Expeditie Robinson 2025
maandag 11 augustus 2025 om 12:52
Op 31 augustus start het nieuwe seizoen en vandaag zijn de deelnemers bekendgemaakt.
Amijé Roos (food influencer)
Camiel Kesbeke (augurkenmeneer)
Churandy Martina (atleet)
Demi de Boer (content creator)
Florentien van der Meulen (nieuwslezeres)
Kevin Hassing (acteur en kinderboekenschrijver)
Koen Pieter van Dijk (mefiapersoonlijkheid)
Lies Zhara (DJ / creator)
Linda Wagenmakers (zangeres)
Marieke Westenenk (actrice)
Mátyás Bittenbinder (bioloog)
Nordin Besling (radio dj)
Robin Martens (actrice)
Roelof Hemmen (presentator)
Roos Dickmann (actrice)
Stefania Liberakakis (zangeres)
Tobias Camman (programmamaker)
Twan Kuyper (acteur/ content creator)
Vincent Croiset (acteur)
Yesim Candan (columnist/radiomaker)
Amijé Roos (food influencer)
Camiel Kesbeke (augurkenmeneer)
Churandy Martina (atleet)
Demi de Boer (content creator)
Florentien van der Meulen (nieuwslezeres)
Kevin Hassing (acteur en kinderboekenschrijver)
Koen Pieter van Dijk (mefiapersoonlijkheid)
Lies Zhara (DJ / creator)
Linda Wagenmakers (zangeres)
Marieke Westenenk (actrice)
Mátyás Bittenbinder (bioloog)
Nordin Besling (radio dj)
Robin Martens (actrice)
Roelof Hemmen (presentator)
Roos Dickmann (actrice)
Stefania Liberakakis (zangeres)
Tobias Camman (programmamaker)
Twan Kuyper (acteur/ content creator)
Vincent Croiset (acteur)
Yesim Candan (columnist/radiomaker)
vivapimpelmees wijzigde dit bericht op 16-11-2025 21:32
5.08% gewijzigd
dinsdag 30 december 2025 om 09:16
Dat denk ik ook maar over Camiel hoeven we ons geen zorgen te maken die woont vrij riant .Irregular_Choice schreef: ↑30-12-2025 08:45Dat vraag ik me ook af hoor. Als je soms ziet hoe ze wonen, dan denk ik echt niet dat iedereen geld zat heeft hoor.
dinsdag 30 december 2025 om 09:47
Yildizlar2 schreef: ↑30-12-2025 09:16Dat denk ik ook maar over Camiel hoeven we ons geen zorgen te maken die woont vrij riant .
Snap ik. Maar om nu verschil in prijzengeld te maken op basis van waar iemand woont/wat iemand verdient is ook weer zo wat
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 30 december 2025 om 11:54
Ik ben vooral een meelezer geweest, heb ervan genoten dank daarvoor, maar hopelijk vinden jullie het goed dat ik mijn mening ook nog spui.
Heel erg jammer dat Lies niet heeft gewonnen.
Het was een oneerlijke strijd.
Hoe kun je verwachten dat een vrouw van hoeveelzouzenoggewogenhebben kilo die wagen moest duwen. Bij het losmaken van het zware touw was het al een verloren strijd. Juist dit jaar was het leuk dat een vrouw eindelijk vaak won voornamelijk door de spellen waar behendigheid een grote rol speelde.
Ik vond het leuk te zien hoe ze de spellen analyseerde en het bewijs was dat je ook door slim te spelen kan winnen.
En niet alleen op kracht.
Heel jammer dat er niets van dat terug te zien was in het eindspel.
Gemiste kans en in mijn ogen slecht.
Zoals ook al het oneerlijke spel met de blokken voor Churandy en Nordin.
Sowieso gunde ik het Nordin meer dan Camiel en of Matyas.
Als Camiel en Matyas maar niet zouden winnen.
Camiel gunde ik het dan nog iets meer, die heeft nog wel wat gewonnnen maar ze surfden allebei heerlijk mee op de golfen van Amijé.
Die had ik het ondanks dat ze niet zo sympathiek over kwam de overwinning meer gegund dan Camiel. Ze speelde, hoe daar kunnen de meningen over verschillen, maar ze speelde het spel.
Het gekonkel vond ik dan weer heerlijk om naar te kijken.
Wij kijken graag naar Survivor, de Amerikaanse versie, daar begint het gekonkel al zodra er een grote teen het strand aanraakt.
Het grote verschil is dat iedereen die er uit wordt gestemd een jury vormt en de winnaar kiest uit de laatste drie.
Heel erg jammer dat Lies niet heeft gewonnen.
Het was een oneerlijke strijd.
Hoe kun je verwachten dat een vrouw van hoeveelzouzenoggewogenhebben kilo die wagen moest duwen. Bij het losmaken van het zware touw was het al een verloren strijd. Juist dit jaar was het leuk dat een vrouw eindelijk vaak won voornamelijk door de spellen waar behendigheid een grote rol speelde.
Ik vond het leuk te zien hoe ze de spellen analyseerde en het bewijs was dat je ook door slim te spelen kan winnen.
En niet alleen op kracht.
Heel jammer dat er niets van dat terug te zien was in het eindspel.
Gemiste kans en in mijn ogen slecht.
Zoals ook al het oneerlijke spel met de blokken voor Churandy en Nordin.
Sowieso gunde ik het Nordin meer dan Camiel en of Matyas.
Als Camiel en Matyas maar niet zouden winnen.
Camiel gunde ik het dan nog iets meer, die heeft nog wel wat gewonnnen maar ze surfden allebei heerlijk mee op de golfen van Amijé.
Die had ik het ondanks dat ze niet zo sympathiek over kwam de overwinning meer gegund dan Camiel. Ze speelde, hoe daar kunnen de meningen over verschillen, maar ze speelde het spel.
Het gekonkel vond ik dan weer heerlijk om naar te kijken.
Wij kijken graag naar Survivor, de Amerikaanse versie, daar begint het gekonkel al zodra er een grote teen het strand aanraakt.
Het grote verschil is dat iedereen die er uit wordt gestemd een jury vormt en de winnaar kiest uit de laatste drie.
rodewauw wijzigde dit bericht op 30-12-2025 12:46
Reden: spelfouten verbeterd
Reden: spelfouten verbeterd
0.80% gewijzigd
dinsdag 30 december 2025 om 15:09
Ik vond het een vrij saai seizoen, heb wel (uitgesteld) gekeken maar bij alle afleveringen ondertussen een spelletje zitten doen.
Mensen wel of niet mogen aan de hand van wat je op tv ziet vind ik kortzichtig. Het is toch maar wat er overblijft na de montage, ze zijn ook in omstandigheden buiten de comfortzone zeg maar, ik wil me daar niet door laten leiden. Onbekende mensen zou ik leuker vinden, hoewel ik het gros van de kandidaten niet ken. Maar, het zijn toch mensen die zich op een of andere manier in de media manifesteren en dan - denk ik - zit er een imagodingetje bij dat je minder hebt bij 'gewone' mensen.
Mensen wel of niet mogen aan de hand van wat je op tv ziet vind ik kortzichtig. Het is toch maar wat er overblijft na de montage, ze zijn ook in omstandigheden buiten de comfortzone zeg maar, ik wil me daar niet door laten leiden. Onbekende mensen zou ik leuker vinden, hoewel ik het gros van de kandidaten niet ken. Maar, het zijn toch mensen die zich op een of andere manier in de media manifesteren en dan - denk ik - zit er een imagodingetje bij dat je minder hebt bij 'gewone' mensen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in