Entertainment alle pijlers

F1/Max Verstappen Part 3

09-07-2017 20:26 3430 berichten
Deel 3 alweer. Nieuw topic, nieuwe kansen!

Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?

Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

Afbeelding
Afbeelding
nerdopviva schreef:
22-07-2018 16:43
Volgens mij wel. Ook niet heel gek, ze willen niet dat ze elkaar eraf rijden (waar hebben we dat eerder gezien ;-D).

O dat leek me juist wel leuk ;-)

Maar teamorders, zeker als ze zo duidelijk zijn, mogen die dus weer?
En die pitlane in uit van Hamilton was ook debiel.

Ik pleit voor hoge straffen. (6)
Hamilton moet wereldkampioen worden van Mercedes,nu staat hij weer boven Vettel :-D
Alle reacties Link kopieren
Sneu voor Vettel
Tjezus, wat vals
Star² schreef:
22-07-2018 16:44
O dat leek me juist wel leuk ;-)

Maar teamorders, zeker als ze zo duidelijk zijn, mogen die dus weer?

Oh dat weet ik niet precies. En ik had heel graag gezien dat ze elkaar eraf reden, maar vanuit het team begrijp ik het wel. Allebei je coureurs op het podium is natuurlijk een droomscenario.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
22-07-2018 16:44
En die pitlane in uit van Hamilton was ook debiel.

Ik pleit voor hoge straffen. (6)
Dat was de
uit IN IN IN IN IN IN IN IN IN IN IN manoeuvre

AKA de "Lewis"
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Fijne zondag verder nog F1 fans.
Everything you see I owe to spaghetti!
nerdopviva schreef:
22-07-2018 16:47
Oh dat weet ik niet precies. En ik had heel graag gezien dat ze elkaar eraf reden, maar vanuit het team begrijp ik het wel. Allebei je coureurs op het podium is natuurlijk een droomscenario.

Ah ok, mag dus gewoon weer:

After the 2002 season, FIA announced that "Team Orders that could influence the outcome of a race" were banned,[15] although they were sometimes still implemented discreetly. For example, this has sometimes been achieved as easily as a team getting on the radio to the slower driver and pointing out that his teammate is quicker. The slower driver then lets the quicker driver through without the need for an overt "directive" from the team.[16] This happened, for example, at the 2010 Turkish Grand Prix, where Mark Webber was asked to slow down when his Red Bull teammate Sebastian Vettel was closing in. Webber disregarded the order, and the pair collided, each refusing to accept blame for the accident.[17] Similarly, at the 2010 German Grand Prix, Felipe Massa's race engineer Rob Smedley was heard to say to his driver "Fernando (Alonso) is faster than you. Can you confirm you understand that message?". Moments later, Massa eased back and allowed Alonso past.[16]

At the end of the season, the FIA conceded that the team orders rule was not working and needed to be reviewed. As of 2011, the team orders rule no longer appeared in the sporting regulations.[18]
MevrouwJack schreef:
22-07-2018 16:48
Dat was de
uit IN IN IN IN IN IN IN IN IN IN IN manoeuvre

AKA de "Lewis"

Ik ga 'm morgen gebruiken als we op vakantie gaan en ik moet plassen, kijken of mijn vriend heeft opgelet net :rofl:
MevrouwJack schreef:
22-07-2018 16:48
Dat was de
uit IN IN IN IN IN IN IN IN IN IN IN manoeuvre

AKA de "Lewis"

:rofl:
https://www.telegraaf.nl/sport/2334303/ ... -duitsland

Zeer knap van Hamilton!
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
22-07-2018 16:50
Ik ga 'm morgen gebruiken als we op vakantie gaan en ik moet plassen, kijken of mijn vriend heeft opgelet net :rofl:
Ja leuk als je net op de afslag bent ;-D
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
22-07-2018 16:50
Ik ga 'm morgen gebruiken als we op vakantie gaan en ik moet plassen, kijken of mijn vriend heeft opgelet net :rofl:
Ja leuk als je net op de afslag bent ;-D
Tjezus, wat vals
Annapicobella schreef:
22-07-2018 16:36
Het ego van Vettel

:biggrin:
Ja tuurlijk, nu regent het heel hard. :-[
Alle reacties Link kopieren
https://www.dumpert.nl/mediabase/747998 ... oopte.html

Inmiddels onderweg naar huis. Niks in de tent is drooggebleven en er was behoorlijke chaos op onze camping met omgewaaide tenten.
Alle reacties Link kopieren
Sodeknetters wat regende het hard net na de race. Dat had een dik halfuur eerder uit de lucht moeten vallen. Nou ja, ietsje minder want misschien zou de race wel stilgelegd worden.

Ik ben niet bang voor onweer maar het flitste echt rondom ons heen en iedereen stond in diepe poelen water met allemaal hekken rondom de uitgang. Niet echt relaxed.

Wij zaten in het stadiongedeelte net voorbij bocht 12. Eerste tweederde van de race best saai, daarna even wat spanning vanwege regen maar het bleef echt maar bij een paar druppels.

Op vierde plek begonnen, op vierde plek geëindigd. Jammer van Vettel (konden wij net niet zien) maar de Ferraris klonken en reden echt het mooist, wát een machines. Je zag ook in het bochtige deel dat de Bulls het niet aankonden, jammer.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Dat lijkt me toch wel stoer, als je vader een Formule 1-team voor je koopt zodat je lekker Formule 1 kunt rijden. :hello:

Lawrence Stroll has bought Force India
Alle reacties Link kopieren
Leuke kwalificatie!
Tjezus, wat vals
Doe mij wat van die regen! :kwijl:
Alle reacties Link kopieren
Alonso :rofl:

Conclusie "Put whatever tyres you want"
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
jammer
Tjezus, wat vals
Max moet waarschijnlijk nog drie plekken achteruit op de grid. :|

Verstappen mogelijk bestraft voor ophouden Grosjean in Q3


Edit: Toch niet.

Geen straf voor Verstappen voor moment met Grosjean
anoniem_307731 wijzigde dit bericht op 28-07-2018 19:54
Reden: Aanvulling
42.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
let's go
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik zit er klaar voor; het regent trouwens toch hier :)
Everything you see I owe to spaghetti!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven