Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2012

30-08-2012 12:37 1600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is het weer zover! Expeditie Robinson 2012 gaat van start . Ik heb er veel zin in, maar kijk vooral om Paul Turner te zien. Die lijkt me wel relaxed en heeft humor.
Ik ben er ook nog, nog niet aan het bevallen, dus vanavond zit ik voor de buis!

En wie is de mol idd al op 3 januari.Vind het alleen een naar idee dat die vrouw van de jakhalzen zo gewond is geraakt tijdens de opnames. Ik las laatst dat ze nog niet de oude is en dat dit wellicht ook niet gaat gebeuren.
Ik zit er al klaar voor
Yeahhhh dan al yess!!!

Ja ik las t verhaal ja van die vrouw dat ze nog steeds heeeeel veel last ervan heeft bizar zeg!!!

Ohh ja das waar er moesten 2 dames bevallen...maar nog geen beweging in dus??? Nou kan je iig de finale rustig kijken
Oh, ik ben gewoon een beetje zenuwachtig al de hele dag. Ik hoop op Fajah, wat een doorzetter is dat. Chris is een eikel eerste klas. Een woes die niets presteert maar wel een grote bek heeft. Zodra hij in beeld komt kijk ik weg. Draak.

Nog maar 2,5 uur!
Ook hier nog geen baby. Wel gerommel maar heb smurf ff vermanend toegesproken dat ze mooi nog ff blijft zitten!

Go Fajah!
quote:saszzje schreef op 20 december 2012 @ 17:52:

Ook hier nog geen baby. Wel gerommel maar heb smurf ff vermanend toegesproken dat ze mooi nog ff blijft zitten!

Go Fajah!Als Fajah nou wint, dan doe jij als kers op de taart een baby krijgen rond 21.30.
Ik ben er ook al bijna klaar voor. Eerst nog kind uit school halen (kerstviering) en dan snel de kids op bed gooien...

Ik hoop ook zo dat Fajah wint, dat zou zo stoer zijn, als eerste weggestemd en het dan nog zo lang volhouden.
Home is where your wifi connects automatically.
Hahahahaha te erg, ik denk ook de hele dag al yeahhh finale vanaaf, en Fajahhh gaat winnen!!! Dat moet, moet gewoon!

De kids slapen gewoon al haha ben n beetje voorbarig, maar wil geen seconde missen :-)

Neeee vanaaf geen babies hor haha eerst de finale, en dan mogen de beebjes komen :-))
Ik zit er klaar voor! Wel met een bord patat, dus praat over een kwartiertje wel mee
quote:tristan19 schreef op 20 december 2012 @ 20:29:

Ik zit er klaar voor! Wel met een bord patat, dus praat over een kwartiertje wel mee

Patat lekker

Ik heb net pizza gegeten
Eet ze!!

Yeahhhh t is begonnen yeahhh!!!
Wel typisch dat ze in amsterdam zitten en niet in antwerpen
He, ik ben iets te laat en ze zijn al begonnen. Maar is het finale spel nu al gespeeld? Is er al een winnaar?
Welnee dat duurt nog eindeloos
Nog niets gemist, wordt weer een langdradig verhaal.
Ooooow schrok al even, maar wel jammer dat we nu zo lang moeten wachten
Haha dat muziekje
Arme Lodewijk :(
Wie zijn die vrouwen met dat donkere haar bij de bar?
quote:Firene schreef op 20 december 2012 @ 20:46:

Wie zijn die vrouwen met dat donkere haar bij de bar?De ene is volgens mij Aagje, met kort haar. Die andere weet ik ook niet.. dacht eerst dat het vriendinnen van Tess waren, vond het al zo bizar!
Aagje??bedoel je die...

Hhmm zal ii nu alvast n chipje nemen of strax pas??? Hhmmm denk nu maar doen...;-)
En die andere Zoe misschien?
ik had ze niet herkend zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven