Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2012

30-08-2012 12:37 1600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is het weer zover! Expeditie Robinson 2012 gaat van start . Ik heb er veel zin in, maar kijk vooral om Paul Turner te zien. Die lijkt me wel relaxed en heeft humor.
Dat was even flink balen gisteravond. Ik had liever Fajah gezien. Maar goed, Fatima heeft het ook wel verdiend. Meer dan Chris en Peggy.
quote:lilyofthevalley schreef op 20 december 2012 @ 21:12:

O Faat is nu oranje

Wat zaten de dames behalve Min Hee,slecht in de make-up.

Fajah had moeten winnen en Min Hee is leuk!
Wat zag Min Hee er mooi uit! Ongelooflijk, wat een scoonheid.

Ik 'kende' haar alleen van zo'n dansprogramma en dat was ook een tijd met veel stress en weinig slaap dus had haar nog nooit in volle glorie gezien.
quote:missworld schreef op 21 december 2012 @ 08:42:

Zou diemJoke ook niet gedacht hebben op dat moment van : shittt sta voor lul, ben er volledig ingetrapt!!!

Hahahah ze had t wel,verziekt voor die andere groep van 5, en voor zichzelf ook. Ze heeft wel diemgroep in de steekmgelaten, puuromdat dr haartjes gekamd werden iekk!!!

Ja idd er kon niet op fatima gestemd worden, en die immunitetit had ze vaak te danken omdat de broertjes haar hielpen. Bijv met t memory spel, zij won dankzij die broertjes duss!

Zou ze hen wat geven van dat geld haha....not!!!

En Peggy heeft nooit t uiterste goeven te geven wbt proeven want ze wist tpch wel dat ze er niet uit vloog, zij wist van tevoren al wie er uit gng...vandaar dat ze met de finale wel neens kon knallen, toen moest ze wel!

Nou als Paul er niet zelf was uit gegaan was daar mogelijk Peggy eruit gegaan. (waarom wilden ze eik eerst peggy en niet meteen fatima eruit?)

Of misschien dachten mensen ook, als ik Fatima stem ben ik volgende week de sjaak.

Joke realiseert het zich nauwelijks volgens mij. Die stond er de hele tijd al wat onnozel in.
Nou, volgens mij realiseerde joke maar al te goed hoe onnozel ze is geweest. Ik kon zien dat ze zich schaamde gisteren. En wat doet faat; die lacht er openlijk om. Kreeg bijna medelijden met haar. Verder erg jammer dat fatima won en dat ze fajah niet meer zendtijd gunden.
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:SunSh1ne schreef op 21 december 2012 @ 01:09:

ze moeten volgend jaar eens half BN-ers en de andere helft onbekende :p. Ik ben die BN-ers beetje zat eigenlijk. Vond het met onbekende leuker.

Dat wil ik ook!!! En ook wat meer activiteiten zoals 2 proeven per aflevering net zoals vroeger. Nu liggen die "vips" meer te hangen op het strand en complotten te smeden dan dat ze echt de robinson uithangen.

Ik had liever Fajah of Peggy zien winnen, maar helaas, het is de hockeybich geworden. Heb trouwens ergens een voorgevoel dat zij en Chris een setje zijn en dat dat binnenkort wel uit gaat komen. "Privemodus uit"
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Het is gewoon niet eerlijk begonnen, door direct 3 bevriende mensen erin te zetten!!

Idd voorheen hadden ze 2 proeven enmook niet zoveel tijd om van alles te bekokstoven!

Ja ik denk ook wel dat Joke t doorhad, wat n onnozel wicht
Gefeliciteerd Fatima, het is je gegunt vanuit mijn kant.

Ze heeft het spel gewoon het beste gespeeld en heeft dankzij een enorm doorzettingsvermogen gewonnen.

Natuurlijk was het niet eerlijk dat ze samen met Chris en Matthias in het spel zat. Maar dan nog had ze geen enkele stem gehad mede dankzij haar eigen sociale inborst.

Ze heeft het spel goed gespeeld en is de verdiende winnares. Fajah heeft net zoveel complotjes gesmeed en was veel minder geliefd bij iedereen.

Wie had er anders moeten winnen? Chris? die was helemaal niet sympathiek en speelde het spel erg smerig. Peggy? die is met iedereen meegelift en zat dankzij Paul nog in de Expeditie.

Fajah? op zich gunde ik het haar wel maar als je zoveel mensen tegen je in het harnas jaagt doe je toch wat verkeerd. Nee ik gun het Fatima wel, omdat ik weet dat ze een sympathiek mens is, kijk maar hoe lief ze voor Aagje en Peggy was.

Ik kan er goed mee leven.
quote:rogue_1987 schreef op 22 december 2012 @ 11:17:

Gefeliciteerd Fatima, het is je gegunt vanuit mijn kant.

Ze heeft het spel gewoon het beste gespeeld en heeft dankzij een enorm doorzettingsvermogen gewonnen.

Natuurlijk was het niet eerlijk dat ze samen met Chris en Matthias in het spel zat. Maar dan nog had ze geen enkele stem gehad mede dankzij haar eigen sociale inborst.Euh.. nee, dankzij haar inmmuniteit. Het was een pokerTRIO weet je nog?
Nee hoor er kon eerder wel op haar gestemd worden, ook die keer dat Peggy immuniteit won, en toen deden ze het ook niet. Ook toen kamp zuid de proef verloor konden ze het trio uit elkaar trekken, toen niet gedaan. Dus ja ze heeft het verdiend. Ze bleef cool bij elke immuniteits proef en ook bij de finale proef.

Dus verdiend. Klaar.

Of jullie het nou leuk vinden of niet, ze is de winnares. Deal with it. De rest van de expeditie leden waren zo dom om het spel niet te willen spelen en dus heeft ze nu gewonnen.
Nou slotje dan maar he.
Baal er nog steeds van hahahaha!!! Nou tot Wie is de Mol? Dan maar, toch?? Was gezellig!!
Nog late update voor de liefhebbers. Lodewijk blijkt toch boos te zijn. Dacht dat ze weer door 1 deur konden maar de tuinman denkt er anders over ;)

Mediacourant.nl

Lodewijk Hoekstra heeft tijdens zijn deelname aan Expeditie Robinson ontdekt dat Fatima Moreira de Melo een buitengewoon gemeen mens is. Dat vertelt de RTL 4-tuinman in weekblad Weekend. Onder leiding van Fatime werd een complot gesmeed om Lodewijk onverwacht naar huis te sturen. “Ik ben niet iemand die snel een hekel heeft aan mensen, maar degene over wie ik de meeste gemengde gevoelens heb, is Fatima. Zij was een ijskoude kikker in het spel“, briest hij.

Hij kan nauwelijks geloven dat er zo’n vuil spel werd gespeeld. “Ik dacht dat ik vrienden voor het leven aan het maken was, maar dat bleek dus niet zo. Ik heb me vergist in het spel. Het spelelement met complotten smeden was niks voor mij. Expeditie Robinson gaat kennelijk niet over hoe sterk je bent, maar over wie zich er doorheen kan draaien. Ik doe het nooit meer.”

Van de andere deelnemers hoeft Lodewijk niets meer te weten. “Ik heb geen contact meer met haar en de andere kandidaten. We zouden nog een keertje heel ‘gezellig’ met zijn allen wat gaan eten, maar dat gaat niet meer door, denk ik.”

Achteraf is Lodewijk blij dat hij er zo vroeg is uit gestemd. “Ik ben er op tijd uit gestemd, zodat ik mezelf nog recht kan aankijken in de spiegel. Dat is mijn winst. Ik was twee weken weg, maar ik miste mijn gezin erg. De kinderen misten mij ook, dat heb ik onderschat. Zeker de kleinste, die begreep het niet goed. Dan denk je wel: waarom deed ik dit eigenlijk?”

“Voor het nieuwe jaar is mijn plan om mijn werk meer in balasns met het gezin te brengen. Ik ga ook niet meedoen aan Wie is de Mol bijvoorbeeld Ik wil me nu echt focussen op mijn gezin.”

Beetje laat dit....

En apart ook dat hij op iedereen boos is, terwijl er een stuk of vier mensen op hem gestemd hebben.
Laat bericht bedoel je? Stond 30 september december op de site. Wel jammer dat hij zijn ongenoegen niet tijdens finale heeft uitgesproken. Had wat meer vuurwerk en spanning opgeleverd ;)
Hij knuffelde nog met Chris! En zei iets als 'zand erover'. Raar zeg.
Ok ik dacht dat het een recent bericht was. Ik weet niet wanneer die finale is opgenomen, toch wel enige tijd na de expeditie denk ik want ze zagen er wel weer iets beter uit.
quote:Moonlight82 schreef op 02 januari 2013 @ 13:52:

Ok ik dacht dat het een recent bericht was. Ik weet niet wanneer die finale is opgenomen, toch wel enige tijd na de expeditie denk ik want ze zagen er wel weer iets beter uit.Oh sorry, bedoelde ook 30 december.
Oh haha
Ik vind het superflauw om zo boos te zijn. Als je meedoet aan Robinson weet je dat het een spel is waarbij telkens iemand weggestemd moet worden. Er is dus altijd wel iemand de sjaak, en over de reden waarom je dan weggestemd wordt kan altijd discussie zijn. Als iemand niet zo sociaal is en niet zo lekker in de groep ligt, is dat dan een reden? Daar kan die persoon vaak ook maar weinig aan doen. Of als iemand weinig proeven wint of niet zo sterk is? Dan zou het juist weer slim zijn om die persoon niet weg te stemmen.

Ik zou het programma liever zien als volgt: geen BN'ers meer en vooral gericht op 'Robinson skills' waarbij punten te verdienen zijn. Wie het minste aantal punten heeft, gaat eruit. Dan is het tenminste echt eerlijk.

xYella.
Ja maar dan verdwijnt er een heel belangrijk aspect. (jij bedoelt iets net zoals expeditie poolcirkel? - alleen dan met OBNers (voor zover dat nu niet ook zo is ))
Je zou natuurlijk wel tegenstemmen kunnen verdienen met proeven ofzo.
Moonlight, dat programma heb ik nog nooit gezien, dus ik weet niet hoe het daar gaat.

Het wegstemmen is wel een belangrijk aspect van Robinson, maar wat mij betreft geen leuk aspect. Het is op deze manier veel meer een sociaal experiment en er komt veel te veel nadruk op dat stemmen en al het gekonkel er omheen. Ik vind het veel leuker om te zien hoe mensen omgaan met situaties rond voedsel en onderdak en zo op zo'n eiland. Het groepsaspect hoort daar natuurlijk ook bij, maar het wegstemmen hoeft voor mij niet.

xYella.
Wat mij betreft mogen ze de formule van Robinson ook best weer even onder de loep nemen. Ik heb geen zin in steeds dezelfde ruzies en complotten. Ik vind het wel een goed idee om iets te doen met punten/tegenstemmen verdienen, zodat elke kandidaat zijn eigen plek wat meer in de hand heeft en minder afhankelijk is van stemmingen.
Idd een soort beloningen voor gewonnen proeven zou wel kunnen helpen. Of dat degene die t meeste doet in t kamp daar ook iets voor terugkrijgt.

Zo'n Christof die alles verliest en niks noemenswaardigs doet, zou dan misschien niet in de finale komen.

(Al was ooit de gedachtengang denk ik dat mensen die veel deden dat terugzagen in het feit dat ze lang 'safe' waren, mensen hielden ze graag in de groep.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven