Entertainment alle pijlers

F1/Max Verstappen Part 3

09-07-2017 20:26 3430 berichten
Deel 3 alweer. Nieuw topic, nieuwe kansen!

Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?

Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

Afbeelding
Afbeelding
https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/22 ... ij-ferrari

Kimi verdient maar 5 miljoen?????
Habbekratz schreef:
06-08-2018 15:07
http://www.racexpress.nl/formule-1/la-g ... el/n/89318

Vraag me toch af hoe Riccardo opeens bij Renault terecht is gekomen.
Er was altijd sprake dat hij bij Ferrari of Mercedes wilde en opeens werden daar de contracten verlengt.

Dat is heel simpel: die teams willen een duidelijke tweede rijder en dat wil Ricciardo niet zijn. Dat is ook de reden waarom hij weg wilde bij Red Bull, want daar schuiven ze Max naar voren. Bij Renault heeft hij de kans om het team naar zijn hand te zetten.
http://www.racexpress.nl/formule-1/red- ... te/n/91859

Red Bull had al video contractverlening opgenomen! Horner dacht dat Daniel Ricciardo een grap maakte
http://www.racexpress.nl/formule-1/max- ... ot/n/91855

"Max Verstappen wil Carlos Sainz niet als teamgenoot"
Habbekratz schreef:
06-08-2018 15:17
http://www.racexpress.nl/formule-1/max- ... ot/n/91855

"Max Verstappen wil Carlos Sainz niet als teamgenoot"

Dat verhaal moet je met een korrel zout nemen want is afkomstig van het Spaanse sensatieblad Marca en die hebben nauwe banden met de familie Sainz. Het is niet de eerste keer dat ze op die manier geprobeerd hebben de Verstappens zwart te maken.
RikM schreef:
06-08-2018 15:22
Dat verhaal moet je met een korrel zout nemen want is afkomstig van het Spaanse sensatieblad Marca en die hebben nauwe banden met de familie Sainz. Het is niet de eerste keer dat ze op die manier geprobeerd hebben de Verstappens zwart te maken.
Precies. Die is van de valse praatjes de wereld in helpen. Zijn ze al eens voor ge-out ook.
Een van de redenen dat Red Bull sowieso geen zin in dat mannetje heeft.
Lucifer2018 schreef:
06-08-2018 17:02
Precies. Die is van de valse praatjes de wereld in helpen. Zijn ze al eens voor ge-out ook.
Een van de redenen dat Red Bull sowieso geen zin in dat mannetje heeft.
Toch wel een domper dat Riccardo zijn plek inneemt bij Renault,hij had er vast op gerekend dat hij bij Renault kon blijven.Op 15 september 2017 werd bekend dat hij in 2018 na drie jaar Toro Rosso zou overstappen naar het team van Renault.Op 7 oktober 2017 werd bekend dat de overstap al eerder plaats zou vinden: vanaf de Grand Prix van de Verenigde Staten 2017 neemt hij de plaats van Jolyon Palmer over bij het team.
Fernando Alonso heeft aangekondigd na dit seizoen te stoppen met F1. Nou doei :bye:

Het zal later vandaag wel bekend worden dat hij naar Indycar gaat.
RikM schreef:
14-08-2018 17:31
Fernando Alonso heeft aangekondigd na dit seizoen te stoppen met F1. Nou doei :bye:

Het zal later vandaag wel bekend worden dat hij naar Indycar gaat.

Nou inderdaad, ik moet huilen.

Not.
Star² schreef:
14-08-2018 17:44
Nou inderdaad, ik moet huilen.

Not.
Eens.
Zojuist bekendgemaakt dat Sainz de opvolger wordt van Alonso bij McLaren.

Dus dan zal het wel Gasly zijn die naast Max komt.
https://www.f1maximaal.nl/nieuws/max-ve ... nooit-meer

Toen Max Verstappen in 2012 naast de wereldtitel greep omdat hij te driftig had aangevallen, leerde pa Verstappen de jonge coureur een lesje door hem even bij het tankstation achter te laten.
'Papa sprak niet meer tegen mij. Hij liet me ergens in Italië zelfs achter bij een benzinepomp. Natuurlijk keerde hij terug om me op te pikken, maar dat vergeet ik nooit meer. Maar ik werd er wel sterker van. Het volgende seizoen deed ik alles om die fout recht te zetten.
Gasly bevestigd als teamgenoot van Verstappen.
Ben benieuwd. Het zou weleens het jongste rijdersduo op de grid kunnen zijn.
Buiten de overstap van Ricciardo, geen echte bijzonderheden.
Uiteraard wil Vettel een Raikkonen naast zich, die heeft zich neergelegd als 2e coureur.
Dat zou een Ricciardo of Verstappen niet doen.
Wat een toestand rond dat Force India. Er is allerlei juridisch getouwtrek gaande over of het team überhaupt wel aan de start kan staan dit weekend. Dat zou dan onder een andere naam moeten maar dat betekent dan weer dat ze alle punten en bonussen kwijtraken. Monteurs zijn al bezig om alle stickers van de trailers af te punniken.
Ook gaan er verhalen dat er bij de volgende race al rijderswissels gaan plaatsvinden. Lance Stroll zou dan naar Team Papa gaan ten koste van Ocon en Robert Kubica zijn plek innemen bij Williams.
Goed, het team heeft dus inderdaad een nieuwe naam gekregen en heet voortaan Racing Point Force India. Officieel is het een nieuwe inschrijving en dus beginnen ze opnieuw, met nul punten.
Maar ze rijden wel zondag, dat is dan wel weer positief!
Had gedacht dat het Force Canada zou worden oid...
Ja dat zou wel logischer zijn. Ik begrijp echter dat de naam tijdelijk is, volgend jaar komt er een andere.

Ik maak me in deze hele situatie wel een beetje zorgen om Stoffel Vandoorne; dit weekend zou weleens zijn laatste GP kunnen zijn. Het schijnt dat Mercedes een deal heeft bekokstooft om Ocon (die dus plaats moet maken voor Stroll) onder te brengen bij McLaren. Dat zou dan ten koste gaan van Stoffel. Ik hoop maar dat hij dan volgend jaar nog ergens een plekje kan vinden want ik vind niet dat hij zijn potentieel heeft kunnen tonen in F1.
Max rijdt in Spa met een knaloranje helm. Alleen jammer dat er een halo voor zit. :sigh:

Afbeelding
Gaaf ding.
Wordt een leuke tombola zo.
Waarom schrijft AD dat Max nijdig is?
Heb hem niet kwaad gezien en staat alweer blij te grappen met Hulkie.

Echt balen dat zijn tank leeg was.
Jammer dit, maarja hoort ook bij de sport. Maakt de start met inhaalactie hopelijk wel spannender.
Geen slecht begin voor dat nieuwe roze team. ;-D
En papa Stroll :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven