Expeditie Poolcirkel
maandag 12 november 2012 om 14:23
Het start vanavond. Deelnemers zijn: Amanda Krabbé, Kim Kötter, Claudia Schoemacher, Paulien van Deutekom, Charlie Chan Dagelet, Ron Link, Gerald Sibon, Dean Saunders, Unorthadox en Frederik Brom.
Ik ben wel benieuwd, naar wat ze moeten doen, maar ook wat nou precies het verschil is met 71 graden Noord. Het klinkt wel ongeveer hetzelfde.
Het zijn in dit programma alleen Nederlanders, geen samenwerking met een Belgisch programma.
Ik ga kijken. Wie ook?
Ik ben wel benieuwd, naar wat ze moeten doen, maar ook wat nou precies het verschil is met 71 graden Noord. Het klinkt wel ongeveer hetzelfde.
Het zijn in dit programma alleen Nederlanders, geen samenwerking met een Belgisch programma.
Ik ga kijken. Wie ook?
Home is where your wifi connects automatically.
maandag 12 november 2012 om 14:40
Qua weer zou ik ook liever aan ER meedoen, maar ik denk dat ze het bij EP makkelijker hebben wat betreft eten, douchen en slapen. Maar afzien in de kou lijkt me ook erg. Vind het altijd dapper als mensen aan zo iets meedoen. Ik zit met wat lekkers op de bank met bewondering te kijken.
zondag 25 november 2012 om 22:29
Ach, het is in elk geval leuker om te zien dan 't merendeel van die publieke omroep pulp. Enige wat die zenders als pluspunt hebben is dat er geen reclamebreaks in de programma's zitten, maar verder is het vrij waardeloos wat ze brengen.
Wie is de Mol vind ik overigens leuker. Dit vind ik tot nu toe vrij langdradig en had wel wat flitsender gemogen.
Wel bikkels trouwens dat ze dat ijskoude water in gingen! Je zou maar 'n hartaanval krijgen....
Wie is de Mol vind ik overigens leuker. Dit vind ik tot nu toe vrij langdradig en had wel wat flitsender gemogen.
Wel bikkels trouwens dat ze dat ijskoude water in gingen! Je zou maar 'n hartaanval krijgen....
maandag 26 november 2012 om 13:22
quote:steph schreef op 12 november 2012 @ 21:15:
[...]
Ben je ook in Ny Alesund en ook in Longyearbyen geweest?
Ben alleen in Longyearbyen geweest. Ben ook op de Noordkaap geweest, maar het was mistig
Ze vragen wel veel van de kandidaten, vind ik. Echt afzien!!
[...]
Ben je ook in Ny Alesund en ook in Longyearbyen geweest?
Ben alleen in Longyearbyen geweest. Ben ook op de Noordkaap geweest, maar het was mistig
Ze vragen wel veel van de kandidaten, vind ik. Echt afzien!!