van de Ven gehalte hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven